abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157014816
Als iemand een date voor me regelt wil ik ook wel een verslagje typen :P
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_157014904
Ik moet eigenlijk vrouwen daten om zoveel redenen maar wil dat dan weer niet.
  donderdag 22 oktober 2015 @ 13:38:27 #178
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_157015923
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 12:31 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Je hoeft niet onzeker te zijn om toe te kunnen geven dat je niet knap bent. :P

Sterker nog, ik vind het meer van zekerheid getuigen als iemand dat gewoon toegeeft en ermee leert leven, dan dat ze er alles aan doen om dat niet toe te hoeven geven.

Ik bedoel gewoon dat de meeste mensen niet knap zijn en dat je maar beter je reflectie een beetje kunt waarderen. Ik snap die behoefte ook niet zo om jezelf in te delen in een hokje want schoonheid vergaat toch.

Wat ik wel zeker weet is dat je als je jezelf vreselijk vindt je daadwerkelijk vanzelf "lelijker" wordt en andersom geldt dat net zo. Je doet net alsof het een handicap is ofzo.
  donderdag 22 oktober 2015 @ 13:39:34 #179
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_157015943
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 12:34 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Nou, speciaal voor jou dan een kort date-verhaal:

Dinsdag tweede date gehad, gezellige avond gehad en ik heb meteen een cadeautje van haar gekregen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TS ; DR
  donderdag 22 oktober 2015 @ 13:41:02 #180
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_157015984
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 12:47 schreef rhubarbje het volgende:
Nog niemand uit je OKcupid inbox die je leuk lijkt?
pi_157016088
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 13:41 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Nog niemand uit je OKcupid inbox die je leuk lijkt?
Euhm alleen mensen die ik geschreven heb (foto is ook weer weg, het is het echt niet waard)
Iemand met wie ik een jaar geleden ook al contact had maar toen kwam er ook niks van dus deze keer ook niet denk ik
Iemand die veel te ver weg woont maar wel awesome lijkt ;(

En 2 ontzettende maybes die mij geschreven hebben. Eentje woont wel hier dus misschien daar maar een date tegen aan gooien. Kwaad kan het dan sowieso niet
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  donderdag 22 oktober 2015 @ 13:46:52 #182
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_157016154
quote:
14s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 13:39 schreef eefje801 het volgende:

[..]

TS ; DR
Godver, doe ik eens moeite om het topic op gang te trekken. :(
  donderdag 22 oktober 2015 @ 13:54:06 #183
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_157016340
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 13:46 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Godver, doe ik eens moeite om het topic op gang te trekken. :(
Wel leuk om te lezen hoor..gelukkig geen nerven meer dus?
pi_157016352
quote:
7s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 13:38 schreef eefje801 het volgende:
Ik snap die behoefte ook niet zo om jezelf in te delen in een hokje want schoonheid vergaat toch.
Toch breek ik al 15 jaar lang nekken.
  donderdag 22 oktober 2015 @ 13:57:22 #185
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_157016401
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 13:44 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Euhm alleen mensen die ik geschreven heb (foto is ook weer weg, het is het echt niet waard)
Iemand met wie ik een jaar geleden ook al contact had maar toen kwam er ook niks van dus deze keer ook niet denk ik
Iemand die veel te ver weg woont maar wel awesome lijkt ;(

En 2 ontzettende maybes die mij geschreven hebben. Eentje woont wel hier dus misschien daar maar een date tegen aan gooien. Kwaad kan het dan sowieso niet
Kan zeker geen kwaad, in het verleden heb je toch ook eens leuke date aan die site overgehouden? Of was dat een andere site?
Mja afstanden heb ik zelf ook mee te maken, veel leuke mannen wonen ver (of ik woon ver, tis maar hoe je het bekijkt). Zo'n man is dan wel weer leuk voor een weekendje weg, als het klikt toch?
  donderdag 22 oktober 2015 @ 13:57:33 #186
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_157016407
quote:
17s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 13:54 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Wel leuk om te lezen hoor..gelukkig geen nerven meer dus?
Toch wel. :@ Alleen heb ik me daar eindelijk eens overheen weten te zetten. Het helpt dat ik haar erg leuk vind, en dat ik het idee krijg dat zij mij ook erg leuk vindt.
pi_157016468
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 13:57 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Kan zeker geen kwaad, in het verleden heb je toch ook eens leuke date aan die site overgehouden? Of was dat een andere site?
Mja afstanden heb ik zelf ook mee te maken, veel leuke mannen wonen ver (of ik woon ver, tis maar hoe je het bekijkt). Zo'n man is dan wel weer leuk voor een weekendje weg, als het klikt toch?
Maar ik hoef niemand voor een weekendje weg want die heb ik al :P van die site ;)
Maar toen had ik voor de date al wel meteen zoiets van 'dit zou wel eens heel leuk kunnen zijn'. Dat heb ik nu bij niemand

Ik wil gewoon een leuke date, niet veel meer en zeker niet minder
Ik ben ook enorm klaar met al die desillusionerende kutdates :@ Ik heb ook zo weinig tijd dat ik mijn tijd niet graag spendeer aan iets dat flut is
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_157016510
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 14:01 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Maar ik hoef niemand voor een weekendje weg want die heb ik al :P van die site ;)
Maar toen had ik voor de date al wel meteen zoiets van 'dit zou wel eens heel leuk kunnen zijn'. Dat heb ik nu bij niemand

Ik ben ook enorm klaar met al die desillusionerende kutdates :@ Ik heb ook zo weinig tijd dat ik mijn tijd niet graag spendeer aan iets dat flut is
Tsja, je kan niet inschatten of een date leuk is of niet, wanneer je niet op date gaat.

Chatten en foto's delen van tevoren helpt, maar dan nog moet het klikken irl.
pi_157016522
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 14:01 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ach willen we dat hier allemaal niet een leuke date? Welke regio zoek je een date en in welke leeftijdscategorie??
pi_157016538
quote:
7s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 14:03 schreef Gray het volgende:

[..]

Tsja, je kan niet inschatten of een date leuk is of niet, wanneer je niet op date gaat.

Chatten en foto's delen van tevoren helpt, maar dan nog moet het klikken irl.
Nee maar een mwah en een Ja zijn natuurlijk wel heel anders
Als je al mwah denkt voor de date weet ik niet of het de moeite is
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 14:04 schreef thaeastwood het volgende:

[..]

Ach willen we dat hier allemaal niet een leuke date? Welke regio zoek je een date en in welke leeftijdscategorie??
Ik date geen fokkers dus ik denk niet dat het zinvol is om dat hier te zetten :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_157016605
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 14:05 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Nee maar een mwah en een Ja zijn natuurlijk wel heel anders
Als je al mwah denkt voor de date weet ik niet of het de moeite is
Dat ben ik met je eens. Voorheen wilde ik dat nog wel eens doen, maar daarvan heb ik m'n lesje wel geleerd.

Lange afstand is voor mij ook een reden om niet op date te gaan, of het moet een OND zijn. ;)
pi_157016661
Ik heb trouwens wel 2 dates gehad vlak voor ik hier weer kwam
allebei via tinder

1x dat ik eigenlijk wel wist dat we niet echt op een lijn zaten maar wel een leuke avond gehad. Helaas bleek het ook echt zo te zijn dus daar is geen tweede date meer uit gekomen

1x dat hij heel interessant leek (maar dan ook echt super interessant) voor de date maar tijdens de date best wel saai en heel terughoudend was. Alle interessante dingen bleken ook al jaren geleden te zijn geweest, of in een verre onduidelijke toekomst te liggen.
Dus dat was ook niks
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_157016686
quote:
7s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 14:09 schreef Gray het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens. Voorheen wilde ik dat nog wel eens doen, maar daarvan heb ik m'n lesje wel geleerd.

Lange afstand is voor mij ook een reden om niet op date te gaan, of het moet een OND zijn. ;)
Fuck lange afstand. :{w Dan moet het wel een heel speciaal geval zijn, anders max half uur reistijd.
pi_157016706
Heb enkel waardeloze dates, doe meestal even de koe melken en dan zijn ze weg gelukkig. Klikt het niet even trekken wat kusjes vooral niet oraal/anaal want dat willen ze, en dan doe je dat bewust niet bam zijn ze weg, na een serie van uitleggen en excuses _O-

Zo rol ik :')
pi_157016714
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 14:14 schreef Yummie-Yum het volgende:
Heb enkel waardeloze dates, doe meestal even de koe melken en dan zijn ze weg gelukkig. Klikt het niet even trekken wat kusjes vooral niet oraal/anaal want dat willen ze, en dan doe je dat bewust niet bam zijn ze weg, na een serie van uitleggen en excuses _O-

En nu in het Nederlands?
pi_157016728
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 14:14 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

En nu in het Nederlands?
Gebruik de vertaler maar.
pi_157016745
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 14:14 schreef Yummie-Yum het volgende:

Dit is echt een van de meest deprimerende dingen ooit

Ik hoop dat je een troll bent?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_157016748
quote:
7s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 14:15 schreef Yummie-Yum het volgende:

[..]

Gebruik de vertaler maar.

;(
  donderdag 22 oktober 2015 @ 14:19:11 #199
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_157016786
Wat.is.ditte??
  donderdag 22 oktober 2015 @ 14:29:30 #200
416931 yats
(non) Average Joe
pi_157016984
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 12:47 schreef rhubarbje het volgende:
Amsterdam was t toch?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')