Je kwam zo vrolijk de gate uitlopenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit lange vluchten gemaakt, al voelde de laatste wel als 500 uur met een krijsende baby en een kind dat constant tegen m'n rugleunig trapte.
En dan? Gast, als er iemand hard t.o.v. zichzelf is...quote:
Laatste keer was 11 uur lang, in businessclass was geen straf met zo'n mega nichterige steward die mij maar bloody mary's bleef voerenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
9 uur met een jenkend kind achter je en je knieën in je nek.
Hoofdpijn tot de maxquote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kwam zo vrolijk de gate uitlopen
Beetje eenzame cougars entertainen onderweg.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lekker oldskool, en dan soort van super de luxe cruise.Lijkt me stiekem best vet
Mile High Clubquote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Laatste keer was 11 uur lang, in businessclass was geen straf met zo'n mega nichterige steward die mij maar bloody mary's bleef voeren
Kan je nagaan wat voor een uitwerking jij hebtquote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kwam zo vrolijk de gate uitlopen
Je bent me voorquote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat voor een uitwerking jij hebt
quote:
Dat was sarcasme, ik was echt heel chagrijnigquote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat heb jij toch tegen mijquote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:41 schreef rival het volgende:
[..]
Oh zij weer. Nou dan ben ik weer weg![]()
Was zo sexy, wij met z'n twee in IJslandquote:
Ik weet niet hoe ik dit moet interpreterenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon onder de indruk van je sprankelende verschijningquote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
9 uur met een jenkend kind achter je en je knieën in je nek.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:42 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Hoe langer hoe meer relax, vind ik eigenlijk mits je een beetje ruimte hebt.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan is het wel lekker ja. Pas na uur 6 ofzo gaat de lol er vanaf.
Aan de andere kant, jullie vliegen tenminste wel ver.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit lange vluchten gemaakt, al voelde de laatste wel als 500 uur met een krijsende baby en een kind dat constant tegen m'n rugleunig trapte.
Nee, hoorquote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:46 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Aan de andere kant, jullie vliegen tenminste wel ver.
Lieffffquote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon onder de indruk van je sprankelende verschijning. Kan ie nie handelen, nie
.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Was zo sexy, wij met z'n twee in IJsland!
Succesquote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:47 schreef Samzz het volgende:
Gooooeeeed, ik ga weer eens aan het werk. Tschuss
.
Jaaaaaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |