SPOILER: GeschiedenisOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Periode MolenaarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Periode ScheringaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prijzenkast:
Landskampioen (2x) 1981, 2009
Eerste divisie (3x) 1960 (als Alkmaar '54), 1996, 1998
KNVB beker (4x) 1978, 1981, 1982, 2013
Johan Cruijff Schaal (1x) 2009
Groot fan van User Wotte![]()
Mounir!
Zondag lekker met het treintje naar Feyenoord - AZ
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.![]()
Er is vanaf morgen een tweede fanshop, aan de kant van het tunneltje:
http://www.azfanpage.nl/supporterszaken/az-opent-tweede-fanshop/|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
![]()
![]()
Godverdomme wat een kansen had AZ, jezus man!
Ook nog een zuivere penalty onthouden van AZ
'It's a boy'![]()
![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Zat eraan te komen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 14:50 schreef rubbereend het volgende:
Stewart verlaat AZ en vertrekt naar VS|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
4 doelpunten tegen thuis NEC, 4 tegen het zwakste team van de Bundesliga. Het is te triest voor woorden.AZ
ALKMAAR![]()
quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Verdedigend drama en dan ook nog eens alle ballen met potentie op de paal. Hetzit nieg echt mee[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Az speelde aanvallend best aardig. Vrij veel kansen gecreëerd. Maar er dan 4 binnenkrijgen.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.![]()
Wel elke halve kans was een goalquote:Op vrijdag 6 november 2015 08:27 schreef MichelWuyts het volgende:
Az speelde aanvallend best aardig. Vrij veel kansen gecreëerd. Maar er dan 4 binnenkrijgen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Max Huiberts is per direct de nieuwe TD geworden.bron: AZ fanpage.nlquote:Max Huiberts is per direct de nieuwe technisch directeur van AZ. De voormalig linksbuiten neemt de taken over van Earnest Stewart die per 1 januari in dienst treedt van Philadelphia Union. “Het had geen zin om tot 1 januari te wachten. Het is voor Earnest Stewart nu ook handiger om mij in te werken en de boel aan mij over te dragen”, gaf Huiberts op het digitale huis van zijn club aan als reden om meteen te beginnen.
Eerste optie
Robert Eenhoorn zei verheugd te zijn met deze interne oplossing. “Max stond bovenaan ons lijstje. Hij kent de hele organisatie van AZ, weet alle ins en outs, loopt al lang mee als technisch coördinator en is bovendien een prettig persoon om mee te werken.” De hoofdrolspeler ziet dit zelf ook als ideale stap in zijn loopbaan op dit moment. “Ik heb de afgelopen jaren het hele proces van scouten, praten over spelers en onderhandelingen van dichtbij gevolgd. De uitdaging wordt dat ik daar vanaf nu zelf verantwoordelijk voor ben. Ik heb alle geledingen van de club doorlopen en heb denk ik genoeg bagage voor deze functie.”
Vertrek Wijnker
In het kielzog van Stewart zal ook Aloys Wijnker naar alle waarschijnlijkheid vertrekken in het nieuwe jaar. Het hoofd jeugdopleiding heeft een baan aangeboden gekregen bij de nationale bond van de Verenigde Staten en heeft zelf wel oren naar een avontuur. Zoals het er nu naar uitziet zal ook hij per 1 januari of 1 februari de overstap maken. Wie de eventuele vervanger wordt is op dit moment nog niet bekend.'It's a boy'![]()
Godverdomme, azfanpage.nl is al een tijdje uit de lucht wegens onderhoudswerkzaamheden
Man dit duurt wel erg lang
'It's a boy'![]()
Het overzetten van het forum met topics en posts zorgde voor problemen ofzo. Denk dat ze er met 1-2 dagen wel weer zijn.quote:Op donderdag 12 november 2015 19:23 schreef Ivy_Mike het volgende:
Godverdomme, azfanpage.nl is al een tijdje uit de lucht wegens onderhoudswerkzaamheden
Man dit duurt wel erg langNeem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.![]()
Punten
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Gestemd op Thomas. Dank voor de link.quote:Op maandag 23 november 2015 13:16 schreef Dagoduck het volgende:
Even stemmen op Janssen:
http://www.voetbalinside.nl/#!/spelerweek![]()
Kan ook.quote:Op maandag 23 november 2015 13:27 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Gestemd op Thomas. Dank voor de link.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Paar invalbeurten, een blessure en een basisplek in de 4-1 verloren wedstrijd tegen Augsburg.quote:Op maandag 23 november 2015 13:28 schreef Intellectueel het volgende:
Hoe doet Jahanbakhsh het eigenlijk tot nu?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Tering tyfus, man man man, wat speelde AZ toch slecht![]()
Uit verliezen tegen PSV is één ding, maar op de manier van hoe.
De hele verdediging was KUT maar dan ook echt helemaal KUT.![]()
Die Brezancic wat een miskoop, mislukt, Gouweleeuw was helemaal ruk, Johansson vullis en och die arme Lucassen eerst de bal in eigen doel krijgen en vervolgens een domme overtreding met een elleboog stoot tegen De Jong, waardoor AZ met 10 man komt te staan.'It's a boy'![]()
Kozakken Boys wint kort geding, AZ moet dus toch tegen Kozakken Boys in de beker.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wat is dit slecht zeg.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Godverdetyfus, wat waardeloos![]()
Er rende wel een zwarte kat het veld op en het is niet eens vrijdag de 13e
'It's a boy'![]()
quote:Op maandag 7 december 2015 15:24 schreef lynda het volgende:
Ron Vlaar tot einde seizoen contract!
www.az.nl/nieuws/az-contracteert-vlaar/1?catid=
Hupperts stond hinderlijk buitenspel ofzo volgens de grens. Maar het sloeg helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:23 schreef Ivy_Mike het volgende:
Waarom werd de goal van Muhren afgekeurd godverdomme?
Wel een leuke wedstrijd, alleen het resultaat is kut. Het had 2-0 moeten zijn.Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.![]()
Nou ja Bas Naaihuis en de grensrechter hebben beide STRONT in hun ogen.
Het had wel 2-0 kunnen zijn, maar Brezanzic liep weer te kutten achterin, waardoor Haller kon scoren. Zonder de arbitrale blunder had het 3-1 kunnen worden voor AZ.'It's a boy'![]()
quote:AZ heeft met Umm Salal SC een akkoord bereikt over een directe overgang van Mounir El Hamdaoui. De 31-jarige spits wordt zaterdag medisch gekeurd bij de Qatarese club.![]()
TT is outdated.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
![]()
Had er vandaag bij kunnen zijn.
Een klant van mij heeft seizoenskaarten, en hij kon niet. Vroeg of ik kon, maar ik heb de directeur laten gaan. Beoordelingsgesprek is morgen.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
En hij komt uit Rotterdam?quote:Op zondag 24 januari 2016 15:43 schreef ErwinDikkie het volgende:
Had er vandaag bij kunnen zijn.
Een klant van mij heeft seizoenskaarten, en hij kon niet. Vroeg of ik kon, maar ik heb de directeur laten gaan. Beoordelingsgesprek is morgen.
![]()
Nee, wel Feyenoord supporter.quote:“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
AZ doet het goed. Beter dan mijn club Ajax de laatste tijd
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Het is dan ook wachten op het belletje van Marc voor een paar spelers. Is het nu niet dan in de zomer wel weer.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:27 schreef ErwinDikkie het volgende:
AZ doet het goed. Beter dan mijn club Ajax de laatste tijd
Alhoewel ik hoop dat AZ nu eens niet meedoet aan de grote leegloop zodat ze volgend seizoen er direct kunnen staan i.p.v. wederom weer eerst moeten warm draaien met nieuwe spelers. Dat werkt prima als je EL wil halen (beetje geluk hebben ook) maar als je mee wil doen om de titel moeten ze de boel nu binnenboord houden.![]()
Moet zeggen dat AZ het elk jaar goed weet op te vangen, die vertrekkende spelers. Voor de continuïteit voor een club is het inderdaad beter als er weinig tot niets verkocht wordt.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:33 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Het is dan ook wachten op het belletje van Marc voor een paar spelers. Is het nu niet dan in de zomer wel weer.
Alhoewel ik hoop dat AZ nu eens niet meedoet aan de grote leegloop zodat ze volgend seizoen er direct kunnen staan i.p.v. wederom weer eerst moeten warm draaien met nieuwe spelers. Dat werkt prima als je EL wil halen (beetje geluk hebben ook) maar als je mee wil doen om de titel moeten ze de boel nu binnenboord houden.
AZ haalt vergelijkbare spelers terug, mocht er 1 weggaan. Ajax haalt middelmaat, of helemaal niets. Want een jeugdspeler kan het aan.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Dit was echt saai.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
![]()
![]()
Lekker hoor.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Feyenoord verloren, nu PSV nog winnen van NEC en dan staan we gewoon 4e op 1 punt van plaats 3.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
En over 5 dagen kunnen we al op plekkie 3 staanDit AZ speelt nog een stuk leuker dan het AZ onder van Gaal
![]()
![]()
En dat is zéheeven! 4-1![]()
Ik heb alleen de 2e helft gezien, maar waarom werd keeper Sergio Padt zo vreselijk uitgefloten?'It's a boy'![]()
Retteketet AZ
Hij smeerde Janssen een gele kaart aan. Werd niet geraakt.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:25 schreef Ivy_Mike het volgende:
En dat is zéheeven! 4-1![]()
Ik heb alleen de 2e helft gezien, maar waarom werd keeper Sergio Padt zo vreselijk uitgefloten?
35 dagen geleden stonden we 12e.....Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken![]()
Goed moment om wederom te winnen. Concurrentie morst genoeg. Dan kan je vlot een gaatje slaan.
Zou leuk zijn, gezien de vorm, om uit bij Ajax 'gewoon' 0-3 te winnen. Maar goed, in het verleden vaak genoeg gebleken dat AZ, in welke vorm dan ook, tegen Ajax het geluk tegen zich heeft of opeens uit het niets de meest debiele fouten maakt zonder dat Ajax er echt z'n best voor hoeft te doen.
Hopelijk is het nu eens anders.![]()
RIP|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
NIDquote:Op zondag 28 februari 2016 12:00 schreef xFriendx het volgende:
Goed moment om wederom te winnen. Concurrentie morst genoeg. Dan kan je vlot een gaatje slaan.
Zou leuk zijn, gezien de vorm, om uit bij Ajax 'gewoon' 0-3 te winnen. Maar goed, in het verleden vaak genoeg gebleken dat AZ, in welke vorm dan ook, tegen Ajax het geluk tegen zich heeft of opeens uit het niets de meest debiele fouten maakt zonder dat Ajax er echt z'n best voor hoeft te doen.
Hopelijk is het nu eens anders.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
Ja, bijna.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:00 schreef xFriendx het volgende:
Zou leuk zijn, gezien de vorm, om uit bij Ajax 'gewoon' 0-3 te winnen.
Je was even vergeten dat Ajax veel beter voetbalt de laatste weken.![]()
Lekker makkelijk hè, achteraf praten.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, bijna.
Je was even vergeten dat Ajax veel beter voetbalt de laatste weken.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op zondag 28 februari 2016 23:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Lekker makkelijk hè, achteraf praten.quote:![]()
Na een harde landing weer terug op aarde. Te veel opgehemeld, of te veel druk, of de onwennigheid van een jonge selectie die van luttele punten boven de rode streep in 7 wedstrijden favoriet werd voor plek 3. En de onwennigheid van het grote stadion met het predicaat topper, waar heel Nederland mee keek. Het is wat anders dan NEC of Heracles uit.
Laten we hopen dat dat het dus niet is, want in de Kuip zitten net zoveel mensen, alleen maken die mensen geluid.
Al met al klote natuurlijk, maar wat heb ik genoten van het spel sinds de winterstop. Als ze het nog maar 1 potje door kunnen trekken.. Fingers crossed donderdag![]()
![]()
quote:Op zondag 28 februari 2016 12:00 schreef xFriendx het volgende:
Hopelijk is het nu eens anders.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is gewoon een gebrek aan kwaliteit. AZ Speelt leuk maar Ajax en PSV zijn gewoon met afstand beter dan de rest in Nederland. Maar tegen Feyenoord moet het toch lukken ?!quote:Op maandag 29 februari 2016 00:20 schreef Toefjes het volgende:
Na een harde landing weer terug op aarde. Te veel opgehemeld, of te veel druk, of de onwennigheid van een jonge selectie die van luttele punten boven de rode streep in 7 wedstrijden favoriet werd voor plek 3. En de onwennigheid van het grote stadion met het predicaat topper, waar heel Nederland mee keek. Het is wat anders dan NEC of Heracles uit.
Laten we hopen dat dat het dus niet is, want in de Kuip zitten net zoveel mensen, alleen maken die mensen geluid.
Al met al klote natuurlijk, maar wat heb ik genoten van het spel sinds de winterstop. Als ze het nog maar 1 potje door kunnen trekken.. Fingers crossed donderdag![]()
Volgens mij moet je Feyenoord kunnen verslaan met een gelegenheidselftal bestaande uit Fokkers. Maar Feyenoord is ook weer zo'n club die in een troosteloos seizoen Juventus genadeloos op de pijnbank kan leggen. Of vorig jaar Sevilla.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:38 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Het is gewoon een gebrek aan kwaliteit. AZ Speelt leuk maar Ajax en PSV zijn gewoon met afstand beter dan de rest in Nederland. Maar tegen Feyenoord moet het toch lukken ?!
Ik vrees die 11 spelers op zich niet, maar meer de 12e man, en het verlammende effect van die 12e man plus de druk die deze wedstrijd met zich meebrengt, waar de selectie van AZ niet echt veel ervaring heeft met deze grote wedstrijden, behoudens enkele internationals. Ben erg benieuwd hoe jongens als Janssen, van Overeem en Haps zich gaan houden.
Al kan die 12e man zich ook tegen de thuisclub keren als dingen niet naar wens gaan. Het zal hoe dan ook een hete avond worden.![]()
Overdrijf niet zo met die zogenaamde 12e man. Als het niet loopt is het het grootste deel van de wedstrijd gewoon muisstil, net als bij elke andere club. AZ heeft gewoon een beter team dit seizoen en hoort gewoon te winnen van Feyenoord.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens mij moet je Feyenoord kunnen verslaan met een gelegenheidselftal bestaande uit Fokkers. Maar Feyenoord is ook weer zo'n club die in een troosteloos seizoen Juventus genadeloos op de pijnbank kan leggen. Of vorig jaar Sevilla.
Ik vrees die 11 spelers op zich niet, maar meer de 12e man, en het verlammende effect van die 12e man plus de druk die deze wedstrijd met zich meebrengt, waar de selectie van AZ niet echt veel ervaring heeft met deze grote wedstrijden, behoudens enkele internationals. Ben erg benieuwd hoe jongens als Janssen, van Overeem en Haps zich gaan houden.
Al kan die 12e man zich ook tegen de thuisclub keren als dingen niet naar wens gaan. Het zal hoe dan ook een hete avond worden.![]()
Daarom van belang om in het begin het initiatief te pakken. Misschien komt het omdat ik bij AZ ingestroomd ben tijdens het eerste divisie tijdperk, maar winnen bij Feyenoord in de Kuip in combinatie met 'gewoon' vind ik gevaarlijk. Het is 5 jaar geleden dat we daar de victorie gepakt hebben. Het is een lastig, maar niet onmogelijk te nemen obstakel.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:57 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo met die zogenaamde 12e man. Als het niet loopt is het het grootste deel van de wedstrijd gewoon muisstil, net als bij elke andere club. AZ heeft gewoon een beter team dit seizoen en hoort gewoon te winnen van Feyenoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |