die startnummers is wel grappig inderdaad, die op basis van kampioensstand lijkt mij het meest logischequote:Op zaterdag 24 oktober 2015 12:47 schreef Geralt het volgende:
Ik lees net ergens dit:
[..]
Ok dat lijkt me prima
Vervolgens lees ik dit:
[..]
Die laatste, WTF, hoe moet ik me dat voorstellen? Gewoon op volgorde van nummers of wat!?
Staat dat serieus zo in de regels? En indien dat het geval is, waarom zijn er dan legio coureurs die dubbele nummers gekozen hebben![]()
Bronquote:De aanhoudende regen in Austin kan gevolgen hebben voor de verdere planning van het Grand Prix-weekend. In het uiterste geval kan er ook nog eens een verrassende startopstelling komen.
Op dit moment wordt Austin wakker en de raceleiding moet aan de slag. Allereerst moet er een analyse worden gemaakt van de weersvoorspellingen. Voor vandaag ziet die er vooralsnog niet veel beter uit dan gisteren. Morgen valt het mogelijk mee.
Ander ingrediënt is de planning van de teams en de tijd die zij tussen de sessies aan de auto's kunnen werken. Dit leidt allemaal tot verschillende scenario's. De verwachting is dat de raceleiding tussen twee en drie 's middags (Nederlandse tijd) communiceert wat het plan is.
Scenario 1 is dat alles doorgaat volgens planning. De teams moeten dan in derde vrije training om 17:00 uur (Nederlandse tijd) en de kwalificatie om 20:00 uur zorgen dat ze voldoende data verzamelen voor de race van morgen.
Scenario 2 is dat de derde vrije training en/of de kwalificatie een uur eerder zullen plaatsvinden. Dit houdt in dat de voorbereidingstijden en/of de lunchpauze met een uur worden ingekort.
Scenario 3 is dat de derde vrije training kan doorgaan, maar de kwalificatie niet. In dat geval geldt de uitslag van die laatste training als startopstelling voor de Grand Prix morgen.
Scenario 4 is dat de derde vrije training wordt afgelast, maar er wel een kwalificatie is. Het is ook mogelijk dat die kwalificatie naar zondagochtend wordt verschoven. De startopstelling wordt daarin dan vanzelf duidelijk.
Scenario 5 is dat er vandaag en morgenochtend helemaal niet gereden kan worden en er dus geen kwalificatie is. De startopstelling van de Grand Prix, ervan uitgaande dat die wèl morgen om 20:00 uur Nederlandse tijd verreden wordt, kan dan op verschillende manieren worden bepaald door de wedstrijdleiding. Zij kunnen daarvoor de uitslag van de eerste vrije training nemen, de volgorde in het kampioenschap en zelfs de startnummers van de coureurs.
NB Wat er ook gebeurt: vanavond om 22:00 uur hoor je gegarandeerd Olav Mol vanuit Austin met Hed Wet Kandi Live op Grand Prix Radio.
Hier is niks offtopicquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 14:38 schreef Geralt het volgende:
Offtopic, zou er in de TT achter "Algemeen" F1 gezet kunnen worden?
Ik CTRL+F altijd op F1 in mn AT-list, maar sinds kort, sinds dat "Algemeen" zie ik alleen maar de topics van Max en het nieuwtjes topic voorbij komen en dan lig ik dus onnodig te zoeken en klikken want ik kan het topic niet vinden.
Is dat wellicht een idee? Dus [Algemeen F1] in de TT?
Dus jij had teambaas van Ferrari worden afgeslagen, als jij de kwaliteiten van Mauricio had?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 14:37 schreef Geralt het volgende:
Altijd werk en privé gescheiden houden. Dus ook niet met een collega aanpappen. Daar komt narigheid van. En ja ik spreek uit ervaring
Dankje!quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 14:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier is niks offtopic
Wel een goede trouwens
Nee ik had dat vrouwmens afgeslagen. Niet letterlijk overigens!quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 14:43 schreef Fer het volgende:
[..]
Dus jij had teambaas van Ferrari worden afgeslagen, als jij de kwaliteiten van Mauricio had?
Inderdaad zeg!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:41 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Te veel mooie plaatjes, heeft ook zo z'n voordelen dit
twitter:circuitamericas twitterde op zaterdag 24-10-2015 om 15:08:15For the safety of our fans and employees, today's opening has been delayed until noon. Further updates will be forthcoming. #USGP #COTA reageer retweet
Hij had al iets met dat vrouwmens voordat hij bij Ferrari kwam?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 14:43 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee ik had dat vrouwmens afgeslagen. Niet letterlijk overigens!
Ach Hij zit al bijna 20 jaar bij Ferrari. Rara waar hij haar van kent...quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 15:28 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hij had al iets met dat vrouwmens voordat hij bij Ferrari kwam?
Nee, hij zat bijna 20 jaar bij Philip Morris en kwam toen regelmatig bij Ferrari over de vloer. Pas sinds 2014 is hij in dienst van Ferrari.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 15:30 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Ach Hij zit al bijna 20 jaar bij Ferrari. Rara waar hij haar van kent...
Wtftwitter:tgruener twitterde op zaterdag 24-10-2015 om 00:44:16Big news: FIA & Ecclestone agree on alternative 2.2 litre V6 biturbo F1 engine for 2017 (max price: 6m Euro). AMuS: https://t.co/EOpVnnGsUN reageer retweet
En dus dat Honda een mega inhaalslag maakt?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 15:40 schreef Nymphetic13 het volgende:
Wtftwitter:tgruener twitterde op zaterdag 24-10-2015 om 00:44:16Big news: FIA & Ecclestone agree on alternative 2.2 litre V6 biturbo F1 engine for 2017 (max price: 6m Euro). AMuS: https://t.co/EOpVnnGsUN reageer retweet
Dit betekend dus als ik het goed heb dat de Indy engines ingezet kunnen worden
Nee, die zullen bij de huidige V6TE blijvenquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 15:43 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En dus dat Honda een mega inhaalslag maakt?
Dat zou kunnen ja, maar de vraag is of je er veel aan hebt, omdat die motoren anders opgebouwd zijnquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 15:40 schreef Nymphetic13 het volgende:
Dit betekent dus als ik het goed heb dat de Indy engines ingezet kunnen worden
1.6L En de 2.2L V6BT's moeten ongeveer 800PK gaan opleveren evt met KERS...quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:04 schreef SnowOokami het volgende:
Mogen die motoren dan echt naast de V6TE's gebruikt worden?? Wat is de huidige capaciteit van de V6 motoren?
20.00 quali.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:22 schreef nils7 het volgende:
Heb heel de dag geen tijd om op de pc op internet te gaan.
Wordt er vandaag gereden en zo ja hoe laat?
Om 1700 start P3. Teams is gezegd P3 als Kwali te zien!quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:22 schreef nils7 het volgende:
Heb heel de dag geen tijd om op de pc op internet te gaan.
Wordt er vandaag gereden en zo ja hoe laat?
Ik las net dat VT3 afgelast was/later zou beginnen?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:28 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Om 1700 start P3. Teams is gezegd P3 als Kwali te zien!
Tobias Grüner @tgruener 21s21 seconds ago
#F1 FIA told teams to be prepared FP3 could count as qualifying. Cars will be sent out, if there is a window with a bit less rain. #AMuS
Maar ja, met welke fuel flow.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:09 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
1.6L En de 2.2L V6BT's moeten ongeveer 800PK gaan opleveren evt met KERS...
* Sinister-D- slingert alvast Sky Sports F1 aan, en laat de rest van zijn werkjes zometeen maar liggen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:28 schreef Nymphetic13 het volgende:
#F1 FIA told teams to be prepared FP3 could count as qualifying. Cars will be sent out, if there is a window with a bit less rain. #AMuS
twitter:andrewbensonf1 twitterde op zaterdag 24-10-2015 om 16:53:48. @TomClarksonF1 says teams are expecting a 10-minute delay to the start of the session https://t.co/tog0ryo6GQ reageer retweet
Toch normaal starten dustwitter:autosportlive twitterde op zaterdag 24-10-2015 om 16:54:52Wet scarcely covers it, but the second piece of news is that FP3 is taking place as schedule, starting in about five minutes. #F1 reageer retweet
Wordt het F1-manager gelul dan ook niet meer in dit topic gehouden. We willen dat ook niet meer hebben hier.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:57 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ben het wel eens met Meike... zo moeilijk is het niet.
De kwalificatie dusquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:58 schreef Montov het volgende:
Sport1 zegt dat FP3 op zijn vroegst vanaf 19:00 zal zijn?
Ik kijk nu FP3 hoorquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:58 schreef Montov het volgende:
Kwalificatie zal dat wel zijn. Of misschien morgen kwalificatie.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:58 schreef Montov het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |