Waarom in hemelsnaam een Apple-id delen? Jullie zijn toch gewoon 2 individuen. Niet aan elkaar gegroeid?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:18 schreef Apekoek het volgende:
Ik snap er niets van, de laatste tijd kunnen sommige mensen mij niet bellen. Mijn telefoon gaat dan niet over, terwijl andere (lijkt volledig willekeurig) mij dan wel gewoon kunnen bellen.
Zie nu net dat ik een hele boel voice mails heb van mensen die mij weer hebben proberen te bereiken, maar aan de iphone kan ik niet zien dat ze gebeld hebben.
Waar kan dat aanliggen? Enige dat ik weet is dat ik hetzelfde apple id deel met mijn vriendin, dat levert soms nog wel eens eigenaardige situaties op. Zoals gedeelde telefoonboek en dat onze beide telefoons tegelijk over gaan wanneer wij met elkaar thuis zijn. Ook zie ik haar en zij mijn gemiste gesprekken wanneer wij niet bij elkaar zijn.
goedkope apps hequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 10:12 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Waarom in hemelsnaam een Apple-id delen? Jullie zijn toch gewoon 2 individuen. Niet aan elkaar gegroeid?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 10:12 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Waarom in hemelsnaam een Apple-id delen? Jullie zijn toch gewoon 2 individuen. Niet aan elkaar gegroeid?
Uhm nee, luiheid.quote:
200quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:08 schreef Dirkos1987 het volgende:
Wat zou je nog voor een iPhone 5 16gb zwart kunnen vragen?
Lichte gebruikers sporen
Ik zou persoonlijk voor de 6 gaan.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:19 schreef Dragonberry het volgende:
Ik zit er over na te denken om toch maar een 5s 32GB te gaan bestellen icm met een verlenging bij kpn. Daar zal ik het wel weer 2 jaar mee redden toch? Een 6s zit er financieel echt even niet in en dit zal al een update worden t.o.v. mijn 5C 16GB. Die mag dan de la in als reserve
Omdat? Ik vind die eigenlijk ook nog iets te duur wat betreft prijs per maand en bijbetaling.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:55 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk voor de 6 gaan.
Ga dan met je huidige verder, dat is de goedkoopste oplossing en blijkbaar is dat erg belangrijk.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:07 schreef Dragonberry het volgende:
[..]
Omdat? Ik vind die eigenlijk ook nog iets te duur wat betreft prijs per maand en bijbetaling.
Verkoop die 5c dan.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:07 schreef Dragonberry het volgende:
[..]
Omdat? Ik vind die eigenlijk ook nog iets te duur wat betreft prijs per maand en bijbetaling.
Als je financieel zo krap zit dan is het raadzaam om helemaal geen nieuwe telefoon te nemen. Een 16GB 5C functioneert nog prima met iOS 9.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:19 schreef Dragonberry het volgende:
Ik zit er over na te denken om toch maar een 5s 32GB te gaan bestellen icm met een verlenging bij kpn. Daar zal ik het wel weer 2 jaar mee redden toch? Een 6s zit er financieel echt even niet in en dit zal al een update worden t.o.v. mijn 5C 16GB. Die mag dan de la in als reserve
Met een 5S red je het makkelijk lijkt me.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:19 schreef Dragonberry het volgende:
Dit.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:32 schreef Catch22- het volgende:
Neem gewoon een simonly voor twee tientjes. Een 5s tof wat je hebt is geen groot verschil.
Nou het werkt prima, maar voegt niet veel toe. Dus je gebruikt het een dag en daarna niet meer. Alleen peak & pop in mail vind ik handig.quote:
Vind dat je veel te hard moet drukken. Ook drukken om te multitasken werkt super krampachtig.quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou het werkt prima, maar voegt niet veel toe. Dus je gebruikt het een dag en daarna niet meer. Alleen peak & pop in mail vind ik handig.
De 'pop' is wel behoorlijk doordrukken ja. Multi-tasken? 6s+ zeker?quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vind dat je veel te hard moet drukken. Ook drukken om te multitasken werkt super krampachtig.
Ook de normale 6s. Als je aan de zijkant drukt, kom je in het app switcher scherm.quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De 'pop' is wel behoorlijk doordrukken ja. Multi-tasken? 6s+ zeker?
quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ook de normale 6s. Als je aan de zijkant drukt, kom je in het app switcher scherm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |