Ze lieten zich wel door die Engelse naaienquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:21 schreef tralalala het volgende:
Dit waren wel toffe mensen volgens mij.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:21 schreef tralalala het volgende:
Je kunt nu inschakelen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:24 schreef roos94 het volgende:
Schakel ik net tijdens de spoilerchristus.
Wel een ontzettend ordinaire, volkse smaak hoor, en dan druk ik me voorzichtig uit.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:21 schreef tralalala het volgende:
Nou dat idd, hou helemaal niet van zulke mensenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wel een ontzettend ordinaire, volkse smaak hoor, en dan druk ik me voorzichtig uit.
Op zich is dat niet zo gek. Al betwijfel ik of dat bij één van de 100 eettentjes in zo'n kustplaats al te veel moet zijn.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Wederom dat vage goodwill betalen...
Ik blijf het nogal een vaag, niet tastbaar, begrip vinden. Vierkante meters, ligging en potentiele omzet zijn makkelijker meetbaar.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Op zich is dat niet zo gek. Al betwijfel ik of dat bij één van de 100 eettentjes in zo'n kustplaats al te veel moet zijn.
Oh dat vind ik ook, maar ik las 'tof' als bereid om te werken, geen klaagtypes, positief, etc.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wel een ontzettend ordinaire, volkse smaak hoor, en dan druk ik me voorzichtig uit.
Mondplooien.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Haar mondhoeken hangen op haar knieën ongeveer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |