Ging ze met de gouden koetsquote:
Ik wilde een grapje makenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:57 schreef sacha het volgende:
mijn Opa & Oma vlak voor en na mijn verjaardag
Nee via het ziekenhuisquote:
Hoefde je geen cake en koffie in huis te halenquote:
Het is zijn oma btw HUT niet ZEquote:
Heb je nog meer oma'squote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:01 schreef Treehut362 het volgende:
Morgen Straat-opruimdag bij ons in de straat!!!
Er komen grote containers te staan en daar mag men alles in gooien!!
![]()
![]()
![]()
ik dacht het mog mochtquote:
Nee de hele berging gaat er in behalve m'n fietsquote:
Ruimt lekker op. Prima on topicquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:03 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Nee de hele berging gaat er in behalve m'n fiets
Bij ons staan er alleen mobiele containers als er weer eens een wietplantage geruimd wordtquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:01 schreef Treehut362 het volgende:
Morgen Straat-opruimdag bij ons in de straat!!!
Er komen grote containers te staan en daar mag men alles in gooien!!
![]()
![]()
![]()
Op de kinderboerderij is ook een mobiele containerquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij ons staan er alleen mobiele containers als er weer eens een wietplantage geruimd wordt
Elke dinsdag grof vuil, na 19:00 maandag op straat knallenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij ons staan er alleen mobiele containers als er weer eens een wietplantage geruimd wordt
Ik leef met je mee, succes met die andere.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:36 schreef Treehut362 het volgende:
Mijn laptop is kapot RIP
hij doet helemaal niks meer alleen een blauwe lampje brandt nog verder niks.
Als ik er niet was toen was ik er niet.
Deze is van mijn moeder geweest die heeft nou een andere.
Kan je lekker in graaien.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is echt onmogelijk. Hele planten gaan er voorbij, ik zat te denken aan een visnet. Tranen in mijn ogen had ik toen het huis next door leeggehaald werd. Straat afgezet en allesquote:
Het was ook maar een geintje, ik ga er vanuit dat ze daar wel een beetje op letten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is echt onmogelijk. Hele planten gaan er voorbij, ik zat te denken aan een visnet. Tranen in mijn ogen had ik toen het huis next door leeggehaald werd. Straat afgezet en alles
Het is een enorm vertoon, met toeters en bellen, maar werken ze nu nog met pasjes in Limburg?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het was ook maar een geintje, ik ga er vanuit dat ze daar wel een beetje op letten.
Al sla je me dood, ik weet het niet, ik kom nooit in de coffeeshops.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is een enorm vertoon, met toeters en bellen, maar werken ze nu nog met pasjes in Limburg?
Er is een nieuwe burgemeester daarquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is een enorm vertoon, met toeters en bellen, maar werken ze nu nog met pasjes in Limburg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Kan me niet voorstellen dat je dat niet weet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Al sla je me dood, ik weet het niet, ik kom nooit in de coffeeshops.
Ditquote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat je dat niet weet.
Dat is best veul, toch?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En toch weet ik het niet, ik heb iig geen pasje.....
Nee joh, wel genoeg voor vandaag en morgen....quote:
Enjoy! Ik ga ff een Marlboro rokenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee joh, wel genoeg voor vandaag en morgen....
En ik heb nog wel wat hoor....
Dat je geen pasje hebt weet ik maar ik kan me voorstellen dat je er daar in verdiept als roker zijnde. Maar ik heb het misquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom zou ik het moeten weten als ik er nooit kom?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat je geen pasje hebt weet ik maar ik kan me voorstellen dat je er daar in verdiept als roker zijnde. Maar ik heb het mis
Klinkt niet al te best. Wat een narigheid.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit![]()
En bedankt voor jullie steun!
Mijn zus is zaterdag weer opgenomen, ze was gevallen, scheve mond, verward, behalve die kuttumor heeft ze nu ook gigantisch veel vocht in haar hoofd, wat haar hersenen in de verdrukking brengt. Ook hebben ze bloed op de scan gezien.
Deze week wordt ze nog geopereerd, gaan ze gaatjes boren om het af te voeren![]()
Nogmaals sterkte Fann
Heb ook nog wat resten liggen...quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hebt je gras gemaaid?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb ook nog wat resten liggen...
[ afbeelding ]
Zo ziet het er wel uit, geen topjesquote:
Dat is misschien nog goed voor in de aquarium.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb ook nog wat resten liggen...
[ afbeelding ]
Tnxquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, takkezooi.
Net als van je zus. Sterkte...
Wel ook topjes er tussen, maar ik denk inmiddels al zo'n 5 jaar oud en ouder.quote:
ik was 10 jaar, bestond er toen al cake?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoefde je geen cake en koffie in huis te halen
Ik heb wel gerookt, maar nu al weer tijden niet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tnx![]()
Ik dacht dat jij niet rookte trouwens.
Ik heb het ook zelf een keer gedaan, wat een takkezooi.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel ook topjes er tussen, maar ik denk inmiddels al zo'n 5 jaar oud en ouder.
Was een fun project, grof geknipt, ik rook het niet...
Geen idee ik was ook zoiets toen mijn opa ervan tussen ging, maar ik mocht niet mee..quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:49 schreef sacha het volgende:
[..]
ik was 10 jaar, bestond er toen al cake?
Het was best stevig spul, heb het destijds wel getest.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het ook zelf een keer gedaan, wat een takkezooi.Mijn slaapkamer hing vol en dat knippen
Het plakt nog als ik er aan denk
Misschien kan Mo er soep van koken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb wel gerookt, maar nu al weer tijden niet.
Dat spul is compleet uitgedroogd, als je er een aansteker bij houdt is het in 1 minuut verbrand...
mocht je niet mee met je Opa?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee ik was ook zoiets toen mijn opa ervan tussen ging, maar ik mocht niet mee..
Yep, sterker nog, ik bakte toen al zelf cake.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:49 schreef sacha het volgende:
[..]
ik was 10 jaar, bestond er toen al cake?
Ik denk niet dat iemand er nog soep van kan maken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien kan Mo er soep van koken.
Je kan er beter 'wietboter' van maken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien kan Mo er soep van koken.
Weer eens wat anders dan knoflookboterquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je kan er beter 'wietboter' van maken.
Voor op een toastje.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan knoflookboter
Bij een crematie dan he?quote:
Als ze mij ooit gaan opstoken zal er wel een behoorlijke lucht rond de oven blijven hangen.quote:
Ik blijf wel buiten snuivenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ze mij ooit gaan opstoken zal er wel een behoorlijke lucht rond de oven blijven hangen.
dat vraag ik wel eens af als ik bij een crematorium wegloop na de toestand...quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ze mij ooit gaan opstoken zal er wel een behoorlijke lucht rond de oven blijven hangen.
Niksquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:04 schreef sacha het volgende:
[..]
dat vraag ik wel eens af als ik bij een crematorium wegloop na de toestand...
wat adem ik nu in?
Misschien dat je er silicose van kan krijgen als je er dagelijks vertoeft.quote:
Ik had mijn moeder een keer mee (Neef was overleden) en ik was de weg een beetje kwijt. Zegt ze ooh daar is het ik zie rookquote:
Mag ik komen?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat mij betreft maakt men er een happening van, ik ga er iig vanuit dat ik er geen last van zal hebben.quote:
De hele sc stoned en dan nog even op fok napratenquote:
Ja grappig eigenlijk he?quote:
Staan we weer op het punt dat de wereld vergaat?quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:10 schreef FANN het volgende:
Ik wil er niet steeds op terugkomen net als jij Dees maar wat een ellende...
Jij ook sterkte
Back to the futurequote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Staan we weer op het punt dat de wereld vergaat?
Nee ik wist die datum ook niet. Maar wel de films gezien destijdsquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja .. Nooit aan gedacht dat het ooit zover zou komen
Zoveel last zal je dan niet van mij hebben, ik verkeer dan in hogere sferenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat mij betreft maakt men er een happening van, ik ga er iig vanuit dat ik er geen last van zal hebben.
Dank u en dat was hetquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ben niet zo goed in dat soort dingen, maar wens iedereen met ellende tgv ziekte in de familiesfeer bij deze sterkte, en daar laat ik het voorlopig bij.
Doe mij dan maar liever een borrel.... of watquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:11 schreef FANN het volgende:
[..]
effe lekker stoned worden Deeskenne we wel gebruike ...
op zijn Amsterdams gezegd
Dat is mooi gezegd Mo en meer hoeft ook niet ....quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ben niet zo goed in dat soort dingen, maar wens iedereen met ellende tgv ziekte in de familiesfeer bij deze sterkte, en daar laat ik het voorlopig bij.
Inclusief foto'squote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:12 schreef Soury het volgende:
[..]
De hele sc stoned en dan nog even op fok napraten
Delen wij wel een flessie wijn, of tweequote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe mij dan maar liever een borrel.... of wat
Dank je, ik meen het ook zoals het er staat ik ben niet erg goed in zulke dingen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is mooi gezegd Mo en meer hoeft ook niet ....
Daarom, precies...quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is mooi gezegd Mo en meer hoeft ook niet ....
Ik weet het ik weet het, het is ook altijd moeilijk, ik meende het ookquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dank je, ik meen het ook zoals het er staat ik ben niet erg goed in zulke dingen.
Iedereen in de slappe lachquote:
Of je huis leeg roven, dat is wat minderquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat er mensen zijn die rouwadvertenties nakijken en overal bij hen in de buurt naar begrafenissen en crematies gaan en er 'gezellig' aan de koffietafel aanschuiven.
Lief.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
Neem ik mijn selfie-stick meequote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Delen wij wel een flessie wijn, of tweetis toch feest
Hoe was dat ding trouwens (leuke foto btw) Ik heb de kans om er op te rijden gehad maar ik durfde niet. Die Segwayquote:
Ik vraag het een andere keer welquote:
Dat was gaaf!quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe was dat ding trouwens (leuke foto btw) Ik heb de kans om er op te rijden gehad maar ik durfde niet. Die Segway
Tegen de tijd dat ik ga wil ik geen gedoe, maak er maar een fijne dag van.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik verheug me er nu al op.
Sorry Mo
Net gelezen maar ik heb geen idee of het te pruimen is met die pruimen.quote:
Het zouden frisse pruimen zijn...quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Net gelezen maar ik heb geen idee of het te pruimen is met die pruimen.
Ik had het gisteren al gelezen, maar toevallig net voor jij erover begon weer omdat ik het baardaap wilde laten zien.quote:
En ik liep er tegen aan nav die FP link van jouquote:Op woensdag 21 oktober 2015 00:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had het gisteren al gelezen, maar toevallig net voor jij erover begon weer omdat ik het baardaap wilde laten zien.
Ach, af en toe lees ik die ook.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
En ik liep er tegen aan nav die FP link van jou
Ja er loopt nu zo'n live ding boven elke pagina die niet te missen valt... Alhoewel ik moet zeggen dat ik er steeds minder last van heb..quote:Op woensdag 21 oktober 2015 00:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, af en toe lees ik die ook.
30 per 1000 hierquote:Op woensdag 21 oktober 2015 01:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)w-gemeente~a4167279/
sssttt rustigquote:
Dat zijn er 11 minder dan hier.quote:
I know, maar A'dam is ook iets groter, en voor een relatief kleine stad scoort het hier nogal hoog.quote:
Ook niet met die paddenstoel bewoners erbij?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 10:17 schreef sacha het volgende:
waar mijn huis woont zijn geen 1000 inwoners
Zijn ex zat gisteren aan tafel bij Pauw, als je dat verhaal hoort is het wel héél raar dat die vent gewoon op straat liep... ze had het al doorgegeven ook en andere mensen ook geloof ik, maarquote:Op woensdag 21 oktober 2015 09:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
Btw, die mafkees van afgelopen week die een willekeurige oudere vrouw met een fles op straat doodsloeg en nog een andere verwondt.![]()
Ik hoop dat ze die idioot nooit meer los laten.
Dan ben ik benieuwd hoe ze dat berekenenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 10:17 schreef sacha het volgende:
waar mijn huis woont zijn geen 1000 inwoners
Ah! zo dusquote:Op woensdag 21 oktober 2015 10:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
1 op 500 inwoners is dan 2 per 1.000
Dan was mijn vermoeden correctquote:Op woensdag 21 oktober 2015 09:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zijn er 11 minder dan hier.
En een goedemorgen...![]()
Zo erg is het nou ook weer niet, het is 55 misdrijven, waaronder woninginbraken, overvallen, straatroven en geweldsmisdrijven, per dagquote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:29 schreef FANN het volgende:
Als je écht gaat rekenen mag je blij zijn om als Amsterdammer het einde van de dag te halen![]()
800.000 inwoners, even afgerond...
55 doden per 1000 inwoners = 44.000 doden per jaar zal ik maar aannemenper dag
is een beetje veel
Na een jaartje zijn al die criminelen wel uitgeroeidquote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:29 schreef FANN het volgende:
Als je écht gaat rekenen mag je blij zijn om als Amsterdammer het einde van de dag te halen![]()
is een beetje veel
ow!quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo erg is het nou ook weer niet, het is 55 misdrijven, waaronder woninginbraken, overvallen, straatroven en geweldsmisdrijven, per dag
Ah.. dus eigenlijk is het méér.... ga goe...quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:51 schreef sacha het volgende:
Cijfers zeggen niet veel
Het bericht dat het aantal misdrijven in Nederland daalt, zegt volgens politiebond ACP niet zoveel. Voorzitter Gerrit van de Kamp hecht 'weinig waarde' aan de cijfers. 'Om allerlei redenen doen mensen minder snel aangifte. En bovendien zijn er strafbare feiten die in dit onderzoek niet worden meegenomen. Vormen van fraude bijvoorbeeld, of het nou in de zorg is, in de verzekeringswereld of op het gebied van cybercrime', aldus Van de Kamp. Ook de sociale veiligheid wordt niet gemeten. 'Het veiligheidsgevoel van de mensen staat niet in relatie tot deze cijfers.'
valt best meequote:
beetje vreemd rekenwerkquote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:06 schreef sacha het volgende:
diefstal & inbraak: 0,9 per 1000
geweldmisdrijven: 5,4 per 1000
totaal 21 per 1000
oh ja, die graaft iedereen inquote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:23 schreef chufi het volgende:
[..]
De rest zijn onopgeloste moordzaken.... Bij sas in de achtertuin.....
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:29 schreef FANN het volgende:
is een beetje veel
Ik begin er zo langzamerhand dusdanig aan te wennen dat ik al vol spanning op je volgende brilliante opmerking zit te wachten.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:40 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, ja....ik ben een beetje duf Mo, sorry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
ik ga ze vanmiddag allemaal wéér kijken met Aapquote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:47 schreef drakin het volgende:
Damn!!!
Marty McFly from Hill Valley, California was arrested in Melbourne today by Victoria Police for disturbing the space-time continuum.
[ afbeelding ]
Leuk!quote:Op woensdag 21 oktober 2015 13:01 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ga ze vanmiddag allemaal wéér kijken met Aap
Dat getuigt niet van een erg slimme gemeenschap, dat ze zich laten pakken op fraude.. Doen ze toch iets foutquote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:27 schreef sacha het volgende:
qua fraude scoort mijn woonplaats enorm hoog
Inteelt stagneert de ontwikkeling, dat is al lang bekend.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 13:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat getuigt niet van een erg slimme gemeenschap, dat ze zich laten pakken op fraude.. Doen ze toch iets fout
Maar ze worden vannacht pas uitgezonden op FOX... Ik neem ze wel opquote:Op woensdag 21 oktober 2015 13:01 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ga ze vanmiddag allemaal wéér kijken met Aap
Ik had er al over gehoord, en die arme Fientje is de boevrouw.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:48 schreef chufi het volgende:
Fientje is samen met AdoraBella op pad met de Fokstok ... Mijn god wat een drama maken ze daar in dat topic zeg...
Ja.. Maar volgens mij heeft ze zich er al weer over heen gezet.. Anders maak je niet zo'n trip (Via Zeeland, Belgie naar ergens in Oost Brabant of zo) om dan die stok alsnog ergens te plaatsen ...quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had er al over gehoord, en die arme Fientje is de boevrouw.
Dito.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja.. Maar volgens mij heeft ze zich er al weer over heen gezet.. Anders maak je niet zo'n trip (Via Zeeland, Belgie naar ergens in Oost Brabant of zo) om dan die stok alsnog ergens te plaatsen ...
Als ik het zat zou zijn geweest had ik hm bij de eerste beste paal gedumpt...
Ze plaatst ook cam filmpjes, ééntje vond ik wel hilarischquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja.. Maar volgens mij heeft ze zich er al weer over heen gezet.. Anders maak je niet zo'n trip (Via Zeeland, Belgie naar ergens in Oost Brabant of zo) om dan die stok alsnog ergens te plaatsen ...
Als ik het zat zou zijn geweest had ik hm bij de eerste beste paal gedumpt...
Shit.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze plaatst ook cam filmpjes, ééntje vond ik wel hilarisch
PTA / Camera in je auto of op je helm #13: tokkies everywhere!
Ik vind het knap, auto rijden is niet mijn hobby. Ik moet van a naar b Laat staan dat ik voor de lol in België ga rond tuffenquote:
Volgens mij zijn wij diezelfde doodlopende straat weleens ingereden, maar dan met een caravan van 5.50 meter achter de autoquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze plaatst ook cam filmpjes, ééntje vond ik wel hilarisch
PTA / Camera in je auto of op je helm #13: tokkies everywhere!
Ja ... Maar zo heeft ieder zn hobby.. Welk beroep ze doet geen idee...quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het knap, auto rijden is niet mijn hobby. Ik moet van a naar b Laat staan dat ik voor de lol in België ga rond tuffen
Nachtmerrie, ooit in Schotland op een bos weg, stond ik oog in oog met zo'n vrachtwagen met boomstammen. Toen kon ik een kilometer kronkelend achteruitquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wij diezelfde doodlopende straat weleens ingereden, maar dan met een caravan van 5.50 meter achter de auto
Meh, zo'n eind achteruit rijden is ook niet mijn sterkste kant, voor de rest rij ik overal naartoe.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Nachtmerrie, ooit in Schotland op een bos weg, stond ik oog in oog met zo'n vrachtwagen met boomstammen. Toen kon ik een kilometer kronkelend achteruit
Ik werd een beetje nerveus van die kolos. Verder ben ik zo vreselijk blij met mijn navigatie. Hoe heb ik het ooit zonder kunnen doenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Meh, zo'n eind achteruit rijden is ook niet mijn sterkste kant, voor de rest rij ik overal naartoe.
Net als in rioquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:06 schreef chufi het volgende:
Ik reed ooit de spiegel van mn schoonvaders auto er af in zo'n doodlopend straatje, waar je alleen kwam voor je afscheid...
Nog steeds ik vind die ghetto's je zal er maar wonenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar ben ik ook maar 1 keer geweest. Bleek ook een afscheid, achteraf gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vnl. de ritmeandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
alweerquote:
ik hou het op muziekquote:
Ik voelde me er niet op mn gemak... OK dat was in Carnaval 2001 .... Maar denk dat er weinig is veranderd... Ik zat niet in een Hotel aan het strand en zo ...quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:15 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Nog steeds ik vind die ghetto's je zal er maar wonen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Douche"gordijn
andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
quote:"De Kift is geboren in fanfare, gedoopt in punk en groot geworden in liefde voor muziek en poëzie. Vrolijke muziek is het, muziek vol weemoed. Muziek waarvan tranen in je ogen schieten of een grijns op je gezicht verschijnt."
nee dat was hetquote:
Voetbal he?quote:
Achterhaalde shitquote:
Die laatste kan me niet bekorenquote:
Niet doen, ahh lekker nummerquote:
Staat al wel op HD maar daar staat nogal veel.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 01:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Die worden ook niet elk jaar herhaald....
Vergane gloriequote:Op donderdag 22 oktober 2015 01:04 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Staat al wel op HD maar daar staat nogal veel.
Is dat nu een hint om het te gaan downloaden?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 01:04 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Staat al wel op HD maar daar staat nogal veel.
Hoezo? Van de server bedoel je?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 01:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat nu een hint om het te gaan downloaden?
Ja of heb je hem daar niet staan?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 01:06 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Hoezo? Van de server bedoel je?
Ik ook maar hou dan maar op de laatste Mad Max is een kut filmquote:
Jesusquote:
Ik zag de eerste in 1981 in Mil. Dienst, daar tonen ze zulke films.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 01:11 schreef chufi het volgende:
[..]
OK... Maar om eerlijk te zijn .. vind ik Mad Max ook niet veel bijzonders..
One Flew Over the Cuckoo's Nest.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 01:17 schreef PP_Sound het volgende:
A Clockwork Orange is mijn favoriet en The Blues Brothers.
Ja, ik vergeet alleen altijd de titels.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 01:20 schreef Soury het volgende:
Ja maar er zijn prima film's te zien behalve de ouwe hap
Ach, als er een nieuwere goede film is dan kom ik hem vanzelf wel een keer tegen, of niet, en wat ik niet ken mis ik niet. Ben ook een ramp met titels.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 01:20 schreef Soury het volgende:
Ja maar er zijn prima film's te zien behalve de ouwe hap
Daar heb ik al jaren fok voorquote:Op donderdag 22 oktober 2015 01:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, als er een nieuwere goede film is dan kom ik hem vanzelf wel een keer tegen of niet, en wat ik niet ken mis ik niet. Ben ook een ramp met titels.
Als je tijd over hebt (oh wacht)quote:Op donderdag 22 oktober 2015 01:41 schreef chufi het volgende:
De laatste Mad Max is dus 1 van 2015 .... Als ik tijd heb zal ik hem eens bekijken
Groot gelijk, kut filmquote:Op donderdag 22 oktober 2015 01:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daar ga ik niet op zitten wachten ...
Flodder niet te vergeten.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 01:30 schreef chufi het volgende:
Kleine Piet heeft iig genoeg te kijken de komende jaren... Hele Disney tekenfilm collectie... Vroeger had je daar een hele kast voor nodig.... Nu staat het gewoon op schijf naast de Mad Max collectie of Swiebertje
Schijfquote:Op donderdag 22 oktober 2015 01:30 schreef chufi het volgende:
Kleine Piet heeft iig genoeg te kijken de komende jaren... Hele Disney tekenfilm collectie... Vroeger had je daar een hele kast voor nodig.... Nu staat het gewoon op schijf naast de Mad Max collectie of Swiebertje
Dat is nu al gedateerdquote:
Leg de telling bone maar eens uitquote:
Nergens.quote:
Schoonzoon is net als ik minder fanatiek, daar 10TB en hier ook nog zoiets.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 02:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou dat dacht ik eerst ook, maar ik kom toch wel wat nieuwere dingen tegen ...
Telling bone was de hoorn van de telefoonquote:
Die serie is nog steeds geniaal.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 02:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Telling bone was de hoorn van de telefoon
Dat komt nog wel.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 02:18 schreef Soury het volgende:
Zeker maar niet voor jou kleinkind. Die snapt er de ballen van
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 02:21 schreef svann het volgende:
Die ouwe series zijn leuk voor als we allemaal dement zijn.
Je kan niks erin rammen, zoiets moet je tactisch doen.quote:
Echt de grappen zijn achterhaald, begin er niet aan.quote:
Lijkt me heerlijk, de hele dag Catweazle kijken.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 02:21 schreef svann het volgende:
Die ouwe series zijn leuk voor als we allemaal dement zijn.
Ik denk ook dat het hooguit sentiment voor onze lftd is.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 02:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt de grappen zijn achterhaald, begin er niet aan.
Komend weekend met mijn vrouw zit kleine PP met ons opgescheept.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 02:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je kan niks erin rammen, zoiets moet je tactisch doen.
En dan een kleuter er mee op zadelen. OH JEE opzadelenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 02:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het hooguit sentiment voor onze lftd is.
Vroeg beginnen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 02:26 schreef Soury het volgende:
[..]
En dan een kleuter er mee op zadelen. OH JEE opzadelen
Om naar de paardjes te gaan.....quote:Op donderdag 22 oktober 2015 02:45 schreef PP_Sound het volgende:
Het is 1e wattie doet wanneer hij oma ziet is hand uitsteken en mee naar voordeur nemen.
Mijn opa was ook zo, hij mocht zijn streken niet meer aan ons vertellen van mijn moederquote:Op donderdag 22 oktober 2015 09:26 schreef FANN het volgende:
[..]
eerlijk is eerlijk, zo'n Opa als jij had ik ook wel willen hebben
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:17 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn opa was ook zo, hij mocht zijn streken niet meer aan ons vertellen van mijn moeder
mijn moeder klom ook met een wit mantelpakje in een pas geverfde lantaarnpaalquote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:18 schreef FANN het volgende:
[..]leuk lijkt me dat!
mijn ene Opa heb ik niet gekend, die ander maar kort, was wel een feestbeestmaar dat heb ik
later gehoord
Mijn internet viel wegquote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:21 schreef just me het volgende:
[..]
mijn moeder klom ook met een wit mantelpakje in een pas geverfde lantaarnpaal
Dus over hoeveel dagen zie je deze kwoot?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn internet viel weg, ik was vergeten dat het de 22e was, dus Ziggo is nu aan het werk, dus
ik weet niet voor hoelang ik nu nog kan Fokken![]()
dus de puinhoop is begonnen
NU!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Dus over hoeveel dagen zie je deze kwoot?
O dat is mooi, maar wat hebben ze gezegd hoelang er storing kan zijn? alleen vandaag of langerquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:26 schreef FANN het volgende:
[..]
NU!ik heb even snel mijn zus gebeld nu mijn telefoon het ook weer even deed,
dus ik was nog online, maar effe bezig
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Dus over hoeveel dagen zie je deze kwoot?
Als het goed is heb ik vanavond geen last meer, maar valt mee, hij doet het nogquote:Wij werken steeds aan de kwaliteit van ons netwerk. Zodat u nu én in de toekomst goed zit bij Ziggo. Daarom doen wij binnenkort onderhoudswerkzaamheden bij u in de buurt.
Datum: 22 oktober
Het onderhoud vindt plaats tussen 06.00 en 16.00.
De werkzaamheden zijn in uw wijk. Ze zijn niet in uw woning of op uw erf.
U hoeft niets te doen. U hoeft niet thuis te blijven.
Tijdens de werkzaamheden kan de verbinding van uw televisie, internet en/of telefonie korte tijd uitvallen of minder goed werken. Wij doen er alles aan om de onderbreking zo kort mogelijk te houden en de overlast te beperken.
Hij kan dus korte tijd uitvallen, nou ja, wat is kort. kort is de tijd van een pot thee zetten voor de 1 en een lang kostuumdrama kijken voor de ander.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:27 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
Als het goed is heb ik vanavond geen last meer, maar valt mee, hij doet het nog
Ja, ik zie het welquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Hij kan dus korte tijd uitvallen, nou ja, wat is kort. kort is de tijd van een pot thee zetten voor de 1 en een lang kostuumdrama kijken voor de ander.
zappen op Fok?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ik zie het welvoorlopig kan ik weer effe zappen
ja, da's dus jammer, die reclame's zie ik dus niet meer! ik moest ze uitschakelen omdat ik steedsquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:32 schreef drakin het volgende:
Ik krijg steeds reclame voor massages bij groupon, nou wil ik een massage, 19.99 is echt spotgoedkoop
Was dat toen de banner midden door het beeld zat?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:35 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, da's dus jammer, die reclame's zie ik dus niet meer! ik moest ze uitschakelen omdat ik steeds
last had van een andere banner, ik weet niet of dat al is opgelost eigenlijk, dat topic in FB dat
ik had geopend, waren wel andere mensen die ook last hadden, maar topic is gezakt geloof ik,
moet ik even zoeken....
Nee iets anders, lege pagina met alleen banner van thuisbezorgd . nlquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Was dat toen de banner midden door het beeld zat?
En dan helemaal geen Fok dingen meer te zien, wel lekker rustigquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee iets anders, lege pagina met alleen banner van thuisbezorgd . nl
dit was het topic, was helemaal weggezakt...quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:38 schreef drakin het volgende:
[..]
En dan helemaal geen Fok dingen meer te zien, wel lekker rustig
Heb je daarom een abo genomen? Vanwege deze vervelende banner?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:41 schreef FANN het volgende:
[..]
dit was het topic, was helemaal weggezakt...
BUG / Als ik een pagina wil aanklikken krijg ik soms dit...
Nee, die had ik net genomen, dus was een gelukkig toeval...quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb je daarom een abo genomen? Vanwege deze vervelende banner?
Dus nu zit je steeds in de abo chatquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, die had ik net genomen, dus was een gelukkig toeval...
Nee, één keer geweest, meer niet eigenlijkquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Dus nu zit je steeds in de abo chat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |