Meer dan honderdquote:
Straks sturen ze weer iemand als Kimetto (net als op het WK) die helemaal niks heeft met kampioenschapsmarathonsquote:Op zondag 18 oktober 2015 11:48 schreef Guppyfriend het volgende:
En Kipyego moet maar hopen dat ie überhaupt geselecteerd wordt om naar Rio te mogen. Contrastje hoor
Oh ja, ook nog. De horrorquote:
Geen idee, maar ze moest huilenquote:Op zondag 18 oktober 2015 12:01 schreef Guard het volgende:
Milly Clarck met een bak emoties aan de finish zo te zien...
(geen idee wie dat is)
Note to yourself?quote:Op zondag 18 oktober 2015 12:07 schreef Guard het volgende:
Inschrijving voor de loting van Berlijn is trouwens geopend.
Neuh, 2016 laat ik lopen, voor wat Berlijn betreft.quote:
Ik heb dat even gemist, wat was die sukkel daar nu weer aan 't doen?quote:Op zondag 18 oktober 2015 12:14 schreef Quoi het volgende:
Dat loopt dus wel los, Guard.
Wat een asshole interview op AT5, met die vrouw. Als ik haar was zou ik weg zijn gelopen.
Ik kan het niet reproducerenquote:Op zondag 18 oktober 2015 12:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb dat even gemist, wat was die sukkel daar nu weer aan 't doen?
Idd! Wij zeiden ook tegen elkaar: dat snapt'ie niet. En 41 jaar en dan zo fit zijn, dat was natuurlijk geweldigquote:Op zondag 18 oktober 2015 12:45 schreef DeLuna het volgende:
Die man uit Londen die net vertelt dat hij 2 jaar geleden een 'stroke' heeft gehad. Verslaggever heeft volgensmij half niet in de gaten waar die het over heeft.
We want numbers! En welke wedstrijd was dat?quote:Op zondag 18 oktober 2015 13:14 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Zeer klein plaatselijk Hm gelopen en tijdens die hm een pr op de 10 lopen. Iets zegt mij dat die niet helemaal scherp staat.
Bedoel je met die smiley dan dat je dat sneu vindt?quote:Op zondag 18 oktober 2015 13:33 schreef DeLuna het volgende:
Ik wist trouwens niet dat er zoveel gewandeld werd bij z'n waterpunt.
De stichtse vecht Marathon. Uiteindelijk maximaal 35 man verdeeld over halve en hele Marathon. Is slechts een proefevenement. Als het volgend jaar door gaat waarschijnlijk de hele lopen dan.quote:Op zondag 18 oktober 2015 13:18 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
We want numbers! En welke wedstrijd was dat?
Maar natuurlijk!quote:Op zondag 18 oktober 2015 12:57 schreef mosselmossel het volgende:
Guard!
Mag ik bij de Montferlandrun (ergens in december)? 15km.
Nouja ik had dat niet verwacht. Blijkbaar zit ik er compleet naast met mijn verwachtingen tijdens een marathon.quote:Op zondag 18 oktober 2015 13:44 schreef Quoi het volgende:
[..]
Bedoel je met die smiley dan dat je dat sneu vindt?
De clubgenoot heeft overigens geen lesje geleerd, maar heeft een prachtige (ca) 3u52 gelopenDat vind ik dan ook wel weer tof voor hem.
Vorig jaar was het af en toe nauwelijks mogelijk in Amsterdam om er rennend lamgs te gaan vanwege de opstoppingen. Echt, Eindhoven is zoveel fijner..quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nouja ik had dat niet verwacht. Blijkbaar zit ik er compleet naast met mijn verwachtingen tijdens een marathon.
Het is bij een marathon juist goed om soms even echt stil te staan en goed te eten en drinken bij een verzorgingspost. Ik weet ook zeker dat wanneer ik dat niet had gedaan twee weken terug op 36km, ik die laatste 6km niet zo veel tijd had kunnen winnen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nouja ik had dat niet verwacht. Blijkbaar zit ik er compleet naast met mijn verwachtingen tijdens een marathon.
In A'dam liep je ook in "het pak", in Eindhoven liep je er er ver voorquote:Op zondag 18 oktober 2015 14:23 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Vorig jaar was het af en toe nauwelijks mogelijk in Amsterdam om er rennend lamgs te gaan vanwege de opstoppingen. Echt, Eindhoven is zoveel fijner..
Tjesus, het kan ook niet op bij jou zeg! Waar haal jij die pot energie vandaan??quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:04 schreef Guard het volgende:
Ik heb zelf zojuist de Halve van Tilburg gelopen.
Keihendig, start en finish voor de deur, vrije start
Minder: geen verkeervrij parcours, geen certificeerd parcours met tijdmeting, geen (gepersonaliseerd) startnummer, geen publiek en geen verzorging.
Oftewel: training
Ging heerlijk overigens![]()
Oh, ik vind dat echt totaal niet. Ik moet ritme en momentum houden, zo gauw ik ga lopen, zeker in het 2e deel, schiet de kramp er denk ik in.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:24 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Het is bij een marathon juist goed om soms even echt stil te staan en goed te eten en drinken bij een verzorgingspost. Ik weet ook zeker dat wanneer ik dat niet had gedaan twee weken terug op 36km, ik die laatste 6km niet zo veel tijd had kunnen winnen.
Dat gaat natuurlijk niet om 5 minuten stilstaan hè? Hooguit een minuut, maar dan kun je net even de tijd nemen om goed te tanken en in zo korte tijd, heeft de kramp nog net geen tijd om erin te schieten.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:26 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oh, ik vind dat echt totaal niet. Ik moet ritme en momentum houden, zo gauw ik ga lopen, zeker in het 2e deel, schiet de kramp er denk ik in.
Allemaal opgespaard door een jaartje of 20 een "pro" couch potato te zijnquote:Op zondag 18 oktober 2015 14:26 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Tjesus, het kan ook niet op bij jou zeg! Waar haal jij die pot energie vandaan??
Tja dat beleef ik toch anders, zeker op het eind, vlak voor de finish kon ik nog met 15km/u eindsprinten maar toen ik eenmaal stilstond was het ook gelijk klaar. Ik weet dat het voor mij zelf niet werkt in ieder geval, en ik kan prima rennend drinken.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:28 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dat gaat natuurlijk niet om 5 minuten stilstaan hè? Hooguit een minuut, maar dan kun je net even de tijd nemen om goed te tanken en in zo korte tijd, heeft de kramp nog net geen tijd om erin te schieten.
Dat moet toch echt wel ruim lukken, schat ik zo in! Ik heb bij de 7HL totaal geen streeftijd, maar verwacht zeker wel richting die 1.25 te gaan.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:04 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Leuk. Ik heb 1.25 opgegeven als streeftijd.
quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:34 schreef DeLuna het volgende:
Ik lees het al, is allemaal weer persoonlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |