Ik zou tevreden zijn met een trio Hanne - Lauren - Klaasje. Al denk ik dat het toch echt Jindra wordt ipv Klaasje, helaasquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:49 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Hanne komt er 99 procent zeker in. (Blijf het belachelijk vinden, maar goed) Klaasje schijnt het ook goed te doen bij de Vlamingen, dus die geef ik ook minstens 60 procent kans. En dan hebben we nog de donkere waarvoor Lauren denk ik favoriet is.
Die drie zijn ook wel kanonnenvoer, jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:50 schreef Jaarsma93 het volgende:
Ik zie ze ookwel (helaas) een Suzan/Demi/Lisa naar huis sturen "omdat ze toch net niet bij K3 passen".
Nog te vroeg ja,maar gaan zal ze, geen geloofwaardige kandidaat die Nora.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:49 schreef showtimer het volgende:
Bij een exit van Nora blijven er maar 3 Belgen over, misschien nog wat vroeg.
Tja, dan ben je dus echt totaal niet objectief. Het publiek is tenenkrommend, als je al gaat boe'en terwijl er nog niet eens een kritische opmerking gemaakt is, gaat nergens over.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:49 schreef showtimer het volgende:
Bij een exit van Nora blijven er maar 3 Belgen over, misschien nog wat vroeg.
Jindra haar verven naar bruin net als ze eerder had, dan kan Klaasje ook erin.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zou tevreden zijn met een trio Hanne - Lauren - Klaasje. Al denk ik dat het toch echt Jindra wordt ipv Klaasje, helaas
Het zou toch bizar zijn als Nora met zo'n schandalig vocaal optreden de volgende ronde zou halen. Dan moeten de Hollanders het wel echt slecht doen hoor.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die drie zijn ook wel kanonnenvoer, ja
Die houden ze er nog wel in... Multiculti-gedoequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:52 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Het zou toch bizar zijn als Nora met zo'n schandalig vocaal optreden de volgende ronde zou halen. Dan moeten de Hollanders het wel echt slecht doen hoor.
Dit komt van een album uit 2011quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
Is dit redelijk recent materiaal van K3?
Een vriendin toch?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:58 schreef Maartenfr12 het volgende:
Het is niet superslecht. Is die dame met die brandweerjas haar vriendin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |