barney.gifquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:32 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel vaker met spelers die in de Arena twee ballen goed raken.
Uitgoals tellen dubbel hequote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:32 schreef opperkleurder het volgende:
Ik hoop op de 2-1, is gunstig voor de return.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:31 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
PSV heeft boven hun stand geleefd het afgelopen jaar. Dat eindigde dit weekend tegen Excelsior. Helaas konden de Kralingse favorieten niet doordukken.
Wij pakken excelsior tenminste wel.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Was dat niet die wedstrijd waar Ajax voetballes kreeg?
Wat knapquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wij pakken excelsior tenminste wel.
Ja zogenaamd, was een meesterplan, een co-productie van F. de Boer en technisch hart.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Was dat niet die wedstrijd waar Ajax voetballes kreeg?
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:34 schreef inslagenreuring het volgende:
Die gaat mis, te gefrustreerd
Ik kwam.quote:
Zoals deze kenner al schreef...quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Deze gaat mis, de keeper stopt hem.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat werkelijk niemand bij PSV een pingel kan nemen.
Ajax deed het beter.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:35 schreef Saekerhett het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
PSV :") x 10 miljoen
Nooit geweest, dat scheeltquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:35 schreef Slobeend het volgende:
Zelfs met penalty's zijn we niet goed meer.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zoals deze kenner al schreef...
door de rekening.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:36 schreef inslagenreuring het volgende:
OEEEH!
Guardado met een streep.
quote:
na ja, ook aan de bal gewoonquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:36 schreef RipCity het volgende:
kom op zeg, je ziet gewoon aan been Locadia waar die heen gaat
Op voorhand zou je in deze poule zeggen dat ze vierde zouden worden. Dus heel raar zou dat niet zijn.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:37 schreef GwaiLow het volgende:
Zou toch wat zijn als PSV 4e zou worden. Dat is Ajax geen enkele keer overkomen. Maar daar ga ik toch maar niet vanuit. Denk gewoon 2e
Achja, deze poule 100 keer liever dan Real/ City/Dortmund en dan 3e worden HAHAHAHAHquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Op voorhand zou je in deze poule zeggen dat ze vierde zouden worden. Dus heel raar zou dat niet zijn.
Kunnen ze naar de psych sturen.quote:
TRquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:39 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Dat vieze kut Juve boort mij ff 400 euro door de neus. Nummer 1 tegen de nummer laatst en dan 0-0.
7 wedstrijden goed voorspeld maar die schijt-italianen verneuken het weer![]()
Nou, CSKA is ook niet je van het. Maar ze hebben wel een soort extra thuisvoordeel. Maar goed, dit was ook een poule waarin je eerste of tweede kunt worden. Niet één ploeg steekt er echt bovenuit.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Op voorhand zou je in deze poule zeggen dat ze vierde zouden worden. Dus heel raar zou dat niet zijn.
Hoi Maniquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:39 schreef Mani89 het volgende:
Kan Ronald Koeman niet weer eens bij de dorpskapper langs gaan?
Exact mijn gedachtequote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:39 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:38 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Achja, deze poule 100 keer liever dan Real/ City/Dortmund en dan 3e worden HAHAHAHAH
Hai StijnGod, ga je nog Pauw kijken straks?quote:
haararchitect.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:39 schreef Mani89 het volgende:
Ik weet eigenlijk wel heel zeker dat Psv vierde wordt in deze groep.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:37 schreef GwaiLow het volgende:
Zou toch wat zijn als PSV 4e zou worden. Dat is Ajax geen enkele keer overkomen. Maar daar ga ik toch maar niet vanuit. Denk gewoon 2e
Nee, dat lijkt me onmogelijk in Berlijn.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hai StijnGod, ga je nog Pauw kijken straks?
Ja Ajax erbij slimpoowquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zitten 4 teams in een poule he.
Oke.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:39 schreef inslagenreuring het volgende:
HAHAH Waterreus is zuur.
Karma, schijtvent hahahahahah
Ben ik niet met je eens.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:39 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nou, CSKA is ook niet je van het. Maar ze hebben wel een soort extra thuisvoordeel. Maar goed, dit was ook een poule waarin je eerste of tweede kunt worden. Niet één ploeg steekt er echt bovenuit.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:39 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Dat vieze kut Juve boort mij ff 400 euro door de neus. Nummer 1 tegen de nummer laatst en dan 0-0.
7 wedstrijden goed voorspeld maar die schijt-italianen verneuken het weer![]()
Ik schrik hier een beetje van.quote:
Mad omdat PSV een nieuwe is gescheurdquote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:39 schreef inslagenreuring het volgende:
HAHAH Waterreus is zuur.
Karma, schijtvent hahahahahah
PSV nog twee keer thuis en uit bij ManU. 9 punten en door.quote:
quote:
Hij zegt niets zinnigs, maar het verdriet is van z'n gezicht af te lezen.quote:
Ja dit was het, PSV heeft alle mogelijke punten gehaald.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
PSV nog twee keer thuis en uit bij ManU. 9 punten en door.
Ik wel. United is niet bepaald een Real of Barca. Wolfsburg is zijn beste speler kwijtgeraakt.quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:43 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik wel. United is niet bepaald een Real of Barca. Wolfsburg is zijn beste speler kwijtgeraakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke.quote:
Hij is boos dat hij nog niet als directeur is benoemd. Wat Van der Sar kan, kan hij zeker niet slechter.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
Waarom haat Waterreus PSV zo? Hij is toch psver?
Maar beiden wel veel meer kwaliteit dan PSV. En CSKA ook.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:43 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik wel. United is niet bepaald een Real of Barca. Wolfsburg is zijn beste speler kwijtgeraakt.
Waarheid als een koe.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:44 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hij is boos dat hij nog niet als directeur is benoemd. Wat Van der Sar kan, kan hij zeker niet slechter.
JONGENS, KAPPEN MET DIE SHITquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:44 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hij is boos dat hij nog niet als directeur is benoemd. Wat Van der Sar kan, kan hij zeker niet slechter.
Hoe vond je PSV spelen? Ik heb zelf niet gekeken dus ik verwacht een kort, bondig en objectief verslag.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar beiden wel veel meer kwaliteit dan PSV. En CSKA ook.
Daar heeft die nog wel een nachtje wakker gelegen met zijn egootjequote:
Natuurlijk, maar je speelt ook geen veertig wedstrijden tegen ze, maar twee. Vandaag had Cocu nooit een statische spits moeten brengen tegen die twee houthakkers bij Wolfsburg achterin. In Moskou had je niet hoeven verliezen. Er waren en zijn best kansen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar beiden wel veel meer kwaliteit dan PSV. En CSKA ook.
Ik heb net met een kratje bier tegen onlo gewed op Ajaxgoden tegen Feijenoord.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe vond je PSV spelen? Ik heb zelf niet gekeken dus ik verwacht een kort, bondig en objectief verslag.
Dat gaat niet goed komen. Ik heb een heel slecht gevoel over die twee wedstrijden.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb net met een kratje bier op Ajaxgoden tegen Feijenoord.
Ik niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat gaat niet goed komen. Ik heb een heel slecht gevoel over die twee wedstrijden.
Het was kut. Eerste helft was van beide kanten inspiratieloos maar was er sprake van balans. Tweede helft sta je binnen 1 minuut achter. PSV daarna niet bij machten en Wolfsburg geloofde het daarna wel.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe vond je PSV spelen? Ik heb zelf niet gekeken dus ik verwacht een kort, bondig en objectief verslag.
Veel tijd om te herstellen is er niet. Zaterdag al Twente uit. Moet normaal gesproken wel te doen zijn.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het was kut. Eerste helft was van beide kanten inspiratieloos maar was er sprake van balans. Tweede helft sta je binnen 1 minuut achter. PSV daarna niet bij machten en Wolfsburg geloofde het daarna wel.
Enige grote kans op de penal na was van Maher die vrij kon inkoppen. We missen Lestienne nu al. Die maakt in uitwedstrijden van PSV tot nu toe altijd 2 golazo's.
Ben ik met je eens. Maar PSV moet een topdag hebben en de tegenstander moet een slechte dag hebben. Moskou uit was gewoon schandalig de eerste helft. Tweede helft nam Moskou gewoon teveel gas terug.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:45 schreef Morendo het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar je speelt ook geen veertig wedstrijden tegen ze, maar twee. Vandaag had Cocu nooit een statische spits moeten brengen tegen die twee houthakkers bij Wolfsburg achterin. In Moskou had je niet hoeven verliezen. Er waren en zijn best kansen.
Nee inderdaad, verliezen van CSKA was een incident.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:45 schreef Morendo het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar je speelt ook geen veertig wedstrijden tegen ze, maar twee. Vandaag had Cocu nooit een statische spits moeten brengen tegen die twee houthakkers bij Wolfsburg achterin. In Moskou had je niet hoeven verliezen. Er waren en zijn best kansen.
Daar worden ook punten verspeeld. Mark my words.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Veel tijd om te herstellen is er niet. Zaterdag al Twente uit. Moet normaal gesproken wel te doen zijn.
Nouja dat is zijn hele punt, het zijn allemaal incidenten omdat je dus maar 2 potten tegen ze speeltquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee inderdaad, verliezen van CSKA was een incident.![]()
Net als winnen van United overigens.
Is Lestienne fysiek fit?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daar worden ook punten verspeeld. Mark my words.
Na de eerste helft dacht ik eigenlijk dat psv deze wedstrijd zou moeten kunnen winnen. Maar dat heeft Ajax ook vaak. Dan oogt het spel beter en hebben ze de bal...en voor je het weet scoort de tegenstander een paar keer en is het klaarquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij al twee weken niet getraind. Die rechtsback van Twente is kut, maar waarschijnlijk ook alweer niet zķ kut.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Is Lestienne fysiek fit?
Naast het feit dat hij in rouw is uiteraard.
Jip.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Is Lestienne fysiek fit?
Naast het feit dat hij in rouw is uiteraard.
Blom fluit he.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij al twee weken niet getraind. Die rechtsback van Twente is kut, maar waarschijnlijk ook alweer niet zķ kut.
Overigens zie ik PSV daar wel heel sneaky winnen. Kopballetje van De Jong in de 89e minuut of zo. 0-1.
Nou nou nou, wat een zwartgallige mentaliteit. Die kunnen er dus echt geen ene moer van ondanks dat Ajax daar 2-2 heeft gespeeld. Twee wedstrijden gewonnen en dat is in een walgelijk slechte wedstrijd waar het zo de andere kant op kon vallen tegen NEC. En dan nog tegen Roda.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daar worden ook punten verspeeld. Mark my words.
Exactemundo. Daarom zie je Apoel of Kopenhagen ook weleens de tweede ronde halen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:50 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nouja dat is zijn hele punt, het zijn allemaal incidenten omdat je dus maar 2 potten tegen ze speelt
Mwah, Twente is wel heel ietsie pietsie voorzichtig aan het opkrabbelen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij al twee weken niet getraind. Die rechtsback van Twente is kut, maar waarschijnlijk ook alweer niet zķ kut.
Overigens zie ik PSV daar wel heel sneaky winnen. Kopballetje van De Jong in de 89e minuut of zo. 0-1.
Aight,quote:
Ted is de opvolger van Brands he.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou nou nou, wat een zwartgallige mentaliteit. Die kunnen er dus echt geen ene moer van ondanks dat Ajax daar 2-2 heeft gespeeld. Twee wedstrijden gewonnen en dat is in een walgelijk slechte wedstrijd waar het zo de andere kant op kon vallen tegen NEC. En dan nog tegen Roda.
Als Twente een of meerdere punten pakt, zal dat via standaardsituaties moeten zijn. Gutiérrez en Ziyech zijn de enigen die er iets van kunnen. Die Olaitan is vies slecht. Ede kan er geen hol van. Nee, dit Twente is een grandioze flopshow. Toch weer boeiend hoe Ted van Leeuwen die spelers binnen krijgt.
Die moet je uitschakelen. En uitkijken met dode speelmomenten maar verder.....quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mwah, Twente is wel heel ietsie pietsie voorzichtig aan het opkrabbelen.
PSV gaat het daar lastig krijgen met die gekke Ziejech.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ted is de opvolger van Brands he.
Op zich moeten ze daar gewoon winnen, blijven ze nu tot en met de wedstrijd tegen Twente in Duitsland?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:54 schreef Morendo het volgende:
[..]
Die moet je uitschakelen. En uitkijken met dode speelmomenten maar verder.....
Omdat ze 2 keer achter elkaar punten stelen?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Inslagenreuring, beste inslagenreuring. op basis waarvan is Twente aan het opkrabbelen?
Natuurlijk. Je hebt daar 24-uurs bordelen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Op zich moeten ze daar gewoon winnen, blijven ze nu tot en met de wedstrijd tegen Twente in Duitsland?
Ted is een held. Ik zou het erg prettig vinden als je het met me eens zou zijn Stijn.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
Ted is komiek, voor de rest niets anders.
Twee keer achter elkaar? Eh uh ah ik weet niet waar je het over hebt.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:56 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Omdat ze 2 keer achter elkaar punten stelen?
Dan hoop ik dat de belastingdienst of de douane niet klaarstaat als ze vanuit Enschede de Nederlandse grens passeren.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:56 schreef Morendo het volgende:
[..]
Natuurlijk. Je hebt daar 24-uurs bordelen.
Ted is komiek. Ik kan genieten van die vent maar buiten komiek zijn doet hij geen imponerende dingen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ted is een held. Ik zou het erg prettig vinden als je het met me eens zou zijn Stijn.
Hij heeft toch maar Mertens en Chadli gescout.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ted is komiek. Ik kan genieten van die vent maar buiten komiek zijn doet hij geen imponerende dingen.
Wel ooit die kabouter Mertens en Chadli ontdektquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ted is komiek. Ik kan genieten van die vent maar buiten komiek zijn doet hij geen imponerende dingen.
Ik ben het met je eens. Was een enorm talent in de jeugd en blijkbaar denken ze bij PSV dat het er nog ooit uit gaat komen.quote:
Ohnee Roda was de week ervoorquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twee keer achter elkaar? Eh uh ah ik weet niet waar je het over hebt.
Iets minder dan 40 euro.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is de totobuit voor vandaag?
Genoeg om tot vrijdag te kunnen eten denk ik.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is de totobuit voor vandaag?
Maar Uvini, Ede en Olaitan kunnen er niks van.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wel ooit die kabouter Mertens en Chadli ontdekt
Ted is samen met Brands de enige die je ooit op de velden ziet. Aldus Ted bij de tafel van Kees.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Caland heeft genoeg geld. De kosten voor de sigaretten moeten ergens terugverdiend worden.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Genoeg om tot vrijdag te kunnen eten denk ik.
Beggars can't be choosers. Als morgen zich iemand meldt bij de training en zegt dat hij back is dan speelt hij zondag.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar Uvini, Ede en Olaitan kunnen er niks van.
Ik zie Stewart ook wel eens.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ted is samen met Brands de enige die je ooit op de velden ziet. Aldus Ted bij de tafel van Kees.
Ik wens Twente dan ook een Fortuna Sittard-scenarioquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar Uvini, Ede en Olaitan kunnen er niks van.
Schandknapen leven vaak in betrekkelijke luxe. Dat las ik laatst in de VIVA. Bij de kapper.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Caland heeft genoeg geld. De kosten voor de sigaretten moeten ergens terugverdiend worden.
Ted niet. En Ted is overal.quote:
Toch wel belangrijk voor t Spaans elftal.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:01 schreef inslagenreuring het volgende:
Die de Gea is iets teveel showkeeper voor mij.
Ik las dat Fortuna Sittard gokt op een Stanley Menzo, Hans de Koning of Ernie Brandtsquote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik wens Twente dan ook een Fortuna Sittard-scenario
Het is geen stayer.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch wel belangrijk voor t Spaans elftal.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik las dat Fortuna Sittard gokt op een Stanley Menzo, Hans de Koning of Ernie Brandts.
Die durven wel.
Insinueer je hier nu dat Caland een schandknaap is?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:01 schreef Morendo het volgende:
[..]
Schandknapen leven vaak in betrekkelijke luxe. Dat las ik laatst in de VIVA. Bij de kapper.
Onzin. Prima goalie.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:02 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het is geen stayer.
Die valt door de mand binnen een jaar/paar maanden.
Is niet goed voor koopwaar, ze zijn meer waard als ze heel zijn.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:01 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dan moet je hem even doormidden zagen en de ringen tellen.
Prima idd.quote:
Insinueer jij dat hij alles maar gratis doet? Zou ook kunnen hoor.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Insinueer je hier nu dat Caland een schandknaap is?
Alleen Hans de Koning gaat dat doen ... als Fortuna 100 miljoen krijgt om te investerenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik las dat Fortuna Sittard gokt op een Stanley Menzo, Hans de Koning of Ernie Brandts.
Die durven wel.
Nu nog hopen dat Pastoor niet naar Heerenveen gaat. Dat zou ik wel zielig vinden voor Spartaquote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Alleen Hans de Koning gaat dat doen ... als Fortuna 100 miljoen krijgt om te investeren
Mwoah. Gisteren vloog Neuer ook onder een bal door. Buffon is de laatste tijd ook aan het grabbelen en over Casillas of Ter Stegen hoef je het niet eens te hebben.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:03 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Prima idd.
Niets meer, niets minder. Echte spektakelkeep
Maar klem die ballen gewoon zeg. Soms heeft ie ook van die twijfelachtige momentjes, echt pff.
Klopt, het niveau van de keepers devalueert.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:04 schreef Morendo het volgende:
[..]
Mwoah. Gisteren vloog Neuer ook onder een bal door. Buffon is de laatste tijd ook aan het grabbelen en over Casillas of Ter Stegen hoef je het niet eens te hebben.
Dat weet ik niet. Het is ook geen makkelijke positie.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Klopt, het niveau van de keepers devalueert.
Ook voor Heerenveenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu nog hopen dat Pastoor niet naar Heerenveen gaat. Dat zou ik wel zielig vinden voor Sparta
Akinfeev is dan ook een goede keeper.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:06 schreef F.M.D. het volgende:
zag je de keeper van cska z'n verdediger verrot schelden. zo hoort dat. elkaar de waarheid zeggen. in plaats van die psvers vanavond die alles gelaten ondergaan.
De huisdominee zit op zijn plek bij Sparta. Die gaat binnen nu en volgend seizoen wel promoveren.quote:
Mwah. Neuer, Courtois zijn de absolute top en dan heb je er nog zat keepers net onder. De Gea of die gozert van Tottenham bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Klopt, het niveau van de keepers devalueert.
Courtois en Neuer zijn normaal de 2 beste keepers.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah. Neuer, Courtois zijn de absolute top en dan heb je er nog zat keepers net onder. De Gea of die gozert van Tottenham bijvoorbeeld.
Courtois keept al een tijdje niet meer, Hans.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Courtois en Neuer zijn normaal de 2 beste keepers.
Maar met name Courtois dwingt niet echt veel ontzag meer af met die vele tegengoals.
Die kan er helemaal niks vanquote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:07 schreef inslagenreuring het volgende:
Zoet stond ook weer lekker schijn te keepen bij die 2-0 zeg,
man man man
2 wedstrijden 4 tegengoals voor Thibaut.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Courtois keept al een tijdje niet meer, Hans.
In de jeugd kwam hij uit voor XerxesDZB, Excelsior Rotterdam en NAC Breda. Michiel Kramer maakte zijn debuut op 30 november 2008 tegen Sparta Rotterdam op het Kasteel in Spangen. Hij bleef doelpuntloos en zijn contract liep ten einde op 30 juni 2009 en werd niet verlengd.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik lees zojuist dat Michiel Kramer bij NAC is begonnen.
Dat wist ik helemaal niet.
Bedankt Hans.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In de jeugd kwam hij uit voor XerxesDZB, Excelsior Rotterdam en NAC Breda. Michiel Kramer maakte zijn debuut op 30 november 2008 tegen Sparta Rotterdam op het Kasteel in Spangen. Hij bleef doelpuntloos en zijn contract liep ten einde op 30 juni 2009 en werd niet verlengd.
#leukefeitjesquote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In de jeugd kwam hij uit voor XerxesDZB, Excelsior Rotterdam en NAC Breda. Michiel Kramer maakte zijn debuut op 30 november 2008 tegen Sparta Rotterdam op het Kasteel in Spangen. Hij bleef doelpuntloos en zijn contract liep ten einde op 30 juni 2009 en werd niet verlengd.
Daar heb ik gevoetbald, bazen clubquote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In de jeugd kwam hij uit voor XerxesDZB
Miskoop, weg met die ventquote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
11 wedstrijden zonder goal, toch niet best.
Die Kramer kan er niets van, met zo'n spits word je geen kampioen.
Molde FK, Celtic, FK Baumit Jablonec. Rapid Wien, Dnipro Dnipropetrovsk, Red Bull Salzburgquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:38 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Achja, deze poule 100 keer liever dan Real/ City/Dortmund en dan 3e worden HAHAHAHAH
AIK Solna, Chernomorets, Ludogorets, Estoril Praia, Dnipro Dnipropetrovsk (2-0 en 1-3quote:Op donderdag 22 oktober 2015 00:00 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Molde FK, Celtic, FK Baumit Jablonec. Rapid Wien, Dnipro Dnipropetrovsk, Red Bull Salzburg
Kopenhagen!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 00:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
AIK Solna, Chernomorets, Ludogorets, Estoril Praia, Dnipro Dnipropetrovsk (2-0 en 1-3![]()
)
Superpouletje inderdaad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |