Lees dit een paar keer Yatsquote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:32 schreef FrauMilena het volgende:
Wat ik bij je merk is dat je gauw op anderen gaat lopen zeuren in plaats van dat je even nagaat wat er nou precies gezegd wordt. Misschien een idee om aan te werken dus. Voordat je je bedenkt dat dit ook een aanval is, nee, opbouwende kritiek.
Boot is wel gaafquote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:38 schreef HostiMeister het volgende:
Sowieso een schijthekel aan vliegen
Maar met de boot is ook weer zo'n pokkeend
Opbouwende kritiek ditdatquote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:38 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Er is toch niets geėscaleerd? Alles is helemaal dikke prima.
Dat lijkt mij ook wel erg kutquote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:39 schreef Harmankardon het volgende:
Ik heb eens met griep in het vliegtuig gezeten, dat doe ik niet meer
Buikgriepquote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:39 schreef Harmankardon het volgende:
Ben ook wel fan van boten. Stuk beter dan vliegen, maar ja, naar Amerika is dan ook weer zo'n commitmentquote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Boot is wel gaaf. Ga ook graag met de Ferry naar Vlissingen
.
Er was een mannetje of 20 en het was echt heel gezellig. Lag om half 5 in bedquote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:36 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik lees niet alles.Zit er wel gezellig uit.
Oh zij weer. Nou dan ben ik weer wegquote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:37 schreef Fripsel het volgende:
Jeetje echthet was zo'n verhelderend gesprek(voor mij in ieder geval), ben ik even weg en BOOOM.
Wees lief fokkertjes(om de een of andere manier wil m'n autocorrectie dikkertjes maken van fokkertjes
)
Allemaal volwassenen hierquote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:37 schreef Fripsel het volgende:
Jeetje echthet was zo'n verhelderend gesprek(voor mij in ieder geval), ben ik even weg en BOOOM.
Wees lief fokkertjes(om de een of andere manier wil m'n autocorrectie dikkertjes maken van fokkertjes
)
Damn, ik hoop echt dat ik dan alweer beter ben.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:39 schreef Harmankardon het volgende:
Had gelukkig niet gegeten en veel remmers en was de vlucht maar 3 uurquote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Na opstijgen op het toilet gaan zitten en er niet meer af komen tot vlak voor de landing.
Is het een ex van je?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:41 schreef rival het volgende:
[..]
Oh zij weer. Nou dan ben ik weer weg![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben ook wel fan van boten. Stuk beter dan vliegen, maar ja, naar Amerika is dan ook weer zo'n commitment
Autocorrect weet.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:37 schreef Fripsel het volgende:
)
9 uur met een jenkend kind achter je en je knieėn in je nek.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:42 schreef FrauMilena het volgende:
Ik vind vliegen heel relaxed, maar dat komt omdat ik nooit langere vluchten heb gehad dan 1,5 uur.![]()
Hoe langer hoe meer relax, vind ik eigenlijk mits je een beetje ruimte hebt.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:42 schreef FrauMilena het volgende:
Ik vind vliegen heel relaxed, maar dat komt omdat ik nooit langere vluchten heb gehad dan 1,5 uur.![]()
Dan is het wel lekker ja. Pas na uur 6 ofzo gaat de lol er vanaf.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:42 schreef FrauMilena het volgende:
Ik heb ook nooit lange vluchten gemaakt, al voelde de laatste wel als 500 uur met een krijsende baby en een kind dat constant tegen m'n rugleunig traptequote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:42 schreef FrauMilena het volgende:
Maak me gekquote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:41 schreef Californium het volgende:
[..]
Had gelukkig niet gegeten en veel remmers en was de vlucht maar 3 uur!
Lekker oldskool, en dan soort van super de luxe cruise.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Inderdaad. Al lijkt het me wel gaaf eens naar Amerika te varen
.
Ja, mij ookquote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lekker oldskool, en dan soort van super de luxe cruise.Lijkt me stiekem best vet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |