Hij is boos dat hij nog niet als directeur is benoemd. Wat Van der Sar kan, kan hij zeker niet slechter.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
Waarom haat Waterreus PSV zo? Hij is toch psver?
Maar beiden wel veel meer kwaliteit dan PSV. En CSKA ook.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:43 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik wel. United is niet bepaald een Real of Barca. Wolfsburg is zijn beste speler kwijtgeraakt.
Waarheid als een koe.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:44 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hij is boos dat hij nog niet als directeur is benoemd. Wat Van der Sar kan, kan hij zeker niet slechter.
JONGENS, KAPPEN MET DIE SHITquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:44 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hij is boos dat hij nog niet als directeur is benoemd. Wat Van der Sar kan, kan hij zeker niet slechter.
Hoe vond je PSV spelen? Ik heb zelf niet gekeken dus ik verwacht een kort, bondig en objectief verslag.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar beiden wel veel meer kwaliteit dan PSV. En CSKA ook.
Daar heeft die nog wel een nachtje wakker gelegen met zijn egootjequote:
Natuurlijk, maar je speelt ook geen veertig wedstrijden tegen ze, maar twee. Vandaag had Cocu nooit een statische spits moeten brengen tegen die twee houthakkers bij Wolfsburg achterin. In Moskou had je niet hoeven verliezen. Er waren en zijn best kansen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar beiden wel veel meer kwaliteit dan PSV. En CSKA ook.
Ik heb net met een kratje bier tegen onlo gewed op Ajaxgoden tegen Feijenoord.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe vond je PSV spelen? Ik heb zelf niet gekeken dus ik verwacht een kort, bondig en objectief verslag.
Dat gaat niet goed komen. Ik heb een heel slecht gevoel over die twee wedstrijden.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb net met een kratje bier op Ajaxgoden tegen Feijenoord.
Ik niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat gaat niet goed komen. Ik heb een heel slecht gevoel over die twee wedstrijden.
Het was kut. Eerste helft was van beide kanten inspiratieloos maar was er sprake van balans. Tweede helft sta je binnen 1 minuut achter. PSV daarna niet bij machten en Wolfsburg geloofde het daarna wel.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe vond je PSV spelen? Ik heb zelf niet gekeken dus ik verwacht een kort, bondig en objectief verslag.
Veel tijd om te herstellen is er niet. Zaterdag al Twente uit. Moet normaal gesproken wel te doen zijn.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het was kut. Eerste helft was van beide kanten inspiratieloos maar was er sprake van balans. Tweede helft sta je binnen 1 minuut achter. PSV daarna niet bij machten en Wolfsburg geloofde het daarna wel.
Enige grote kans op de penal na was van Maher die vrij kon inkoppen. We missen Lestienne nu al. Die maakt in uitwedstrijden van PSV tot nu toe altijd 2 golazo's.
Ben ik met je eens. Maar PSV moet een topdag hebben en de tegenstander moet een slechte dag hebben. Moskou uit was gewoon schandalig de eerste helft. Tweede helft nam Moskou gewoon teveel gas terug.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:45 schreef Morendo het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar je speelt ook geen veertig wedstrijden tegen ze, maar twee. Vandaag had Cocu nooit een statische spits moeten brengen tegen die twee houthakkers bij Wolfsburg achterin. In Moskou had je niet hoeven verliezen. Er waren en zijn best kansen.
Nee inderdaad, verliezen van CSKA was een incident.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:45 schreef Morendo het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar je speelt ook geen veertig wedstrijden tegen ze, maar twee. Vandaag had Cocu nooit een statische spits moeten brengen tegen die twee houthakkers bij Wolfsburg achterin. In Moskou had je niet hoeven verliezen. Er waren en zijn best kansen.
Daar worden ook punten verspeeld. Mark my words.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Veel tijd om te herstellen is er niet. Zaterdag al Twente uit. Moet normaal gesproken wel te doen zijn.
Nouja dat is zijn hele punt, het zijn allemaal incidenten omdat je dus maar 2 potten tegen ze speeltquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee inderdaad, verliezen van CSKA was een incident.![]()
Net als winnen van United overigens.
Is Lestienne fysiek fit?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daar worden ook punten verspeeld. Mark my words.
Na de eerste helft dacht ik eigenlijk dat psv deze wedstrijd zou moeten kunnen winnen. Maar dat heeft Ajax ook vaak. Dan oogt het spel beter en hebben ze de bal...en voor je het weet scoort de tegenstander een paar keer en is het klaarquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij al twee weken niet getraind. Die rechtsback van Twente is kut, maar waarschijnlijk ook alweer niet zó kut.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Is Lestienne fysiek fit?
Naast het feit dat hij in rouw is uiteraard.
Jip.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Is Lestienne fysiek fit?
Naast het feit dat hij in rouw is uiteraard.
Blom fluit he.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij al twee weken niet getraind. Die rechtsback van Twente is kut, maar waarschijnlijk ook alweer niet zó kut.
Overigens zie ik PSV daar wel heel sneaky winnen. Kopballetje van De Jong in de 89e minuut of zo. 0-1.
Nou nou nou, wat een zwartgallige mentaliteit. Die kunnen er dus echt geen ene moer van ondanks dat Ajax daar 2-2 heeft gespeeld. Twee wedstrijden gewonnen en dat is in een walgelijk slechte wedstrijd waar het zo de andere kant op kon vallen tegen NEC. En dan nog tegen Roda.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daar worden ook punten verspeeld. Mark my words.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |