heel mooie faunaquote:Op zondag 18 oktober 2015 22:34 schreef Erasmo het volgende:
Ik zie ook wel eens faun(a) langs de weg staan.
quote:
quote:
Ja vakken niet gehaald.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:39 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Mars uit de automaat gehaald zonder te betalen?
Mooi kut....
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 14:01 schreef Ponjaard het volgende:
[..]
[..]
Ja vakken niet gehaald.![]()
Nu een burgerstudie uitzoeken en een baantje zoeken om mijn kosten terug te betalen.
Oh, mooi kut. Geen mogelijkheid om wat anders binnen defensie te gaan doen?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 14:03 schreef Ponjaard het volgende:
[..]
Lang model officiersopleiding.
Technische studie was té technisch.
Zag zaterdagmiddag ook heel 411 over de A12 die kant op rijden. Reden met colonnelichten. Zon bejaardenkarretje vond dat er wel genoeg ruimte tussen twee Scania's zat en gaat er leuk tussen rijden... Duurde ook niet langquote:Op woensdag 21 oktober 2015 08:26 schreef Kostertjuh het volgende:
41 heb t goed voor mekaar in R'dam
precies jouw tempo toch?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 14:25 schreef ErwinRommel het volgende:
Colonnerijden
Met 60km/u over de autobahn
Ja tof, alle stoeltjes van de Kuip bekijken.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 08:26 schreef Kostertjuh het volgende:
Een beetje tijdrijder vertrekt gewoon wat later en geeft gas...quote:Op woensdag 21 oktober 2015 14:25 schreef ErwinRommel het volgende:
Colonnerijden
Met 60km/u over de autobahn
Dat is niet zo bestquote:Op woensdag 21 oktober 2015 14:01 schreef Ponjaard het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nu een burgerstudie uitzoeken en een baantje zoeken om mijn kosten terug te betalen.
Zelfs die kameel heeft minder discussies met zijn burenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:35 schreef AchJa het volgende:
Ook altijd zaken over de meest stompzinnige dingen...![]()
![]()
Dat volwassen mensen daar onderling niet uit kunnen komen... Echt fucking kleuters met het verstandelijk vermogen van een kameel...
Nou idd... Het is uiteraard vermakelijke tv maar gvd soms... gezeik over schuttingen die anderhalve millimeter teveel naar links of rechts staan en dat daar dan een regenpijp langsloopt die dan plotseling wel van een ander is en weet ik het... Ik zit dan echt te kijken vanquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zelfs die kameel heeft minder discussies met zijn buren
Precies, waar maken al die lui zich druk om? Ik heb dat nooit begrepen. Maar dat is ook precies wat het zo fascinerend maaktquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nou idd... Het is uiteraard vermakelijke tv maar gvd soms... gezeik over schuttingen die anderhalve millimeter teveel naar links of rechts staan en dat daar dan een regenpijp langsloopt die dan plotseling wel van een ander is en weet ik het... Ik zit dan echt te kijken van![]()
Nee, helaas endex wegens overschot van mensen in deze functie. (officier zeedienst) Gek, aangezien men het altijd had over het tekort aan zeeboeren.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 14:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh, mooi kut. Geen mogelijkheid om wat anders binnen defensie te gaan doen?
Jammer...quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:19 schreef Ponjaard het volgende:
[..]
Nee, helaas endex wegens overschot van mensen in deze functie. (officier zeedienst) Gek, aangezien men het altijd had over het tekort aan zeeboeren.
Jammer man. En nu? Ga je het ergens anders binnen Defensie proberen?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:19 schreef Ponjaard het volgende:
[..]
Nee, helaas endex wegens overschot van mensen in deze functie. (officier zeedienst) Gek, aangezien men het altijd had over het tekort aan zeeboeren.
Geeneens een overstap naar de A?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:19 schreef Ponjaard het volgende:
[..]
Ja echt super tof geweldig fantastisch!quote:Op woensdag 21 oktober 2015 08:26 schreef Kostertjuh het volgende:
Niet dan? Beetje over de brug heenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:59 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ja echt super tof geweldig fantastisch!
Als het kan een andere studie, maar wegens overschot aan mensen is die kans zeer klein.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 09:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jammer man. En nu? Ga je het ergens anders binnen Defensie proberen?
Nee. Ding knakt nog vaker af dan de yprs.quote:
Kijk eens in het natres topicquote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 10:59 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nee. Ding knakt nog vaker af dan de yprs.
En de kodiaks (2x) uit het filmpje zijn allebei die middag stuk gegaan.
Ik heb geen knaak.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 14:38 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Vraag maar raak voor een knaak
Waarschijnlijk een open deur, maar als Defensie je een betaalregeling op wil leggen is het altijd verstandig om contact op te nemen met je vakbond.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 14:01 schreef Ponjaard het volgende:
[..]
[..]
[..]
Softe boel.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:44 schreef Schild het volgende:
Voor alle hippies even een filmpje voor de zaterdagavond...![]()
![]()
![]()
Ehm wat moet dit precies voorstellen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:44 schreef Schild het volgende:
Voor alle hippies even een filmpje voor de zaterdagavond...![]()
![]()
![]()
Kan ie ook de tijd aangeven of beperkt dat ding zich tot hoogtemeter...quote:Op zondag 1 november 2015 15:36 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[ afbeelding ]
Godver daar gaat mn salaris dat ik deze maand niet heb gekregen....
Weet ik het... Heb dat ding ff opgezocht...quote:Op zondag 1 november 2015 16:57 schreef Erasmo het volgende:
Een hoogtemeter op basis van gps is wat, ¤40?
Uhm... als je je iPad oid bij je hebt kan die dat toch allemaal regelen?quote:Het scherm van je iPhone of iPad kan dienen als een extern display van hetgeen de Traverse weergeeft. Dit is ideaal tijdens bijvoorbeeld het fietsen. Plaats je iPhone op een stuursteun en zie de snelheid, afstand, hoogte, route en andere gegevens die door het horloge worden vastgelegd. Zo heb je alle trainingsgegevens tijdens het fietsen handig op een groot scherm en bespaar je ook nog eens flink op de batterijduur van je iPhone.
Godver, ik een dikke HD camera kopen om mijn tv te streamen naar mijn tablet, had ik ook gewoon tv kunnen kijken...quote:Op zondag 1 november 2015 17:16 schreef Erasmo het volgende:
Kek helemaal vergeten, zo'n beetje iedere telefoon kan dat ook natuurlijk.
...Doen mensen dit echt?quote:Op zondag 1 november 2015 17:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Godver, ik een dikke HD camera kopen om mijn tv te streamen naar mijn tablet, had ik ook gewoon tv kunnen kijken...![]()
quote:Op zondag 1 november 2015 15:36 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[ afbeelding ]
Kom maar Rave...twitter:Voorzitter_KVMO twitterde op maandag 02-11-2015 om 15:41:10D66 dient motie in: vrouwen mogen deel uitmaken van Korps Mariniers. Aan functie-eisen wordt niet getornd. reageer retweet
Ik ben benieuwd....quote:Vanaf oktober krijgt iedere Landmacht militair:
- een Ballistische bril (levering najaar 2015)
En in de eerste helft van 2016:
- Combatshirt woodland
- Windproof jas (winddichte smockjas)
- Badslipper
- Nomex handschoen
- Day pack
In de tweede helft van 2016 en begin 2017;
- Soft shell jas
- Tactische hoofdlamp
- Handschoen koud weer
Dan zetten ze in de functie eisen dat je man moet zijnquote:Op maandag 2 november 2015 16:39 schreef AchJa het volgende:
Kom maar Rave...twitter:Voorzitter_KVMO twitterde op maandag 02-11-2015 om 15:41:10D66 dient motie in: vrouwen mogen deel uitmaken van Korps Mariniers. Aan functie-eisen wordt niet getornd. reageer retweet
Ligt voor mij ook klaar bij de foef. Maar had er al een (ja eigen aanschaf).quote:Op maandag 2 november 2015 18:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
De bril heb ik vorige week opgehaald...
Ik had er al 1... ja verstrekt door de baas...quote:Op maandag 2 november 2015 20:16 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Ligt voor mij ook klaar bij de foef. Maar had er al een (ja eigen aanschaf).
Daar heb je toch je buddy voorquote:Op maandag 2 november 2015 17:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Van alle artikelen 1 stuks hé?Succes met 1 handschoen en 1 badslipper
Prima, laten we ze toe net als bij de KCT. We kunnen daar allemaal zien hoe zo'n opgelegde maatregel positief uitgepakt voor vrouwmensen.quote:Op maandag 2 november 2015 16:39 schreef AchJa het volgende:
Altimeters zijn sowieso een pré op de Utrechtse Heuvelrug.quote:Op zondag 1 november 2015 15:36 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[ afbeelding ]
Nee. Wel op tochten in Frankrijk en Zwitserland zoals ik vorig jaar heb gemaakt. Nu staat Schotland op de planning.quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:43 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Altimeters zijn sowieso een pré op de Utrechtse Heuvelrug.
Rave_NLquote:Op dinsdag 3 november 2015 11:43 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Altimeters zijn sowieso een pré op de Utrechtse Heuvelrug.
Fair enough, dan haal je de investering er wel uit.quote:Op dinsdag 3 november 2015 12:00 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Nee. Wel op tochten in Frankrijk en Zwitserland zoals ik vorig jaar heb gemaakt. Nu staat Schotland op de planning.
Bestaat dat Rave_NL adoratie-topic nog ergens?quote:
Kap je ermee?quote:Op donderdag 5 november 2015 12:09 schreef Bouke-p het volgende:
Wil dr nog iemand een kpl functie? Er is weer n vacature!
(Lees ik ga dienst uit)
Goed voor je! Ben je al binnen bij dat bedrijf?quote:Op donderdag 5 november 2015 12:23 schreef Bouke-p het volgende:
Ja, kortgezegd ben ik klaar met t enkel nemen en niks geven, een erg onzekere toekomst(ookal mag ik op de kms beginnen) en ik heb op fietsafstand een goede baan gevonden. Leuk bedrijf, goed salaris en wel mogelijkheden tot cursussen etc. Mag veel op pad, wat ook gewoon betaald word ipv 3 tientjes oefentoelage.
quote:Op donderdag 5 november 2015 12:23 schreef Bouke-p het volgende:
Ja, kortgezegd ben ik klaar met t enkel nemen en niks geven, een erg onzekere toekomst(ookal mag ik op de kms beginnen) en ik heb op fietsafstand een goede baan gevonden. Leuk bedrijf, goed salaris en wel mogelijkheden tot cursussen etc. Mag veel op pad, wat ook gewoon betaald word ipv 3 tientjes oefentoelage.
Goed bezig.quote:Op donderdag 5 november 2015 12:23 schreef Bouke-p het volgende:
Alleen t contract nog tekenenquote:Op donderdag 5 november 2015 12:34 schreef WWolfy het volgende:
[..]
Goed voor je! Ben je al binnen bij dat bedrijf?
Zou t gewoon proberen. Met jou rang en ervaring kun je in principe gelijk op een functie in een pel of cie staf beginnen. Hoef je ook niet meer de sippe wachtrondjes te maken. En als je het niks vind kun je er toch vrij snel mee kappen.quote:Op donderdag 5 november 2015 12:43 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Nu nog nadenken of ik weekend warrior ga worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |