Inderdaad.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Fuck lange afstand.Dan moet het wel een heel speciaal geval zijn, anders max half uur reistijd.
En mét humor?quote:
quote:
Wat is daar in godsnaam deprimerend aan? Zo gaan die dingen... Hij laat niets meer horen niet ik. Nou en dat kon ik op voorhand al wel zeggen. En iemand even aan de uier trekken boeit mij niet, zo gaat dat in 9/10 van de gevallen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dit is echt een van de meest deprimerende dingen ooit
Ik hoop dat je een troll bent?
Stoer!quote:
Misschien dat je leuker bent wanneer je schrijft in gewone begrijpbare taal, al betwijfel ik het. Dit slaat namelijk echt nergens op.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:30 schreef Yummie-Yum het volgende:
[..]
Wat is daar in godsnaam deprimerend aan? Zo gaan die dingen... Hij laat niets meer horen niet ik. Nou en dat kon ik op voorhand al wel zeggen. En iemand even aan de uier trekken boeit mij niet, zo gaat dat in 9/10 van de gevallen.
[..]
Stoer!
Mag ook in een PBquote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee maar een mwah en een Ja zijn natuurlijk wel heel anders
Als je al mwah denkt voor de date weet ik niet of het de moeite is
[..]
Ik date geen fokkers dus ik denk niet dat het zinvol is om dat hier te zetten
Dat is waar. Maar ik krijg wel dates, bij tijd en wijlen, maar doe er zelf niets aan. Toch zie ik mezelf wel gaan daten ergens komend jaar, waarschijnlijk via datings-sites of Tinder oid. Voornamelijk omdat de kroegen en clubs in mijn omgeving wat tegenvallen, want voornamelijk studentes.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:02 schreef ElDinosaur het volgende:
Dit is het dating(site) topic jongens, niet het 'Hoe ga je om met geen dates krijgen / doen'.
Is wel grappig dat je het noemt, want ik heb blijkbaar als mid-twintiger hobbies die voornamelijk gedeeld worden door vrouwen van minimaal 40 jaar, zo blijkt in de zoekmachine van Lexa.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:02 schreef PBateman1978 het volgende:
Op Lexa viel ik vooral in de smaak bij 50+ers.
Ja je houdt ook van humor? En gezelligheid?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:04 schreef -f0k- het volgende:
[..]
Is wel grappig dat je het noemt, want ik heb blijkbaar als mid-twintiger hobbies die voornamelijk gedeeld worden door vrouwen van minimaal 40 jaar, zo blijkt in de zoekmachine van Lexa.
Suggestieve reactie, laat even weten wat je bedoelt. Je bedoelt dat twintigers geen humor hebben en niet gezellig zijn, of dat veertigers dit juist standaard (of juist te geforceerd) benoemen in hun profiel?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja je houdt ook van humor? En gezelligheid?
Het was een enigszins grappig bedoelde reactie omdat ik dat inderdaad nogal eens tegenkwam in een vrouwelijk profiel daar.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:08 schreef -f0k- het volgende:
[..]
Suggestieve reactie, laat even weten wat je bedoelt. Je bedoelt dat twintigers geen humor hebben en niet gezellig zijn, of dat veertigers dit juist standaard (of juist te geforceerd) benoemen in hun profiel?
Nee het gaat hier om een bepaalde hobby, niet om karaktereigenschappen. Trouwens valt me op dat vrouwen tussen de 20 en 30 ook vaak rondstrooien met dit soort karaktereigenschappen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het was een enigszins grappig bedoelde reactie omdat ik dat inderdaad nogal eens tegenkwam in een vrouwelijk profiel daar.
Als ik een avondje stappen vergelijk met paiq dan is het wel gelijk denk ik.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:14 schreef -f0k- het volgende:
Maar zoals ik al een paar posts eerder heb genoemd, zijn er nog meer luitjes die ervaren dat er groot verschil is in aanspraak tussen online en offline?
Inderdaad, op de foto zet ik mijn lach op terwijl in het echt loop ik vaak met zo'n onverschillige blik rond. Stappen doe ik dan weer niet, misschien dat daar het verschil in zit.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:16 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Als ik een avondje stappen vergelijk met paiq dan is het wel gelijk denk ik.
Hangt er vooral af hoe ik erbij loop. Als ik een beetje m'n best doe dan merk ik tegenwoordig dat ik irl ook genoeg aanspraak kan hebben.
En ook weer afhankelijk van m'n humeur. Als ik chagrijnig ben hangt er een donderwolk boven m'n hoofd en blijft men ook ver uit m'n buurt.
Ze zijn realistisch in die zin dat er geen photoshop aan te pas is gekomen. Maar het is letterlijk een momentopname, aangezien ik niet de hele dag met een glimlach rondloop. Zoals ik al zei, ik ga hier sowieso niet mee door, dus ik sleep niemand op een vooraf al zinloze date mee.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:18 schreef rhubarbje het volgende:
Waarom zet je niet gewoon realistische fotos er op?
Wat wil je? Complimenten op basis van iets wat niet waar is? (en wat zijn die dan waar?) of af kunnen spreken en misschien iemand leuks tegen komen etc.
Wat probeer je dan te bereikenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:23 schreef -f0k- het volgende:
[..]
Ze zijn realistisch in die zin dat er geen photoshop aan te pas is gekomen. Maar het is letterlijk een momentopname, aangezien ik niet de hele dag met een glimlach rondloop. Zoals ik al zei, ik ga hier sowieso niet mee door, dus ik sleep niemand op een vooraf al zinloze date mee.
Foto´s zijn natuurlijk altijd een momentopname.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:23 schreef -f0k- het volgende:
[..]
Ze zijn realistisch in die zin dat er geen photoshop aan te pas is gekomen. Maar het is letterlijk een momentopname, aangezien ik niet de hele dag met een glimlach rondloop. Zoals ik al zei, ik ga hier sowieso niet mee door, dus ik sleep niemand op een vooraf al zinloze date mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |