abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157017003
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 14:13 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Fuck lange afstand. :{w Dan moet het wel een heel speciaal geval zijn, anders max half uur reistijd.
Inderdaad.

Laatste meisje dat ik datete was leuk, maar de afstand was voor mij toch echt een afknapper. Blijkbaar ben ik een van de weinige mensen die niet van reizen houdt. :s)

Op het moment date ik helemaal niet meer. Geen zin in, heb zat om me op te richten. Rekening houden met de toekomst op dit gebied hoef ik niet, want ik hoef geen kinderen later, en een vrouw om m'n leven mee te delen is volkomen optioneel.
Voor dates sta ik wel open, maar puur voor de dates zelf, niet voor een relatie. Over het algemeen is dat bij dames weinig populair. :P

quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 14:14 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

En nu in het Nederlands?
En mét humor?

quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 14:16 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

;(
:D
pi_157017011
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 14:16 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dit is echt een van de meest deprimerende dingen ooit

Ik hoop dat je een troll bent?
Wat is daar in godsnaam deprimerend aan? Zo gaan die dingen... Hij laat niets meer horen niet ik. Nou en dat kon ik op voorhand al wel zeggen. En iemand even aan de uier trekken boeit mij niet, zo gaat dat in 9/10 van de gevallen.

quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 14:16 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

;(
Stoer!
pi_157017079
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 14:30 schreef Yummie-Yum het volgende:

[..]

Wat is daar in godsnaam deprimerend aan? Zo gaan die dingen... Hij laat niets meer horen niet ik. Nou en dat kon ik op voorhand al wel zeggen. En iemand even aan de uier trekken boeit mij niet, zo gaat dat in 9/10 van de gevallen.

[..]

Stoer!
Misschien dat je leuker bent wanneer je schrijft in gewone begrijpbare taal, al betwijfel ik het. Dit slaat namelijk echt nergens op. :|W
pi_157017225
Yummie lijkt Uitstraling wel.
pi_157017547
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 14:05 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Nee maar een mwah en een Ja zijn natuurlijk wel heel anders
Als je al mwah denkt voor de date weet ik niet of het de moeite is

[..]

Ik date geen fokkers dus ik denk niet dat het zinvol is om dat hier te zetten :P
Mag ook in een PB :D
pi_157017556
-off topic-

[ Bericht 99% gewijzigd door Copycat op 22-10-2015 16:40:09 ]
pi_157017581
Dit is het dating(site) topic jongens, niet het 'Hoe ga je om met geen dates krijgen / doen'.

[ Bericht 41% gewijzigd door Copycat op 22-10-2015 16:40:43 (Dat. Dus. ) ]
pi_157018323
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 15:02 schreef ElDinosaur het volgende:

Dit is het dating(site) topic jongens, niet het 'Hoe ga je om met geen dates krijgen / doen'.
Dat is waar. Maar ik krijg wel dates, bij tijd en wijlen, maar doe er zelf niets aan. Toch zie ik mezelf wel gaan daten ergens komend jaar, waarschijnlijk via datings-sites of Tinder oid. Voornamelijk omdat de kroegen en clubs in mijn omgeving wat tegenvallen, want voornamelijk studentes.

[ Bericht 24% gewijzigd door Copycat op 22-10-2015 16:42:31 (Off topic weggehaald) ]
  donderdag 22 oktober 2015 @ 16:01:31 #209
449340 -f0k-
Gijlebeer & Zeikbeer
pi_157018794
Dit gaat een monoloog worden, hoewel dat niet mijn bedoeling is. Ik heb nog geen ervaring hierin, dus kan amper inhaken op de ervaringen hier.

Een jaar terug heb ik wel eens voor de lol op datingsites gekeken, maar dan zonder een ingevuld profiel of foto's. Sinds enkele dagen eens echt alles ingevuld en dan vraag ik me toch af of het aan de realiteit beantwoordt.

Wat betreft e-matching is het niet veel anders dan in werkelijkheid: ik heb geen aanspraak en ik spreek niemand aan. Ik denk dat hier de profielen meer van doorslag zijn dan de foto's. Ik zie trouwens hier niemand over e-matching praten. Maar ondanks die irritante reclame, zie ik op e-matching echt leuke dames voorbijkomen.

Ook even OkCupid, Lexa en Knuz (na 5 min. alweer gedelete) geprobeerd. Ik heb mijn meest gunstige foto's er opgezet. Het grappige is dat ik al aardig wat berichten / likes heb ontvangen. Nog vreemder voelt het dat ik zelfs vanuit mijn studentenstad berichtjes heb gekregen, terwijl ik daar sinds een jaar amper nog kom en daarvoor nooit aanspraak had. Afspreken ga ik sowieso niet doen, want dat zal een teleurstelling voor ze worden als ze me in het echt zien. Hoe ik kijk op die foto's grenst wel tegen het douchebag-achtige aan met een quasi-interessante blik, terwijl ik in het echte leven een compleet seksloze uitstraling heb zonder gekkigheid. Wel grappig allemaal, maar daar blijft het ook bij wat mij betreft.

Oja, ik ben trouwens niet de enige. Er was ook een meisje die haar facebook gaf en daar zag ik itt haar datingsite-profiel andere foto's dan alleen haar hoofd. Ze bleek een relatief slank hoofd te hebben vergeleken met de rest van haar lichaam. Maar ik had sowieso weinig met haar op inhoudelijk gezien.

[ Bericht 5% gewijzigd door -f0k- op 22-10-2015 17:05:02 ]
pi_157018812
Op Lexa viel ik vooral in de smaak bij 50+ers.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 22 oktober 2015 @ 16:04:03 #211
449340 -f0k-
Gijlebeer & Zeikbeer
pi_157018860
quote:
9s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 16:02 schreef PBateman1978 het volgende:
Op Lexa viel ik vooral in de smaak bij 50+ers.
Is wel grappig dat je het noemt, want ik heb blijkbaar als mid-twintiger hobbies die voornamelijk gedeeld worden door vrouwen van minimaal 40 jaar, zo blijkt in de zoekmachine van Lexa.
  donderdag 22 oktober 2015 @ 16:06:19 #212
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_157018913
En nog eentje
pi_157018915
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 16:04 schreef -f0k- het volgende:

[..]

Is wel grappig dat je het noemt, want ik heb blijkbaar als mid-twintiger hobbies die voornamelijk gedeeld worden door vrouwen van minimaal 40 jaar, zo blijkt in de zoekmachine van Lexa.
Ja je houdt ook van humor? En gezelligheid?
  donderdag 22 oktober 2015 @ 16:08:48 #214
449340 -f0k-
Gijlebeer & Zeikbeer
pi_157018968
quote:
12s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 16:06 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ja je houdt ook van humor? En gezelligheid?
Suggestieve reactie, laat even weten wat je bedoelt. Je bedoelt dat twintigers geen humor hebben en niet gezellig zijn, of dat veertigers dit juist standaard (of juist te geforceerd) benoemen in hun profiel?
pi_157019003
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 16:08 schreef -f0k- het volgende:

[..]

Suggestieve reactie, laat even weten wat je bedoelt. Je bedoelt dat twintigers geen humor hebben en niet gezellig zijn, of dat veertigers dit juist standaard (of juist te geforceerd) benoemen in hun profiel?
Het was een enigszins grappig bedoelde reactie omdat ik dat inderdaad nogal eens tegenkwam in een vrouwelijk profiel daar.
  donderdag 22 oktober 2015 @ 16:13:05 #216
449340 -f0k-
Gijlebeer & Zeikbeer
pi_157019056
quote:
7s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 16:10 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Het was een enigszins grappig bedoelde reactie omdat ik dat inderdaad nogal eens tegenkwam in een vrouwelijk profiel daar.
Nee het gaat hier om een bepaalde hobby, niet om karaktereigenschappen. Trouwens valt me op dat vrouwen tussen de 20 en 30 ook vaak rondstrooien met dit soort karaktereigenschappen.
  donderdag 22 oktober 2015 @ 16:14:41 #217
449340 -f0k-
Gijlebeer & Zeikbeer
pi_157019094
Maar zoals ik al een paar posts eerder heb genoemd, zijn er nog meer luitjes die ervaren dat er groot verschil is in aanspraak tussen online en offline?
pi_157019155
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 16:14 schreef -f0k- het volgende:
Maar zoals ik al een paar posts eerder heb genoemd, zijn er nog meer luitjes die ervaren dat er groot verschil is in aanspraak tussen online en offline?
Als ik een avondje stappen vergelijk met paiq dan is het wel gelijk denk ik.

Hangt er vooral af hoe ik erbij loop. Als ik een beetje m'n best doe dan merk ik tegenwoordig dat ik irl ook genoeg aanspraak kan hebben.

En ook weer afhankelijk van m'n humeur. Als ik chagrijnig ben hangt er een donderwolk boven m'n hoofd en blijft men ook ver uit m'n buurt.
  donderdag 22 oktober 2015 @ 16:18:15 #219
349633 SiIk
Echt zijde
pi_157019179
Online kost veel meer moeite dan offline. Maar grote pool mensen, dus makkelijker om wat leuks uit te vissen.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_157019180
Waarom zet je niet gewoon realistische fotos er op?
Wat wil je? Complimenten op basis van iets wat niet waar is? (en wat zijn die dan waar?) of af kunnen spreken en misschien iemand leuks tegen komen etc.
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  donderdag 22 oktober 2015 @ 16:19:08 #221
449340 -f0k-
Gijlebeer & Zeikbeer
pi_157019200
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 16:16 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Als ik een avondje stappen vergelijk met paiq dan is het wel gelijk denk ik.

Hangt er vooral af hoe ik erbij loop. Als ik een beetje m'n best doe dan merk ik tegenwoordig dat ik irl ook genoeg aanspraak kan hebben.

En ook weer afhankelijk van m'n humeur. Als ik chagrijnig ben hangt er een donderwolk boven m'n hoofd en blijft men ook ver uit m'n buurt.
Inderdaad, op de foto zet ik mijn lach op terwijl in het echt loop ik vaak met zo'n onverschillige blik rond. Stappen doe ik dan weer niet, misschien dat daar het verschil in zit.
pi_157019213
Ik heb online veel meer aanspraak omdat ik daar op een datingsite zit
Hier loop ik zelden rond met een bordje 'date mij'. En echt uitgaan komt er ook nog maar een handvol keren per jaar van en dan ben ik daar met vriendinnen om het leuk te hebben met hen. Dus ik vermoed dat dat niet zo toegankelijk over komt
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  donderdag 22 oktober 2015 @ 16:23:59 #223
449340 -f0k-
Gijlebeer & Zeikbeer
pi_157019306
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 16:18 schreef rhubarbje het volgende:
Waarom zet je niet gewoon realistische fotos er op?
Wat wil je? Complimenten op basis van iets wat niet waar is? (en wat zijn die dan waar?) of af kunnen spreken en misschien iemand leuks tegen komen etc.
Ze zijn realistisch in die zin dat er geen photoshop aan te pas is gekomen. Maar het is letterlijk een momentopname, aangezien ik niet de hele dag met een glimlach rondloop. Zoals ik al zei, ik ga hier sowieso niet mee door, dus ik sleep niemand op een vooraf al zinloze date mee.
pi_157019435
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 16:23 schreef -f0k- het volgende:

[..]

Ze zijn realistisch in die zin dat er geen photoshop aan te pas is gekomen. Maar het is letterlijk een momentopname, aangezien ik niet de hele dag met een glimlach rondloop. Zoals ik al zei, ik ga hier sowieso niet mee door, dus ik sleep niemand op een vooraf al zinloze date mee.
Wat probeer je dan te bereiken :?

En je geeft zelf al aan dat het niet is hoe je bent dus zijn ze niet realistisch
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_157019465
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 16:23 schreef -f0k- het volgende:

[..]

Foto´s zijn natuurlijk altijd een momentopname.
Niemand loopt de hele dag met een glimlach rond. En er zijn ook maar heel weinig mensen die altijd uitzicht hebben op Manhattan, of met een colorrun gezicht rondlopen, of een arm zwart kindje in de arm hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')