Ging ze met de gouden koetsquote:
Ik wilde een grapje makenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:57 schreef sacha het volgende:
mijn Opa & Oma vlak voor en na mijn verjaardag
Nee via het ziekenhuisquote:
Hoefde je geen cake en koffie in huis te halenquote:
Het is zijn oma btw HUT niet ZEquote:
Heb je nog meer oma'squote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:01 schreef Treehut362 het volgende:
Morgen Straat-opruimdag bij ons in de straat!!!
Er komen grote containers te staan en daar mag men alles in gooien!!
![]()
![]()
![]()
ik dacht het mog mochtquote:
Nee de hele berging gaat er in behalve m'n fietsquote:
Ruimt lekker op. Prima on topicquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:03 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Nee de hele berging gaat er in behalve m'n fiets
Bij ons staan er alleen mobiele containers als er weer eens een wietplantage geruimd wordtquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:01 schreef Treehut362 het volgende:
Morgen Straat-opruimdag bij ons in de straat!!!
Er komen grote containers te staan en daar mag men alles in gooien!!
![]()
![]()
![]()
Op de kinderboerderij is ook een mobiele containerquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij ons staan er alleen mobiele containers als er weer eens een wietplantage geruimd wordt
Elke dinsdag grof vuil, na 19:00 maandag op straat knallenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij ons staan er alleen mobiele containers als er weer eens een wietplantage geruimd wordt
Ik leef met je mee, succes met die andere.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:36 schreef Treehut362 het volgende:
Mijn laptop is kapot RIP
hij doet helemaal niks meer alleen een blauwe lampje brandt nog verder niks.
Als ik er niet was toen was ik er niet.
Deze is van mijn moeder geweest die heeft nou een andere.
Kan je lekker in graaien.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is echt onmogelijk. Hele planten gaan er voorbij, ik zat te denken aan een visnet. Tranen in mijn ogen had ik toen het huis next door leeggehaald werd. Straat afgezet en allesquote:
Het was ook maar een geintje, ik ga er vanuit dat ze daar wel een beetje op letten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is echt onmogelijk. Hele planten gaan er voorbij, ik zat te denken aan een visnet. Tranen in mijn ogen had ik toen het huis next door leeggehaald werd. Straat afgezet en alles
Het is een enorm vertoon, met toeters en bellen, maar werken ze nu nog met pasjes in Limburg?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het was ook maar een geintje, ik ga er vanuit dat ze daar wel een beetje op letten.
Al sla je me dood, ik weet het niet, ik kom nooit in de coffeeshops.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is een enorm vertoon, met toeters en bellen, maar werken ze nu nog met pasjes in Limburg?
Er is een nieuwe burgemeester daarquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is een enorm vertoon, met toeters en bellen, maar werken ze nu nog met pasjes in Limburg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Kan me niet voorstellen dat je dat niet weet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Al sla je me dood, ik weet het niet, ik kom nooit in de coffeeshops.
Ditquote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat je dat niet weet.
Dat is best veul, toch?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En toch weet ik het niet, ik heb iig geen pasje.....
Nee joh, wel genoeg voor vandaag en morgen....quote:
Enjoy! Ik ga ff een Marlboro rokenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee joh, wel genoeg voor vandaag en morgen....
En ik heb nog wel wat hoor....
Dat je geen pasje hebt weet ik maar ik kan me voorstellen dat je er daar in verdiept als roker zijnde. Maar ik heb het misquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom zou ik het moeten weten als ik er nooit kom?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat je geen pasje hebt weet ik maar ik kan me voorstellen dat je er daar in verdiept als roker zijnde. Maar ik heb het mis
Klinkt niet al te best. Wat een narigheid.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit![]()
En bedankt voor jullie steun!
Mijn zus is zaterdag weer opgenomen, ze was gevallen, scheve mond, verward, behalve die kuttumor heeft ze nu ook gigantisch veel vocht in haar hoofd, wat haar hersenen in de verdrukking brengt. Ook hebben ze bloed op de scan gezien.
Deze week wordt ze nog geopereerd, gaan ze gaatjes boren om het af te voeren![]()
Nogmaals sterkte Fann
Heb ook nog wat resten liggen...quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hebt je gras gemaaid?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb ook nog wat resten liggen...
[ afbeelding ]
Zo ziet het er wel uit, geen topjesquote:
Dat is misschien nog goed voor in de aquarium.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb ook nog wat resten liggen...
[ afbeelding ]
Tnxquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, takkezooi.
Net als van je zus. Sterkte...
Wel ook topjes er tussen, maar ik denk inmiddels al zo'n 5 jaar oud en ouder.quote:
ik was 10 jaar, bestond er toen al cake?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoefde je geen cake en koffie in huis te halen
Ik heb wel gerookt, maar nu al weer tijden niet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tnx![]()
Ik dacht dat jij niet rookte trouwens.
Ik heb het ook zelf een keer gedaan, wat een takkezooi.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel ook topjes er tussen, maar ik denk inmiddels al zo'n 5 jaar oud en ouder.
Was een fun project, grof geknipt, ik rook het niet...
Geen idee ik was ook zoiets toen mijn opa ervan tussen ging, maar ik mocht niet mee..quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:49 schreef sacha het volgende:
[..]
ik was 10 jaar, bestond er toen al cake?
Het was best stevig spul, heb het destijds wel getest.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het ook zelf een keer gedaan, wat een takkezooi.Mijn slaapkamer hing vol en dat knippen
Het plakt nog als ik er aan denk
Misschien kan Mo er soep van koken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb wel gerookt, maar nu al weer tijden niet.
Dat spul is compleet uitgedroogd, als je er een aansteker bij houdt is het in 1 minuut verbrand...
mocht je niet mee met je Opa?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee ik was ook zoiets toen mijn opa ervan tussen ging, maar ik mocht niet mee..
Yep, sterker nog, ik bakte toen al zelf cake.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:49 schreef sacha het volgende:
[..]
ik was 10 jaar, bestond er toen al cake?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |