Wat een achterlijke opmerkingquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:08 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik heb er vooral een beetje moeite mee dat ik me er geen voorstelling van kan maken en dat iemand me vertelde dat het pijnniveau ongeveer vergelijkbaar is met 7 botten tegelijk breken. Fijn dat ze dat bloedserieus tegen je zeggen als je hoogzwanger langs komt waggelen..
![]()
![]()
Zo zonde altijd als mensen dat doenquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:08 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik heb er vooral een beetje moeite mee dat ik me er geen voorstelling van kan maken en dat iemand me vertelde dat het pijnniveau ongeveer vergelijkbaar is met 7 botten tegelijk breken. Fijn dat ze dat bloedserieus tegen je zeggen als je hoogzwanger langs komt waggelen..
![]()
![]()
mwhehe je laatste zinnetjequote:Op zondag 25 oktober 2015 20:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat een achterlijke opmerking![]()
Wat Buurpoes ook zegt, het gaat geleidelijk. Echt niet zoals in de film dat je gelijk met puffen moet beginnen en de boel bij elkaar gaat schreeuwen.
En nou niet allemaal komen roepen dat t óók zo kan, wantdatwiljegewoonniethorenalsaanstaandemoeder!!
mwhehe je laatste zinnetjequote:
Dat wat je omschrijft had ik bij mn eerste ookquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:30 schreef Mariposas het volgende:
Sillie, als je vanaf het begin de ademhalingstechnieken van yoga gebruikt gaat dat je echt goed helpen om in de flow te komen. Ik vond de pijn oprecht echt zó meevallen, ik heb het geen seconde als hels ervaren, en van de laatste 2 cm weet ik niets qua pijnniveau, zat echt op een andere planeet ofzo.
Mignonne ik denk dat jij als verrassing ook geen 8-ponder krijgt. 3820 gram zet ik in.
Vaak heb je dan wel fiks naweeen...quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:30 schreef zeefje het volgende:
Hier in de straat is iemand van haar 11e kind bevallen. Bevalling/weeën begon tijdens het koken. Kinderen aan tafel met eten gezet en 25 minuten later was de 11e er. Zonder vlos (kwam aan toen kind eruit was) en zonder man (was onderweg maar dus ook te laat)
Wel 'makkelijk ' als het zo kan, geen toeters bellen maar wel heftig![]()
quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:04 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Vaak heb je dan wel fiks naweeen...
Omg!quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:30 schreef zeefje het volgende:
Hier in de straat is iemand van haar 11e kind bevallen. Bevalling/weeën begon tijdens het koken. Kinderen aan tafel met eten gezet en 25 minuten later was de 11e er. Zonder vlos (kwam aan toen kind eruit was) en zonder man (was onderweg maar dus ook te laat)
Ik had het bij de oudste ook weinig. Wel fikse menstruatiekrampen bij het voeden idd maar niet eens boeiend genoeg voor pcm.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:24 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb dus geen naweeën gehad volgens mij, maar hoe kan het dat je die zo sterk krijgt als je snel bevalt?![]()
Weet nog wel dat mn baarmoeder af en toe wat krampte als ik E aan de borst had. Maar allemaal supermild. En ook geen heel heftige bevalling gehad hoor, dus sja
Hier op de biblebelt zijn er best veel gezinnen van 5+ kinderen. Het ergste vind ik nog dat de oudere kinderen 'moeten' moederen oxer de jongste. De echte moeder hoeft bij wijze van spreken alleen te barenquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:26 schreef Mineola het volgende:
[..]
Omg!Sowieso 11! kinderen
![]()
![]()
En die naweeën idd, echt niet grappig nee. Ik beleefde elke keer die 'ik weet niet waar ik t zoeken moet'-paniek opnieuw. Niet fijn.
Die flubberde er dus gewoon tijdens het niezen even uitquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:30 schreef zeefje het volgende:
Mental image.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:30 schreef Burdie het volgende:
[..]
Die flubberde er dus gewoon tijdens het niezen even uit.
Wow, 11 kinderen. Biblebelt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |