quote:
Uiteindelijk kan deze weg voor Lisa juist een voordeel zijn in een eventuele finale.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:15 schreef Jaarsma93 het volgende:
Wel benieuwd hoe Klaasje en Nora zich nu gaan redden in Solo's. maar ook erg jammer voor Lisa. Zij wordt gewoon benadeeld door de groepsvorming
Oooh op die manier denken ze. Dus Nora gaat er vandaag dan toch uit??quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:15 schreef Jaarsma93 het volgende:
Wel benieuwd hoe Klaasje en Nora zich nu gaan redden in Solo's. maar ook erg jammer voor Lisa. Zij wordt gewoon benadeeld door de groepsvorming
Als ze vocaal sterk is als solo heeft ze niks te vrezen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:15 schreef Jaarsma93 het volgende:
Ze hebben misschien door dat Nora het vocaal gezien toch niet kan dragen en dat het te veel op zou vallen als ze haar erin laten? (of ze wordt "door de mensen thuis" doorgestuurd)quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:16 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
[..]
Oooh op die manier denken ze. Dus Nora gaat er vandaag dan toch uit??
Ik vind het ook heel sneu voor Lisa. Zo'n waardeloos nummer en dan ook nog met de 2 slechtste zangeressen. Echt een oneerlijke manier van kiezen dit. Maar goed, we gaan zien wat er zometeen gebeurt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:15 schreef showtimer het volgende:
[..]
Uiteindelijk kan deze weg voor Lisa juist een voordeel zijn in een eventuele finale.
Op zich, als ze naar de volgende liveshow mag is, zou je wel verwachten dat ze dan wel met goede zangeressen gekoppeld wordt (en dan dus een grote kans heeft op de finale)quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:21 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel sneu voor Lisa. Zo'n waardeloos nummer en dan ook nog met de 2 slechtste zangeressen. Echt een oneerlijke manier van kiezen dit. Maar goed, we gaan zien wat er zometeen gebeurt.
flopshowquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:29 schreef Guanabana het volgende:
Zien we weer de solo van Lauren niet
Nora valt hopelijk afquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:32 schreef Maartenfr12 het volgende:
Nog mensen die iets vrolijks te melden hebben? Het doemscenario dat Hanne en Marthe allebei binnen K3 komen wordt steeds meer werkelijk. Dan haak ik af, sorry.
De Belgen zijn de Hanne Hype echt nog niet beu hoorquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:30 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ik heb wel het idee dat iedereen de Hanne-hype een beetje beu is. Ik wil echt objectiviteit zien de komende weken en het liefst gewoon helemaal geen publieksstemmen meer.
Gatverdamme man.
twitter:jovanholder twitterde op vrijdag 23-10-2015 om 21:17:02Slim hoor om Jindra in de groep van Hanne te zetten. Iedereen stemt voor Hanne, zo zit Jindra dus ook in de volgende ronde... #k3zoektk3 reageer retweet
twitter:detomhelsen twitterde op vrijdag 23-10-2015 om 21:26:52hanne als ik jou zie ben ik niet meer bij te sturen ! #k3zoektk3 reageer retweet
twitter:Twezus twitterde op vrijdag 23-10-2015 om 21:34:09Vraagje: wanneer komen de moeilijke vragen en het badpakkendefilé eigenlijk? Of is dit een ander soort tv-wedstrijd? #k3zoektk3 reageer retweet
Normaal gesproken ben ik altijd best wel een Belgenfan maar het Belgische chauvinisme irriteert me soms echt. Ik ben ook een grote voetbalfan en de arrogantie die de Belgen de laatste tijd op tafel gooien daar ben ik ook wel even klaar mee.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:33 schreef Paul het volgende:
[..]
De Belgen zijn de Hanne Hype echt nog niet beu hoordie kunnen over niets anders praten
twitter:jovanholder twitterde op vrijdag 23-10-2015 om 21:17:02Slim hoor om Jindra in de groep van Hanne te zetten. Iedereen stemt voor Hanne, zo zit Jindra dus ook in de volgende ronde... #k3zoektk3 reageer retweet
twitter:detomhelsen twitterde op vrijdag 23-10-2015 om 21:26:52hanne als ik jou zie ben ik niet meer bij te sturen ! #k3zoektk3 reageer retweet
Nora moet op basis van zulke slechte zang er inderdaad gewoon uit. Marthe zingt prima, maar is gewoon niet echt knap. Het oog wil ook wat.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:35 schreef livelink het volgende:
Nora zakt vocaal door het ijs, wat mij betreft. Marthe vind ik toch wel erg sterk, sorry Maarten.
Wedden k3 en gert wel?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:36 schreef L3viathan het volgende:
Man man man wat vals
Hier word ik niet vrolijk van
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:37 schreef Paul het volgende:
Hoe wist Klaasje in het filmpje al dat ze solo moest gaan zingen?
Niets is makkelijk te zingen als je er ook bij moet dansen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:40 schreef Maartenfr12 het volgende:
Redelijk makkelijk te zingen nummer lijkt me? Of vergis ik me hierin? Ze moeten echt iets doen aan de gelijkheid van de liedjes. Vind het niet slecht van Klaasje.
Dat!quote:
Ze hebben allemaal een solo ingestudeerd en allemaal een filmpje gemaakt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:37 schreef Paul het volgende:
HEEEEEL voorzichtig....quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:41 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
Krijgt Nora eindelijk kritiek? ??
Iedereen heeft dat filmpje moeten opnemenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:37 schreef Paul het volgende:
Oh my god Alicequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:43 schreef Toeps het volgende:
Te veel kritiek zorgt weer voor het Alice-effect he... (Idols)
Nora is voor mij qua favorietenrol enorm gezakt sinds de liveshowsquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
Klaasje mag van mij wel door.
Nora qua stem niks en verder teveel stuiterbal.
Dit was echt wel de felste kritiek die ze tot nu toe bij alle kandidaten hebben gehad. Nora vliegt eruit denk ik.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:44 schreef Guanabana het volgende:
Nou kritiek op Nora kunnen we dus wel vergeten, flopshow.
Heel erg misschien maar ik zie nog steeds graag een kopie van K3 en gewoon blond, rood, brunette, whatever. Maar misschien gewoon omdat ik Nora helemaal niet leuk vind.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nora is voor mij qua favorietenrol enorm gezakt sinds de liveshows
Nou en Klaasje mag datquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:46 schreef iBenny het volgende:
Klaasje kan niet omgaan met interviews... Vorige week ging ze de fout in, nu weer.
Ik denk dat daar ook naartoe wordt gewerkt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heel erg misschien maar ik zie nog steeds graag een kopie van K3 en gewoon blond, rood, brunette, whatever. Maar misschien gewoon omdat ik Nora helemaal niet leuk vind.
Gert zijn opmerking over niet de impact zien, zie ik ook wel.
Wie kan er dan wel omgaan met interviews? Alleen Lauren denk ik.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:46 schreef iBenny het volgende:
Klaasje kan niet omgaan met interviews... Vorige week ging ze de fout in, nu weer.
Ze is vrij humorloos ja.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:46 schreef iBenny het volgende:
Mediatraining is ook nog een hele opgave op zich. Daar wordt door de uiteindelijke groep vast nog flink aan gewerkt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:46 schreef iBenny het volgende:
Hanne komt er 99 procent zeker in. (Blijf het belachelijk vinden, maar goed) Klaasje schijnt het ook goed te doen bij de Vlamingen, dus die geef ik ook minstens 60 procent kans. En dan hebben we nog de donkere waarvoor Lauren denk ik favoriet is.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat daar ook naartoe wordt gewerkt.
Nou, Klaasje springt er wel bovenuit en niet in positieve zin.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:47 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Wie kan er dan wel omgaan met interviews? Alleen Lauren denk ik.
Dus Suzan eruit?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:49 schreef showtimer het volgende:
Bij een exit van Nora blijven er maar 3 Belgen over, misschien nog wat vroeg.
Ik zou tevreden zijn met een trio Hanne - Lauren - Klaasje. Al denk ik dat het toch echt Jindra wordt ipv Klaasje, helaasquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:49 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Hanne komt er 99 procent zeker in. (Blijf het belachelijk vinden, maar goed) Klaasje schijnt het ook goed te doen bij de Vlamingen, dus die geef ik ook minstens 60 procent kans. En dan hebben we nog de donkere waarvoor Lauren denk ik favoriet is.
Die drie zijn ook wel kanonnenvoer, jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:50 schreef Jaarsma93 het volgende:
Ik zie ze ookwel (helaas) een Suzan/Demi/Lisa naar huis sturen "omdat ze toch net niet bij K3 passen".
Nog te vroeg ja,maar gaan zal ze, geen geloofwaardige kandidaat die Nora.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:49 schreef showtimer het volgende:
Tja, dan ben je dus echt totaal niet objectief. Het publiek is tenenkrommend, als je al gaat boe'en terwijl er nog niet eens een kritische opmerking gemaakt is, gaat nergens over.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:49 schreef showtimer het volgende:
Jindra haar verven naar bruin net als ze eerder had, dan kan Klaasje ook erin.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zou tevreden zijn met een trio Hanne - Lauren - Klaasje. Al denk ik dat het toch echt Jindra wordt ipv Klaasje, helaas
Het zou toch bizar zijn als Nora met zo'n schandalig vocaal optreden de volgende ronde zou halen. Dan moeten de Hollanders het wel echt slecht doen hoor.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die drie zijn ook wel kanonnenvoer, ja
Die houden ze er nog wel in... Multiculti-gedoequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:52 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Het zou toch bizar zijn als Nora met zo'n schandalig vocaal optreden de volgende ronde zou halen. Dan moeten de Hollanders het wel echt slecht doen hoor.
Dit komt van een album uit 2011quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
Is dit redelijk recent materiaal van K3?
Een vriendin toch?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:58 schreef Maartenfr12 het volgende:
Het is niet superslecht. Is die dame met die brandweerjas haar vriendin?
K3 staat al redelijk vast lijkt het.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:01 schreef iBenny het volgende:
Meest besproken op Twitter
Negatief
1. Jindra
2. Nora
3. Suzan
Positief
1. Hanne
2. Lauren
3. Klaasje
Denk dat heel Vlaanderen zoiets heeft van ok 1 Nederlandse 2 vlaamse dames. Vlaanderen heeft gewoon geen leuke blondine dus die komt uit Nederland en Jindra mochten ze gewoon echt niet meer sinds het hele "arrogante drama". Dus wat dat betreft is de keuze voor Klaasje wel voor de hand liggend.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:02 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
K3 staat al redelijk vast lijkt het.
Om liedje van Marthe.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:05 schreef roos94 het volgende:
Ging net ff zappen, waarom ging Karen huilen?
Marthe zong mooiquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:05 schreef roos94 het volgende:
Vanwege de zang en beleving van Marthe.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:05 schreef roos94 het volgende:
Marthe vind ik steeds leuker worden, wel 'kinderlijk', maar niet kleuterig.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
Martha en Klaasje vind ik allebei echt een type voor K3.
Gert zei dat ze heel slecht kon pijpen en dat haar piercing teveel schuurde.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:05 schreef roos94 het volgende:
Over een jaar of twee is ze meer volwassen en dan ideaal voor 'k3 met als doelgroep kinderen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Marthe vind ik steeds leuker worden, wel 'kinderlijk', maar niet kleuterig.
Dat jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:10 schreef livelink het volgende:
Ze zingt het wel erg gejaagd. Ik word er helemaal onrustig van.
En dit.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:10 schreef livelink het volgende:
Ze zingt het wel erg gejaagd. Ik word er helemaal onrustig van.
Lolquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Gert zei dat ze heel slecht kon pijpen en dat haar piercing teveel schuurde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Johnny haar opa.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:13 schreef showtimer het volgende:
Barry Atsma kan haar vader zijn toch?
Haha haar hele mond frommelt in elkaar als ze lacht. Ik ben ook geen Demi-fan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:12 schreef Guanabana het volgende:
Ik erger me een beetje aan Demi's gebit/mond
Ik heb een girlcrush op haar, als ik 20 jaar jonger zou zijn.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:15 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Haha haar hele mond frommelt in elkaar als ze lacht. Ik ben ook geen Demi-fan.
Waarom Lisa? (ik ben volgens mij echt de enige Lisa-fan hier)quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:15 schreef Jaarsma93 het volgende:
Gevarenzone vandaag : Nora/Lisa/Suzan. Demi zingt het mooi dus blijft daarbuiten voor vanavond denk ik.
Lisaquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:16 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Waarom Lisa? (ik ben volgens mij echt de enige Lisa-fan hier)
je bent niet alleen! Me tooquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:16 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Waarom Lisa? (ik ben volgens mij echt de enige Lisa-fan hier)
kwa stem laat ze nora ver achter zichquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:17 schreef Jaarsma93 het volgende:
Haar optreden was gewoon echt niet je van het. Daarnaast springt ze er niet echt uit voor mij.
Ik ben niet tegen Lisa, het is meer dat ik denk dat anderen (een Marthe,Lauren) een streepje voor hebben op haar. En haar optreden deze week liep niet lekker. Zou door de liedkeuze kunnen komen maar dat is wel zo. Vorige week was ik dol op haar.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
kwa stem laat ze nora ver achter zich
Ik weet niet meer wie het zei maar het liedje heeft wat weg van de minions. Het is niet dat Lisa het zelf fout zong maar meer dat het liedje zelf gewoon mij niet trekt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:23 schreef Maartenfr12 het volgende:
Heb echt het idee dat de meeste mensen hier het nummer papapapa niet kennen. Want ze zong het precies zo zoals K3 het zelf altijd heeft gezongen. (prima dus)
Wordt echt heel spannend. Nora was dramatisch en de jury beslist over haar. Ik denk zelf toch dat ze eruit vliegt. Suzan next week.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:24 schreef Momo... het volgende:
Marthe word doorgestemd door publiek , Suzan eruit denk ik
Het is echt een zaadnummer inderdaad. Maar dat vind ik dus ook het lullige aan deze show. Eigenlijk zou iedereen dezelfde nummers moeten zingen maar dat is ook weer zo saai.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:24 schreef Jaarsma93 het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wie het zei maar het liedje heeft wat weg van de minions. Het is niet dat Lisa het zelf fout zong maar meer dat het liedje zelf gewoon mij niet trekt.
Lisa had juist nog de meest geloofwaardige motivering.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:27 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Het is echt een zaadnummer inderdaad. Maar dat vind ik dus ook het lullige aan deze show. Eigenlijk zou iedereen dezelfde nummers moeten zingen maar dat is ook weer zo saai.
(als ze het zelf heeft uitgekozen heeft ze inderdaad een slechte keuze gemaakt)
Hij is de hele week met ze bezigquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:26 schreef showtimer het volgende:
Is het voor Miguel wel te doen om in de band te spelen en iedereen te beoordelen?
Dat ze haar vader zo fantastisch vond?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:27 schreef showtimer het volgende:
[..]
Lisa had juist nog de meest geloofwaardige motivering.
Terecht kritiekpunt maar ik heb het idee dat die Vlaamse zangcoaches ze dat aanleren. Kan me niet voorstellen dat het vanuit hunzelf komt. Dus het zijn toch weer de Belgen die de schuldigen zijn haha.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:28 schreef roos94 het volgende:
Nederlanders die met een Vlaams accent gaan zingendan mag je van mij al direct ophoepelen. Heb helemaal niks met die Lisa
Nouja het kwam geloofwaardig over.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:28 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat ze haar vader zo fantastisch vond?
Het is denk ik ook makkelijker als Nederlander om Vlaams te zingen dan als Vlaamse Nederlands te zingen. En aangezien je beter of alles Nederlands of alles Vlaams kan hebben zal dat wel zo besloten zijn door de zangcoaches.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:29 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Terecht kritiekpunt maar ik heb het idee dat die Vlaamse zangcoaches ze dat aanleren. Kan me niet voorstellen dat het vanuit hunzelf komt. Dus het zijn toch weer de Belgen die de schuldigen zijn haha.
Zou me niets verbazen dat ze daarop gelet heeft, was afgelopen week ook in het nieuws dat dat erg benadrukt werd.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:32 schreef iBenny het volgende:
Nora heeft deze uitzending helemaal niet mede gedeeld dat ze Marrokaans is
suzan zong beter dan nora, maar suzan is geen k3tjequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:21 schreef Maartenfr12 het volgende:
Favorieten: Nora, Klaasje, Lauren (misschien ook Marthe)
Middengroep (vooral op basis van de jury): Lisa, Demi en Jindra.
Afvallers: Nora, Suzan.
ze moeten met zachte g en rollende r gaan zingen uiteindelijk, allemaal. Josje doet dat ook nuquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:28 schreef roos94 het volgende:
Nederlanders die met een Vlaams accent gaan zingendan mag je van mij al direct ophoepelen. Heb helemaal niks met die Lisa
Haha Josje praat echt met een vaag Drenths, Noord-Hollands, Vlaams accent. Soms heel Nederlands, soms weer redelijk Vlaams.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:33 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ze moeten met zachte g en rollende r gaan zingen uiteindelijk, allemaal. Josje doet dat ook nu
Zangcoaches zelf zijn toch ook Vlaams?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:32 schreef Jaarsma93 het volgende:
[..]
Het is denk ik ook makkelijker als Nederlander om Vlaams te zingen dan als Vlaamse Nederlands te zingen. En aangezien je beter of alles Nederlands of alles Vlaams kan hebben zal dat wel zo besloten zijn door de zangcoaches.
In dit geval zou dat vrij logisch zijn ja. Nora en Suzan blijven vandaag over als laatste 2.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:34 schreef rowan634 het volgende:
als suzan weg moet, is het misschien een patroon dat degene die overblijft bij de bottom two, de volgende keer weg moet(bij Laura ook al het geval). Bij K2 zoekt K3 was dat ook élke keer zo.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:40 schreef roos94 het volgende:
Nora zal en moet in k3. Hoe slecht ze ook zingt
en als nora zich niet herpakt is haar exit ook al aangekondigdquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:35 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
In dit geval zou dat vrij logisch zijn ja. Nora en Suzan blijven vandaag over als laatste 2.
dan vliegt ze er dan uitquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:41 schreef A_Fortiori het volgende:
Nora zal volgende week echt niet beter gaan zingen.
Het maakt verder niet uit, Suzan zou nooit de laatste drie halen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:41 schreef A_Fortiori het volgende:
Nora zal volgende week echt niet beter gaan zingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |