Vind het een erg fijne commentator.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:11 schreef Barreltje het volgende:
kan iemand die marc visser uitzetten?
alleen in deze weinig objectiefquote:Op zondag 18 oktober 2015 18:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vind het een erg fijne commentator.
het 'volkslied' zal niet veranderen hoorquote:Op zondag 18 oktober 2015 18:26 schreef Nielsch het volgende:
Schotland moet winnen anders is de TT achterhaald...
Die moeten eerst nog maar eens van de springbokken zien te winnen.quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:44 schreef TargaFlorio het volgende:
Voor de eerste keer geen Europees land in de halve finale?
Klopt, maar ik kijk pas sinds vorige maand.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:44 schreef TargaFlorio het volgende:
Is toch alleen als de ref er zelf om vraagt?quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:46 schreef chufi het volgende:
Gebruiken ze bijna overal de beelden, maar dan op het einde niet meer...
Jup... vor het eerst geen Europees land in de finale zelfs...quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:44 schreef TargaFlorio het volgende:
quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:47 schreef Zorro het volgende:
Nou moet ik een wedstrijd zien die ik op voorhand kut vind. Australie mag er nu uit vanwege onterecht door, en Argentinië mag ik sowieso al niet
Dat hij het niet kon zien kan ik best geloven, maar dat hij niet om de videoref vraagt is dramatisch.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:47 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Is toch alleen als de ref er zelf om vraagt?
Dus dat. Dat is juist het mooie van discutabele beslissingen in rugby, dat ze zo kunnen worden teruggedraaid.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat hij het niet kon zien kan ik best geloven, maar dat hij niet om de videoref vraagt is dramatisch.
1995..quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:47 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Jup... vor het eerst geen Europees land in de finale zelfs...
eens met de finale maar ik switch naar Nieuw Zeeland. Puur op basis van frisheidquote:Op zondag 18 oktober 2015 22:46 schreef Mark het volgende:
Ik blijf bij mijn voorspelling van Australie - Nieuw-Zeeland als finale met de Aussies als winnaar
toch wel beide. Fransen waren compleet klaar ermee. Daarmee bedoel ik ook wel frisheid. Muv Argentinië nog geen zware tegenstand gehad en geen zware blessures. Oud in ieder geval de toppers zijn nog heelquote:Op zondag 18 oktober 2015 22:51 schreef Mark het volgende:
Yep, ze maakten wel indruk gisteren, maar was dat hun kracht of de zwakte van de Fransen?
ja het kan inderdaad twee kanten op werken. Ik hoop volgende week op net zo'n mooi weekend als dit weekendquote:Op zondag 18 oktober 2015 22:57 schreef Mark het volgende:
Klopt, maar dat kan als voordeel hebben dat ze al helemaal in een ritme zitten. Maar goed, we lopen op de zaken vooruit
Nieuw Zeeland - Frankrijk had 280.000 kijkers terwijl Zuid Afrika - Wales er maar 193.000 had...quote:Op maandag 19 oktober 2015 10:22 schreef Badr_Harry het volgende:
Kijkcijfers van gisteren geven wel aan dat er 300.000 mensen naar AUS - SCO hebben gekeken
mee eens, maar gisteren dacht je daar in the heat of the moment niet aanquote:Op maandag 19 oktober 2015 12:21 schreef Nielsch het volgende:
Toch snap ik ook de Schotten niet in die laatste twee minuten van de wedstrijd. Op een gegeven moment vingen de Schotten de bal in hun eigen helft met nog 2 minuten te spelen. Toen besloten ze om die bal direct terug te kicken. Dit vond ik toen al een hele domme beslissing en nog steeds. Het was veel beter geweest om die bal zelf te houden en gewoon twee minuten lang te rucken.
Maar goed ze besloten de bal te kicken waarna Australië in balbezit kwam en een rush voor de lijn kon maken. Speler wordt uitgeduwd en het is een line-out voor Schotland. Wat doet de Schotse ingooier? In plaats van te kiezen voor een veilige gooi besluit hij de bal helemaal achterin de line-out te gooien. Het regende heel hard en de bal was zeiknat en dus glibberig. Om dan te kiezen voor zo'n verre ingooi is ook gewoon belachelijk. Schotland verloor hun eigen line-out en de rest is geschiedenis. Ik denk dat als de bal voorin de line-out was gegooid Schotland gewoon hun eigen line-out (en de wedstrijd) had gewonnen.
O'Mearas, Reigerstraat 6quote:Op maandag 19 oktober 2015 20:40 schreef franklop het volgende:
Nog mensen hier die kroegjes weten in Breda waar ze zondag de halve finale uitzenden?
Thanks! Mogelijk zondag daar kijkenquote:
quote:Scheidsrechter Craig Joubert had het niet bij het rechte eind toen hij Australië zondag een strafschop gaf in het rugbyduel met Schotland. Dat liet de wereldrugbybond maandag weten, daags nadat Australië met 35-34 de kwartfinale had gewonnen. De beslissing van Joubert leidde tot verhitte discussies en felle kritiek.
De scheidsrechter floot in de laatste minuut van de wedstrijd voor buitenspel van Schotland. Onterecht, betoogde bijvoorbeeld de Nederlandse Schot Tim Visser gisteren al. De bal werd onderweg aangeraakt door een Australiër. "De hele wedstrijd gebruikte hij de videoreferee, maar aan het einde doet hij dat niet met een cruciale penalty'', somberde Visser.
Geen videoreferee
Maar, zo betoogt de wereldrugbybond, Joubert mocht volgens de regels niet de technische hulp inroepen. In plaats daarvan moest hij het doen met zijn eigen waarnemingen. Dat deed Joubert, maar hij had het niet juist gezien. "Het juiste besluit was een scrum geven voor Australië.''
Ah top, dank.quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:58 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het was niet een van de onderstaande situaties:
[ afbeelding ]
quote:Zuid Afrika - Nieuw Zeeland 1-2 (57 - 66)
Zuid Afrika - Nieuw Zeeland 20 - 27 (25 juli 2015, Ellis Park, Johannesburg)
Zuid Afrika - Nieuw Zeeland 27 - 25 (4 oktober 2014, Ellis Park, Johannesburg)
Nieuw Zeeland - Zuid Afrika 14 - 10 (13 september 2014, Westpac Stadium, Wellington)
quote:Argentinië - Australië 1-2 (55 - 83)
Argentinië - Australië 9 - 34 (25 juli 2015, Estadio Malvinas Argentinas, Mendoza)
Argentinië - Australië 21 - 17 (4 oktober 2014, Estadio Malvinas Argentinas, Mendoza)
Australië - Argentinië 32 - 25 (13 september 2014, Robina Stadium, Gold Coast)
Dat is ook mijn gedroomde scenario!quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:18 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik hoop op Argentinië - Zuid Afrika in de finale, met de winst voor de Pumas.
Een andere optie is Mad Molly's, Schoolstraat 6. Zitten volgens mij vlakbij elkaar.quote:Op maandag 19 oktober 2015 20:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Thanks! Mogelijk zondag daar kijken
Hij zal de finale wel mogen fluiten denk ik.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:04 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik kom net dit pareltje tegen, wat een held!
just looking out of the windows and guess what.... a flying pig!quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 07:20 schreef Nielsch het volgende:
Game day!
Hoop echt dat deze wedstrijd net zo close is als de laatste drie ontmoetingen tussen de Springboks en de All Blacks! Met Zuid Afrika als nipte winnaar.
17:00quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:22 schreef Max23 het volgende:
Hoe laat starten ze? Uitzending begint om 16:30
Waar zit je ?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:52 schreef Nielsch het volgende:
Fucking druk in de pub... heel veel Saffers
Een bekende FOK!plek. Al in geen jaren geweest trouwens. De oude VBL-meets waren er altijd.quote:
Dacht dat dat de Stairway 2 Heaven was...quote:
De toko van Henk staat idd op 1. Mick's is tweequote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:01 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dacht dat dat de Stairway 2 Heaven was...
Ze sponsoren onze club en leden krijgen hier 2 jugs voor de prijs van 1
Als de spelers dat maar zitten...quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:20 schreef sararaats het volgende:
Go Bokke.
Ik zit niet goed in mijn vel![]()
Jij bent altijd wel erg gekleurd tegen Nieuw-Zeelandquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:24 schreef Nielsch het volgende:
Dat was gewoon een dikke overtreding op Habana ref...
Wij nietquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:48 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Lelijk of niet maar we staan voor
Arbitrale dwalingquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:45 schreef knnth het volgende:
NZL speelt echt ongelofelijk dom.
Oh kijk, geel, verrassend
RSA staat voor, ik had het over de zinloze grubbers van NZLquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:48 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Lelijk of niet maar we staan voor
Zo dom offside, praktisch cynical play. Terechte kaart lijkt me. Als NZL nu eens rugby gaat spelen, wordt het leuk.quote:
Domme fout ja, die try?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 18:14 schreef Nielsch het volgende:
Wat een fucking domme fout van Nieuw Zeeland
Deliberate knock-on. De gele kaarten vandaag zijn vooral erg knullig. Lekker je team benadelen met zulke domme acties.quote:
Het is vooral spannend, niet altijd even goed. Maar leuke pot, zeker omdat ik verder niet echt een voorkeur heb.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 18:24 schreef spijkerbroek het volgende:
Beide teams maken idd best wel wat knullige fouten. Jammer.
moetenquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 18:54 schreef sararaats het volgende:
Maar ze mogen nog spelen voor de bronzen medaille?
Een troostfinale spelen is nooit leuk, maar ja, als ze er toch staan, moeten ze eigenlijk wel alles geven om die te winnen. Maar dat zou de tegenstander ook moeten doenquote:
Holy shit das lang geleden dat ik jou hier gezien heb...quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 18:54 schreef Beavis het volgende:
Verdomme, dat is jammer.
Goede hoop voor 2019. Dat wel
Komt met rugby wel goed...quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 18:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Een troostfinale spelen is nooit leuk, maar ja, als ze er toch staan, moeten ze eigenlijk wel alles geven om die te winnen. Maar dat zou de tegenstander ook moeten doen
Ja precies. De teleurstelling is er nu wel bij ZA, maar de troostfinale wordt gewoon een echte wedstrijd.quote:
Ik ben vrij rustig geweest ja. Wel heb ik altijd meegelezen. Niet zoveel zin om te reageren....quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:04 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Holy shit das lang geleden dat ik jou hier gezien heb...
Huh haha waar komt dit vandaan?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:12 schreef Nober het volgende:
Schotland hoort niet in een kwartfinale.
Je tv lagt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:12 schreef Nober het volgende:
Bedankt, Hansquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:12 schreef Nober het volgende:
Je zit Samoa-Schotland te kijken?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:12 schreef Nober het volgende:
Ik denk dat het weer een knalwedstrijd wordtquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja precies. De teleurstelling is er nu wel bij ZA, maar de troostfinale wordt gewoon een echte wedstrijd.
Niet zoals de troostfinale van het Nederlands voetbalelftal tegen Kroatië in *denk* 1998, waar Nederland duidelijk geen zin had in die wedstrijd.
Oh iets wat Tim Visser zei? Heb geen RTL7 gekeken...quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Die landverrader over Argentinië dat niet in een halve finale hoort.
Jammer... ik heb me serieus afgevraagd waar je was gebleven...quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:14 schreef Beavis het volgende:
[..]
Ik ben vrij rustig geweest ja. Wel heb ik altijd meegelezen. Niet zoveel zin om te reageren....
Ach, wij kijken doorgaans andere competities.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:42 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Jammer... ik heb me serieus afgevraagd waar je was gebleven...
Cool!quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:20 schreef Beavis het volgende:
Ik geef toe, ik kijk wel 6 nations dus daar kan ik actiever zijn.....bij dezen beloofd....
Volgend seizoen doe ik mee
Volgens Google is het nu in Engeland nog steeds een uur vroeger dan hier. Wedstrijd is dus gewoon om 17:00quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:28 schreef Nielsch het volgende:
Is in Engeland ook de klok achteruit gegaan? Anders begint de wedstrijd om 16:00 ipv 17:00 uur.
Spannende pot gemist...quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:01 schreef franklop het volgende:
gisteren gemist, vandaag gelukkig wel gewoon aanwezig!
Ja ik weet het, maar hadden zelf een spannend bekerduel...quote:
quote:
Fixedquote:Op zondag 25 oktober 2015 16:03 schreef Badr_Harry het volgende:
Argentinie Australië maar supporten vandaag
Tim Visser weerquote:
Oh?quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:41 schreef Nielsch het volgende:
In de pub nog Manchester United - Manchester City op de schermen... 0-0 by the way...
Ik voorspel een hogere uitslag bij AUS-ARG dan bij ManU-ManCquote:
quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:36 schreef Nielsch het volgende:
Nigel Owens mag de finale fluiten.
http://m.nzherald.co.nz/s(...)=4&objectid=11534876
Offtopic: is jouw UI die professor van Time Team?quote:
Hehe, klopt. Mick Aston.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Offtopic: is jouw UI die professor van Time Team?![]()
twee ontzettend domme fouten en 2 try's tegen, de teringquote:
Rustig aan.. we zijn pas een kwartiertje onderweg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |