Ik weet eigenlijk wel heel zeker dat Psv vierde wordt in deze groep.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:37 schreef GwaiLow het volgende:
Zou toch wat zijn als PSV 4e zou worden. Dat is Ajax geen enkele keer overkomen. Maar daar ga ik toch maar niet vanuit. Denk gewoon 2e
Nee, dat lijkt me onmogelijk in Berlijn.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hai StijnGod, ga je nog Pauw kijken straks?
Ja Ajax erbij slimpoowquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zitten 4 teams in een poule he.
Oke.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:39 schreef inslagenreuring het volgende:
HAHAH Waterreus is zuur.
Karma, schijtvent hahahahahah
Ben ik niet met je eens.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:39 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nou, CSKA is ook niet je van het. Maar ze hebben wel een soort extra thuisvoordeel. Maar goed, dit was ook een poule waarin je eerste of tweede kunt worden. Niet één ploeg steekt er echt bovenuit.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:39 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Dat vieze kut Juve boort mij ff 400 euro door de neus. Nummer 1 tegen de nummer laatst en dan 0-0.
7 wedstrijden goed voorspeld maar die schijt-italianen verneuken het weer![]()
Ik schrik hier een beetje van.quote:
Mad omdat PSV een nieuwe is gescheurdquote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:39 schreef inslagenreuring het volgende:
HAHAH Waterreus is zuur.
Karma, schijtvent hahahahahah
PSV nog twee keer thuis en uit bij ManU. 9 punten en door.quote:
quote:
Hij zegt niets zinnigs, maar het verdriet is van z'n gezicht af te lezen.quote:
Ja dit was het, PSV heeft alle mogelijke punten gehaald.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
PSV nog twee keer thuis en uit bij ManU. 9 punten en door.
Ik wel. United is niet bepaald een Real of Barca. Wolfsburg is zijn beste speler kwijtgeraakt.quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:43 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik wel. United is niet bepaald een Real of Barca. Wolfsburg is zijn beste speler kwijtgeraakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |