Mee eens. Sinds iOS 8.4 is die echt te dramatisch voor woorden.quote:Op maandag 2 november 2015 14:14 schreef Cracka-ass het volgende:
Wat is die Apple Music app toch oneindig kut.
Ongelooflijk dat de uitvinder van gebruiksvriendelijke UI zo'n gedrocht op de markt kan pompen.
250 tot 300 euro?quote:Op maandag 2 november 2015 14:11 schreef o.us2.0 het volgende:
Voor hoeveel zou ik een 64GB iPhone 5S met lichte gebruikerssporen kunnen verkopen?
Het had met mijn bereik te maken. Bij goed bereik krijg ik inderdaad LTE te zien.quote:Op zondag 1 november 2015 10:07 schreef mawtje het volgende:
[..]
Zie je wel LTE staan? Aangezien dat een andere naam is voor 4G
Wat een kut dingen zijn dat. Krijg enorme last van mijn hand na een half uurtje.quote:Op maandag 2 november 2015 14:14 schreef Cracka-ass het volgende:
Wat is die Apple Music app toch oneindig kut.
Ongelooflijk dat de uitvinder van gebruiksvriendelijke UI zo'n gedrocht op de markt kan pompen.
Dat hangt van de functie af, maar native (non jailbreak) zijn dit de iPad devices die deze functies ondersteunen:quote:Op woensdag 28 oktober 2015 00:20 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Thanks. Volgens mij is het native alleen voor nieuwere iPads.
Misschien moet je die van Apple gebruikenquote:Op woensdag 4 november 2015 16:27 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Mijn facetime doet het niet meer.
Logt vanzelf uit en logt daarna niet meer in.
Na een check heb ik gelukkig ook de 6S Plus met TSMC-chip.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:43 schreef Splackavellie02 het volgende:
Vandaag mijn 6S plus omgeruild in de Apple store, nu wel met TSMC-chip
Hier een 6s met TSMC chip gelukkigquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:32 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Na een check heb ik gelukkig ook de 6S Plus met TSMC-chip.
Sterktequote:Op zaterdag 7 november 2015 10:14 schreef Zwansen het volgende:
Godver, heb een kromme iPhone 6... En om het nog erger te maken, ook een kromme iPad...![]()
Denk dat op de bank springende kinderen en iPhone en iPad op de bank late liggen geen goede combinatie zijn.
Alles werkt nog wel gelukkig.
Kinderenquote:Op zaterdag 7 november 2015 10:14 schreef Zwansen het volgende:
Godver, heb een kromme iPhone 6... En om het nog erger te maken, ook een kromme iPad...![]()
Denk dat op de bank springende kinderen en iPhone en iPad op de bank late liggen geen goede combinatie zijn.
Precies voor dit probleem heb ik gisteren mijn iPhone omgeruild voor een nieuwe bij de Apple Store.quote:Op zaterdag 7 november 2015 08:47 schreef UnicornFarts het volgende:
Sinds ik mijn 6S heb verlies ik elke keer m'n WiFi verbinding op kantoor naast de router, thuis op de bank een meter van de router af... Beide al gereset maar het lijkt erop dat het in mijn iPhone zit. Mijn 6 had nergens last van. Kan ik nog iets proberen of moet hij toch echt naar reparatie?
Welke ipad is dat? Wist niet dat die ook konden buigenquote:Op zaterdag 7 november 2015 10:14 schreef Zwansen het volgende:
Mijn iPad Air is aardig dun.. Kan mij er wel wat bij voorstellen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
Welke ipad is dat? Wist niet dat die ook konden buigen
Volgens Toms Hardware is de samsung beter.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:32 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Na een check heb ik gelukkig ook de 6S Plus met TSMC-chip.
Na mijzelf in te lezen te hebben is de TSMC beter. Ook produceert Samsung voor de volgende telefoons geen chips meer. Hoezo is de Samsung beter?quote:Op zaterdag 7 november 2015 17:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Volgens Toms Hardware is de samsung beter.
Er zijn niet echt pro's and con's. Misschien dat dit het verheldert: https://www.reddit.com/r/(...)14nm_vs_tsmc/cvpns61quote:
http://www.tomshardware.c(...)g-vs-tsmc,30306.htmlquote:Op zaterdag 7 november 2015 23:40 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Na mijzelf in te lezen te hebben is de TSMC beter. Ook produceert Samsung voor de volgende telefoons geen chips meer. Hoezo is de Samsung beter?
?quote:Op woensdag 4 november 2015 17:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien moet je die van Apple gebruiken
Hoelang had jij je iPhone al? Ik heb hem overigens niet bij de Apple store gekocht, kan ik hem wel daar dan ruilen? Ik sta nu naast de router en hij schiet echt aan uit aan uit, rest van de apparaten hebben gewoon sterke verbinding met WiFi, verrekte kut dit.quote:Op zaterdag 7 november 2015 13:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Precies voor dit probleem heb ik gisteren mijn iPhone omgeruild voor een nieuwe bij de Apple Store.
Omdat je het had over "mijn facetime".quote:
" van je netwerk > Dan staat er DNS, daar moet je dat neerzetten.
Ah.quote:Op zondag 8 november 2015 15:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat je het had over "mijn facetime".
Goede grap he.
Misschien ff je DNS op 8.8.4.4 zetten trouwens.
Instellingen > Wi-Fi > "" van je netwerk > Dan staat er DNS, daar moet je dat neerzetten.
Een kleine maand. Die van mij was bij 02 in Duitsland gekocht, maakt niet uit. Je kan er gewoon mee naar de Apple Store. Wel eerst even een afspraak bij de genius bar maken.quote:Op zondag 8 november 2015 15:19 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hoelang had jij je iPhone al? Ik heb hem overigens niet bij de Apple store gekocht, kan ik hem wel daar dan ruilen? Ik sta nu naast de router en hij schiet echt aan uit aan uit, rest van de apparaten hebben gewoon sterke verbinding met WiFi, verrekte kut dit.
Ohh oké, mijne is net 1,5 week oud. De batterij is ook akelig snel leeg, ik mis mijn 6quote:Op zondag 8 november 2015 18:57 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Een kleine maand. Die van mij was bij 02 in Duitsland gekocht, maakt niet uit. Je kan er gewoon mee naar de Apple Store. Wel eerst even een afspraak bij de genius bar maken.
Geen idee, maar waarom zou je Safari (of welke app dan ook) afsluiten?quote:Op zondag 8 november 2015 22:21 schreef Skeletor. het volgende:
Waarom word ik random uitgelogd van FOK! als ik Safari afsluit? Dus dubbelklik-afsluiten met de homeknop. De ene keer wel, de andere keer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |