quote:
Misschien ook wat voor jou dan hoef je niet zulke kinderachtige vragen te stellen in een forum wat daar niet voor bedoeld is (tenzij je deze reacties op het oog hebt).
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2015 22:58 schreef Beathoven het volgende:Moet dit niet naar R&P?
Anyway, ik kies voor mn vrienden of vriendinnen afhankelijk van wie ik eerder kende. Gewoon duidelijk zijn, niet van dat halve werk. Ik kan me best voorstellen dat die jongen denkt dat er meer achter zit of dat ze jou prive-verhalen vertelt.
Als mijn vrouw zou uithuilen op de schouder van mn beste vriend, dan zou ik er niet kwaad over worden maar ze beide mooi in hun waarde achterlaten en verder gaan met mn leven. Ik zou zelf geen bemiddelaar willen die bij beide informeert. Alleen groentjes gaan ertussen hangen.
Van deze situatie lijkt geen sprake te zijn, volgens mij is TS gewoon een gemeenschappelijke vriend geworden en is er van uithuilen geen sprake. In mijn vriendengroep zijn er ook een paar gemeenschappelijke vrienden van mensen die elkaar echt niet mogen, maar dat gaat gewoon prima en men weet en accepteert dit ook van elkaar. Vind het persoonlijk best vreemd dat die vriend van TS hier zo'n probleem van maakt, maar misschien moet TS hem wel even eea duidelijk maken namelijk dat het puur vriendschappelijk is.
Zou het zelf niet chill vinden als een vriend van me na mij ineens met mijn ex heeft zonder dat hij het eerst even meldt dat ze bezig zijn, want dan lijkt het net alsof het dankzij hem uit is gegaan. Gewoon even overleggen met die vriend wat het probleem nou is, duidelijkheid helpt het beste in deze situatie.
Wel terechte klacht trouwens.. Mensen
[ Bericht 31% gewijzigd door Aethereal op 17-10-2015 03:16:47 ]