Daar heb je toch je buddy voorquote:Op maandag 2 november 2015 17:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Van alle artikelen 1 stuks hé?Succes met 1 handschoen en 1 badslipper
Prima, laten we ze toe net als bij de KCT. We kunnen daar allemaal zien hoe zo'n opgelegde maatregel positief uitgepakt voor vrouwmensen.quote:Op maandag 2 november 2015 16:39 schreef AchJa het volgende:
Kom maar Rave...twitter:Voorzitter_KVMO twitterde op maandag 02-11-2015 om 15:41:10D66 dient motie in: vrouwen mogen deel uitmaken van Korps Mariniers. Aan functie-eisen wordt niet getornd. reageer retweet
Altimeters zijn sowieso een pré op de Utrechtse Heuvelrug.quote:Op zondag 1 november 2015 15:36 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[ afbeelding ]
Godver daar gaat mn salaris dat ik deze maand niet heb gekregen....
Nee. Wel op tochten in Frankrijk en Zwitserland zoals ik vorig jaar heb gemaakt. Nu staat Schotland op de planning.quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:43 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Altimeters zijn sowieso een pré op de Utrechtse Heuvelrug.
Rave_NLquote:Op dinsdag 3 november 2015 11:43 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Altimeters zijn sowieso een pré op de Utrechtse Heuvelrug.
Fair enough, dan haal je de investering er wel uit.quote:Op dinsdag 3 november 2015 12:00 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Nee. Wel op tochten in Frankrijk en Zwitserland zoals ik vorig jaar heb gemaakt. Nu staat Schotland op de planning.
Bestaat dat Rave_NL adoratie-topic nog ergens?quote:
Kap je ermee?quote:Op donderdag 5 november 2015 12:09 schreef Bouke-p het volgende:
Wil dr nog iemand een kpl functie? Er is weer n vacature!
(Lees ik ga dienst uit)
Goed voor je! Ben je al binnen bij dat bedrijf?quote:Op donderdag 5 november 2015 12:23 schreef Bouke-p het volgende:
Ja, kortgezegd ben ik klaar met t enkel nemen en niks geven, een erg onzekere toekomst(ookal mag ik op de kms beginnen) en ik heb op fietsafstand een goede baan gevonden. Leuk bedrijf, goed salaris en wel mogelijkheden tot cursussen etc. Mag veel op pad, wat ook gewoon betaald word ipv 3 tientjes oefentoelage.
quote:Op donderdag 5 november 2015 12:23 schreef Bouke-p het volgende:
Ja, kortgezegd ben ik klaar met t enkel nemen en niks geven, een erg onzekere toekomst(ookal mag ik op de kms beginnen) en ik heb op fietsafstand een goede baan gevonden. Leuk bedrijf, goed salaris en wel mogelijkheden tot cursussen etc. Mag veel op pad, wat ook gewoon betaald word ipv 3 tientjes oefentoelage.
Goed bezig.quote:Op donderdag 5 november 2015 12:23 schreef Bouke-p het volgende:
Alleen t contract nog tekenenquote:Op donderdag 5 november 2015 12:34 schreef WWolfy het volgende:
[..]
Goed voor je! Ben je al binnen bij dat bedrijf?
Zou t gewoon proberen. Met jou rang en ervaring kun je in principe gelijk op een functie in een pel of cie staf beginnen. Hoef je ook niet meer de sippe wachtrondjes te maken. En als je het niks vind kun je er toch vrij snel mee kappen.quote:Op donderdag 5 november 2015 12:43 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Nu nog nadenken of ik weekend warrior ga worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |