Nee joh die hebben Son nuquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:40 schreef silverhill het volgende:
Al zie ik Tottenham er wel uitvliegen wegens onderschatting.
Marseille speelt in Zuid-Frankrijk en St. Etienne niet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:40 schreef Pedroso het volgende:
quote][ afbeelding ] Op vrijdag 28 augustus 2015 13:38 schreef G3rtonimo het volgende:
waarom kan st etienne niet in poule b en marseille wel?
Niet tegen Anderlechtquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:40 schreef silverhill het volgende:
Al zie ik Tottenham er wel uitvliegen wegens onderschatting.
5-8quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hoeveelste club is Augsburg van Duitsland ongeveer?
vorig jaar toevallig een goed jaarquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hoeveelste club is Augsburg van Duitsland ongeveer?
Celtic is nog slechter dan Ajax.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:41 schreef hafcfan het volgende:
Az en Ajax zijn we kwijt dus.
Gelukkig Groningen nog
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:41 schreef hafcfan het volgende:
Az en Ajax zijn we kwijt dus.
Gelukkig Groningen nog
Koop je een passe partout?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:42 schreef Ajacied422 het volgende:
In ieder geval mooie avondjes Europa League gezien de poules van AZ en Ajax.
ja konquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Had Ajax rapid kunnen loten? En ach t feit dat Fenerbahçe in groep 3 zit zegt ook wel iets over hoe ze de afgelopen jaren europees hebben gepresteerd.
Ze waren geschorst pipo.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Had Ajax rapid kunnen loten? En ach t feit dat Fenerbahçe in groep 3 zit zegt ook wel iets over hoe ze de afgelopen jaren europees hebben gepresteerd.
Dat is helemaal geen vreemde gedachte met dit Ajax.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
denk je echt dat ze er uit gaan?
dat ben je echt mentaal gestoord
heel gunstigquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Serieus, niet dat Ajax nou zo goed is, maar met Celtic en Molde echt wel gunstig geloot.
Met Wien en Jablonec ook .quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Serieus, niet dat Ajax nou zo goed is, maar met Celtic en Molde echt wel gunstig geloot.
Molde en Fenerbache niet dorpsidioot.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerst loop je nog te schreeuwen dat Celtic te doen moet zijn. Opportunist.
Volgens mij zometeen al. Als in een paar uurtjes.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:45 schreef Tjacka het volgende:
stinho wanneer zijn de speeldate duidelijk?
bijna uitgeschakeld door b-team standard.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Molde en Fenerbache niet dorpsidioot.
rot toch op manquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Waar de fuck baseer jij weer op dat Molde moeilijk is.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat deed Feyenoord vorig seizoen ookquote:
Jablonec Jablonec Jablonecquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
bijna uitgeschakeld door b-team standard.
pyunik is een goede tegenstander hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar de fuck baseer jij weer op dat Molde moeilijk is.
Weinig aansprekend maar kunnen wel punten sprokkelen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:46 schreef Ajacied422 het volgende:
FC Groningen heeft niet eens een enorme kutpoule.
weet je wel hoe goed slovan liberec isquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:47 schreef hafcfan het volgende:
1 wedstrijdje winnen moet te doen zijn voor Grunn
hahahaquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:48 schreef silverhill het volgende:
Ideaal scenario, thuis winnen van Braga en Liberec en een gelijkspelletje tegen Marseille.
hahahahaquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:48 schreef silverhill het volgende:
Ideaal (enigzins realistisch) scenario: thuis winnen van Braga en Liberec en een gelijkspelletje tegen Marseille.
Geen Oostblok landen is een enorm voordeel.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:45 schreef Pedroso het volgende:
Loting kon eigenlijk niet beter voor Ajax, leuke tegenstanders die te doen zijn.
Zelfde niveau als die Tsjechen die Ajax gisteren heeft uitgeschakeld.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
weet je wel hoe goed slovan liberec is
wutquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nederlandse clubs wel goed geloot.
okquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nederlandse clubs wel goed geloot.
Augsburg en Bilbao zijn beter.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:49 schreef Tagliano het volgende:
AZ een loting met aardige clubs, maar kan best lastig worden
hahaquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:50 schreef Groby het volgende:
Groningen heeft kans. Braga en Liberec (?)
Werd hoe dan ook moeilijk. Partizan is te bakken en Augsburg is ook niet de zwaarste van pot 3. Weet niet wat jij in gedachten had.quote:
Niet de zwaarste uit pot 1 wijsneus.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee hoor makkie volgens Tjacka.
Prima loting Bilbao joh kunnen er niks van.
Partizan is zo ongeveer de moeilijkste uit pot 4quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Werd hoe dan ook moeilijk. Partizan is te bakken en Augsburg is ook niet de zwaarste van pot 3. Weet niet wat jij in gedachten had.
Augsburg is de nummer 5 van Duitsland johquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Werd hoe dan ook moeilijk. Partizan is te bakken en Augsburg is ook niet de zwaarste van pot 3. Weet niet wat jij in gedachten had.
dat zeg ik niet hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee hoor makkie volgens Tjacka.
Prima loting Bilbao joh kunnen er niks van.
Je vergeet watquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
A1. AFC Ajax (Nederland)
A2. Celtic (Schotland)
A3. Fenerbahçe (Turkije)
A4. Molde FK (Noorwegen)
B1. Rubin Kazan (Rusland)
B2. Liverpool (Engeland)
B3. Girondins Bordeaux (Frankrijk)
B4. FC Sion (Zwitserland)
C1. Borussia Dortmund (Duitsland)
C2. PAOK Saloniki (Griekenland)
C3. FC Krasnodar (Rusland)
C4. Qabala (Azerbeijdjan)
D1. Napoli (Italië)
D2. Club Brugge (België)
D3. Legia Warschau (Polen)
D4. Midtjiyland (Denemarken)
E1. Villarreal (Spanje)
E2. Viktoria Plzen (Tsjechië)
E3. Rapid Wien (Oostenrijk)
E4. Dinamo Minsk (Bulgarije)
F1. Olympique Marseille (Frankrijk)
F2. Sporting Braga (Portugal)
F3. Slovan Liberec (Tsjechië)
F4. FC Groningen (Nederland)
G1. Dnipro Dnipropetrovsk (Oekraïne)
G2. Lazio Roma (Italië)
G3. AS Saint-Etienne (Frankrijk)
G4. Rosenborg (Noorwegen)
H1. Sporting CP (Portugal)
H2. Besiktas (Turkije)
H3. Lokomotiv Moscow (Rusland)
H4. Skenderbeu (Albanië)
I1. FC Basel (Zwitserland)
I2. Fiorentina (Italië)
I3. Lech Poznan (Polen)
I4. OS Belenenses (Portugal)
J1. Tottenham Hotspur (Engeland)
J2. RSC Anderlecht (België)
J3. AS Monaco (Frankrijk)
J4. Qarabakh (Kazachstan)
K1. Schalke 04 (Duitsland)
K2. APOEL Nicosia (Cyprus)
K3. Sparta Praag (Tsjechië)
K4. Asteras Tripoli (Griekenland)
L1. Athletic de Bilbao (Spanje)
L2. AZ Alkmaar (Nederland)
L3. FC Augsburg (Duitsland)
L4. Partizan Belgrado (Servië)
Echt he..quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Augsburg is de nummer 5 van Duitsland joh
Groningen heeft in geen enkele poule kans. Gewoon n matig campingelftal.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:50 schreef Groby het volgende:
Groningen heeft kans. Braga en Liberec (?)
En ze hebben Tim Matavz.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Augsburg is de nummer 5 van Duitsland joh
Oh god, krijgen we die vergelijkingen weerquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:52 schreef Collide het volgende:
Ajax heeft toch geen schijn van kans als je het al lastig hebt tegen Jablonec.
Zit wat in hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:53 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Oh god, krijgen we die vergelijkingen weer
Ajax heeft het al lastig tegen Jablonec. Molde word al zwaar en dan heb je ook nog Celtic en Fenerbache.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:53 schreef Max23 het volgende:
Prima loting op zich, Ajax zal wel doorgaan, maar het zal niet zo makkelijk gaan als sommige denken.
Valt wel mee.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:52 schreef Vasion het volgende:
De Belgen hebben ook een zware loting, dus wat dat betreft valt het wel mee.
Ok. Bedankt voor je mening.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Groningen heeft in geen enkele poule kans. Gewoon n matig campingelftal.
Heb je naar Fox geluisterd ofzo? Omdat ze de hoogste coefficent hebben. Valt weinig van die teams uit pot 4 te zeggen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Partizan is zo ongeveer de moeilijkste uit pot 4
ditquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:53 schreef Grifte het volgende:
Wat een mooie lotingen, tering jaloers
Ik heb helemaal naar niemand geluisterd, ik ben alleen niet gekquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Heb je naar Fox geluisterd ofzo? Omdat ze de hoogste coefficent hebben. Valt weinig van die teams uit pot 4 te zeggen.
Is gewoon zo als je nu denkt dat Ajax gemakkelijk Celtic gaat pakken dan heb je het mis.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:53 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Oh god, krijgen we die vergelijkingen weer
Blijkbaar ben jij bekend met hun transfers de laatste weken? Want de afgelopen jaren hebben ze niks fatsoenlijks gepresteerd in Europa.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb helemaal naar niemand geluisterd, ik ben alleen niet gek
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:55 schreef Collide het volgende:
[..]
Is gewoon zo als je nu denkt dat Ajax gemakkelijk Celtic gaat pakken dan heb je het mis.
Tegen wie heeft Celtic verloren in de voorronde van de CL?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:55 schreef Collide het volgende:
[..]
Is gewoon zo als je nu denkt dat Ajax gemakkelijk Celtic gaat pakken dan heb je het mis.
Az heeft meer kans dan Ajax wat mij betreft. Zullen beide net 2de of net 3de worden. Ajax strijdend met Celtic en az met Augsburgquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat zeg ik niet hoor
az gaat derde worden
maar wie weet
ajax gaat sowieso door
wat een onzinquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Az heeft meer kans dan Ajax wat mij betreft. Zullen beide net 2de of net 3de worden. Ajax strijdend met Celtic en az met Augsburg
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Az heeft meer kans dan Ajax wat mij betreft.
bedanktquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:57 schreef bamibij het volgende:
Ajax en Az moeten gewoon doorgaan en PSV moet derde worden in de CL groep. Is noodzakelijk voor onze coefficient als land.
Genoten van Ajax gister? En dan denken dat je ze tegen Celtic er wel inlegtquote:
Heb je Ajax de afgelopen wedstrijden gezien. Weggespeeld door Rapid en met alle geluk van de wereld gewonnen van Jablonec.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Tegen wie heeft Celtic verloren in de voorronde van de CL?
Maar ze schakelden FC Oostblok uitquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Laten we alsjeblieft ook niet meer maken van AZ dan het is. In de competitie verliezen ze kansloos met 3-0 van Ajax, komen ze goed weg met een punt op Woudestein en spelen ze bloedeloos gelijk tegen Willem II.
AZ in Europa is een ander verhaal.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Laten we alsjeblieft ook niet meer maken van AZ dan het is. In de competitie verliezen ze kansloos met 3-0 van Ajax, komen ze goed weg met een punt op Woudestein en spelen ze bloedeloos gelijk tegen Willem II.
Op basis waarvan heeft AZ meer kans. Vertel me dat nou eens.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Genoten van Ajax gister? En dan denken dat je ze tegen Celtic er wel inlegt
celtic gezien tegen malmo?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Genoten van Ajax gister? En dan denken dat je ze tegen Celtic er wel inlegt
Heb jij als Belg een idee of het lastig is aan kaarten te komen bij Club Brugge? Duel tegen Legia Warschau (of Napoli) lijkt me alleraardigst om te bezoeken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom geen 10-koppige jury aanstellen bij het indelen van de potten. en de conf achterwege laten
Aritz Aduriz zal wel huiveren voor Rochet en Van der Linden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:58 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
AZ in Europa is een ander verhaal.
Daar gaat het dan ook niet om. Az presteert Europees sowieso beter en ik zie AZ sneller een punt pakken uit tegen Augsburg dan Ajax tegen Celtic of Molde uit. Word weer choken voor gevorderdenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat een onzin
celtic kan er echt helemaal niets van
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar gaat het dan ook niet om. Az presteert Europees sowieso beter en ik zie AZ sneller een punt pakken uit tegen Augsburg dan Ajax tegen Celtic of Molde uit. Word weer choken voor gevorderden
Was ook niet veel soeps. Dus ik ga er vanuit dat zowel Ajax als Celtic wel beter ( moeten gaan ) spelen.quote:
J1. Tottenham Hotspur (Engeland)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij Europese wedstrijden krijgen de "seizoenskaartshouders" voorrang om tickets te kopen. Maar denk dat het bij Legia zeker moet lukkenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:59 schreef Grifte het volgende:
[..]
Heb jij als Belg een idee of het lastig is aan kaarten te komen bij Club Brugge? Duel tegen Legia Warschau (of Napoli) lijkt me alleraardigst om te bezoeken.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:03 schreef Saekerhett het volgende:
Robin, wat vind je er nu van, om tegen Ajax te moeten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Velodrome en het stadion van Braga zullen best mooie ervaringen voor de Groningenfans zijn.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:06 schreef Boezeidekoe het volgende:
De poule van Groningen lijkt me niet veel aan, maar het had nog veel erger en verder gekund.
Ik denk niet dat de Groningen-fans nu al het hele internet afspeuren op zoek naar zo goedkoop mogelijke reisjes naar Liberec, Braga en Marseille.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Velodrome en het stadion van Braga zullen best mooie ervaringen voor de Groningenfans zijn.
Onzin. Tegen Rapid was Ajax gewoon de betere ploeg maar heeft het 4 doelpunten cadeau gedaan door blunders en zelf nog een hele berg aan kansen gemist in Wenen. Tegen die Tsjechen heeft Ajax 2 kansen in 180 minuten weggegeven. Die Tsjechen hebben werkelijk waar niks klaar gespeeld, zelfs niet tegen 10 man van Ajax.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:58 schreef Collide het volgende:
[..]
Heb je Ajax de afgelopen wedstrijden gezien. Weggespeeld door Rapid en met alle geluk van de wereld gewonnen van Jablonec.
Schieten ze die pingel erin dan heb je helemaal niets. Jablonec moet je gewoon met minimaal 3-0 van winnen. En niet met 1-0 door een pingel thuis.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:10 schreef franske19 het volgende:
[..]
Onzin. Tegen Rapid was Ajax gewoon de betere ploeg maar heeft het 4 doelpunten cadeau gedaan door blunders en zelf nog een hele berg aan kansen gemist in Wenen. Tegen die Tsjechen heeft Ajax 2 kansen in 180 minuten weggegeven. Die Tsjechen hebben werkelijk waar niks klaar gespeeld, zelfs niet tegen 10 man van Ajax.
Nee, dat doen ze als het speelschema bekend is.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:09 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de Groningen-fans nu al het hele internet afspeuren op zoek naar zo goedkoop mogelijke reisjes naar Liberec, Braga en Marseille.
Volgens mij gaat het nog altijd om het resultaat.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:10 schreef franske19 het volgende:
[..]
Onzin. Tegen Rapid was Ajax gewoon de betere ploeg maar heeft het 4 doelpunten cadeau gedaan door blunders en zelf nog een hele berg aan kansen gemist in Wenen. Tegen die Tsjechen heeft Ajax 2 kansen in 180 minuten weggegeven. Die Tsjechen hebben werkelijk waar niks klaar gespeeld, zelfs niet tegen 10 man van Ajax.
Schiet Ajax één van de 5 opgelegde kansen erin. Jij hebt gewoon een gekleurde bril en dan is het moeilijk realistisch te blijven.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:11 schreef Collide het volgende:
[..]
Schieten ze die pingel erin dan heb je helemaal niets. Jablonec moet je gewoon met minimaal 3-0 van winnen. En niet met 1-0 door een pingel thuis.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:11 schreef Collide het volgende:
[..]
Schieten ze die pingel erin dan heb je helemaal niets. Jablonec moet je gewoon met minimaal 3-0 van winnen. En niet met 1-0 door een pingel thuis.
Gok ik ook wel, is toch voor de meeste mensen een weinig aansprekende tegenstander, al denk ik dat die wedstrijd qua sfeer wel het mooist zal zijn.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Bij Europese wedstrijden krijgen de "seizoenskaartshouders" voorrang om tickets te kopen. Maar denk dat het bij Legia zeker moet lukken
Hoe je het ook bekijkt het NL'se voetbal stelt niets meer voor. Kijk eens naar de selectie van Oranje en je moet bijna huilen als je de verdediging ziet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:13 schreef franske19 het volgende:
[..]
Schiet Ajax één van de 5 opgelegde kansen erin. Jij hebt gewoon een gekleurde bril en dan is het moeilijk realistisch te blijven.
wel een goed argument is dit voor de discussiequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:14 schreef Collide het volgende:
[..]
Hoe je het ook bekijkt het NL'se voetbal stelt niets meer voor. Kijk eens naar de selectie van Oranje en je moet bijna huilen als je de verdediging ziet.
Ik spreek je nog wel na Ajax - Celtic.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wel een goed argument is dit voor de discussie
ik wens je veel succes manquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:15 schreef Collide het volgende:
[..]
Ik spreek je nog wel na Ajax - Celtic.
Ik wacht liever tot de wedstrijden gespeeld zijn. Het probleem van Oranje is overigens het middenveld, daar ontbreekt de balans volledig en juist daar win je wedstrijden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:14 schreef Collide het volgende:
[..]
Hoe je het ook bekijkt het NL'se voetbal stelt niets meer voor. Kijk eens naar de selectie van Oranje en je moet bijna huilen als je de verdediging ziet.
Waarmee? Alles zal afhangen van een gunstig speelschema voor Ajax. Net zoals Feyenoord vorig jaar had.quote:
om mij te sprekenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:18 schreef Collide het volgende:
[..]
Waarmee? Alles zal afhangen van een gunstig speelschema voor Ajax. Net zoals Feyenoord vorig jaar had.
Tottenham neemt de EL nooit serieus, ik zie Anderlecht en Monaco doorstoten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:19 schreef misteriks het volgende:
Anderlecht![]()
Maar van de andere kant, liever dit dan sterker zijn dan een oostenrijkse of nordic team bvb
Ik zie Groningen best meedoen in de strijd om de 2e plaats. Braga is ook niet meer wat het geweest is en Liberec is van eenzelfde niveau schat ik in. En het lijkt me niet dat de spelers van Marseille erg gemotiveerd zullen zijn tegen deze voor hun weinig aansprekende tegenstanders. Als Groningen niet te naïef speelt geef ik ze best wel een kans.quote:Ik verwacht dat alleen Ajax doorgaat, Augsburg schat ik toch hoger in. Geen onmogelijke lotingen hoor, maar verwacht dat onze sub-top niet tegen deze sub-top is opgewassen. AZ heeft nog enige kans, FC Groningen wordt 4e helaas denk ik.
Haha.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:25 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Ik zie Groningen best meedoen in de strijd om de 2e plaats. Braga is ook niet meer wat het geweest is en Liberec is van eenzelfde niveau schat ik in. En het lijkt me niet dat de spelers van Marseille erg gemotiveerd zullen zijn tegen deze voor hun weinig aansprekende tegenstanders. Als Groningen niet te naïef speelt geef ik ze best wel een kans.
Braga heeft altijd wel een prima ploeg. Ik verwacht daar 0 punten, ook bij Marseille 0 punten. Liberec kan ik niet inschatten. Als je daar 6 punten tegen pakt, wat al moeilijk zat is, dan zou je nog een wedstrijd moeten stunten tegen Marseille/Braga. Misschien met speelschema, dat je die ploegen hebt als 1 al door is.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:25 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Ik zie Groningen best meedoen in de strijd om de 2e plaats. Braga is ook niet meer wat het geweest is en Liberec is van eenzelfde niveau schat ik in. En het lijkt me niet dat de spelers van Marseille erg gemotiveerd zullen zijn tegen deze voor hun weinig aansprekende tegenstanders. Als Groningen niet te naïef speelt geef ik ze best wel een kans.
Ik zie Anderlecht niet twee keer winnen van Qarabakh, het is zelfs een vrij kansloze groep voor ze.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:20 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Tottenham neemt de EL nooit serieus, ik zie Anderlecht en Monaco doorstoten.
de nummer 7 van noorwegen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:30 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik zie Anderlecht niet twee keer winnen van Qarabakh, het is zelfs een vrij kansloze groep voor ze.
Maar goed ook de Nederlandse clubs hebben het niet echt getroffen, zelfs Molde vind ik een riskante tegenstander voor Ajax.
Qarabakh is een niet te onderschatten tegenstander. Vorig jaar in een zware poule met Dnjepr, St. Etienne en Inter niet door naar de volgende ronde na een onterecht afgekeurde goal. Dnjepr profiteerde daarvan en weten waar dat eindigde. Nu wil ik niet zeggen dat ze ook de finale gehaald zouden hebben maar een plaats bij de laatste 32 is ze ten onrechte onthouden. Bovendien schakelden ze Twente uit in de voorronde.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:30 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik zie Anderlecht niet twee keer winnen van Qarabakh, het is zelfs een vrij kansloze groep voor ze.
Maar goed ook de Nederlandse clubs hebben het niet echt getroffen, zelfs Molde vind ik een riskante tegenstander voor Ajax.
Kom op zeg...quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:28 schreef hhh38 het volgende:
Haha.
Groningen mist gewoon alle kwaliteit om het deze teams ook maar een beetje moeilijk te maken. Misschien kunnen ze met een beetje geluk 3e worden.
Mag toch hopen dat Ajax minimaal Molde kan hebben,quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:48 schreef De_Kaas- het volgende:
Ik zie het zomaar gebeuren dat Ajax, AZ, FC Groningen en PSV allemaal laatste worden in hun poule.
Sommige van die zaken kunnen op een goede dag best gebeuren, maar hoe moet AZ in hemelsnaam Augsburg verslaan?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:00 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat Ajax minimaal Molde kan hebben,
Az zeker Augsburg en Partizan kan hebben,
Groningen ook Liberec kan hebben.
Hoe? Door meer te scoren misschien?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:01 schreef De_Kaas- het volgende:
Sommige van die zaken kunnen op een goede dag best gebeuren, maar hoe moet AZ in hemelsnaam Augsburg verslaan?
Misschien overdrijf ik een beetje, maar ik zie erg weinig kwaliteit bij Groningen dit jaar. Liberec kunnen ze wel pakken, maar waarom Braga zo slecht is in jouw ogen snap ik niet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:59 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Kom op zeg...
Alsof Groningen het een Slovan Liberec totaal niet moeilijk kan maken zoals jij het doet overkomen.
Als dat zo is dan opdoeken met Groningen.
Marseille is in de poule gewoon klasse te groot.
Braga schat ik ook iets hoger in maar wie weet, Liberec schat ik lager in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |