Dit. Wat een wijf.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:35 schreef kanovinnie het volgende:
Zeggen dat hij zich niet zo moet aanstellen.
Dit. En al die bro's before hoe's onzin... Als jij met die vriendin om wil gaan heb je daar het volste recht toe. Zou wel netjes zijn als je zorgt dat je relatie met hem daar niet onder lijdt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:35 schreef kanovinnie het volgende:
Dit is echt een goeie, kan ik zeker gebruiken thanks!quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:40 schreef Kaashapje het volgende:
Eerlijk? Gewoon zeggen dat het iets is tussen hun 2 en jij erbuiten staat, en ook niemand laat vallen om iets wat buiten jou om gaat. Laat ie je dan barsten, dan is t nooit een vriend geweest.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:40 schreef Kaashapje het volgende:
Eerlijk? Gewoon zeggen dat het iets is tussen hun 2 en jij erbuiten staat, en ook niemand laat vallen om iets wat buiten jou om gaat. Laat ie je dan barsten, dan is t nooit een vriend geweest.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:40 schreef Kaashapje het volgende:
Tevens, hoe oud zijn jullie?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:35 schreef kanovinnie het volgende:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:35 schreef kanovinnie het volgende:
Homofoob.quote:
Deze ironische vraag nog stellenquote:
wordt volwassen manquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deze ironische vraag nog stellen
Misschien ook wat voor jou dan hoef je niet zulke kinderachtige vragen te stellen in een forum wat daar niet voor bedoeld is (tenzij je deze reacties op het oog hebt).quote:
Van deze situatie lijkt geen sprake te zijn, volgens mij is TS gewoon een gemeenschappelijke vriend geworden en is er van uithuilen geen sprake. In mijn vriendengroep zijn er ook een paar gemeenschappelijke vrienden van mensen die elkaar echt niet mogen, maar dat gaat gewoon prima en men weet en accepteert dit ook van elkaar. Vind het persoonlijk best vreemd dat die vriend van TS hier zo'n probleem van maakt, maar misschien moet TS hem wel even eea duidelijk maken namelijk dat het puur vriendschappelijk is.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:58 schreef Beathoven het volgende:
Moet dit niet naar R&P?
Anyway, ik kies voor mn vrienden of vriendinnen afhankelijk van wie ik eerder kende. Gewoon duidelijk zijn, niet van dat halve werk. Ik kan me best voorstellen dat die jongen denkt dat er meer achter zit of dat ze jou prive-verhalen vertelt.
Als mijn vrouw zou uithuilen op de schouder van mn beste vriend, dan zou ik er niet kwaad over worden maar ze beide mooi in hun waarde achterlaten en verder gaan met mn leven. Ik zou zelf geen bemiddelaar willen die bij beide informeert. Alleen groentjes gaan ertussen hangen.
Check deze jaloerse guy danquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:11 schreef Beathoven het volgende:
Hij was eerder bevriend met hem en is tijdens hun relatie "supergoed" bevriend geworden met zn vriendin.
Dat zou voor mij een gevallettje 'ciao' worden voor zowel de TS als de ex.
Ondersteund door wetenschappelijk onderzoek. Heterosexuele vrouwen en mannen hebben nooit zomaar een goede vriendschap, er sluimert altijd wat aan één kant. Als TS homoseksueel is, is 't een ander verhaal.
Jaloers? Nee, ik heb alleen wel wat beters te doen dan me met de onzin van een soap bezig te houden.quote:
Dit bepaalt serieus het succes van deze constructie.quote:
Bron?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:11 schreef Beathoven het volgende:
Hij was eerder bevriend met hem en is tijdens hun relatie "supergoed" bevriend geworden met zn vriendin.
Dat zou voor mij een gevallettje 'ciao' worden voor zowel de TS als de ex.
Ondersteund door wetenschappelijk onderzoek. Heterosexuele vrouwen en mannen hebben nooit zomaar een goede vriendschap, er sluimert altijd wat aan één kant. Als TS homoseksueel is, is 't een ander verhaal.
quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het was te generaliserend die opmerking. Sorry.
Haar een beurt geven, stiekem filmpje van maken en viral laten gaan, jezelf op laten pakken voor sexting en je vriend d.m.v. een kopie van het proces-verbaal laten zien dat de vriendschap met haar definitief voorbij is.quote:
Wat een simpelheid op een hoop...quote:Op zondag 18 oktober 2015 12:47 schreef smeerpijp. het volgende:
Maar kom op....dit topic alleen al....je gaat toch geen vienden blijven met de ex van je beste vriend...dat is toch klaar als een klontje lijkt me![]()
Als je echt maten bent dan ditch je dat wijf gewoon, omdat je weet omdat het kut is voor je maat. En dan moet ik toch echt linea recta verwijzen naar arikel bro's, before ho's.
Met name als zij het heeft uitgemaakt, is het een regelrechte kut streek
Hahaja creatief. Vind inderdaad ook dat vrienden niet moeten bepalen met wie ik omga, als je al zoveel controle weggeeft kan het denk ik alleen nog maar erger worden.quote:Op zondag 18 oktober 2015 22:39 schreef Werkman het volgende:
[..]
Haar een beurt geven, stiekem filmpje van maken en viral laten gaan, jezelf op laten pakken voor sexting en je vriend d.m.v. een kopie van het proces-verbaal laten zien dat de vriendschap met haar definitief voorbij is.
Serieus: vrienden die je dingen opleggen en eisen stellen qua omgang zijn geen vrienden.
Volgens ben jij een stuk slimmer als dat jij meestal wil doen geloven.quote:Op zondag 18 oktober 2015 22:39 schreef Werkman het volgende:
[..]
Haar een beurt geven, stiekem filmpje van maken en viral laten gaan, jezelf op laten pakken voor sexting en je vriend d.m.v. een kopie van het proces-verbaal laten zien dat de vriendschap met haar definitief voorbij is.
Serieus: vrienden die je dingen opleggen en eisen stellen qua omgang zijn geen vrienden.
Het gaat er niet om dat het meisje slecht is, maar dat het kut is voor die maat van hem als hij wel met haar om blijft gaan.quote:Op zondag 18 oktober 2015 22:56 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wat een simpelheid op een hoop...
Trouwens wat als zij het heeft uitgemaakt omdat die vent een achterlijk, klein kind is? Want dat is ie zo te horen aan de eisen die hij stelt van zijn 'beste vriend'..
Wat als die kerel het zelf heeft uitgemaakt voor een ander wijf?
Je kent de reden toch niet?
Maar voor jou is elk meisje slecht als ze het uitmaakt..
Ja, ok.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit. En al die bro's before hoe's onzin... Als jij met die vriendin om wil gaan heb je daar het volste recht toe.
En hoe de FOK! zou TS dat nou precies moeten aanpakken denk je?quote:Zou wel netjes zijn als je zorgt dat je relatie met hem daar niet onder lijdt.
Jaa met zijn drieën maar ook afzonderlijk met beidequote:Op maandag 19 oktober 2015 09:22 schreef Angel-Joy het volgende:
Maar ts, toen het nog niet uit was, gingen jullie dan altijd met z'n 3tjes afspreken? Of ook een op een? (Dus jij met dat meisje)
Lekker achter de rug van een goede vriend over hem lullen. Wat een maat ben jij.quote:Op maandag 19 oktober 2015 12:00 schreef macbooksniper het volgende:
[..]
Jaa met zijn drieën maar ook afzonderlijk met beide
Achter zijn rug om over hem lullen? Nooit zoiets gedaan en ook niets in die trant hier gezegd, dus why you lying thoquote:Op maandag 19 oktober 2015 12:12 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Lekker achter de rug van een goede vriend over hem lullen. Wat een maat ben jij.
Echt he...quote:Op maandag 19 oktober 2015 13:18 schreef seto het volgende:
wat een figuren hier, het is gewoon een ongeschreven regel dat exen van je vrienden off limits zijn
gedraag je eens als een man ipv dat beste vriendin gehuil
#teamhenk
quote:Op maandag 19 oktober 2015 09:11 schreef fathank het volgende:
Gezelllig samen een rosé'tje drinken en Paranormal Activity 1t/m5 kijken onder een dekentje en *floep ineens zit jouw penis in haar vagina
heheheheheehequote:Op maandag 19 oktober 2015 13:59 schreef Fretwork het volgende:
Je hebt ze gewoon stiekem uit elkaar gespeelt hè, ouwe rat!
Restepc
Zo'n type heb ik ook onder m'n beste vrienden zitten. Goeie peer. Ik heb er totaal geen problemen mee dat een ex iets met 'm zou krijgen, het zou sowieso goed voor m zijn en dat ie weer eens een vriendin en wat zelfvertrouwen krijgt.quote:Op maandag 19 oktober 2015 13:28 schreef smeerpijp. het volgende:
[..]
Echt he...
"Ik ga vnv even gezellig thee drinken met je ex hoor, want we zijn ZULKE goeie vrienden geworden in de tijd dat jullie met elkaar hadden"![]()
Ook typisch iets voor van die forever alone types overigens
Als hij een echte vriend is dan stelt hij die vraag niet want hij speelt nu erg het slachtoffer ten koste van jullie vriendschap. Dan ben je geen vriend maar een zeikerd. Je hebt niks meer met die meid,jou andere maat wel en die onderhoud dat contact nog en daar is niks mis mee. Jij als degene die geen relatie meer heeft moet dan leren het van je af te zetten,hoe moeilijk ook.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:34 schreef macbooksniper het volgende:
Hi nou relaties sowieso al![]()
Stel bestaande uit mijn twee beste vrienden (j en m) zijn net uit elkaar. Nu ben ik tijdens die relatie supergoed bevriend geworden met die meid (niet aangetrokken voelen, gewoon vriend) en belt die vriend mij net op van "Ik vind het niet tof als je met haar nog omgaat".. Tja hoe reageer je dan?
Klacht: beste homie wilt niet meer dat ik met zijn ex (beste vriendin van mij) omga, omdat hij zelf niet meer met haar is.
P.S: wat moet ik doen?
Precies!quote:Op maandag 19 oktober 2015 14:25 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Als hij een echte vriend is dan stelt hij die vraag niet want hij speelt nu erg het slachtoffer ten koste van jullie vriendschap. Dan ben je geen vriend maar een zeikerd. Je hebt niks meer met die meid,jou andere maat wel en die onderhoud dat contact nog en daar is niks mis mee. Jij als degene die geen relatie meer heeft moet dan leren het van je af te zetten,hoe moeilijk ook.
Succes brahquote:
TS wil je wel helpen om goede vrienden met z'n vriend z'n beste vriendin te worden.quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:01 schreef Jano9 het volgende:
[..]
Ik heb liever een beste vriendin dan mijn situatie: helemaal geen vrienden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |