Op voorhand zou je in deze poule zeggen dat ze vierde zouden worden. Dus heel raar zou dat niet zijn.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:37 schreef GwaiLow het volgende:
Zou toch wat zijn als PSV 4e zou worden. Dat is Ajax geen enkele keer overkomen. Maar daar ga ik toch maar niet vanuit. Denk gewoon 2e
Achja, deze poule 100 keer liever dan Real/ City/Dortmund en dan 3e worden HAHAHAHAHquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Op voorhand zou je in deze poule zeggen dat ze vierde zouden worden. Dus heel raar zou dat niet zijn.
Kunnen ze naar de psych sturen.quote:
TRquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:39 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Dat vieze kut Juve boort mij ff 400 euro door de neus. Nummer 1 tegen de nummer laatst en dan 0-0.
7 wedstrijden goed voorspeld maar die schijt-italianen verneuken het weer![]()
Nou, CSKA is ook niet je van het. Maar ze hebben wel een soort extra thuisvoordeel. Maar goed, dit was ook een poule waarin je eerste of tweede kunt worden. Niet één ploeg steekt er echt bovenuit.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Op voorhand zou je in deze poule zeggen dat ze vierde zouden worden. Dus heel raar zou dat niet zijn.
Hoi Maniquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:39 schreef Mani89 het volgende:
Kan Ronald Koeman niet weer eens bij de dorpskapper langs gaan?
Exact mijn gedachtequote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:39 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:38 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Achja, deze poule 100 keer liever dan Real/ City/Dortmund en dan 3e worden HAHAHAHAH
Hai StijnGod, ga je nog Pauw kijken straks?quote:
haararchitect.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:39 schreef Mani89 het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |