Iets genuanceerder komt het hier op neer: ik ben daadwerkelijk zo op enkele momenten per dag, dus die foto's zijn representatief voor die momenten. Ik heb ook een foto erop gezet van mezelf op het moment dat ik aan het klussen ben. Dat is dan realistisch voor wat betreft die momenten. Neemt niet weg dat ik maar enkele dagen per jaar klus.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wat probeer je dan te bereiken
En je geeft zelf al aan dat het niet is hoe je bent dus zijn ze niet realistisch
Maar ze zijn zo onrealistisch dat je niet met iemand op date durft want dat zou oneerlijk zijnquote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:35 schreef -f0k- het volgende:
[..]
Iets genuanceerder komt het hier op neer: ik ben daadwerkelijk zo op enkele momenten per dag, dus die foto's zijn representatief voor die momenten. Ik heb ook een foto erop gezet van mezelf op het moment dat ik aan het klussen ben. Dat is dan realistisch voor wat betreft die momenten. Neemt niet weg dat ik maar enkele dagen per jaar klus.
Dat bedoel ik. Inderdaad wat jij noemt over Manhattan, er zijn veel vrouwen met vakantie foto's op datingprofielen, terwijl dat maar hooguit een paar weken/ jaar gebeurt.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:33 schreef -0- het volgende:
[..]
Foto´s zijn natuurlijk altijd een momentopname.
Niemand loopt de hele dag met een glimlach rond. En er zijn ook maar heel weinig mensen die altijd uitzicht hebben op Manhattan, of met een colorrun gezicht rondlopen, of een arm zwart kindje in de arm hebben.
Ik wil een date, maar weet niet goed waar te beginnen, want ondanks mijn leeftijd moet ik nog vanaf nul beginnen. Een date klinkt als een te grote stap nu. Mogelijk hoor ik dan ook niet thuis op een datingsite.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar ze zijn zo onrealistisch dat je niet met iemand op date durft want dat zou oneerlijk zijn
Ik bedoel dus: wat wil je van die datingsites?
Maar dat maakt toch niet uit? Als het maar een reëel beeld geeft van hoe ze eruitziet. Ik denk niet dat je daarover moet gaan klagen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:36 schreef -f0k- het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Inderdaad wat jij noemt over Manhattan, er zijn veel vrouwen met vakantie foto's op datingprofielen, terwijl dat maar hooguit een paar weken/ jaar gebeurt.
Heb je de voorafgaande posts gelezen?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:48 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Maar dat maakt toch niet uit? Als het maar een reëel beeld geeft van hoe ze eruitziet. Ik denk niet dat je daarover moet gaan klagen.
Ja, daarna. Maakt niet uit.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:52 schreef -f0k- het volgende:
[..]
Heb je de voorafgaande posts gelezen?
Inderdaad. Zo zwart-wit kijk ik zelfs nog nietquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:48 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Maar dat maakt toch niet uit? Als het maar een reëel beeld geeft van hoe ze eruitziet. Ik denk niet dat je daarover moet gaan klagen.
Wat bedoel je met "maakt niet uit"?quote:
Wat wel uitmaakt is dat je gewoon de rest van het topic leest inclusief de topic-titel.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:55 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo zwart-wit kijk ik zelfs nog nietIn theorie kan je alle 4 je foto's op dezelfde avond maken als je andere shirtjes aantrekt en wat mensen optommelt etc. Maakt dat wat uit? Nah. Ik heb ook mensen op FB die jaren later nog foto's posten van hun ene tripje naar NYC drie jaar geleden en elke keer krijgen ze weer heel wat likes en complimentjes... Tja, als je daar blij van wordt... Blijkbaar zijn die trots op hun reisje of hebben niks anders om mee te pronken..
Joh.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als iemand bij je zit, tegen over je zit en niks doet of zegt, dan voegt ze letterlijk niks toe toch? En je vergelijking snap ik al helemaal nietje komt met een vergelijking van het totaal tegen over gestelde
Dat zal ongetwijfeld.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:18 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Er zijn ook gewoon mensen die vol/dik/hoejehetnoemenwil aantrekkelijk vind zonder dat ze feeders zijn hoor
Je spreekt je zelf hier zo ontzettend tegen....quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:18 schreef Yummie-Yum het volgende:
[..]
Dus als iemand gevoelens voor je krijgt en hij/zij heeft overgewicht dan schrijf je diegene af. Ik dus niet maar zal wel aangeven dat ik daar iets aan gedaan wil zien worden, en als ik diegene persoonlijkheid leuk vind bereid ben om hem/haar te helpen met afvallen. Wil men dat niet, dan houd het wel op. Er word op vandaag een extreme bijna ziekelijke obsessie neergelegd op schoonheid, over tien jaar ziet diegene er ook slechter uit. Zo zie ik het, kijken in de toekomst is lastig voor velen...
Mee eensch.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:19 schreef Yummie-Yum het volgende:
[..]
Mollig kan soms best mooi zijn of wat dikker
Ja maar dat is over 10 jaar, dan blijf je of voor de kinderen bij elkaar of je gaat ook opzoek naar iets anders.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:18 schreef Yummie-Yum het volgende:Er word op vandaag een extreme bijna ziekelijke obsessie neergelegd op schoonheid, over tien jaar ziet diegene er ook slechter uit. Zo zie ik het, kijken in de toekomst is lastig voor velen...
Dat vind jij.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:56 schreef Moro het volgende:
[..]
Ja maar dat is over 10 jaar, dan blijf je of voor de kinderen bij elkaar of je gaat ook opzoek naar iets anders.
Eefje!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:21 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik lees sinds kort weer mee en het is nog steeds weinig ervaringen en veel van hetzelfde maar ik blijf vanwege het sporadische goede date-verhaalHoe is het met jouw dating gebeuren dan?
Als DAT de reden is, dan ben ik het met je eens en zou ik zelf ook helpen als dat kan.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:06 schreef Yummie-Yum het volgende:
K44S Helemaal niet, meestal willen die mensen zelf net zo hard afvallen maar hebben ze een klote periode achter de rug of wil het gewoonweg niet lukken. Als ze echt niet willen en ongezond willen leven, prima maar dan is dat niet mij keuze en dan sla ik zo iemand liever over. zelfde geld met mensen welke roken.
[..]
Dat vind jij.
Net als iedereen over mijn koe melken heen valt, vrij simpel als iemand niet bij mij past zorg ik wel voor dat hij/zij vanzelf vertrekt soms doe je dat op een harde manier soms doe je dat op een zachte manier. En deze keer was het de wat zachtere methode... En bepaal overigens zelf ook net zo hard hoe waar en wanneer ik ergens overschrijf. Bevalt het je niet dan reageer je gewoon niet, zo moeilijk is het (verdomme) niet.
Dat is ook de reden voor mij, kijk als iemand echt niet wilt kun je hem/haar moeilijk dwingen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:38 schreef K44S het volgende:
[..]
Als DAT de reden is, dan ben ik het met je eens en zou ik zelf ook helpen als dat kan.
In het eerste geval stond het er nog al dubbel,(als ik zo vrij mag zijn in commentaar)quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:40 schreef Yummie-Yum het volgende:
[..]
Dat is ook de reden voor mij, kijk als iemand echt niet wilt kun je hem/haar moeilijk dwingen.
Ben dan ook vrij dubbelzinnig in mijn manier van schrijven.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:41 schreef K44S het volgende:
[..]
In het eerste geval stond het er nog al dubbel,(als ik zo vrij mag zijn in commentaar)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |