abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157517024
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 november 2015 17:32 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Nou ja bij het begin ging het meteen fout en toen zat ik meteen met een gevoel van hmm..
Maar ik probeerde wel nog gewoon normaal te rijden, maar dat mocht niet baten.

Ook ging de examinator soms ingrepen maken zonder dat het nodig was?!
Zovan ik was dat al van plan te doen enzo.. Maar dat zal dan wel aan mij liggen.
Ik baal er iig wel van..
Wat voor ingrepen? Waarschijnlijk was je dan niet snel genoeg met remmen oid. Als je het al van plan was kan je het beter eerder doen dat is veiliger dan het laatste moment natuurlijk.

Doe even een verslagje dan, wat voor ingegrepen, wat ging er fout..
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  vrijdag 13 november 2015 @ 17:39:44 #152
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_157517038
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2015 17:38 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Wat voor ingrepen? Waarschijnlijk was je dan niet snel genoeg met remmen oid. Als je het al van plan was kan je het beter eerder doen dat is veiliger dan het laatste moment natuurlijk.
Ja is zo, en ingrepen zoals sturen, maar zelf vond ik dat niet nodig mja..
Toen ik die ingreepjes had dacht ik ook meteen bij mezelf van shit ik ben gezakt..

-verslagje-
Nou het ging goed, reed weg, alleen toen moest ik weg, eindigde ik op een trambaan?!?!?! :')_!
Toen dacht ik van manmanman kansloos.
Even later een paar strepen op het wegdek gemist (had geregend, dus weerspiegeling), dus niet goed naar de borden gekeken blijkbaar..
En ja dan nog dicht langs auto's rijden (terwijl bij mijn les steeds werd gezegd van ja je kan nog veel meer naar rechts)

Bij het praatje achteraf zat ze helemaal te bitchen dat ik wel erg snel wegreed enzo, jezus man gaan we daarop haten? Er werd bij mijn rijles steeds gezegd dat het sneller kon..

Maar dit verslag is natuurlijk subjectief enzo :') maar alsnog kut.
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  zondag 15 november 2015 @ 18:18:35 #153
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_157573277
Hallo mensen ik heb over een paar dagen al theorie examen heeft iemandt nog tips
vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_v­ándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_präté­ñ
pi_157573332
quote:
5s.gif Op zondag 15 november 2015 18:18 schreef 1marcelfilms het volgende:
Hallo mensnsnen ik heb over een paar dagen al theorie examen heeft iemandt nog tips
Veel oefenen. ;) en rustig blijven, neem je tijd tijdens het beantwoorden (niet dat je er te lang over gaat doen maar je snapt me. :D )
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
pi_157573339
Mag waarschijnlijk in december afrijden. *O* *O*
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
  zondag 15 november 2015 @ 18:26:55 #156
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_157573485
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2015 18:20 schreef Opsonisatie het volgende:

[..]

Veel oefenen. ;) en rustig blijven, neem je tijd tijdens het beantwoorden (niet dat je er te lang over gaat doen maar je snapt me. :D )
tja beetje basis dingen maar ik bedoel eigelijk stik vragen enzo
vroeger was alles beter
  maandag 16 november 2015 @ 09:28:38 #157
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_157593374
Pls help ik moet over morgen al :( :'(
vroeger was alles beter
pi_157593647
quote:
3s.gif Op zondag 15 november 2015 18:26 schreef 1marcelfilms het volgende:

[..]

tja beetje basis dingen maar ik bedoel eigelijk stik vragen enzo
Strikvragen bestaan niet. Het theorieboek en (online) oefenexamens staan vol met zulke vragen en sneaky dingen en zaken die gewoon te onzinnig zijn*, maar het CBR doet daar niet aan. Zij stellen gewoon duidelijke vragen, en met een beetje logisch nadenken kom je er wel. Het is wel de bedoeling dat je de regeltjes wel kent. Niet door allemaal regeltjes in je hoofd te stampen, maar door het inzichtelijk te maken. Je moet bijvoorbeeld weten wat het verschil tussen weggebruikers, bestuurders, verkeer en motorvoertuigen zijn (ja, ze betekenen allemaal iets anders), de voorrangsregeling-volgorde (aanwijzingen, verkeerslichten, verkeersborden, verkeersregels), en de betekenis van de verkeersborden. Let vooral op specifieke regels van bepaalde bijzondere voertuigen, zoals voertuigen met beperkte snelheid (tractoren) en brommobielen. Dit lijstje is natuurlijk niet volledig, maar ik wil alleen aangeven dat het voor jou logisch moet zijn, dat je begrijpt waarom bepaalde regels zijn bedacht. En dat is belangrijk als je straks voor je praktijkexamen op moet, want dan moet je het ook allemaal weten.

* Een voorbeeld: Met een gans in de hand op straat ben je een bestuurder, met een hond ben je voetganger.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  maandag 16 november 2015 @ 14:17:53 #159
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_157598511
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 09:48 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Strikvragen bestaan niet. Het theorieboek en (online) oefenexamens staan vol met zulke vragen en sneaky dingen en zaken die gewoon te onzinnig zijn*, maar het CBR doet daar niet aan. Zij stellen gewoon duidelijke vragen, en met een beetje logisch nadenken kom je er wel. Het is wel de bedoeling dat je de regeltjes wel kent. Niet door allemaal regeltjes in je hoofd te stampen, maar door het inzichtelijk te maken. Je moet bijvoorbeeld weten wat het verschil tussen weggebruikers, bestuurders, verkeer en motorvoertuigen zijn (ja, ze betekenen allemaal iets anders), de voorrangsregeling-volgorde (aanwijzingen, verkeerslichten, verkeersborden, verkeersregels), en de betekenis van de verkeersborden. Let vooral op specifieke regels van bepaalde bijzondere voertuigen, zoals voertuigen met beperkte snelheid (tractoren) en brommobielen. Dit lijstje is natuurlijk niet volledig, maar ik wil alleen aangeven dat het voor jou logisch moet zijn, dat je begrijpt waarom bepaalde regels zijn bedacht. En dat is belangrijk als je straks voor je praktijkexamen op moet, want dan moet je het ook allemaal weten.

* Een voorbeeld: Met een gans in de hand op straat ben je een bestuurder, met een hond ben je voetganger.
Dank u. En gevaarherkenning is dat erg lastig?
vroeger was alles beter
pi_157598636
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2015 14:17 schreef 1marcelfilms het volgende:

[..]

Dank u. En gevaarherkenning is dat erg lastig?
Ik vind van wel, maar dat was ook ver na mijn tijd. Daar komt kennis wel van pas. Ik heb geen idee hoe het met het examen eruit ziet, maar met de oefenvragen was het zaak om niet te voorzichtig te zijn. (in veel twijfelgevallen is "niets doen" toch vaak het juiste antwoord).
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_157770227
Vandaag rijbewijs aangevraagd, volgende week ophalen! Ben benieuwd, eerste keer in m'n eentje rijden.
Moeten zij weten
pi_157810853
Vandaag ben ik voor de 2x gezakt voor het praktijkexamen en dat terwijl ik een ongeluk heb voorkomen ( we reden op een smalle weg en ik moest uitwerken in een plas met water en modder omdat een andere auto niet eens van uitwijken had gehoord) natuurlijk een ingreep gekregen en bij het CBR * je doorstroming is niet goed -O- was al blij dat de auto niet meer total loss was
Wel je voeten vegen he ?
pi_157811197
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 14:44 schreef VoetenMat het volgende:
Vandaag ben ik voor de 2x gezakt voor het praktijkexamen en dat terwijl ik een ongeluk heb voorkomen ( we reden op een smalle weg en ik moest uitwerken in een plas met water en modder omdat een andere auto niet eens van uitwijken had gehoord) natuurlijk een ingreep gekregen en bij het CBR * je doorstroming is niet goed -O- was al blij dat de auto niet meer total loss was
Maar je werd dus continue ingehaald? Of je had een file achter je rijden?
pi_157815892
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2015 14:59 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Maar je werd dus continue ingehaald? Of je had een file achter je rijden?
nee niet eens ik reed goed tijdens de rit (soms stopte ik waar de examinator liever had dat ik doorreed maar het was nooit een gevaarlijke rit. Alleen er was een helling en je had 2 keuzes links is een route die meteen naar het CBR gaat, dit is een directe en makkelijke route rechts en dan weer rechts is een route die heel smal is en je eigenlikk niet met 2 auto's er door heen kan.

Hij nam de 2e route (omdat het goed ging) maar die route zat vol met bermen die je niet kan gebruiken om uit te wijken, ik reed 60 tegemoetkomende auto reed 60 ik had eigenlijk moeten afremmen maar wat ik deed was beetje naar rechts, de andere auto als een vrijbrief om op de midden van de weg blijven rijden, hierdoor moest ik 2x uitwijken en had ik meteen 2 ingrepen achter elkaar en bam gezakt :'( terwiil ik 2 minuten later bij het CBR was
Wel je voeten vegen he ?
pi_157817991
Vandaag examen gedaan voor theorie-examen rijbewijs B en hiervoor gezakt met 13 fouten, terwijl ik de oefenexamens op de CD van de ANWB en de gratis examens op internet allemaal bijna foutloos maak. Het kwam niet door de zenuwen want zo zenuwachtig was ik niet, maar een groot deel van de vragen wist ik gewoon niet en komen ook niet voor in de andere examens die ik heb gemaakt.

Heb ik gewoon ontzettend veel ongeluk dat ik precies de vragen heb gekregen die niet in de oefenexamens voorkwamen of herkent iemand zich hier ook in? Welke oefenexamens hebben jullie gebruikt?
😄😃😀😊☺️😉😍😘😚😗😙😜😝😛😳😁😔😌😒😞😣
pi_157819344
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 19:39 schreef Kaskade het volgende:
Vandaag examen gedaan voor theorie-examen rijbewijs B en hiervoor gezakt met 13 fouten, terwijl ik de oefenexamens op de CD van de ANWB en de gratis examens op internet allemaal bijna foutloos maak. Het kwam niet door de zenuwen want zo zenuwachtig was ik niet, maar een groot deel van de vragen wist ik gewoon niet en komen ook niet voor in de andere examens die ik heb gemaakt.

Heb ik gewoon ontzettend veel ongeluk dat ik precies de vragen heb gekregen die niet in de oefenexamens voorkwamen of herkent iemand zich hier ook in? Welke oefenexamens hebben jullie gebruikt?
Ik had zat vragen die niet in de oefenexamens zaten, maar die wist ik doordat ik het ANWB theorieboek had doorgenomen.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_157819634
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 20:26 schreef Messina het volgende:

[..]

Ik had zat vragen die niet in de oefenexamens zaten, maar die wist ik doordat ik het ANWB theorieboek had doorgenomen.
Het theorieboek heb ik inderdaad ook, maar het is lastig testen of je alles weet als veel onderdelen niet in de oefenexamens zitten. Door trial-and-error waarbij uitgelegd wordt wat je fout hebt gedaan, weet ik de gemaakte oefenexamens bijna foutloos te doen.

Het viel mij sowieso heel erg tegen hoeveel vragen over verkeersborden op het theorie-examen voorkwamen. Ik heb er volgens mij maar twee gehad.
😄😃😀😊☺️😉😍😘😚😗😙😜😝😛😳😁😔😌😒😞😣
pi_157826906
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 20:37 schreef Kaskade het volgende:

[..]

Het theorieboek heb ik inderdaad ook, maar het is lastig testen of je alles weet als veel onderdelen niet in de oefenexamens zitten. Door trial-and-error waarbij uitgelegd wordt wat je fout hebt gedaan, weet ik de gemaakte oefenexamens bijna foutloos te doen.

Het viel mij sowieso heel erg tegen hoeveel vragen over verkeersborden op het theorie-examen voorkwamen. Ik heb er volgens mij maar twee gehad.
Het beste boek dat je kan hebben is Vekabest. De theorie en oefenexamens van Vekabest zijn gebaseerd op CBR-richtlijnen. Zo'n beetje alle grote rijscholen gebruiken dit boek. Ik vond het echte theorie-examen wel iets makkelijker dan de oefenexamens, maar ik had zeker niet het gevoel dat de oefenexamens compleet anders waren.

Zo'n beetje iedereen die ik ken had Vekabest als boek en we zaten allemaal bij verschillende rijscholen en zijn allemaal in 1x geslaagd voor theorie.
  FOK!fotograaf donderdag 26 november 2015 @ 09:21:58 #169
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_157829057
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2015 18:30 schreef VoetenMat het volgende:
nee niet eens ik reed goed tijdens de rit (soms stopte ik waar de examinator liever had dat ik doorreed maar het was nooit een gevaarlijke rit.
Gevaarlijk? Nee. Maar blijkbaar, als de examinator liever had dat je door zou rijden, wel te afwachtend/treuzelend/niet snel genoeg. Dat kan doorslaggevend zijn in zo'n situatie:
quote:
ik reed 60 tegemoetkomende auto reed 60 ik had eigenlijk moeten afremmen maar wat ik deed was beetje naar rechts, de andere auto als een vrijbrief om op de midden van de weg blijven rijden, hierdoor moest ik 2x uitwijken en had ik meteen 2 ingrepen achter elkaar en bam gezakt :'(
Dit levert een twijfelsituatie op. Jij reageert niet correct, die ander denkt: "Ha, een wagen met een L erop, daar kan ik gewoon een potje blufpoker spelen." Komt over als twijfelend/niet zelfverzekerd. Tsja, dan kom je dus bij de twijfelgevallen. Stop je nog een aantal keer terwijl de examinator liever had gehad dat je door zou rijden en de conclusie van het CBR is simpel: "Durft nog niet door te rijden, nog niet zelfverzekerd genoeg."
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_157829154
Ten eerste: jammer dat je niet geslaagd bent. Alvast succes bij de volgende poging!

quote:

[..]

Hij nam de 2e route (omdat het goed ging) maar die route zat vol met bermen die je niet kan gebruiken om uit te wijken, ik reed 60 tegemoetkomende auto reed 60 ik had eigenlijk moeten afremmen maar wat ik deed was beetje naar rechts, de andere auto als een vrijbrief om op de midden van de weg blijven rijden, hierdoor moest ik 2x uitwijken en had ik meteen 2 ingrepen achter elkaar en bam gezakt :'( terwiil ik 2 minuten later bij het CBR was
Ik snap dat dikgedrukte gedeelte nog niet helemaal. Als jij zelf correct hebt uitgeweken, waarom kreeg je dan alsnog een ingreep? Op dit moment zou mijn conclusie zijn "omdat je uitwijk-poging blijkbaar niet goed genoeg was" en dat lijkt me een vrij duidelijke reden tot zakken: je reageerde wel, maar niet adequaat genoeg.
Of zie ik dat verkeerd?
pi_157829831
Aanstaande dinsdag om 15:50 afrijden! Hopen op in een keer slagen!
I'm not going for the fire that's coming out of the walls, yeah...I'm not going there to be in the VIP area and drink fancy fucking champagne. Nah, I'm not going for none of those reasons to tell you truth, you know... I'm just going for the music...
  FOK!fotograaf donderdag 26 november 2015 @ 10:37:47 #172
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_157830156
1 Troost wellicht, Voetenmat. Ik heb een dynamo verspeeld op zo'n grapjas. Beide keurig aan de kant en op het laatste moment kwam ie terug naar het midden, dus ik de berm in. Noodweer, ik natuurlijk vol een plas in, dynamo (hoe weet ik nog steeds niet) vol met rotzooi. 20 km later kapte die er volledig mee.
The summer is magic!

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_157830694
quote:
7s.gif Op maandag 23 november 2015 20:09 schreef H0D3NPYL het volgende:
Vandaag rijbewijs aangevraagd, volgende week ophalen! Ben benieuwd, eerste keer in m'n eentje rijden.
Spannond! :Y
Pay close attention or else you'll miss what's happening
  donderdag 26 november 2015 @ 11:53:25 #174
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_157831457
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 14:44 schreef VoetenMat het volgende:
Oh ik ben dus niet de enige, ik ben ook gezakt op 'doorstroming'. Ik was overtuigd dat ik geslaagd was totdat de examinator zei helaas, ik reed een goede rit van 25 minuten zonder fouten en daarna kwamen we op een rotonde met 2 banen, ik nam de linker om alvast voor te sorteren, maar dat mag niet. Overigens geen ingreep oid gehad, ook geen ongelukken meegemaakt.
pi_157831491
Hoe leer je voor theorie vorige week eerste keer gezakt.
pi_157832071
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 11:53 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Oh ik ben dus niet de enige, ik ben ook gezakt op 'doorstroming'. Ik was overtuigd dat ik geslaagd was totdat de examinator zei helaas, ik reed een goede rit van 25 minuten zonder fouten en daarna kwamen we op een rotonde met 2 banen, ik nam de linker om alvast voor te sorteren, maar dat mag niet. Overigens geen ingreep oid gehad, ook geen ongelukken meegemaakt.
Ach, ik ben toendertijd een keer gezakt omdat ik volgens de examinator in een bepaalde straat met meerdere zijstraatjes "te veel remde", terwijl mijn instructeur mij altijd vertelde om daar goed op te letten en af te remmen :|W
  donderdag 26 november 2015 @ 12:59:41 #177
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_157832598
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2015 11:55 schreef tailfox het volgende:
Steeds je boek doornemen. In de trein, als bijrijder, voor de tv. Iedere gelegenheid aangrijpen om te leren.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  donderdag 26 november 2015 @ 13:18:31 #178
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_157832925
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2015 11:55 schreef tailfox het volgende:
Examens oefenen
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_157833272
quote:
14s.gif Op donderdag 26 november 2015 11:07 schreef Simterklaas het volgende:

[..]

Spannond! :Y
Ik heb wel het idee dat ik er klaar voor ben, het enige wat bij mij nog niet helemaal goed gaat is het doorstromen bij uitritconstructies. Kan vaak niet helemaal inschatten of ik mezelf er nog even snel tussen kan proppen. Heb ik ook bij rotondes wel eens last van. Ik wacht dan vaak liever wat langer. Daar wordt je wel op afgerekend toch? De rest gaat prima.
I'm not going for the fire that's coming out of the walls, yeah...I'm not going there to be in the VIP area and drink fancy fucking champagne. Nah, I'm not going for none of those reasons to tell you truth, you know... I'm just going for the music...
pi_157835294
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 13:38 schreef GtaRipper het volgende:

[..]

Daar wordt je wel op afgerekend toch?
Bij het CBR weet je het maar nooit.
pi_157835994
quote:
2s.gif Op donderdag 26 november 2015 15:18 schreef Simterklaas het volgende:

[..]

Bij het CBR weet je het maar nooit.
Och, ik ga gewoon proberen er zo relaxed mogelijk in te gaan. Met zelfvertrouwen en veilig rijden is volgens mij het belangrijkst.
pi_157836297
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 15:49 schreef GtaRipper het volgende:

[..]

Och, ik ga gewoon proberen er zo relaxed mogelijk in te gaan. Met zelfvertrouwen en veilig rijden is volgens mij het belangrijkst.
Dan moet het goed gaan ^O^
  FOK!fotograaf donderdag 26 november 2015 @ 16:09:34 #183
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_157836397
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 15:49 schreef GtaRipper het volgende:

[..]

Vooral dat zelfvertrouwen. Niet als een bang vogeltje bij alles op de rem stampen en geen beslissing durven maken.

quote:

[..]

Ik kreeg bij mijn BE juist de opmerking dat het wel wat rustiger mocht (ik ben, nog steeds, een aardige doorrijder, deed ik met het examen ook. Gewoon gas op die lollie). :P
The summer is magic!

pi_157837238
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 09:30 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Ten eerste: jammer dat je niet geslaagd bent. Alvast succes bij de volgende poging!

[..]

Ik snap dat dikgedrukte gedeelte nog niet helemaal. Als jij zelf correct hebt uitgeweken, waarom kreeg je dan alsnog een ingreep? Op dit moment zou mijn conclusie zijn "omdat je uitwijk-poging blijkbaar niet goed genoeg was" en dat lijkt me een vrij duidelijke reden tot zakken: je reageerde wel, maar niet adequaat genoeg.
Of zie ik dat verkeerd?
De examinator vond dat ik genoeg uitweek maar "de snelheid moest wat minder zijn " Die man vond het veilig om een kruising gehaast over te steken maar uitwijken naar de berm ho maar
Wel je voeten vegen he ?
pi_157837269
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 09:21 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Gevaarlijk? Nee. Maar blijkbaar, als de examinator liever had dat je door zou rijden, wel te afwachtend/treuzelend/niet snel genoeg. Dat kan doorslaggevend zijn in zo'n situatie:

[..]

Dit levert een twijfelsituatie op. Jij reageert niet correct, die ander denkt: "Ha, een wagen met een L erop, daar kan ik gewoon een potje blufpoker spelen." Komt over als twijfelend/niet zelfverzekerd. Tsja, dan kom je dus bij de twijfelgevallen. Stop je nog een aantal keer terwijl de examinator liever had gehad dat je door zou rijden en de conclusie van het CBR is simpel: "Durft nog niet door te rijden, nog niet zelfverzekerd genoeg."
Ik heb vaak meegmaakt dat mwnsen zaten te kloten omdat ik een grote L op mijn dak had, maar dit x was het exht gewoon gevaarlijk en had diegene ook gewoon zijn eigen auto total loss kunnen prakrijden
Wel je voeten vegen he ?
pi_157837285
quote:

[..]

Dat had ik de 1x boeven zijn het
Wel je voeten vegen he ?
  FOK!fotograaf donderdag 26 november 2015 @ 17:12:40 #187
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_157837768
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2015 16:49 schreef VoetenMat het volgende:

[..]

De examinator vond dat ik genoeg uitweek maar "de snelheid moest wat minder zijn " Die man vond het veilig om een kruising gehaast over te steken maar uitwijken naar de berm ho maar
Maar dat is niet zo gek. Je weet niet wat er in een berm ligt. Hier hebben ze bij een binnendoor weggetje in de berm recentelijk allemaal van die betonblokjes neergelegd.
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2015 16:50 schreef VoetenMat het volgende:

[..]

Ik heb vaak meegmaakt dat mwnsen zaten te kloten omdat ik een grote L op mijn dak had, maar dit x was het exht gewoon gevaarlijk en had diegene ook gewoon zijn eigen auto total loss kunnen prakrijden
En dan ben jij dus de sjaak. Dat is heel erg lullig, maar dat gaat volgens mij altijd zo.
The summer is magic!

pi_157838010
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2015 16:49 schreef VoetenMat het volgende:

[..]

Met 60 km/h de berm induiken is dan ook niet handig.
Ik kan me voorstellen dat je door een fout van een ander uit moest wijken maar haal dan iig je snelheid er uit.
Als je nu zegt dat je daar geen tijd voor had dan had je blijkbaar eerder van je gas af gemoeten omdat er op die smalle weg een gevaarlijke situatie aan zat te komen.
pi_157840366
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 17:23 schreef vannelle het volgende:

[..]

Met 60 km/h de berm induiken is dan ook niet handig.
Ik kan me voorstellen dat je door een fout van een ander uit moest wijken maar haal dan iig je snelheid er uit.
Als je nu zegt dat je daar geen tijd voor had dan had je blijkbaar eerder van je gas af gemoeten omdat er op die smalle weg een gevaarlijke situatie aan zat te komen.
De ingreep vondt hij niet erg want hij begon er niet eens over hij gooide het op doorstroming :') heb mijn volgende examen geplant op 4 januari en ik ga er met volle hoop naar toe
Wel je voeten vegen he ?
pi_157841197
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 13:42 schreef KolonelBroodje het volgende:
Tafelnummer 13 :N Helaas, 1 fout teveel op het tweede deel. Volgende keer beter ^O^
Vandaag poging 2

Tafelnummer 10 :Y 4 fouten op dat stuk waar je 12 fout mag hebben en 4 fouten op dat stuk waar je 5 fout mag maken. Ofwel: geslaagd *O*
  FOK!fotograaf vrijdag 27 november 2015 @ 01:04:59 #191
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_157852974
^O^
The summer is magic!

pi_157853736
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2015 18:57 schreef VoetenMat het volgende:

[..]

De ingreep vondt hij niet erg want hij begon er niet eens over hij gooide het op doorstroming :') heb mijn volgende examen geplant op 4 januari en ik ga er met volle hoop naar toe
Ik ben het niet helemaal eens met je verhaal maar dat hoeft ook niet.
Ik wens je succes bij de volgende poging en hopelijk gebeuren er dan geen rare dingen en slaag je gewoon. :)
pi_157855097
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2015 12:59 schreef Curiosity het volgende:

[..]

Steeds je boek doornemen. In de trein, als bijrijder, voor de tv. Iedere gelegenheid aangrijpen om te leren.
ik heb ook een studie he.
pi_157855103
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2015 09:44 schreef tailfox het volgende:

[..]

Minder FOK!ken.
  FOK!fotograaf vrijdag 27 november 2015 @ 13:36:39 #195
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_157858662
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2015 09:44 schreef tailfox het volgende:

[..]

Kom an, theorie moet je er zo in hebben... Paar uurtjes boek doornemen, wat toetsjes doen op de pc en in 1x slagen.
The summer is magic!

pi_157861138
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 13:36 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Kom an, theorie moet je er zo in hebben... Paar uurtjes boek doornemen, wat toetsjes doen op de pc en in 1x slagen.
Ik was in een keer geslaagd.
  FOK!fotograaf vrijdag 27 november 2015 @ 15:55:52 #197
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_157861304
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 november 2015 15:48 schreef tailfox het volgende:

[..]

Ik was in een keer geslaagd.
Ga effe ergens anders lopen trollen ofzo.
The summer is magic!

pi_157861389
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 15:55 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Ga effe ergens anders lopen trollen ofzo.
Ik troll niet 1,half jaar geleden in een keer geslaagd.
nu is theorie verlopen.
en ben ik een keer gezakt.
dus hoe leer je voo theorie

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2015 16:01:43 ]
pi_157861454
quote:
3s.gif Op vrijdag 27 november 2015 15:59 schreef tailfox het volgende:

[..]

Ik troll niet 1half jaar geleden in een keer geslaagd.
nu is theorie verlopen.
en ben ik een keer gezakt.
dus hoe leer je voo theorie
Je theorie verloopt na 1,5 jaar, niet na 1half jaar.
pi_157861479
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 16:01 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Je theorie verloopt na 1,5 jaar, niet na 1half jaar.
:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')