Ja inderdaad. Lijkt mij dus slim dat ze die nieuwe motor gaan inbouwen?quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:37 schreef Pagan het volgende:
Als er geen kwalificatie gereden kan worden is dit de startopstelling dus.
[ afbeelding ]
Nee, als het (hard) blijft regenen tussen 9:00 en 10:00 gaat het dus niet door...quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:49 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
Is het nog niet zeker dat de kwalificatie door gaat?
Olav Mol op twitter.quote:het regent nog steeds in Austin, echter veel minder dan gister. grote blaasmachines met jetmotoren blazen water van de baan. nog 5 kwartier
Er was toch een probleem met de software? Niet zozeer met de motor zelf?quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:43 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Lijkt mij dus slim dat ze die nieuwe motor gaan inbouwen?
Het zou stom zijn om als de Q niet doorgaat (of Max rijdt een slechte Q) niet de nieuwe motor in te zetten.. de penalty is dan te verwaarlozen en tijdens de race is het voor zover ik kan zien droog... die extra HPs kan die dan echt wel gebruiken op dit circuit.quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:51 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Er was toch een probleem met de software? Niet zozeer met de motor zelf?
heb je weinig aan met overvliegen. invliegen zou denk ik beter helpenquote:Op zondag 25 oktober 2015 14:06 schreef LWD-Godius het volgende:
Het schijnt dat ze pick-ups hebben overgevlogen met van die jet-blasters achterop om de plassen een beetje van de baan te blazen.
Klopt het dat er nu op Sky sports de Porsche Super Cup bezig is?quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:35 schreef tralalala het volgende:
Kwalificatie is nu wel te zien bij RTL.
welke RTL?quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:35 schreef tralalala het volgende:
Kwalificatie is nu wel te zien bij RTL.
Ja klopt, over 10minuten gaat Sky Live wordt er gezegd.quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:37 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Klopt het dat er nu op Sky sports de Porsche Super Cup bezig is?
Ja, gaan 14:45 live geloof ik.quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:37 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Klopt het dat er nu op Sky sports de Porsche Super Cup bezig is?
Duitslandquote:
quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja klopt, over 10minuten gaat Sky Live wordt er gezegd.
nicequote:Op zondag 25 oktober 2015 14:40 schreef Fokkingvet het volgende:
[..]
RTL duitsland heeft hier een of ander siliconen programma..... geen F1?
14.45 livequote:Op zondag 25 oktober 2015 14:40 schreef Fokkingvet het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde zo pas.quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:40 schreef Fokkingvet het volgende:
[..]
Tis dan ook nog niet begonnen...quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:40 schreef Fokkingvet het volgende:
[..]
is te doen tog.quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:43 schreef S95Sedan het volgende:
Het weer op het moment in Austin;
http://www.earthcam.com/usa/texas/austin/?cam=austin
mja, het hangt er vanaf hoe erg de auto afgeschreven isquote:Op zondag 25 oktober 2015 14:49 schreef Genesisfan het volgende:
Als je nu in de kwalificatie crashed heb je wel meteen een probleem voor de race
dan hebben ze 4,5 uur om hem opnieuw op te bouwenquote:Op zondag 25 oktober 2015 14:49 schreef Genesisfan het volgende:
Als je nu in de kwalificatie crashed heb je wel meteen een probleem voor de race
Net lego die dingen, desnoods pakken ze een ander chassis als die krom is.quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:51 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
dan hebben ze 4,5 uur om hem opnieuw op te bouwendat lukt wel
Alle autobouwers worden ook gehaald uit Legolandquote:Op zondag 25 oktober 2015 14:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Net lego die dingen, desnoods pakken ze een ander chassis als die krom is.
Ik hoop stiekem op die nieuwe motor voor Max (moet ie wel beroerd rijden zometeen...)quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:53 schreef Genesisfan het volgende:
[..]
Alle autobouwers worden ook gehaald uit Legoland
Wat ze bij sky vertelden is dat er voornamelijk updates aan de turbo zijn geweest, plaatsing ervan en hoe snel ze via het ERS terugkrijgen. Dus niet echt performance.quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:54 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem op die nieuwe motor voor Max (moet ie wel beroerd rijden zometeen...)
Inhaal acties op een droge baan
Krijgt ie niet.quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:54 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem op die nieuwe motor voor Max (moet ie wel beroerd rijden zometeen...)
Inhaal acties op een droge baan
AH daar zijn zequote:
quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zijn wel heel veel lego blokjes danquote:Op zondag 25 oktober 2015 14:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hij krijgt geen nieuwe motor omdat de huidige prima is. Renault gaat de nieuwe spec ook niet leveren.quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:56 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Want STR arrogantie of andere reden?
Mogen teams dat geeneens zelf beslissen?quote:
Ik zat al in paniek rond te zappenquote:
11 tokens alleen aan de turbo en ERS en geen performance updates? Dit is voor Renault een pre-2016 update, dus verwacht echt wel dat ie meer vermogen heeft.quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Wat ze bij sky vertelden is dat er voornamelijk updates aan de turbo zijn geweest, plaatsing ervan en hoe snel ze via het ERS terugkrijgen. Dus niet echt performance.
Die willen dat niet eensquote:Op zondag 25 oktober 2015 14:58 schreef franklop het volgende:
[..]
Mogen teams dat geeneens zelf beslissen?
Ja rare beslissing.quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:58 schreef franklop het volgende:
[..]
Mogen teams dat geeneens zelf beslissen?
Kwali is nog niet begonnen, niks gemistquote:
Met dit weer heb je ook weinig aan een nieuwe motor lijkt me...quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij krijgt geen nieuwe motor omdat de huidige prima is. Renault gaat de nieuwe spec ook niet leveren.
Dank, net ietsje scherper hequote:Op zondag 25 oktober 2015 14:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doe jezelf een lol en kijk hd op Select
Race = droog... al een paar keer gezegdquote:Op zondag 25 oktober 2015 14:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Met dit weer heb je ook weinig aan een nieuwe motor lijkt me...
quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan het nog minder dan op het momentquote:Op zondag 25 oktober 2015 14:58 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
11 tokens alleen aan de turbo en ERS en geen performance updates? Dit is voor Renault een pre-2016 update, dus verwacht echt wel dat ie meer vermogen heeft.
Valt wel mee. Ruime uitloop plus de veiligste autos ter wereld.quote:
Sainz is het hiermee eens.quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:07 schreef Rodawa het volgende:
Eigen fout op de kerbs. Als Charlie Whiting maar niet opeens denkt dat het nu te gevaarlijk is.
Nee, Sainz heeft elke kwalificatie wat.quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:07 schreef S95Sedan het volgende:
Man, Toro Rosso heeft ook elk weekend wat..
Max heeft geen pech wil je zeggen?quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, Sainz heeft elke kwalificatie wat.
Middensector belachelijk veel verschil.quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:08 schreef franklop het volgende:
Als het nu harder gaat regenen dan is max in ieder geval zeker van Sessie 2
Maar mijn god, wat een verschil weer met Hamilton, tis dat Ricciardo nog binnen de seconde blijft
Beter dan Max die alles en iedereen de schuld geeft behalve zichzelf.quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:09 schreef aesop het volgende:
Op zich sympathiek die Sainz met zijn Sorry guys, maar hij moet dat niet te vaak zeggen. Na Sochi nu weer, eerlijk maar voor zijn reputatie misschien niet handig.
Zal wel weerquote:Op zondag 25 oktober 2015 15:09 schreef franklop het volgende:
als ze nu zouden zeggen dat het te gevaarlijk is om te rijden en annuleren de rest van de kwalificatie, houden ze dan alsnog VT3 aan?
Dan is het de TR. Dit ligt niet aan de autoquote:Op zondag 25 oktober 2015 15:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Max heeft geen pech wil je zeggen?
Volgens RTL nietquote:Op zondag 25 oktober 2015 15:09 schreef franklop het volgende:
als ze nu zouden zeggen dat het te gevaarlijk is om te rijden en annuleren de rest van de kwalificatie, houden ze dan alsnog VT3 aan?
quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:11 schreef SnowOokami het volgende:
nu hebben de TR monteurs geen tijd om een motorswap uit te voeren bij Max
Mol zegt nu dat Q1 de start opstelling isquote:
Ah dus dan geld de uitslag van VT3quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:11 schreef nils7 het volgende:
[..]
Mol zegt nu dat Q1 de start opstelling is
Afvlaggen dan maarquote:Op zondag 25 oktober 2015 15:11 schreef nils7 het volgende:
[..]
Afvlaggen dan maarquote:Op zondag 25 oktober 2015 15:11 schreef nils7 het volgende:
[..]
Nee... hij zegt "als er niet meer gereden zou worden"...quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:11 schreef nils7 het volgende:
[..]
Lijkt me wel logisch.quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:09 schreef franklop het volgende:
Nee de huidige stand van Q1quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:12 schreef Genesisfan het volgende:
[..]
Ah dus dan geld de uitslag van VT3
Gezelligquote:Op zondag 25 oktober 2015 15:10 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Beter dan Max die alles en iedereen de schuld geeft behalve zichzelf.
Lijkt me dat ze in dat scenario gaan voor de uitslag van Q1 en de mannen die geen tijd hebben op volgorde in het kampioenschap erachter.quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:09 schreef franklop het volgende:
Kom maar eens met 5 voorbeelden dan.quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:10 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
pardon? Max geeft de schuld aan een ander als dat gewoon het geval is. En mocht je op Monaco doelen; dat was de schuld van HHF. De lul.quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:10 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Idd Q1 kan je niet opeens negerenquote:Op zondag 25 oktober 2015 15:14 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Lijkt me dat ze in dat scenario gaan voor de uitslag van Q1 en de mannen die geen tijd hebben op volgorde in het kampioenschap erachter.
gewoon naar buiten. Elke ronde is er een 😊quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Verstappen zal in q1 wel niet meer naar buiten gaan denk ik. Q2 is hij wel zeker van.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:10 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Ja hij heeft gister en vrijdag weinig gereden.quote:
Ja inderdaad, met mogelijk meer regen op komst kan q1 wel eens alles zijn. Dus beter zo hoog mogelijk komen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
gewoon naar buiten. Elke ronde is er een 😊
quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:17 schreef nils7 het volgende:
Er crasht er vast nog 1 en ik gok dat ie blauw zwart met geel is
nie dat ik weetquote:Op zondag 25 oktober 2015 15:18 schreef Yaku het volgende:
Zit Verstappen nou serious iedereen al in te halen? Haha
Nee volgens Mol niet met een graadje of 14-15 en zo'n luchtvochtigheid en alles verzadigd...quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:18 schreef Maver24 het volgende:
Zal de baan vanavond al droog zijn? Ik hoop het niet eerlijk gezegd
ja gebeurt bij Sainz ook hequote:Op zondag 25 oktober 2015 15:19 schreef alwaysonhold het volgende:
als max nu crasht...blijft zijn tijd staan?
Ricciardo er vlak achterquote:Op zondag 25 oktober 2015 15:20 schreef Sjemmert het volgende:
godver hammilton gaat als de brandweer
Zn eerste stint was op oude, nu weet ik dat niet.quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:22 schreef franklop het volgende:
Weet niet of het goede keuze was om met oude banden te gaan, kan straks nog wel eens net misgaan
Wel weer vebetert naar plek 8
truequote:Op zondag 25 oktober 2015 15:23 schreef SnowOokami het volgende:
wel lullig als het straks echt helemaal droog is... dan zijn de verschillen weer weg en krijg je de standaard race.
yepquote:
Sainz krijgt billenkoek van tost nuquote:Op zondag 25 oktober 2015 15:23 schreef Rodawa het volgende:
Stevens +0.02 achter Sainz. Voor Sainz is het billenknijpen in de garage.
Ja en als dat niet is dan geldt Q1 als de startopstelling.quote:
rijden er nog meer mensen dan?quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:24 schreef Syntix het volgende:
Mensen hier die alleen maar voor maxje kijken
Nog luisteren naar die blaaskaakquote:Op zondag 25 oktober 2015 15:25 schreef Zorro het volgende:
Mol
"Rosberg is slecht, zelfde auto als Hamilton, veeel langzamer"
10 sec later: Rosberg 0,6 voor Hamilton.
Mol is altijd een HAM fanboy geweestquote:Op zondag 25 oktober 2015 15:25 schreef Zorro het volgende:
Mol
Precies de reden dat ik altijd naar BBC kijk als dat kan. Maar ja...quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:25 schreef franklop het volgende:
[..]
Mol is altijd een HAM fanboy geweest
En die zijn geen HAM fan boyquote:Op zondag 25 oktober 2015 15:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Precies de reden dat ik altijd naar BBC kijk als dat kan. Maar ja...
regen is vaak wel uitzondering op de regelquote:Op zondag 25 oktober 2015 15:26 schreef Fom het volgende:
Ik hoop wel dat die Manors in de reikwijdte komen van die 107%
Klopt. Max op 4quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:27 schreef franklop het volgende:
[..]
regen is vaak wel uitzondering op de regel
Dat bedoel ik met "Maar ja"quote:
daarom. ga gelijk zappenquote:Op zondag 25 oktober 2015 15:30 schreef franklop het volgende:
RTL naar reclame terwijl er nog aan het rijden zijn
Jawohl!quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:30 schreef franklop het volgende:
Sky hetzelfde. Hamilton is in a class of one....quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:25 schreef Zorro het volgende:
Mol
Sport1 of een stream van sky kan ook natuurlijk.quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:30 schreef franklop het volgende:
Waarheen?quote:
Deed die laatste het maarquote:Op zondag 25 oktober 2015 15:30 schreef Fom het volgende:
[..]
Sport1 of een stream van sky kan ook natuurlijk.
een paar in de VT's en in de sim 🏁quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:29 schreef Droopie het volgende:
Hoeveel ronden heeft max totaal gereden op dit circuit? Alleen deze Q1 toch?
werkt wel goed idd. alleen geen hd zie ikquote:Op zondag 25 oktober 2015 15:31 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
werkt prima hier ;d zelfs geen hiccups vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |