Oef, ik heb dan al een afspraak staan met een erg leuke vrouw. Lastig hoor dit.quote:
Bestaan die?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 01:11 schreef yats het volgende:
[..]
Oef, ik heb dan al een afspraak staan met een erg leuke vrouw. Lastig hoor dit.
Gezellig. Ik neem dropjes mee!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 01:11 schreef yats het volgende:
[..]
Oef, ik heb dan al een afspraak staan met een erg leuke vrouw. Lastig hoor dit.
Toch wel zoute he? Dan ben ik overtuigd!quote:
In wat precies?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 01:41 schreef UitStraling het volgende:
Dit topic riekt naar mensen die niet zouden misstaan in IHHNNG
Happn hier ook niet. Kom genoeg meiden tegen, sommige zelfs 10xquote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:46 schreef thaeastwood het volgende:
Happn Tinder dat werkt voor mij niet. Misschien moet ik het eens hier proberen.
En ook zij wil je niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:44 schreef Deezertje het volgende:
Maar ik mag toch best even opmerken dat het gewoon jammer is dat je 0,0 resultaat haalt uit al die apps/sites? Daarvoor zit je er toch immers op? Al moet je dan ook nog wel iets opbouwen...
Meid waarmee ik heb gedatet (helaas niks gehoord meer van haar na onze eerste date) kondigde onlangs op FB met veel bombarie aan dat ze verliefd is inclusief zowat dagelijkse 'kijk ons het eens leuk hebben foto's'... kom ik haar vandaag weer op dezelfde datingsite tegenZe heeft meteen alle foto's/berichten van haar sociale kanalen gehaald, relatie over dus. Amper twee maanden geduurd verliefdheidsfase). Je kan dus hard van stapel lopen als je eindelijk eens wat hebt, maar ook net zo hard weer vallen
En ook zij willen je niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Happn hier ook niet. Kom genoeg meiden tegen, sommige zelfs 10xMaar geen hartjes terug helaas.. Allemaal wel recent online enzo.
Ja dacht er nog even aan haar weer te contacteren nu ze weer single is.. maar daarmee gooi ik wss alleen maar mijn eigen glazen inquote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
En ook zij wil je niet.
[..]
En ook zij willen je niet.
mwah we hadden het over mannen hé, die zijn toch niet zo knap meestal. Maar liever iemand die zichzelf goed uitziend vindt dan zo'n onzekere drol. Het is namelijk niet aan een ander om te beoordelen wat je van jezelf vindt maar dat begrijpen heel veel mensen niet heb ik de indruk.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:31 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Je kunt dat beter gewoon toegeven dan doen alsof je een fotomodel bent terwijl baby's van je schrikken.
Weet je wat jouw probleem is? Dat je altijd gefocust bent op wat anderen doen. Of hoe andere mensen bepaalde dingen aanpakken. Je verbaast je constant over de buitenwereld.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:44 schreef Deezertje het volgende:
Maar ik mag toch best even opmerken dat het gewoon jammer is dat je 0,0 resultaat haalt uit al die apps/sites? Daarvoor zit je er toch immers op? Al moet je dan ook nog wel iets opbouwen...
Meid waarmee ik heb gedatet (helaas niks gehoord meer van haar na onze eerste date) kondigde onlangs op FB met veel bombarie aan dat ze verliefd is inclusief zowat dagelijkse 'kijk ons het eens leuk hebben foto's'... kom ik haar vandaag weer op dezelfde datingsite tegenZe heeft meteen alle foto's/berichten van haar sociale kanalen gehaald, relatie over dus. Amper twee maanden geduurd verliefdheidsfase). Je kan dus hard van stapel lopen als je eindelijk eens wat hebt, maar ook net zo hard weer vallen
Ik lees sinds kort weer mee en het is nog steeds weinig ervaringen en veel van hetzelfde maar ik blijf vanwege het sporadische goede date-verhaalquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:58 schreef RedFever007 het volgende:
hoe is het hier
nog niets veranderd lees ik![]()
Je hoeft niet onzeker te zijn om toe te kunnen geven dat je niet knap bent.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:32 schreef eefje801 het volgende:
[..]
mwah we hadden het over mannen hé, die zijn toch niet zo knap meestal. Maar liever iemand die zichzelf goed uitziend vindt dan zo'n onzekere drol. Het is namelijk niet aan een ander om te beoordelen wat je van jezelf vindt maar dat begrijpen heel veel mensen niet heb ik de indruk.
Nou, speciaal voor jou dan een kort date-verhaal:quote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:21 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik lees sinds kort weer mee en het is nog steeds weinig ervaringen en veel van hetzelfde maar ik blijf vanwege het sporadische goede date-verhaalHoe is het met jouw dating gebeuren dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:34 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Nou, speciaal voor jou dan een kort date-verhaal:
Dinsdag tweede date gehad, gezellige avond gehad en ik heb meteen een cadeautje van haar gekregen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:42 schreef Yummie-Yum het volgende:
[..]Herpes, the gift that keeps on giving.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bedoel gewoon dat de meeste mensen niet knap zijn en dat je maar beter je reflectie een beetje kunt waarderen. Ik snap die behoefte ook niet zo om jezelf in te delen in een hokje want schoonheid vergaat toch.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:31 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Je hoeft niet onzeker te zijn om toe te kunnen geven dat je niet knap bent.![]()
Sterker nog, ik vind het meer van zekerheid getuigen als iemand dat gewoon toegeeft en ermee leert leven, dan dat ze er alles aan doen om dat niet toe te hoeven geven.
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:34 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Nou, speciaal voor jou dan een kort date-verhaal:
Dinsdag tweede date gehad, gezellige avond gehad en ik heb meteen een cadeautje van haar gekregen.TS ; DRSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog niemand uit je OKcupid inbox die je leuk lijkt?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:47 schreef rhubarbje het volgende:
Als iemand een date voor me regelt wil ik ook wel een verslagje typen
Euhm alleen mensen die ik geschreven heb (foto is ook weer weg, het is het echt niet waard)quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:41 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nog niemand uit je OKcupid inbox die je leuk lijkt?
Wel leuk om te lezen hoor..gelukkig geen nerven meer dus?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:46 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Godver, doe ik eens moeite om het topic op gang te trekken.
Toch breek ik al 15 jaar lang nekken.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:38 schreef eefje801 het volgende:
Ik snap die behoefte ook niet zo om jezelf in te delen in een hokje want schoonheid vergaat toch.
Kan zeker geen kwaad, in het verleden heb je toch ook eens leuke date aan die site overgehouden? Of was dat een andere site?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Euhm alleen mensen die ik geschreven heb (foto is ook weer weg, het is het echt niet waard)
Iemand met wie ik een jaar geleden ook al contact had maar toen kwam er ook niks van dus deze keer ook niet denk ik
Iemand die veel te ver weg woont maar wel awesome lijkt
En 2 ontzettende maybes die mij geschreven hebben. Eentje woont wel hier dus misschien daar maar een date tegen aan gooien. Kwaad kan het dan sowieso niet
Toch wel.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:54 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Wel leuk om te lezen hoor..gelukkig geen nerven meer dus?
Maar ik hoef niemand voor een weekendje weg want die heb ik alquote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:57 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Kan zeker geen kwaad, in het verleden heb je toch ook eens leuke date aan die site overgehouden? Of was dat een andere site?
Mja afstanden heb ik zelf ook mee te maken, veel leuke mannen wonen ver (of ik woon ver, tis maar hoe je het bekijkt). Zo'n man is dan wel weer leuk voor een weekendje weg, als het klikt toch?
Tsja, je kan niet inschatten of een date leuk is of niet, wanneer je niet op date gaat.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar ik hoef niemand voor een weekendje weg want die heb ik alvan die site
Maar toen had ik voor de date al wel meteen zoiets van 'dit zou wel eens heel leuk kunnen zijn'. Dat heb ik nu bij niemand
Ik wil gewoon een leuke date, niet veel meer en zeker niet minder
Ik ben ook enorm klaar met al die desillusionerende kutdatesIk heb ook zo weinig tijd dat ik mijn tijd niet graag spendeer aan iets dat flut is
Ach willen we dat hier allemaal niet een leuke date? Welke regio zoek je een date en in welke leeftijdscategorie??quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar ik hoef niemand voor een weekendje weg want die heb ik alvan die site
Maar toen had ik voor de date al wel meteen zoiets van 'dit zou wel eens heel leuk kunnen zijn'. Dat heb ik nu bij niemand
Ik wil gewoon een leuke date, niet veel meer en zeker niet minder
Ik ben ook enorm klaar met al die desillusionerende kutdatesIk heb ook zo weinig tijd dat ik mijn tijd niet graag spendeer aan iets dat flut is
Nee maar een mwah en een Ja zijn natuurlijk wel heel andersquote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:03 schreef Gray het volgende:
[..]
Tsja, je kan niet inschatten of een date leuk is of niet, wanneer je niet op date gaat.
Chatten en foto's delen van tevoren helpt, maar dan nog moet het klikken irl.
Ik date geen fokkers dus ik denk niet dat het zinvol is om dat hier te zettenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:04 schreef thaeastwood het volgende:
[..]
Ach willen we dat hier allemaal niet een leuke date? Welke regio zoek je een date en in welke leeftijdscategorie??
Dat ben ik met je eens. Voorheen wilde ik dat nog wel eens doen, maar daarvan heb ik m'n lesje wel geleerd.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee maar een mwah en een Ja zijn natuurlijk wel heel anders
Als je al mwah denkt voor de date weet ik niet of het de moeite is
Fuck lange afstand.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:09 schreef Gray het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Voorheen wilde ik dat nog wel eens doen, maar daarvan heb ik m'n lesje wel geleerd.
Lange afstand is voor mij ook een reden om niet op date te gaan, of het moet een OND zijn.
En nu in het Nederlands?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:14 schreef Yummie-Yum het volgende:
Heb enkel waardeloze dates, doe meestal even de koe melken en dan zijn ze weg gelukkig. Klikt het niet even trekken wat kusjes vooral niet oraal/anaal want dat willen ze, en dan doe je dat bewust niet bam zijn ze weg, na een serie van uitleggen en excuses![]()
Zo rol ik
Dit is echt een van de meest deprimerende dingen ooitquote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:14 schreef Yummie-Yum het volgende:
Heb enkel waardeloze dates, doe meestal even de koe melken en dan zijn ze weg gelukkig. Klikt het niet even trekken wat kusjes vooral niet oraal/anaal want dat willen ze, en dan doe je dat bewust niet bam zijn ze weg, na een serie van uitleggen en excuses![]()
Zo rol ik
Amsterdam was t toch?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:47 schreef rhubarbje het volgende:
Als iemand een date voor me regelt wil ik ook wel een verslagje typen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |