Ik weet niet meer wie het zei maar het liedje heeft wat weg van de minions. Het is niet dat Lisa het zelf fout zong maar meer dat het liedje zelf gewoon mij niet trekt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:23 schreef Maartenfr12 het volgende:
Heb echt het idee dat de meeste mensen hier het nummer papapapa niet kennen. Want ze zong het precies zo zoals K3 het zelf altijd heeft gezongen. (prima dus)
Wordt echt heel spannend. Nora was dramatisch en de jury beslist over haar. Ik denk zelf toch dat ze eruit vliegt. Suzan next week.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:24 schreef Momo... het volgende:
Marthe word doorgestemd door publiek , Suzan eruit denk ik
Het is echt een zaadnummer inderdaad. Maar dat vind ik dus ook het lullige aan deze show. Eigenlijk zou iedereen dezelfde nummers moeten zingen maar dat is ook weer zo saai.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:24 schreef Jaarsma93 het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wie het zei maar het liedje heeft wat weg van de minions. Het is niet dat Lisa het zelf fout zong maar meer dat het liedje zelf gewoon mij niet trekt.
Lisa had juist nog de meest geloofwaardige motivering.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:27 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Het is echt een zaadnummer inderdaad. Maar dat vind ik dus ook het lullige aan deze show. Eigenlijk zou iedereen dezelfde nummers moeten zingen maar dat is ook weer zo saai.
(als ze het zelf heeft uitgekozen heeft ze inderdaad een slechte keuze gemaakt)
Hij is de hele week met ze bezigquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:26 schreef showtimer het volgende:
Is het voor Miguel wel te doen om in de band te spelen en iedereen te beoordelen?
Dat ze haar vader zo fantastisch vond?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:27 schreef showtimer het volgende:
[..]
Lisa had juist nog de meest geloofwaardige motivering.
Terecht kritiekpunt maar ik heb het idee dat die Vlaamse zangcoaches ze dat aanleren. Kan me niet voorstellen dat het vanuit hunzelf komt. Dus het zijn toch weer de Belgen die de schuldigen zijn haha.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:28 schreef roos94 het volgende:
Nederlanders die met een Vlaams accent gaan zingendan mag je van mij al direct ophoepelen. Heb helemaal niks met die Lisa
Nouja het kwam geloofwaardig over.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:28 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat ze haar vader zo fantastisch vond?
Het is denk ik ook makkelijker als Nederlander om Vlaams te zingen dan als Vlaamse Nederlands te zingen. En aangezien je beter of alles Nederlands of alles Vlaams kan hebben zal dat wel zo besloten zijn door de zangcoaches.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:29 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Terecht kritiekpunt maar ik heb het idee dat die Vlaamse zangcoaches ze dat aanleren. Kan me niet voorstellen dat het vanuit hunzelf komt. Dus het zijn toch weer de Belgen die de schuldigen zijn haha.
Zou me niets verbazen dat ze daarop gelet heeft, was afgelopen week ook in het nieuws dat dat erg benadrukt werd.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:32 schreef iBenny het volgende:
Nora heeft deze uitzending helemaal niet mede gedeeld dat ze Marrokaans is
suzan zong beter dan nora, maar suzan is geen k3tjequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:21 schreef Maartenfr12 het volgende:
Favorieten: Nora, Klaasje, Lauren (misschien ook Marthe)
Middengroep (vooral op basis van de jury): Lisa, Demi en Jindra.
Afvallers: Nora, Suzan.
ze moeten met zachte g en rollende r gaan zingen uiteindelijk, allemaal. Josje doet dat ook nuquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:28 schreef roos94 het volgende:
Nederlanders die met een Vlaams accent gaan zingendan mag je van mij al direct ophoepelen. Heb helemaal niks met die Lisa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |