oké, was misverstandje dusquote:Op zondag 18 oktober 2015 14:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is wat verwarrend zoals je het postte.
Niemand die in het buitenland dit soort zaken controleert en als de Yanks namaak plastic Gouda, Edammer of Feta willen eten dan moeten ze dat vooral doen. Om eerlijk te zijn vind ik echte Goudse en Edammer kaas ook een flauwe hap. Doe mij maar een echte boerenkaas...
Ook zoiets, ja...quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:07 schreef Karzai het volgende:
Aan die goedkope mozzarella zit ook geen smaak altijd de buffalo mozzarella nemen
Ik dacht, snij eens een oud stukkie kaas aan, en zie het werkt.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:47 schreef MadMaster het volgende:
En zo heb ik het hier na al die maanden toch nog over kaas...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Die, ja.quote:Op zondag 18 oktober 2015 17:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hele oude kaas... En hele pittige scherpe
Waar??quote:Op zondag 18 oktober 2015 17:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die, ja.
Weet nog wel een leuk adresje, bij de boer(in) aan huis...
BoerenLeidseKaas Kwakernaakquote:
Kaasfondue van een kaas winkelquote:Op zondag 18 oktober 2015 18:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
BoerenLeidseKaas Kwakernaak
Kaaswinkel
Hofdijklaan 23, 2374 BS Oud Ade
071 501 8372
Routebeschrijving
De winkel is hier aan huis, in de boerderij, aan de kaasmakerij zelf.quote:
Badkamerquote:
Die ken ik al zo lang Vickiequote:
Ken je het kaaswinkeltje in Haarlem waar ze een kaasfondue pakket verkopen?quote:
Lekker. Hier op de Overtoom heeft de kaaswinkel het niet overleefd.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De winkel is hier aan huis, in de boerderij, aan de kaasmakerij zelf.
Ooit een keer toevallig gestopt en nu rij ik er speciaal naar toe vanuit Amsterdam.
Oude Leidse en oude Boerenkaas daar is geweldig! En de rest ook trouwens...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |