Daar ben ik eens geweest toen rookte ik nogquote:Op zondag 18 oktober 2015 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker. Hier op de Overtoom heeft de kaaswinkel het niet overleefd.
Ik kom nooit in Haarlem. en eik is die van de Adi ook heerlijkquote:Op zondag 18 oktober 2015 18:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ken je het kaaswinkeltje in Haarlem waar ze een kaasfondue pakket verkopen?
't Kaaswinkeltje
Koningstraat 56, 2011 TD Haarlem
023 532 1082
Ook top!
O, is die weg?quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker. Hier op de Overtoom heeft de kaaswinkel het niet overleefd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Dat doe ik echt niet, ik ga al naar Rotterdam volgende maand dat is al heel wat.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, is die weg?
En als je echt uit je kaasplaat wilt gaan moet je naar L'Amuse aan het Olympiaplein of in IJmuiden.
http://www.lamuse.nl/
Of Deze in Beverwijk: http://bourgondischlifestyle.nl/
Niet goedkoop, wel de beste kazen...
Dat is verder weg...quote:Op zondag 18 oktober 2015 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat doe ik echt niet, ik ga al naar Rotterdam volgende maand dat is al heel wat.
Ik weet het plannenquote:
Gerookte kaasquote:Op zondag 18 oktober 2015 18:56 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Daar ben ik eens geweest toen rookte ik nog
Formaggio psst psstquote:
Excellentequote:
ja met wietquote:
Latijnquote:Op zondag 18 oktober 2015 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Excellente![]()
En verder kan ik geen kaas maken van de Italiaanse taal
Lekker eten en genietenquote:Op zondag 18 oktober 2015 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Excellente![]()
En verder kan ik geen kaas maken van de Italiaanse taal
Heerlijk gegeten vanmiddag op een terrasje, beetje wijn erbij, ja we genieten.quote:
Topquote:Op zondag 18 oktober 2015 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heerlijk gegeten vanmiddag op een terrasje, beetje wijn erbij, ja we genieten.
Nu wil ik ook...quote:Op zondag 18 oktober 2015 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Elke dag Italiaans? Of hebben ze ook nog wat anders?quote:Op zondag 18 oktober 2015 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom niet? Krijg je de kansquote:Op zondag 18 oktober 2015 19:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Elke dag Italiaans? Of hebben ze ook nog wat anders?
quote:Op zondag 18 oktober 2015 19:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Elke dag Italiaans? Of hebben ze ook nog wat anders?
het gaat over kaasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Dat is Sicilië Hut, Malta is klein en zie je nauwelijksquote:Op zondag 18 oktober 2015 19:41 schreef Treehut362 het volgende:
Italie is net een laars op de kaart
en zo tegen Malta aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |