Ik wacht even op de MP4.quote:Op maandag 19 oktober 2015 23:54 schreef DrDentz het volgende:
Leek me een goede show met Frans, heb ik destijds gemist
Mooi vrouwtje hoor maar een bezeten vrouw is moeilijk in de omgang en van die gezonde peuzelaars met een missie zijn vermoeiende wezensquote:
Een filmpje voor het nageslachttwitter:pauwnl twitterde op maandag 19-10-2015 om 23:54:38'Ik ga weleens het land in om te raken, roeren en bewegen met Oh oh Tomaat' @wilfredgenee & Harrie Jekkers zingen https://t.co/4ODW2LjS8n reageer retweet
Ik bedank, mijn tenen moeten weer even rechtgetrokken worden.quote:Op maandag 19 oktober 2015 23:59 schreef Tagliano het volgende:
Een filmpje voor het nageslachttwitter:pauwnl twitterde op maandag 19-10-2015 om 23:54:38'Ik ga weleens het land in om te raken, roeren en bewegen met Oh oh Tomaat' @wilfredgenee & Harrie Jekkers zingen https://t.co/4ODW2LjS8n reageer retweet
Klaas Dijkhoffquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 00:19 schreef tong80 het volgende:
Wat een held
Dan heb ik het niet over Genée
Ooit gelachen in het verleden ? Eventueel in het verschietquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 00:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat een oortyfus van Jekkers zeg
Vaak genoeg, als je weer eens een ban hebt opgelopenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 01:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ooit gelachen in het verleden ? Eventueel in het verschiet
Dat dit kan bij de Varaquote:Gespannen situatie bij eenjarig jubileum Pegida
De Duitse protestbeweging tegen islamisering van Europa Pegida vierde gisteren haar eenjarig bestaan met een grote demonstratie in Dresden. Meer dan 15 duizend aanhangers kwamen op de bijeenkomst af en de sfeer was gespannen. Vanavond praat Pauw met de woordvoerder van Pegida Nederland en een van de vaste Pegida sprekers: 'Ed aus Holland’.
Omdat Televizier?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:07 schreef Szura het volgende:
Waarom krijgen mongolen een podium van Pauw?
quote:Thomas Dekker analyseert het parcours van de Tour de France 2016
De renners in de Tour de France moeten komend jaar flink aan de bak met twee tijdritten en negen etappes door de bergen. Het organisatiecomité onthulde vandaag de route, die uitstapjes maakt in Spanje, Andorra en Zwitserland. Bekend was al dat de mythische Mont Ventoux terugkeert op de agenda. Wat betekenen al die bergetappes voor de Nederlandse kandidaten? Maakt bijvoorbeeld Tom Dumoulin komend jaar een kans op de winst? Pauw spreekt erover met oud-wielrenner Thomas Dekker. Zelf reed hij tweemaal de Mont Ventoux op.
quote:Ex-tbs'er Udo D. vermoordde een vrouw in Leeuwarden
De 38-jarige Udo D., die gisteren in Leeuwarden een vrouw heeft doodgeslagen en een andere vrouw heeft neergestoken, heeft mogelijk nog twee vrouwen bedreigd en mishandeld. Na de incidenten meldde hij zich bij de politie. De man werd in 2002 al veroordeeld tot 2,5 jaar cel voor poging tot moord op zijn schoonvader. In dat jaar vuurde hij een groot aantal schoten af op de woning van de man. Bij een volgende poging in 2005 om hem te vermoorden werd de verdachte veroordeeld tot TBS. Het Pieter Baan Centrum stelde bij die zitting vast dat de man een antisociale persoonlijkheidsstoornis heeft en last van achtervolgingswaan. Vanavond is Esther Nagel, de ex van de verdachte te gast. Zij vindt dat haar ex opgesloten had moeten worden nadat meerdere mensen hadden aangegeven zich bedreigd te voelen door de man.
quote:Echtpaar Nummerdor & Flier op weg naar Rio
Nu Oranje volgend jaar definitief niet naar het EK in Frankrijk gaat, moet Nederland zijn hoop vestigen op onze sporters die naar de Olympische Spelen in Rio gaan. Vanavond trapt het volleybalechtpaar Reinder Nummerdor en Manon Nummerdor-Flier onze rubriek ‘Op weg naar Rio’ af. Reinder Nummerdor heeft zich al geplaatst voor het beachvolleybal. Rio wordt zijn 5e Olympische Spelen. Manon Nummerdor-Flier moet zich met de Oranje-dames nog zien te plaatsten voor Rio. Eerdere pogingen om met de Oranje-dames de Spelen te behalen, mislukten. In Pauw praat het volleybalechtpaar over hun grote droom: samen naar Rio.
quote:Gespannen situatie bij eenjarig jubileum Pegida
De Duitse protestbeweging tegen islamisering van Europa Pegida vierde gisteren haar eenjarig bestaan met een grote demonstratie in Dresden. Meer dan 15 duizend aanhangers kwamen op de bijeenkomst af en de sfeer was gespannen. Vanavond praat Pauw met de woordvoerder van Pegida Nederland en een van de vaste Pegida sprekers: 'Edje Kroketje’.
Bijna een (half) Nederlandse overwinning.quote:
ouwe lulquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch een beetje een 1974/2010-trauma daaraan overgehouden
Nou enquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch een beetje een 1974/2010-trauma daaraan overgehouden
Als voorbereiding voor de OS wel, maar hij moet niet voor het eindklassement gaan.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:06 schreef Tagliano het volgende:
Dumoulin moet niet de Tour gaan rijden aub
Idd, de Giro ligt hem volgend jaar veel beter. Bovendien past het ook in het schema voor de OS.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:06 schreef Tagliano het volgende:
Dumoulin moet niet de Tour gaan rijden aub
Dat kan mijn goedkeuring ook nog wel krijgen jaquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als voorbereiding voor de OS wel, maar hij moet niet voor het eindklassement gaan.
Doe eens een linkjequote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer dat Mart niet aan tafel zit.
Die maakte in London gehakt van Flier
Mart is verleden tijd. Laten we dat zo houden.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer dat Mart niet aan tafel zit.
Die maakte in London gehakt van Flier
Die heeft te lang aan de pijp gelurkt van Udo.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:11 schreef Tagliano het volgende:
Deze houdt wel van een sjekkie op zijn tijd geloof ik
Nou, in 1974 zat ik nog te chillen in de eierstok met andere ongeboren duckies van mijn ma.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jij hebt 2010 niet bewust meegemaakt?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
Lijkt net of ze door zo'n keelkankermicrofoontje lult
Toen was ik ook nog vloeibaar hoorquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:12 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Nou, in 1974 zat ik nog te chillen in de eierstok met andere ongeboren duckies van mijn ma.
quote:
Ze heeft gewoon een Liwadder tongvalquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
Lijkt net of ze door zo'n keelkankermicrofoontje lult
Hoezo ? Omdat ie vriend was van Paulus de Boskabouter ?quote:
Je bent zelf een strottehoofdkankerstemprothese.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dit is trouwens een strottehoofdkankerstemprothese
Fantastisch woord voor galgje
Nee, ze wist natuurlijk wel dat hij op zijn schoonouders had geschoten, maar dat was alweer zo lang geleden en ze was zoooo verliefd...quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:15 schreef Specularium het volgende:
Zij was natuurlijk helemaal blind voor dit alles.
Niet zó doen héquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je bent zelf een strottehoofdkankerstemprothese.
Leg je eerst kanker, dan kankerstem, dan strottehoofdkankerstem en dan strottehoofdkankerstemprothese voor de maximale punten.quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:17 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Leg je eerst kanker, dan kankerstem, dan strottehoofdkankerstem en dan strottehoofdkankerstemprothese voor de maximale punten.
Die gast.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:20 schreef Tagliano het volgende:
Hadden we een tijdje geleden die opiniemaker op Facebook, krijgen we nu de volgende gek
Zou wel een goede troll zijnquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Die gast.![]()
Nee, staat in een andere paragraaf! Er staat toch een vraagteken!
Oh, ik dacht dat dat een White Power logo op zijn arm was.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:21 schreef luxerobots het volgende:
https://www.fruugo.nl/sto(...)j90cgCFQgXwwodkMMMpg
Zo'n trui Stone Island trui is toch al gauw 300 euro.
Maar wel handgemaakt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:21 schreef luxerobots het volgende:
https://www.fruugo.nl/sto(...)j90cgCFQgXwwodkMMMpg
Zo'n trui Stone Island trui is toch al gauw 300 euro.
Als je goed hard in het Duits schreeuwt maakt het zeker indruk ja.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:22 schreef DrDentz het volgende:
Duits blijft toch een goede taal om in te speechen over eigenen Volk.
Gelukkig is het verder een lieve jongen gezien zijn strafblad wegens onder andere inbraak en mishandeling.quote:
MIJN FÜHRER!quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:28 schreef Ronald-Koeman het volgende:
De naam Geert Wilders valt en hij begint als een gek te glunderen
Klopt is een vreemde. Pauw is ook niet al te objectiefquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:30 schreef BobW het volgende:
Ik geloof wel dat de media niet helemaal objectief is maar dit is een rare gozer.
We kijken op dit moment naar niksquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:32 schreef Baszh het volgende:
Waar gaat dit gesprek nou eigenlijk over?
Dit ja.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:31 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Het enige wat Pauw probeert is die man in discrediet te brengen, verder gaat het gesprek nergens over!
Hebben die allerhande connecties met neonazi's of linksextremisten?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:32 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Was Jeroen ook maar zo kritisch als Klaver of Pechtold er zitten.
Dit klopt wel, het vergrootglas ligt op de vluchtelingen en de mensen die daar tegen zijn.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:33 schreef Szura het volgende:
Bij ons wordt alles onder een vergrootglas gelegd!1!1!1!11
Want alleen dan moet je kritisch zijn?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hebben die allerhande connecties met neonazi's of linksextremisten?
Er zijn geen andere onderwerpen om kritisch over te zijn?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hebben die allerhande connecties met neonazi's of linksextremisten?
Niet bepaald. Het is steeds maar weer "maar maar die dan" en "ik kan het niet weten". Maar dat verhaal over HoGeSa ging hij wel erg snel overheen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Deze man weet zich prima in te dekken.
Nee, maar dan stel je daar vragen over. Dergelijke politici worden ook wel gewoon kritisch bejegend.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:34 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Want alleen dan moet je kritisch zijn?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee, maar dan stel je daar vragen over. Dergelijke politici worden ook wel gewoon kritisch bejegend.
Dit dus.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee, maar dan stel je daar vragen over. Dergelijke politici worden ook wel gewoon kritisch bejegend.
Dit is een heel lief interview hoor. Als er zo iemand zit of iemand die zich graag associeert met allerhande extremistische moslims dan wordt die ook gewoon kritisch ondervraagd hoor.
Kritisch bejegend? Niet door pauw in ieder gevalquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dit is een heel lief interview hoor. Als er zo iemand zit of iemand die zich graag associeert met allerhande extremistische moslims dan wordt die ook gewoon kritisch ondervraagd hoor.
Quinsy Gario demonstreerde in 2011 met de veroordeelde crimineel Cesare Kno'ledge (ook bodyguard van Anouk).quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:33 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Dit is een beetje oneerlijk van Pauw. Er zitten vast ook wel gestoorde gekkies onder de kijkers van Pauw. Je kan een man niet aanvallen op zijn volgelingen.
Ja, dat is het gevaarlijke!!!11!quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:37 schreef Mani89 het volgende:
Ik snap de ophef over deze man niet helemaal, hij komt gewoon normaal en redelijk over.
Wellicht wat lastig te bevatten als je in de vervolgingswaan van 'nieuw rechts' hangt. Die hebben nou eenmaal het beeld dat een normale vraag over deelname aan een demonstratie met hooligans 'heel kritisch is'.quote:
Zelfs VARA-knuffelbeer TimmerFrans werd hard aangepakt door Pauw. Geloof echt wel dat hij iedereen (zowel links als rechts) aan de tand durft te voelen.quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Pauw is er eigenlijk helemaal niet zo goed in.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zelfs VARA-knuffelbeer TimmerFrans werd hard aangepakt door Pauw. Geloof echt wel dat hij iedereen (zowel links als rechts) aan de tand durft te voelen.
Als hij een gewond dier tegenkomt wel maar gladjanussen als Pechtold en Zijlstra komen er altijd heel heel makkelij vanaf. Net als toen met Klaver met zijn waanideeën.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zelfs VARA-knuffelbeer TimmerFrans werd hard aangepakt door Pauw. Geloof echt wel dat hij iedereen (zowel links als rechts) aan de tand durft te voelen.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Pauw is er eigenlijk helemaal niet zo goed in.
Los over het feit of Pauw links of rechts hard genoeg aanpakt kun je niet echt zeggen dat ie TimmerFrans het vuur aan de schenen legde.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zijlstra is tegenwoordig ook al een linkse hond?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:41 schreef Confetti het volgende:
[..]
Als hij een gewond dier tegenkomt wel maar gladjanussen als Pechtold en Zijlstra komen er altijd heel heel makkelij vanaf. Net als toen met Klaver met zijn waanideeën.
Precies, hoge politici worden sowieso met meer egards behandeld.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:41 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Los over het feit of Pauw links of rechts hard genoeg aanpakt kun je niet echt zeggen dat ie TimmerFrans het vuur aan de schenen legde.
Hij durfde wel te stellen dat die toespraak voor de VN puur effectbejag en goedkoop scoren was en niks met de realiteit te maken had. Dat verwacht je niet van de "Extreem-Linkse" VARA.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:41 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Los over het feit of Pauw links of rechts hard genoeg aanpakt kun je niet echt zeggen dat ie TimmerFrans het vuur aan de schenen legde.
Monolith, ik moet ook niets van "Ed aus Holland" hebben, maar dit was zo'n verschil van dag en nacht in vergelijking met de Klaver uitzending. Ik denk niet eens dat het persé aan Pauw zelf ligt, ik denk dat er een redacteur in z'n oortje zit te sparren.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wellicht wat lastig te bevatten als je in de vervolgingswaan van 'nieuw rechts' hangt. Die hebben nou eenmaal het beeld dat een normale vraag over deelname aan een demonstratie met hooligans 'heel kritisch is'.
Vara is niet extreem Links.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij durfde wel te stellen dat die toespraak voor de VN puur effectbejag en goedkoop scoren was en niks met de realiteit te maken had. Dat verwacht je niet van de "Extreem-Linkse" VARA.
Nee, hij is niet echt sport-minded. Maar als ie niet echt te diep op de sport in gaat dan kan het best een vermakelijk gesprek zijn.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:45 schreef Tagliano het volgende:
Sport en Pauw is geen beste combinatie in het algemeen
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:44 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Monolith, ik moet ook niets van "Ed aus Holland" hebben, maar dit was zo'n verschil van dag en nacht in vergelijking met de Klaver uitzending. Ik denk niet eens dat het persé aan Pauw zelf ligt, ik denk dat er een redacteur in z'n oortje zit te sparren.
Is Bertje van der Veer nog steeds de grote man op de redactie daar?
En daar kwam nog een verwijt van wapenhandel bij ook.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:33 schreef luxerobots het volgende:
Man verkleed als Hitler, bij Geert Wilders, bij hooligans, dan een vrouw die niet helemaal spoort over inteelt, daarna een man die schoenen verkoopt van joden uit vernietigingskampen.
Probleem is vaak dat hij vragen stelt waar ik als relatieve sportliefhebber het antwoord al vaak genoeg op gehoord heb, maar je kunt inderdaad zonder diepgang over de sport best een aardig gesprek hebbenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee, hij is niet echt sport-minded. Maar als ie niet echt te diep op de sport in gaat dan kan het best een vermakelijk gesprek zijn.
En dit.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:51 schreef Pedroso het volgende:
Dat geflirt van Jeroen is ook altijd wel grappig om te zien.
Jesse klaver is dan ook een politicus, niet een relatief onbekend figuur die nogal wat vreemde demonstraties doet met allerhande dubieuze clubs. Als hij een soortgelijk figuur het linkerzijde niet hetzelfde soort vragen zou stellen, dan had je een punt gehad.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:44 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Monolith, ik moet ook niets van "Ed aus Holland" hebben, maar dit was zo'n verschil van dag en nacht in vergelijking met de Klaver uitzending. Ik denk niet eens dat het persé aan Pauw zelf ligt, ik denk dat er een redacteur in z'n oortje zit te sparren.
Is Bertje van der Veer nog steeds de grote man op de redactie daar?
Gewoon waar die dooie gozer bij zit, een protege van Mart.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:51 schreef Pedroso het volgende:
Dat geflirt van Jeroen is ook altijd wel grappig om te zien.
Jesse Klaver is een lichtgewicht, die het van zichzelf niet eens weet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Jesse klaver is dan ook een politicus, niet een relatief onbekend figuur die nogal wat vreemde demonstraties doet met allerhande dubieuze clubs. Als hij een soortgelijk figuur het linkerzijde niet hetzelfde soort vragen zou stellen, dan had je een punt gehad.
Als je kijkt naar die idioot die er onlangs zat omdat ie op Facebook allerhande haar propaganda jegens joden liep te verspreiden werd, volkomen terecht, een stuk harder aangepakt.
Klopt, maar wat heeft dat verder met mijn post van doen?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:55 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Jesse Klaver is een lichtgewicht, die het van zichzelf niet eens weet.
Er gebeurt momenteel ook vrij weinig.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:43 schreef Szura het volgende:
Hoe langer het duurt voor de gasten bekend zijn, hoe meer ik vrees voor een uitzending lang Peter Rrrrrr
Yasmine Allas, de goed geïntegreerde vluchteling omdat het moet.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:37 schreef Morendo het volgende:
Jacqueline en Melissa van Schaik. Do. Yasmine Allas. Ellen ten Damme.
Vijf potentiële kandidaten voor de woonboot maar de uitzending kon weleens de slechtste ooit worden.
Moest kotsen toen ik dat las. kut pauw, kut vara, slinkse kutomroep.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:43 schreef Mani89 het volgende:
Bekende Nederlanders zetten zich in voor actie 'Ontmoet een vluchteling'
cringe ..
De cholera voor zequote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:43 schreef Mani89 het volgende:
Bekende Nederlanders zetten zich in voor actie 'Ontmoet een vluchteling'
cringe ..
Ga je wel kijken?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Moest kotsen toen ik dat las. kut pauw, kut vara, slinkse kutomroep.
Gewoon niet kijken dan maar he. Doe ik ook niet. Ik kijk lekker samenvattingen van de CL.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Moest kotsen toen ik dat las. kut pauw, kut vara, slinkse kutomroep.
Was wel erg hoor.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ohja, Pauw gaat nu ook schoolpleinstruggles doen.
quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:02 schreef DSVM het volgende:
Wel zin in de knuffelvluchtelingenshow , benieuwd welke propaganda er vandaag weer word uitgezonden
Het gaat weer over de toon van het debatquote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:02 schreef DSVM het volgende:
Wel zin in de knuffelvluchtelingenshow , benieuwd welke propaganda er vandaag weer word uitgezonden
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:03 schreef Fylax het volgende:
Bohh, dit meisje.Ik ga haaar echt wel proberen te fixen.
twitter:AntoinRTLNieuws twitterde op woensdag 21-10-2015 om 20:54:08Vrouw in #Steenbergen is voor opvang vluchtelingen. Tegenstanders zingen in koor: "Daar moet een piemel in" Moet daar niet iemand ingrijpen? reageer retweet
Kan je dan tegen haar zeggen dat ze een kleinere bril gaat dragen?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:05 schreef Fylax het volgende:
Ze kijkt echt zielig. Ik vind het zo zielig voor haar. Wil haar een knuffel geven.
Lekker objectief is Antoinquote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:06 schreef marcodej het volgende:
twitter:AntoinRTLNieuws twitterde op woensdag 21-10-2015 om 20:54:08Vrouw in #Steenbergen is voor opvang vluchtelingen. Tegenstanders zingen in koor: "Daar moet een piemel in" Moet daar niet iemand ingrijpen? reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |