SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!
[ Bericht 7% gewijzigd door Fred op 16-09-2017 12:09:45 ]Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
zie TTquote:
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
oke cool, draai zelf nog 8, was bang dat hij bij 9 onbruikbaar zou wordenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:48 schreef Agiath het volgende:
iOS 9.1. iPhone 5 voelt als herboren aan.Veel vloeiender
Moderator DIG
Ik heb twee WiFi netwerken in mijn huis, waarvan één met minder bereik. Echter als ik naar de goede verbind schakelt hij vaak alsnog naar de slechte. Kan je hier geen prioriteiten in instellen ofzo? Het is razend vervelend.![]()
Je kunt de slechtste "vergeten".quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:12 schreef Xetran het volgende:
Ik heb twee WiFi netwerken in mijn huis, waarvan één met minder bereik. Echter als ik naar de goede verbind schakelt hij vaak alsnog naar de slechte. Kan je hier geen prioriteiten in instellen ofzo? Het is razend vervelend.sig verwijderd door FA![]()
Bij mij heeft het ook niet gewerkt.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 15:13 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
bij mij werkt het niet.
Ik heb hier last van iOS 9
Erg vervelend, want het geluid van mijn spelletjes moet heel hard, anders hoor ik mijn appjes niet...![]()
Dat heb ik zelf ook.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:12 schreef Xetran het volgende:
Ik heb twee WiFi netwerken in mijn huis, waarvan één met minder bereik. Echter als ik naar de goede verbind schakelt hij vaak alsnog naar de slechte. Kan je hier geen prioriteiten in instellen ofzo? Het is razend vervelend.
Als ik op mijn kamer ben wil ik dat 'ie automatisch verbindt met mijn Time Capsule, want die heeft dan de sterkste verbinding.
Als ik beneden ben wil ik juist dat 'ie verbindt met het Wi-Fi netwerk van mijn ouders.
Ik moet erg vaak handmatig switchen, dat maakt het wel erg vervelend.![]()
Als je het zelf onder controle hebt kun je het beste beide netwerken dezelfde naam geven, dan zoekt je iPhone (of elk ander apparaat) automatisch contact met een nieuw access point als degene waar hij aan hangt te zwak is.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:12 schreef Xetran het volgende:
Ik heb twee WiFi netwerken in mijn huis, waarvan één met minder bereik. Echter als ik naar de goede verbind schakelt hij vaak alsnog naar de slechte. Kan je hier geen prioriteiten in instellen ofzo? Het is razend vervelend.![]()
Ik snap er niets van, de laatste tijd kunnen sommige mensen mij niet bellen. Mijn telefoon gaat dan niet over, terwijl andere (lijkt volledig willekeurig) mij dan wel gewoon kunnen bellen.
Zie nu net dat ik een hele boel voice mails heb van mensen die mij weer hebben proberen te bereiken, maar aan de iphone kan ik niet zien dat ze gebeld hebben.
Waar kan dat aanliggen? Enige dat ik weet is dat ik hetzelfde apple id deel met mijn vriendin, dat levert soms nog wel eens eigenaardige situaties op. Zoals gedeelde telefoonboek en dat onze beide telefoons tegelijk over gaan wanneer wij met elkaar thuis zijn. Ook zie ik haar en zij mijn gemiste gesprekken wanneer wij niet bij elkaar zijn.![]()
Geen geluid meer bij nieuwe whatsapp berichten bij ios 9.1 hier... Alleen maar trillen
Wtf
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Oh na weer die berichtencentrum actie (alles uit en weer aan) werkt het weer
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Heb net 9.1 erop gezet, hopelijk heb ik nu dat probleem niet meer...quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:25 schreef wolfrolf het volgende:
Oh na weer die berichtencentrum actie (alles uit en weer aan) werkt het weer![]()
🙂🙂 🤖quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:55 schreef Koningin het volgende:
[..]
Heb net 9.1 erop gezet, hopelijk heb ik nu dat probleem niet meer...lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Er was toch een adblocker in de nieuwe iOS? Ben na 2 jaar Android vanaf vandaag weer iPhone bezitter dus het is allemaal onbekend terrein.![]()
![]()
jazeker hoogheid 🤑quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:01 schreef Koningin het volgende:
[..]
Vind je de nieuwe smiley's leuk? 🤓lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Check bijvoorbeeld 1Blocker.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:05 schreef Drankster het volgende:
Er was toch een adblocker in de nieuwe iOS? Ben na 2 jaar Android vanaf vandaag weer iPhone bezitter dus het is allemaal onbekend terrein.![]()
Die nieuwe smileys zijn niet te zien op mijn desktop het Firefox.Who the fuck can sleep with all this shit going on?![]()
Heb je OSX ook al ge-update?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:02 schreef APK het volgende:
Die nieuwe smileys zijn niet te zien op mijn desktop het Firefox.![]()
Ja, op de mac op mijn werk, maar ik bedoelde gewoon op een windows PC met Firefox en hier op FOK!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 07:45 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Heb je OSX ook al ge-update?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?![]()
Waarom in hemelsnaam een Apple-id delen? Jullie zijn toch gewoon 2 individuen. Niet aan elkaar gegroeid?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:18 schreef Apekoek het volgende:
Ik snap er niets van, de laatste tijd kunnen sommige mensen mij niet bellen. Mijn telefoon gaat dan niet over, terwijl andere (lijkt volledig willekeurig) mij dan wel gewoon kunnen bellen.
Zie nu net dat ik een hele boel voice mails heb van mensen die mij weer hebben proberen te bereiken, maar aan de iphone kan ik niet zien dat ze gebeld hebben.
Waar kan dat aanliggen? Enige dat ik weet is dat ik hetzelfde apple id deel met mijn vriendin, dat levert soms nog wel eens eigenaardige situaties op. Zoals gedeelde telefoonboek en dat onze beide telefoons tegelijk over gaan wanneer wij met elkaar thuis zijn. Ook zie ik haar en zij mijn gemiste gesprekken wanneer wij niet bij elkaar zijn.![]()
goedkope apps hequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 10:12 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Waarom in hemelsnaam een Apple-id delen? Jullie zijn toch gewoon 2 individuen. Niet aan elkaar gegroeid?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 10:12 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Waarom in hemelsnaam een Apple-id delen? Jullie zijn toch gewoon 2 individuen. Niet aan elkaar gegroeid?Uhm nee, luiheid.quote:
Mijn vriendin heeft mijn oude iPhone overgenomen en toen ik een nieuwe kreeg hebben we apple ids nooit meer veranderd. Maarja, wij hebben dan ook niets voor elkaar te verbergen, dat scheelt. Maar ik wil er nu wel van af, geeft rare taferelen![]()
![]()
200quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:08 schreef Dirkos1987 het volgende:
Wat zou je nog voor een iPhone 5 16gb zwart kunnen vragen?
Lichte gebruikers sporen![]()
Ik zit er over na te denken om toch maar een 5s 32GB te gaan bestellen icm met een verlenging bij kpn. Daar zal ik het wel weer 2 jaar mee redden toch? Een 6s zit er financieel echt even niet in en dit zal al een update worden t.o.v. mijn 5C 16GB. Die mag dan de la in als reserve![]()
![]()
Ik zou persoonlijk voor de 6 gaan.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:19 schreef Dragonberry het volgende:
Ik zit er over na te denken om toch maar een 5s 32GB te gaan bestellen icm met een verlenging bij kpn. Daar zal ik het wel weer 2 jaar mee redden toch? Een 6s zit er financieel echt even niet in en dit zal al een update worden t.o.v. mijn 5C 16GB. Die mag dan de la in als reserve![]()
Omdat? Ik vind die eigenlijk ook nog iets te duur wat betreft prijs per maand en bijbetaling.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:55 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk voor de 6 gaan.![]()
Ga dan met je huidige verder, dat is de goedkoopste oplossing en blijkbaar is dat erg belangrijk.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:07 schreef Dragonberry het volgende:
[..]
Omdat? Ik vind die eigenlijk ook nog iets te duur wat betreft prijs per maand en bijbetaling.sig verwijderd door FA![]()
Ik wil gewoon gaan besparen op mijn abonnement en het scheelt al ¤10 tussen een 5s en 6 voor precies hetzelfde abonnement.
Kan je ook een normale reactie geven met een goede reden om voor minimaal een Iphone 6 te kiezen?![]()
Verkoop die 5c dan.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:07 schreef Dragonberry het volgende:
[..]
Omdat? Ik vind die eigenlijk ook nog iets te duur wat betreft prijs per maand en bijbetaling.![]()
Als je financieel zo krap zit dan is het raadzaam om helemaal geen nieuwe telefoon te nemen. Een 16GB 5C functioneert nog prima met iOS 9.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:19 schreef Dragonberry het volgende:
Ik zit er over na te denken om toch maar een 5s 32GB te gaan bestellen icm met een verlenging bij kpn. Daar zal ik het wel weer 2 jaar mee redden toch? Een 6s zit er financieel echt even niet in en dit zal al een update worden t.o.v. mijn 5C 16GB. Die mag dan de la in als reserve2000 light years from home![]()
Neem gewoon een simonly voor twee tientjes. Een 5s tof wat je hebt is geen groot verschil.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Met een 5S red je het makkelijk lijkt me.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:19 schreef Dragonberry het volgende:
Ik zit er over na te denken om toch maar een 5s 32GB te gaan bestellen icm met een verlenging bij kpn. Daar zal ik het wel weer 2 jaar mee redden toch? Een 6s zit er financieel echt even niet in en dit zal al een update worden t.o.v. mijn 5C 16GB. Die mag dan de la in als reserveGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Dit.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:32 schreef Catch22- het volgende:
Neem gewoon een simonly voor twee tientjes. Een 5s tof wat je hebt is geen groot verschil.![]()
Is het mogelijk om in je notities alleen de 1e regel te laten zien en niet de extra regel tekst?
Volgens mij is dat pas zo sinds iOS9.. hoe zet ik die extra regel uit?Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
Nou het werkt prima, maar voegt niet veel toe. Dus je gebruikt het een dag en daarna niet meer. Alleen peak & pop in mail vind ik handig.quote:![]()
Vind dat je veel te hard moet drukken. Ook drukken om te multitasken werkt super krampachtig.quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou het werkt prima, maar voegt niet veel toe. Dus je gebruikt het een dag en daarna niet meer. Alleen peak & pop in mail vind ik handig.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
De 'pop' is wel behoorlijk doordrukken ja. Multi-tasken? 6s+ zeker?quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vind dat je veel te hard moet drukken. Ook drukken om te multitasken werkt super krampachtig.![]()
Ook de normale 6s. Als je aan de zijkant drukt, kom je in het app switcher scherm.quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De 'pop' is wel behoorlijk doordrukken ja. Multi-tasken? 6s+ zeker?Ten percent faster with a sturdier frame![]()
quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ook de normale 6s. Als je aan de zijkant drukt, kom je in het app switcher scherm.wist ik niet eens! Maar daar moet je inderdaad wel heul hard voor drukken.
![]()
En die multitask zit aan de verkeerde kant aan het scherm voor 1 handig gebruik. Kan je beter dubbelklikken op de homeknop![]()
Precies, dat werkt dus veel te omslachtig.quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]wist ik niet eens! Maar daar moet je inderdaad wel heul hard voor drukken.
Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Gewoon die gevoeligheid hoger zetten. Werkt als een tet“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Hmz, had ik nog niet geprobeerd, maar dat scheelt behoorlijk ja.quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:53 schreef n8n het volgende:
Gewoon die gevoeligheid hoger zetten. Werkt als een tet![]()
Split screen multitasking en picture in picture video, nice![]()
![]()
![]()
Dat geeft het grotere scherm van de 6S Plus wel echt meerwaarde.![]()
Native of tweak dat split-screen? Ik gok een tweak. VideoPane in ieder geval?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:36 schreef Splackavellie02 het volgende:
Split screen multitasking en picture in picture video, nice![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat geeft het grotere scherm van de 6S Plus wel echt meerwaarde.
And remember, respect is everything!![]()
Native. Vandaar dat ik de 6S Plus overweeg binnenkort...quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:26 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Native of tweak dat split-screen? Ik gok een tweak. VideoPane in ieder geval?![]()
Niet native, tweak. Medusa. En VideoPane inderdaad.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:32 schreef CudiKid het volgende:
[..]
Native. Vandaar dat ik de 6S Plus overweeg binnenkort...![]()
Thanks. Volgens mij is het native alleen voor nieuwere iPads.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:59 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Niet native, tweak. Medusa. En VideoPane inderdaad.And remember, respect is everything!![]()
Tnx, for the tip. Wist niet dat het kon. Maar ik heb nog steeds het gevoel dat ik vrij hard moet drukken op het schermquote:Op maandag 26 oktober 2015 22:53 schreef n8n het volgende:
Gewoon die gevoeligheid hoger zetten. Werkt als een tet
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Vind ik ook.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 00:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Tnx, for the tip. Wist niet dat het kon. Maar ik heb nog steeds het gevoel dat ik vrij hard moet drukken op het schermTen percent faster with a sturdier frame![]()
Ja. Ik heb voor 8 euro eentje bij de Hema gehaald. Prima kwaliteit.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 01:27 schreef Dirkos1987 het volgende:
Hebben jullie een glass protector op je iPhone 6 of 6s? Zo ja, Welke?![]()
Één HEMA screenprotector op een elitaire iPhone? Splack zo ken ik je niet, zijn die ultra hippe cases niet meer van toepassing?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 10:49 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ja. Ik heb voor 8 euro eentje bij de Hema gehaald. Prima kwaliteit.Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.![]()
Maar je hebt screenprotectors zoals die van de hema, die raken niet volledig het scherm.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 10:49 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ja. Ik heb voor 8 euro eentje bij de Hema gehaald. Prima kwaliteit.
Je hebt er ook die dat wel doen zoals deze:
http://www.bol.com/nl/p/m(...)rt/9200000045798134/
Wat raden jullie aan![]()
Die van de Hema bedekt het hele scherm, alleen niet de hele voorkant. De glazen screenprotectors van de Kruidvat bedekken de breedte van het scherm nauwelijks helemaal.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:19 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Maar je hebt screenprotectors zoals die van de hema, die raken niet volledig het scherm.
Je hebt er ook die dat wel doen zoals deze:
http://www.bol.com/nl/p/m(...)rt/9200000045798134/
Wat raden jullie aan
Ik had voor mijn iPhone 6 destijds ook een edge to edge screenprotectors van iloome. Die gaf de iPhone een vreselijk goedkoop gevoel met zijn opstaande randen. En geen enkele case paste meer zonder de screenprotector omhoog te duwen.![]()
Tempered glass protectors moet je hebben. Meeste hebben afgevlakte hoekjes tegenwoordig.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Dus zoals Splackavellie zegt kan ik die beter van 8 euro van de hema kopen? of heb je een ander advies voor me.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:45 schreef Catch22- het volgende:
Tempered glass protectors moet je hebben. Meeste hebben afgevlakte hoekjes tegenwoordig.![]()
Ik zou even op eBay loeren. Zagg Invisible shield is het beste, kost 15 euro ofzo.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:46 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Dus zoals Splackavellie zegt kan ik die beter van 8 euro van de hema kopen? of heb je een ander advies voor me.
Met nillkin heb ik zelf ook goede ervaringen, zijn wat goedkoper
http://m.ebay.com/itm/Nil(...)279156300?nav=SEARCHHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
http://www.appelhoes.nl/Z(...)one-6-screeprotectorquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:49 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik zou even op eBay loeren. Zagg Invisible shield is het beste, kost 15 euro ofzo.
Met nillkin heb ik zelf ook goede ervaringen, zijn wat goedkoper
http://m.ebay.com/itm/Nil(...)279156300?nav=SEARCH
Deze dus?![]()
Tempered glass is tempered glass. De grote merken verzinnen allemaal "nieuwe technieken" en fancy sales praatjes om de hogere prijs te verantwoorden, maar kwalitatief zit er weinig tot geen verschil in. Het moeilijkste is het om een screenprotector te vinden die een mooie pasvorm heeft. Bijna alle glazen screenprotectors, ook de edge to edge versies, laten de ruimte onder de homeknop helemaal open. Persoonlijk vind ik dit lelijk en storend.![]()
jaquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:55 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
http://www.appelhoes.nl/Z(...)one-6-screeprotector
Deze dus?Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Die van de hema heeft dit niet? mij lijkt het ook allemaal beetje marketing te zijn, en dat je betaald voor een merk maar kwaliteit niet veel verschilt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:55 schreef Splackavellie02 het volgende:
Tempered glass is tempered glass. De grote merken verzinnen allemaal "nieuwe technieken" en fancy sales praatjes om de hogere prijs te verantwoorden, maar kwalitatief zit er weinig tot geen verschil in. Het moeilijkste is het om een screenprotector te vinden die een mooie pasvorm heeft. Bijna alle glazen screenprotectors, ook de edge to edge versies, laten de ruimte onder de homeknop helemaal open. Persoonlijk vind ik dit lelijk en storend.![]()
Jawel, die heeft dat ook. Je ziet het heel goed bij die Zagg screenprotector die je linkte. Die heeft wel een hele lelijke uitsnede voor de homeknop. Voor bijna het dubbele van de prijs van de screenprotector van de Hema zou ik die echt niet kopen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:00 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Die van de hema heeft dit niet? mij lijkt het ook allemaal beetje marketing te zijn, en dat je betaald voor een merk maar kwaliteit niet veel verschilt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Splackavellie02 op 31-10-2015 13:00:04 ]![]()
Ik heb afgelopen week een 4G simkaart gekregen voor mijn iPhone 6. Dus erin gestopt, maar ik zie onder 'Instellingen > Mobiel netwerk' geen 4G staan. Ook onder Gesprekken en Data niet. Wat kan hiervan de oorzaak zijn, weet iemand dat?★★★![]()
Matig bereik?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 15:29 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb afgelopen week een 4G simkaart gekregen voor mijn iPhone 6. Dus erin gestopt, maar ik zie onder 'Instellingen > Mobiel netwerk' geen 4G staan. Ook onder Gesprekken en Data niet. Wat kan hiervan de oorzaak zijn, weet iemand dat?sig verwijderd door FA![]()
Zou kunnen ja. Maar had verwacht dat je het nog kan instellen. Wist niet dat het instellen ook bereik-afhankelijk is.quote:★★★![]()
Zie je wel LTE staan? Aangezien dat een andere naam is voor 4Gquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 15:29 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb afgelopen week een 4G simkaart gekregen voor mijn iPhone 6. Dus erin gestopt, maar ik zie onder 'Instellingen > Mobiel netwerk' geen 4G staan. Ook onder Gesprekken en Data niet. Wat kan hiervan de oorzaak zijn, weet iemand dat?I could watch you for a lifetime, you're my favourite movie.
A thousand endings.
You mean everything to me!![]()
Voor hoeveel zou ik een 64GB iPhone 5S met lichte gebruikerssporen kunnen verkopen?
[ Bericht 8% gewijzigd door Erasmus op 02-11-2015 14:12:25 ]![]()
Wat is die Apple Music app toch oneindig kut.
Ongelooflijk dat de uitvinder van gebruiksvriendelijke UI zo'n gedrocht op de markt kan pompen.![]()
mee eens! Ik begrijp er ook helemaal geen k*t van. Ik kan niet eens heel m'n muzieklijst shuffelen of een album zoeken oid.quote:Op maandag 2 november 2015 14:14 schreef Cracka-ass het volgende:
Ongelooflijk dat de uitvinder van gebruiksvriendelijke UI zo'n gedrocht op de markt kan pompen.
En ja, dit is vást nog wel mogelijk, maar het is al belachelijk dat ik het niet eens kan vinden...![]()
Mee eens. Sinds iOS 8.4 is die echt te dramatisch voor woorden.quote:Op maandag 2 november 2015 14:14 schreef Cracka-ass het volgende:
Ongelooflijk dat de uitvinder van gebruiksvriendelijke UI zo'n gedrocht op de markt kan pompen.![]()
Yep, totaal verziekt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
250 tot 300 euro?quote:Op maandag 2 november 2015 14:11 schreef o.us2.0 het volgende:
Voor hoeveel zou ik een 64GB iPhone 5S met lichte gebruikerssporen kunnen verkopen?Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.![]()
Het had met mijn bereik te maken. Bij goed bereik krijg ik inderdaad LTE te zien.quote:Op zondag 1 november 2015 10:07 schreef mawtje het volgende:
[..]
Zie je wel LTE staan? Aangezien dat een andere naam is voor 4GWat een kut dingen zijn dat. Krijg enorme last van mijn hand na een half uurtje.quote:Op maandag 2 november 2015 14:14 schreef Cracka-ass het volgende:
Ongelooflijk dat de uitvinder van gebruiksvriendelijke UI zo'n gedrocht op de markt kan pompen.
★★★![]()
Edit: te vroeg geklaagd. De boel is gesynchroniseerd. Kennelijk gebeurt dat niet on the spot, maar met een flinke interval. Excuses voor de forumvervuiling.
Eindelijk maar eens overgestapt naar iCloud Drive om mijn bestanden op al mijn apparaten te synchroniseren. Maar als ik de iCloud Drive app op mijn iPhone open, refresht-ie niet. Hij laat alleen de testmappen zien die ik er een paar maanden geleden op had gezet. Tussen mijn Mac en Drive via de browser wordt wél onmiddellijk gesynchroniseerd. Iemand enig idee wat er mis kan zijn?
[ Bericht 18% gewijzigd door broer op 02-11-2015 23:24:47 ]![]()
Dat hangt van de functie af, maar native (non jailbreak) zijn dit de iPad devices die deze functies ondersteunen:quote:Op woensdag 28 oktober 2015 00:20 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Thanks. Volgens mij is het native alleen voor nieuwere iPads.
- Split View: only possible on iPad Air 2, iPad mini4 and iPad Pro
- Slide Over: only possible on iPad Air, iPad Air 2, iPad mini 2, iPad mini 3 or iPad mini 4 and iPad Pro
- Picture in Picture (PiP): only possible on iPad Air, iPad Air 2, iPad mini 2, iPad mini 3 or iPad mini 4 and iPad Pro
Overigens een handig topic met 3rd party apps vind je op het MacRumors forum hier (ik hou m vrijwel dagelijks bij).
Er zijn overigens wel enkele internet browser en document viewer die ook op native op oudere iPhone en iPad werken met oudere iOS versies zie ook dit topic.![]()
Misschien is het schaamteloze spam, maar mocht iemand een iPhone nodig hebben: V&A / [TK] iPhone 5S 64GB in goede staat![]()
![]()
Daa ging ff 1,6 gigahertz
Moderator DIG
Mijn facetime doet het niet meer.
Logt vanzelf uit en logt daarna niet meer in.
Protège moi de mes désirs.![]()
Misschien moet je die van Apple gebruikenquote:Op woensdag 4 november 2015 16:27 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Mijn facetime doet het niet meer.
Logt vanzelf uit en logt daarna niet meer in.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
![]()
![]()
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
6S Plus binnen!Ben er rete-tevreden mee tot nu toe.
Alleen jammer dat het uitpuilt in mijn broekzak, maar heb er vrede mee
[ Bericht 36% gewijzigd door Erasmus op 06-11-2015 17:37:32 ]![]()
Na een check heb ik gelukkig ook de 6S Plus met TSMC-chip.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:43 schreef Splackavellie02 het volgende:
Vandaag mijn 6S plus omgeruild in de Apple store, nu wel met TSMC-chip![]()
Iemand ervaring met zulke smart screen protectors voor de Plus? Zo ja, is het rechtstreeks uit China of via een Nederlandse webshop? Ivm tijdgebrek
[ Bericht 12% gewijzigd door Erasmus op 06-11-2015 18:51:54 ]![]()
Hier een 6s met TSMC chip gelukkigquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:32 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Na een check heb ik gelukkig ook de 6S Plus met TSMC-chip.![]()
![]()
Sinds ik mijn 6S heb verlies ik elke keer m'n WiFi verbinding op kantoor naast de router, thuis op de bank een meter van de router af... Beide al gereset maar het lijkt erop dat het in mijn iPhone zit. Mijn 6 had nergens last van. Kan ik nog iets proberen of moet hij toch echt naar reparatie?![]()
Godver, heb een kromme iPhone 6... En om het nog erger te maken, ook een kromme iPad...![]()
Denk dat op de bank springende kinderen en iPhone en iPad op de bank late liggen geen goede combinatie zijn.
Alles werkt nog wel gelukkig.![]()
Sterktequote:Op zaterdag 7 november 2015 10:14 schreef Zwansen het volgende:
Godver, heb een kromme iPhone 6... En om het nog erger te maken, ook een kromme iPad...![]()
Denk dat op de bank springende kinderen en iPhone en iPad op de bank late liggen geen goede combinatie zijn.
Alles werkt nog wel gelukkig..
2000 light years from home
Forum Opties Forumhop: Hop naar: