SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Als je een foxie account hebt kun je het hier bekijken:quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:52 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb zondag wel wat gemist met dat interview geloof ik
Iemand een korte samenvatting daarvan?
http://www.foxsports.nl/video/marc-overmars-bij-tafel-van-kees/Ik ben inmiddels overleden.![]()
Tuurlijk heb ik een foxie account ouwe reus, bedanktquote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:55 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Als je een foxie account hebt kun je het hier bekijken:
http://www.foxsports.nl/video/marc-overmars-bij-tafel-van-kees/
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Klaassen vond het gelukkig wel slecht, op het kwartier voor rust naMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Doe niet zo kinderachtig man. Spelen gewoon tegen een veel grotere club, met veel meer geld. PSV was er ook gewoon zonder punten weggegaan.quote:![]()
Hoewel ze niet goed speelden hebben ze toch een aardig selectie idd.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Doe niet zo kinderachtig man. Spelen gewoon tegen een veel grotere club, met veel meer geld. PSV was er ook gewoon zonder punten weggegaan.![]()
Leuk voor PSV, maar ik heb het over Ajax. In heb het ook niet over punten of resultaat maar over het spel wat ervoor zorgde dat ik nu oogaids heb.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Doe niet zo kinderachtig man. Spelen gewoon tegen een veel grotere club, met veel meer geld. PSV was er ook gewoon zonder punten weggegaan.![]()
Er komen geen betere tijden meer. Dit was het. Het is over sluiten. Nederlands voetbal is dood en begraven.Groot fan van User Wotte![]()
Ik kijk het interview met Overmars terug
Niet zeggen dat Ajax niet goed voetbalt
Directeur voetbalzaken af zijn en je meer kunnen focussen op voetbal
Het stukje over Ling
Niets kunnen uitleggen, alleen maar constateren
Ik heb werkelijk waar geen enkele argumentatie gehoord, laat staan of je het wel of niet eens kunt zijn met die argumentatie
Ga er verdomme dan gewoon niet zittenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dit seizoen, komen zowat alle goals uit een individuele actie. Goede teamgoals zie je niet. Als een speler niet 3 man voorbij loopt of de bal vanaf 20 meter in de kruising plaatsen, dan scoren we niet. In de eredivisie kan je daar voorlopig nog mee wegkomen, maar in Europa is het niet genoeg.Noodles![]()
Makkelijke poule of niet kerel? Molde was toch ook helemaal niks? Je was net als je coach weer te arrogant.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:27 schreef Tjacka het volgende:
Er komen geen betere tijden meer. Dit was het. Het is over sluiten. Nederlands voetbal is dood en begraven.![]()
Blijft wel leuk om dit door te lezen jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Makkelijke poule of niet kerel? Molde was toch ook helemaal niks? Je was net als je coach weer te arrogant.
VBL / [Europa League] Loting, vrijdag 13:00 uur![]()
Dat is wel een beetje zo maar als je vanaf minuut 1 voor 1 punt gaat heb je wel 90 minuten kans dat het fout gaat.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:27 schreef Tjacka het volgende:
Er komen geen betere tijden meer. Dit was het. Het is over sluiten. Nederlands voetbal is dood en begraven.![]()
Ach, volgens de Boer is het nu alleen een kwestie van thuis winnen tegen Fener, want dan sta je weer tweede in de poule. En daarna gewoon even afmaken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 07:50 schreef BeamofLight het volgende:
Zo zo, al twee punten na 3 wedstrijden. Netjes.
Dat ze gisteren verliezen is niet gek, maar het totale gebrek aan realiteitsgevoel is stuitend.![]()
Die clubs zijn inderdaad niet van een bijster hoog niveau.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Makkelijke poule of niet kerel? Molde was toch ook helemaal niks? Je was net als je coach weer te arrogant.![]()
Hij blijft ook alles goed praten onder het mom van incidenten. Vraag me af wat het journaille op de persconferenties doet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 07:59 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ach, volgens de Boer is het nu alleen een kwestie van thuis winnen tegen Fener, want dan sta je weer tweede in de poule. En daarna gewoon even afmaken.
Dat ze gisteren verliezen is niet gek, maar het totale gebrek aan realiteitsgevoel is stuitend.![]()
Het zou zo lekker zijn als de Boer, of Cocu, gewoon eens eerlijk zou zijn. Gewoon zeggen dat het nooit meer wat gaat worden als er niet drastisch iets verandert.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 08:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij blijft ook alles goed praten onder het mom van incidenten. Vraag me af wat het journaille op de persconferenties doet.
Overigens zit het probleem bij PSV ergens anders dan bij Ajax, heb ik het idee.![]()
Met de spelintentie van PSV is er volgens mij niets mis.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 08:04 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het zou zo lekker zijn als de Boer, of Cocu, gewoon eens eerlijk zou zijn. Gewoon zeggen dat het nooit meer wat gaat worden als er niet drastisch iets verandert.
Overigens zit het probleem bij PSV ergens anders dan bij Ajax, heb ik het idee.![]()
Is ook iets volwassener, bij Ajax is het in potentie misschien wat talentvoller maar daar schiet je weinig mee op als het alleen op de training goed gaat.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 08:04 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het zou zo lekker zijn als de Boer, of Cocu, gewoon eens eerlijk zou zijn. Gewoon zeggen dat het nooit meer wat gaat worden als er niet drastisch iets verandert.
Heel het Nederlandse voetbal is gewoon naar de klote en komt dit seizoen wel heel erg pijnlijk zichtbaar naar buiten.![]()
dat is toch al jaren zo, misschien met af en toe een toevallige oprisping omdat een club of 2 een leuke selectie had voor dat bepaalde seizoen maar die teloorgang is al 20 jaar bezigquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 08:19 schreef BeamofLight het volgende:
Heel het Nederlandse voetbal is gewoon naar de klote en komt dit seizoen wel heel erg pijnlijk zichtbaar naar buiten.![]()
Al vier jaar lang met een kutgevoel wakker worden na zo'n Europees avondje, het is toch om moedeloos van te worden.
Amen.![]()
Lag het maar aan Frank, dan was het heel simpel op te lossen, het is gewoon een gebrek aan kwaliteit, Ajax kan tegen een beetje tegenstander niet aanvallend spelen zonder achterin teveel ruimte weg te geven, hij moet dus keuzes maken en dat was gisteren zo lang mogelijk de 0 houden.quote:
Hij had ook voor een aanvallende variant kunnen kiezen en was het 3-1 geworden, want dan loop je vanaf minuut 15 zo'n beetje achter de feiten aan.
Zeg jij het maar![]()
Een punt uit bij Fener was gewoon prima geweest, Ajax vond ik zeker niet de mindere, alleen je hebt aanvallend niet genoeg vastigheid. Nu weer met Schone in de spits, dan weer met El Ghazi, allemaal omdat je geen echte vervanger van Milik hebt, die zelf ook nog niet eens een vaste waarde is en gelijk wordt geslachtofferd na 1 minder potje.
Verdedigend en op het middenveld maakt hij duidelijke keuzes en dat betaalt zich uit, maar dat gerouleer in de spits en op de vleugels is kut met perenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Liever aanvallend voetballen en met 3-1 op je bek gaan, dan dit laffe, klinische gezeik. Wat een intentie joh, "zolang mogelijk de 0 willen houden". Dat hoort toch niet bij Ajax. En dan z'n selectiebeleid. Waar zijn de aanvallers? Waar is je spits? En dan mag Sinkgraven eindelijk weer wat minuutjes meedoen, en waar wordt hij neergezet? Als rechtsbuiten! Sorry hoor, maar dan heb je het als trainer dus echt niet begrepen. Wegwezen, Frank. En neem je incapabele vriendje Overmars ook meteen mee.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 08:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lag het maar aan Frank, dan was het heel simpel op te lossen, het is gewoon een gebrek aan kwaliteit, Ajax kan tegen een beetje tegenstander niet aanvallend spelen zonder achterin teveel ruimte weg te geven, hij moet dus keuzes maken en dat was gisteren zo lang mogelijk de 0 houden.
Hij had ook voor een aanvallende variant kunnen kiezen en was het 3-1 geworden, want dan loop je vanaf minuut 15 zo'n beetje achter de feiten aan.
Zeg jij het maar'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Het bestaat gewoon niet dat wij lopen aan te harken en Molde met een bierelftal door deze poule heen rolt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 08:49 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Liever aanvallend voetballen en met 3-1 op je bek gaan, dan dit laffe, klinische gezeik. Wat een intentie joh, "zolang mogelijk de 0 willen houden". Dat hoort toch niet bij Ajax joh. En dan z'n selectiebeleid. Waar zijn de aanvallers? Waar is je spits? En dan mag Sinkgraven eindelijk weer wat minuutjes meedoen, en waar wordt hij neergezet? Als rechtsbuiten! Sorry hoor, maar dan heb je het als trainer dus echt niet begrepen. Wegwezen, Frank. En neem je incapabele vriendje Overmars ook meteen mee.![]()
En dat mensen het nog gaan verdedigen ook. Echt, onbegrijpelijk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 08:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het bestaat gewoon niet dat wij lopen aan te harken en Molde met een bierelftal door deze poule heen rolt.'Wish I was old and a little sentimental'
Ik zeg toch niet dat ik het er mee eens ben maar hier komt het wel op neer, ik vond het achterin redelijk staan, ook Gudelj was als balafpakker wel goed maar het aanvallende gedeelte schoot zwaar tekort en dan heb ik het niet alleen over de aanvallers maar voorin scoorde niemand een voldoende en op het middenveld vond ik Bazoer en Klaassen ook onder de maat, dan houdt het wel op.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 08:49 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Liever aanvallend voetballen en met 3-1 op je bek gaan, dan dit laffe, klinische gezeik. Wat een intentie joh, "zolang mogelijk de 0 willen houden". Dat hoort toch niet bij Ajax joh. En dan z'n selectiebeleid. Waar zijn de aanvallers? Waar is je spits? En dan mag Sinkgraven eindelijk weer wat minuutjes meedoen, en waar wordt hij neergezet? Als rechtsbuiten! Sorry hoor, maar dan heb je het als trainer dus echt niet begrepen. Wegwezen, Frank. En neem je incapabele vriendje Overmars ook meteen mee.![]()
De Boer moet kappen met de "10". Bazoer op 6 zetten, en dan Sinkgraven & Klaassen op de halfposities. Ghazi op rechts, Milik in de spits, en Fischer of Younes op links. Zo moeilijk is het niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 08:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik het er mee eens ben maar hier komt het wel op neer, ik vond het achterin redelijk staan, ook Gudelj was als balafpakker wel goed maar het aanvallende gedeelte schoot zwaar tekort en dan heb ik het niet alleen over de aanvallers maar voorin scoorde niemand een voldoende en op het middenveld vond ik Bazoer en Klaassen ook onder de maat, dan houdt het wel op.'Wish I was old and a little sentimental'
die hebben gewoon een simpel systeem, wat werkt met simpele voetballersquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 08:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het bestaat gewoon niet dat wij lopen aan te harken en Molde met een bierelftal door deze poule heen rolt.![]()
Omdat het gewoonweg nergens op slaat dat Lasse Schøne als spits fungeert met argument dat zijn houding goed is. Er worden kilo's voorzetten op hem geleverd terwijl hij een lengte van 1 meter 30 heeft. Dat slaat nergens op. De enige reden die ik kan bedenken dat hij in de basis kan starten is omdat hij een leuke kracht heeft bij standaardsituaties.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 08:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik het er mee eens ben maar hier komt het wel op neer, ik vond het achterin redelijk staan, ook Gudelj was als balafpakker wel goed maar het aanvallende gedeelte schoot zwaar tekort en dan heb ik het niet alleen over de aanvallers maar voorin scoorde niemand een voldoende en op het middenveld vond ik Bazoer en Klaassen ook onder de maat, dan houdt het wel op.
Zet dan godverdomme El Ghazi in de spits en Younes als rechtsbuiten. Younes is prima in vorm en die verdient een basisplek tien keer meer dan Schøne. Dit is Ajax. Het hoort geen ''oh wat ben je netjes de laatste tijd je mag als dank een keer in de basis'' kleuterschool te zijn.![]()
als je blessures hebt wordt het natuurlijk moeilijker maar wel met je eens dat het geëxperimenteer zelden goed uitwerkt, zet spelers op hun eigen plek want daar hebben ze al moeite genoeg om een voldoende te scoren.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 08:55 schreef StarGazer het volgende:
[..]
De Boer moet kappen met de "10". Bazoer op 6 zetten, en dan Sinkgraven & Klaassen op de halfposities. Ghazi op rechts, Milik in de spits, en Fischer of Younes op links. Zo moeilijk is het niet.![]()
Wat De Boer zegt moet je met een korrel zout nemen, hij zit bij een club waar het systeem heilig is, dus hij moet altijd met een lulverhaaltje komen als hij tactisch iets verandert.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 08:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat het gewoonweg nergens op slaat dat Lasse Schøne als spits fungeert met argument dat zijn houding goed is. Er worden kilo's voorzetten op hem geleverd terwijl hij een lengte van 1 meter 30 heeft. Dat slaat nergens op. De enige reden die ik kan bedenken dat hij in de basis kan starten is omdat hij een leuke kracht heeft bij standaardsituaties.
Zet dan godverdomme El Ghazi in de spits en Younes als rechtsbuiten. Younes is prima in vorm en die verdient een basisplek tien keer meer dan Schøne. Dit is Ajax. Het hoort geen ''oh wat ben je netjes de laatste tijd je mag als dank een keer in de basis'' kleuterschool te zijn.
Dit was gewoon een verkapte 4-4-2, hij ging voor een punt.![]()
Als dat werkt, waarom dan niet een simpel systeem spelen als je betere voetballers hebt? Want Ajax heeft absoluut betere voetballers dan fuckin Molde.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 08:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
die hebben gewoon een simpel systeem, wat werkt met simpele voetballers
Op deze manier brengen ze enorme schade toe aan het Nederlandse voetbal, alleen maar vanwege de arrogantie over hun eigen heilige systeem. Lekker hoor.![]()
Het zal er vroeg of laat wel van komen, het probleem is dat zowel in de club als er buiten de verwachtingen veel te hoog zijn in de zin dat er een soort hoge school voetbal gespeeld moet worden, in de jeugd lukt dat nog best aardig maar in het seniorenvoetbal komt er meer bij kijken en die stap is gewoon te groot.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 09:07 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als dat werkt, waarom dan niet een simpel systeem spelen als je betere voetballers hebt? Want Ajax heeft absoluut betere voetballers dan fuckin Molde.
Op deze manier brengen ze enorme schade toe aan het Nederlandse voetbal, alleen maar vanwege de arrogantie over hun eigen heilige systeem. Lekker hoor.
Maar goed als je naar PSV kijkt die een wat pragmatischere aanpak hebben, ook dat brengt 0 resultaat internationaal gezien.![]()
Je mist echt snelheid voorin op El Ghazi na. Die Schöne en Fischer zijn best aardige voetballers in de eredivisie, maar missen de snelheid die een De Bruyne, Hazard enz. wel hebben.![]()
En eigenlijk is El Ghazi ook helemaal niet zo snel. Denk dat Fischer minstens net zo snel is haha. Ik mis Derk Boerrigterquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 09:24 schreef Syntix het volgende:
Je mist echt snelheid voorin op El Ghazi na. Die Schöne en Fischer zijn best aardige voetballers in de eredivisie, maar missen de snelheid die een De Bruyne, Hazard enz. wel hebben.. Die kon je zo de diepte in sturen. Steek balletjes werkten perfect.
![]()
Jammer dat die Kishna zo'n teringlijertje was, dat liep een paar wedstrijden wel wel aardig samen met El Ghazi.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 09:32 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
En eigenlijk is El Ghazi ook helemaal niet zo snel. Denk dat Fischer minstens net zo snel is haha. Ik mis Derk Boerrigter. Die kon je zo de diepte in sturen. Steek balletjes werkten perfect.
Amen.![]()
Het is ook een makkelijke poule. Alleen Ajax kan er niets van.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Makkelijke poule of niet kerel? Molde was toch ook helemaal niks? Je was net als je coach weer te arrogant.Groot fan van User Wotte![]()
Hahahahaha, Boerrigter. Blind paard.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 09:32 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
En eigenlijk is El Ghazi ook helemaal niet zo snel. Denk dat Fischer minstens net zo snel is haha. Ik mis Derk Boerrigter. Die kon je zo de diepte in sturen. Steek balletjes werkten perfect.
![]()
Wat een wijsheid zo op de vroege ochtend. We hebben geen clubs meer die tegenstanders met weergaloos voetbal van de mat kunnen spelen, ook Ajax niet. Kies dan eieren voor je geld en ga in een systeem spelen waar je uit het niets tot een kans kan komen en achterin niet veel weggeeft. PSV heeft het een stuk beter begrepen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 09:07 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als dat werkt, waarom dan niet een simpel systeem spelen als je betere voetballers hebt? Want Ajax heeft absoluut betere voetballers dan fuckin Molde.
Op deze manier brengen ze enorme schade toe aan het Nederlandse voetbal, alleen maar vanwege de arrogantie over hun eigen heilige systeem. Lekker hoor.![]()
Dat ze verliezen is heel gek, die kneuzen van Molde hebben daar ook gewonnen en die winnen nu ook nog thuis van Celticquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 07:59 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ach, volgens de Boer is het nu alleen een kwestie van thuis winnen tegen Fener, want dan sta je weer tweede in de poule. En daarna gewoon even afmaken.
![]()
Het Nederlandse voetbal is in z'n geheel in en in triest aan het aan het worden, en Ajax vormt daar helaas geen uitzondering op. Dat tikt die bal allemaal in een slakkentempo rond, wandelt een beetje en roept gefrustreerd naar medespelers.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Alleen rende hij er dan vaak mee over de achterlijn. Maar details blijf je houden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 09:32 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Sorry, maar als je terugverlangt naar Boerrigter, kun je net zo goed jaloers zijn dat PSV Narsingh heeft. En dan schat ik die zelfs hoger in.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: