Eigen risico geldt alleen voor dingen in de basisverzekering, fysio zit in de aanvullende. Bij mij wordt alles gewoon vergoed tot 18 behandelingen per jaar geloof ik.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 13:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, menzis stuurt me er anders wel rekeningen voor.
Wilde eigenlijk deze doen:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarja.Ja doei.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk deze doen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of dezeMja. I see your point.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarja.Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk deze doen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarja.![]()
#team-anti-that-what-will-not-be-named
Oh wow!quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:03 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb sowieso de komende maand bijzonder veel verjaardag en feestjes.Als in. 7
De raspberry heeft gewoon DA s5 en 6 beschikbaarquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh wow!
Ik heb twee daagjes in een hotelletje en 1 verjaardag over in oktoberEn ik wilde vanavond gaan sporten, maar geen zin, koud en nat en dus contempleer ik de mogelijkheid van Downton Abbey en mórgen ochtend sporten.
Ja, dat duurt nog héél lang voor ik daar ben hoor. Minstens 2 dagen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:19 schreef Sunnythesun het volgende:
De raspberry heeft gewoon DA s5 en 6 beschikbaar![]()
Ik zit er al 3/4 jaar op te wachten..quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat duurt nog héél lang voor ik daar ben hoor. Minstens 2 dagen.
Da's te weinig schatje. Neem nog een handje nootjes ofzo.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 18:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Leuke weekenden lees ik hier!
Succes en veel plezier allemaal
Net ff alles ingevoerd, ca. 1170... Twijfel over zo laten of nog iets nemen. Kijk wel of ik nog trek krijg vanavond.
^^ helemaal mee eens!!quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 18:38 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Da's te weinig schatje. Neem nog een handje nootjes ofzo.
Wat is er met je zware D die je vandaag zou eten gebeurd?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 18:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Leuke weekenden lees ik hier!
Succes en veel plezier allemaal
Net ff alles ingevoerd, ca. 1170... Twijfel over zo laten of nog iets nemen. Kijk wel of ik nog trek krijg vanavond.
Ben benieuwd wat ze er van vinden. Op zich zijn er genoeg ales die ongeveer zo smaken vind ik zelf.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 18:56 schreef motorbloempje het volgende:
Nemen ene eckte herfstbock voor ze mee daar. Kennen ze uiteraard niet
Ja, al zit daar natuurlijk zelden 7.5% alcohol inquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze er van vinden. Op zich zijn er genoeg ales die ongeveer zo smaken vind ik zelf.
Die zit in m'n buikquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 18:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat is er met je zware D die je vandaag zou eten gebeurd?
True.. Wel leuk! Dronken Engelsenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, al zit daar natuurlijk zelden 7.5% alcohol in
Ja, we staan bekend om onze hoge alcoholtolerantie hierquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
True.. Wel leuk! Dronken Engelsen![]()
Dat krijg je van al dat slappe bierquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, we staan bekend om onze hoge alcoholtolerantie hier
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:17 schreef Stormqueen het volgende:
(veel worst verdween in de kleine)
Ja misschien totaal verkeerd gegokt. Maar 1 bruine pistolet kom in MFP op 154 en ik gokte dat er zo'n 40gram brie op zat (a 130kcal) Heb het ingevoerd en niet meer over na gedacht. Maar nu je het zegt klinkt het wat erg karig voor een broodje briequote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
Da's een heeeel zuinig broodje brie, sunny![]()
Je D klinkt heerlijk!
Als je verhuisd bent heb jij dit topic heul niet meer nodigquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Kuch![]()
V&A / [TK] nieuwe Damesschoenen mt40 + zgan winterkleding mt 42-44
Als ik goed en wel ben verhuisd kom ik weer meeposten
Sportschoolregistratie is al geregeld, personal trainer ookquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Als je verhuisd bent heb jij dit topic heul niet meer nodig
Och kind! Je gaat naar bigbottomedgirlsparadise! Wat doe je jezelf aaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Sportschoolregistratie is al geregeld, personal trainer ook.
Ja, banaan. En drie boterhammen met worst. Of een crashtopic.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Crap. Ontbijt stond somehow dubbel in MFP. Nu onder de 1000. Dat was nou ook weer niet de bedoeling.
Banaantje nog maar dan!
haha nee, toch maar niet.. zat echt te weinig model in. En M zat boven goed maar onder te strak (zoals bijna altijd bij mij) en L was net een hobbezak.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:26 schreef Isabeau het volgende:
Dus geen Sun de Boswachter?Leuke jas! En maat M, ook helemaal super
Sunny, mooi!!quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Goed bezig Isa![]()
Jas gekocht. Is toch een andere gewordenDie groene zat weinig model in en werd wel erg 'boswachterachtig'. Dus het werd deze:
[ afbeelding ]
Maat M en hij zit niet eens te strak om mijn kont![]()
![]()
![]()
Waterdicht, ademend.. bontrandje moest er af van mijn man
Wijngaard? Heb je een eigen wijngaard jaquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:26 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb na de omelet met tomaat en ham vanmorgen net een lunch van bbq braadworst, chipolataworst, een stuk brood en een glas rode wijn op. Daarvoor heb ik wel dik 2,5 druiven geplukt voor de rode wijn van dit jaar van onze wijngaard.
een stukje wijngaard, samen met nog een stuk of 40 anderen. Is best gaafquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wijngaard? Heb je een eigen wijngaard ja
Flinke oogst :-)quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:26 schreef Sjeen het volgende:
Daarvoor heb ik wel dik 2,5 druiven geplukt voor de rode wijn van dit jaar van onze wijngaard.
hihi, 2,5 uur druiven plukken dusquote:
Wat tof zeg!!quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:38 schreef Sjeen het volgende:
[..]
een stukje wijngaard, samen met nog een stuk of 40 anderen. Is best gaaf
Superstoer hoor. Jij hebt toch sowieso veel beesten ook enzo? Halve boerderij, zeg maar?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:38 schreef Sjeen het volgende:
[..]
een stukje wijngaard, samen met nog een stuk of 40 anderen. Is best gaaf
nee, da's Sigme, ik heb een dwergpapegaai en wat muizen in de garagequote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:32 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Superstoer hoor. Jij hebt toch sowieso veel beesten ook enzo? Halve boerderij, zeg maar?
kniesoor, wat scheelt het joh!quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:41 schreef Sjeen het volgende:
[..]
nee, da's Sigme, ik heb een dwergpapegaai en wat muizen in de garage
Sowwie.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:41 schreef Sjeen het volgende:
[..]
nee, da's Sigme, ik heb een dwergpapegaai en wat muizen in de garage
no problemquote:
Waarom dan pas??quote:Op zondag 18 oktober 2015 10:35 schreef Barreltje het volgende:
Mijn lijstjes zijn waardeloos en mijn beweging is waardeloos..
Maar ik wil wel even juichen voor de vooruitgang die hier geboekt word!
Jullie gaan allemaal super
Over 3 weken doe ik weer helemaal mee!
Joh! Wat gaat ie doen?quote:Op zondag 18 oktober 2015 11:05 schreef Barreltje het volgende:
Omdat mn lief dan weg is.. voor 4.5 maand.. Dus nu even van elkaar genieten..ik Let wel op.. Wil O der de 94 blijven.. en dat gaat prima.. maar verder afvallen lukt even niet (al gaan mijn hardloop spullen wel mee op vakantie..
)
Ik wilde al zeggen.. het een sluit het ander niet per se uit natuurlijkquote:Op zondag 18 oktober 2015 11:05 schreef Barreltje het volgende:
Omdat mn lief dan weg is.. voor 4.5 maand.. Dus nu even van elkaar genieten..ik Let wel op.. Wil O der de 94 blijven.. en dat gaat prima.. maar verder afvallen lukt even niet (al gaan mijn hardloop spullen wel mee op vakantie..
)
Met die constante miezerregen/regen kom ik ook veel te weinig buiten. Maar goed dat je wel gewoon gegaan bentquote:Op zondag 18 oktober 2015 10:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Hier ietsjes er bij op, gisteren wat meer gegeten dan normaal en een beetje whisky gedronken![]()
Straks maar eens lekker door de miezerregen wandelen. Het sporten schiet er een beetje bij in de laatste tijd.
Nieuwe jas inwijdenquote:Op zondag 18 oktober 2015 18:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met die constante miezerregen/regen kom ik ook veel te weinig buiten. Maar goed dat je wel gewoon gegaan bent
Genoeg te verkennen daarquote:Op zondag 18 oktober 2015 18:57 schreef Sarabi het volgende:
Hier ook weer lekker gewandeld vandaag
Beetje de omgeving verkennen
Dat is wel heel weinig. Mag nog wel een flink tussendoortje zijn dan.quote:Op zondag 18 oktober 2015 19:21 schreef mrspoeZ het volgende:
O/L broodje gezond met een megabak koffie verkeerd
T speculaas bij de koffie
D roggebrood met kaas
T nog iets.
Uhm ik was pas om 13 u wakker ...quote:Op zondag 18 oktober 2015 19:24 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Dat is wel heel weinig. Mag nog wel een flink tussendoortje zijn dan.
Nog een fles wijn als T er bij?quote:Op zondag 18 oktober 2015 19:21 schreef mrspoeZ het volgende:
O/L broodje gezond met een megabak koffie verkeerd
T speculaas bij de koffie
D roggebrood met kaas
T nog iets.
Dan vind ik het nog steeds erg weinig. Tenzij het acht boterhammen waren of een heel pak speculaas, maar anders zit je nog niet eens aan de 1000 of zo.quote:
Dat punt ben ik allang voorbij. Het zweet loopt er aan alle kanten uit, ik kijk soms moeilijk, hijg, steun, en mijn vet blubbert op en neer. En dat voor de neus van degene waar ik een crush op heb. Maar goed, die zweet ook als een idioot.quote:Op zondag 18 oktober 2015 19:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik was vanmorgen overigens 1,5 uur helemaal alleen in de sportschoolEn dat kwam goed uit, want nu kon ik tenminste kreunen en hardop tellen etc. Ik denk dat ik daardoor véél fanatieker bezig ben geweest dan normaal... Stom eigenlijk dat je ook in een sportschool 'netjes' wil zijn
quote:Op zondag 18 oktober 2015 19:30 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Dan vind ik het nog steeds erg weinig. Tenzij het acht boterhammen waren of een heel pak speculaas, maar anders zit je nog niet eens aan de 1000 of zo.
Ja...ok, maar ik deed nu 'Kom op Isa, je kan het, nog 3!!!' of 'En sta en kont terug en 4' hardopquote:Op zondag 18 oktober 2015 19:34 schreef LadyOracle het volgende:
Dat punt ben ik allang voorbij. Het zweet loopt er aan alle kanten uit, ik kijk soms moeilijk, hijg, steun, en mijn vet blubbert op en neer. En dat voor de neus van degene waar ik een crush op heb. Maar goed, die zweet ook als een idioot.
En LEKKER!quote:Op zondag 18 oktober 2015 19:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Speculaasbrok bestaat voor de ene helft uit boter, de andere helft uit suiker en dan nog een beetje bloem en kruiden
CrossFit, we doen niet anders.quote:Op zondag 18 oktober 2015 19:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja...ok, maar ik deed nu 'Kom op Isa, je kan het, nog 3!!!' of 'En sta en kont terug en 4' hardopOf me laten vallen en voor dood gespreid op de vloer gaan liggen. Dat zou ik noooooit doen als er iemand anders was
Nahja, het was wel gezellig toch? En een kind tillen is ook een soort van gewichtheffen. Ik vind dat het telt!quote:Op zondag 18 oktober 2015 21:35 schreef Shandaly het volgende:
Zo.. bizar weekend achter de rug. Gister de hort op met vijf vriendinnen, en in totaal 10 kinderen, aansluitend naar een verjaardag nog weer 100 km verderop, laat op de avond weer naar huis om vandaag de hele dag in de Efteling rond te lopen, met afsluiting bij het gouden bogen restaurant
Ik ben kapot!!
Efteling met een peuter en een kleuter is topsport, vooral omdat die peuter heel de tijd gedragen wilde worden in de wachtrijen. Ik had ervoor moeten trainen denk ik...
Vanochtend wel maar 84,4 op de weegschaal, ben heel benieuwd wat het morgenochtend gaat zijn....
Doen jullie dat buiten?quote:Op zondag 18 oktober 2015 21:55 schreef Noek het volgende:
CrossFit, we doen niet anders.
Je mag een keer komen meedoen.😀
Compenseert toch redelijkquote:Op zondag 18 oktober 2015 22:09 schreef Sjeen het volgende:
Sowwww, ik ben vandaag ruim een kwart boven mijn normale dagelijkse kcal geëindigd... Heb weliswaar ook 18.000 stappen erop zitten, maar toch.
Het is hier al maandagquote:Op maandag 19 oktober 2015 00:18 schreef motorbloempje het volgende:
1800kcal vandaag op een dag met een uurtje hardlopen. Tevreden! Bring on Monday!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb ongeveer honderdmiljoenmiljard complimenten gekregen zaterdag.
Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op maandag 19 oktober 2015 08:54 schreef Lonaa het volgende:
Even he, omdat het kan, foto van zaterdag. In mijn nieuwe lievelingsjurkje.En terecht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb ongeveer honderdmiljoenmiljard complimenten gekregen zaterdag.Ja doei.
Oh ja, dat vergeet ik steeds. Nou ja, hier nu ook maandag. Frisse zin eigenlijk wel! Laatste weekje in 'n kaal kantoor werken, want het stucwerk is bijna droog, dus volgende week furfenquote:
Totally worth it.quote:Op maandag 19 oktober 2015 08:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
#fattie4life #worthit
Leuk weekend gehad?
Ooooh, boks! Bij de hardloopclub zit iemand die een tijd in Nederland heeft gewoond, en hij kan ook goed godverdomme zeggenquote:Op maandag 19 oktober 2015 08:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Totally worth it.
Ik heb een Amerikaan ontmoet die gewoon fatsoenlijk godverdomme kan zeggen.![]()
Nadat ik m dat geleerd had, dat wel.
Hahaha, ja. Hij heeft op tour geleerd om de G op z'n Nederlands uit te spreken, best wel knap.quote:Op maandag 19 oktober 2015 08:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ooooh, boks! Bij de hardloopclub zit iemand die een tijd in Nederland heeft gewoond, en hij kan ook goed godverdomme zeggenDat is zo leuk, als buitenlanders dat goed kunnen
![]()
Ja, of dat je dan denkt: "Maar ik ben nog helemaal niet klaar!"quote:Op maandag 19 oktober 2015 10:41 schreef Lonaa het volgende:
Het voelt wel gek om heel trots en blij te zijn met m'n lijf. Eigenlijk. En zoveel complimenten vind ik ook best lastig.
Wat moet je nou zeggen als iemand zegt 'Ik had je niet herkend!' Uh, ja, dankjewel?
Ja, ik heb de eerste aantal 'Maar er hoeft toch niks meer af?' al wel gehad ja.quote:Op maandag 19 oktober 2015 10:57 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Ja, of dat je dan denkt: "Maar ik ben nog helemaal niet klaar!"
Voel je je daar gelukkig mee?quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Nog steeds 88.3
Dat constant blijven heb ik in de vingers.
Het klonk ook als een WOD. 😀quote:Op zondag 18 oktober 2015 23:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Doen jullie dat buiten?
(ik deed overigens ook een soort crossfit, maar dan in m'n uppie)
Omlaag is goed, ook al is het maar een klein beetje. Ik streef naar -2 per maand, dan is het tenminste vol te houden.quote:Op maandag 19 oktober 2015 10:44 schreef Sarabi het volgende:
89,5en dat na geen geweldig weekend.
Het gaat erg langzaam maar wel omlaag.
Best wel eigenlijk. Ik hoef niet echt na te denken over wat ik eet of drink (altijd prettig), ik denk vaak genoegquote:
Je bent ook gewoon heet nuquote:Op maandag 19 oktober 2015 12:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Best wel eigenlijk. Ik hoef niet echt na te denken over wat ik eet of drink (altijd prettig), ik denk vaak genoegals ik in de spiegel kijk en de dingen die ik echt graag anders zou willen aan mijn lijf zijn mijn rug (want brak ende instabiel) en een betere conditie. En daar werk ik ook aan, dus prima.
Ik denk ook eigenlijk dat ik vreemd had opgekeken als 'ie ineens van de 88.3 was afgeschoten.
En het grootste argument voor een paar kg eraf: het aanbod in kleding.
nee gij danquote:
Broeken 44, truien meestal m/l.quote:Op maandag 19 oktober 2015 13:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee gij dan
Fijn, ijsdracul! Dan heb je gewoon je balans écht gevonden, en dat is ontzettend knap
Welke maat draag jij nu?
Mwah bij mij mag er nog wel wat af hoor. Heb echt nog wel een buik en stevige armen en benen.quote:Op maandag 19 oktober 2015 13:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee gij dan
Fijn, ijsdracul! Dan heb je gewoon je balans écht gevonden, en dat is ontzettend knap
Welke maat draag jij nu?
ja maar dude, je bent echt al zó ver! Niet gaan downgradenquote:Op maandag 19 oktober 2015 13:42 schreef Mss het volgende:
[..]
Mwah bij mij mag er nog wel wat af hoor. Heb echt nog wel een buik en stevige armen en benen.
Ja, ik heb het ergste gehad, dat klopt zekerquote:Op maandag 19 oktober 2015 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar dude, je bent echt al zó ver! Niet gaan downgraden
Mag ik ook vragen waar je vandaan komt qua kg's?quote:Op maandag 19 oktober 2015 14:04 schreef Mss het volgende:
Zit nu op 102. En met mijn lengte is 82-83 kilo wel de bovengrens qua BMI dus als ik dat nog zou bereiken zou dat best tof zijn.
167quote:Op maandag 19 oktober 2015 14:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mag ik ook vragen waar je vandaan komt qua kg's?
Woah. En, ik ga het toch maar vragen, zelfstandig, zonder hulpmiddelen afgevallen?quote:
Rezpectquote:
De eerste 23 zelf, daarna een gastric bypass gehad. Daarom post ik ook geen eetlijsten, die steken bij mij wat anders in elkaar, ik hoef iets minder op kcals te letten en meer op eiwitten.quote:Op maandag 19 oktober 2015 14:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Woah. En, ik ga het toch maar vragen, zelfstandig, zonder hulpmiddelen afgevallen?
Waarom heb je besloten om na de eerste 23 alsnog een GBP te doen?quote:Op maandag 19 oktober 2015 14:09 schreef Mss het volgende:
[..]
De eerste 23 zelf, daarna een gastric bypass gehad. Daarom post ik ook geen eetlijsten, die steken bij mij wat anders in elkaar, ik hoef iets minder op kcals te letten en meer op eiwitten.
Omdat ik de helft daarvan verloren ben met behulp van shakes, dat is ook geen constructieve manier om af te vallen. Dit was een kwestie van zo veel mogelijk kilo's verliezen voor die operatie.quote:Op maandag 19 oktober 2015 14:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Waarom heb je besloten om na de eerste 23 alsnog een GBP te doen?
Als het voor je werkt.quote:Op maandag 19 oktober 2015 14:14 schreef Mss het volgende:
[..]
Omdat ik de helft daarvan verloren ben met behulp van shakes, dat is ook geen constructieve manier om af te vallen. Dit was een kwestie van zo veel mogelijk kilo's verliezen voor die operatie.
Die eerste 15 heb in er zelf af gekregen, maar die hebben me ook doen realiseren dat het echt niet mogelijk is was om zo mijn gehele overgewicht kwijt te raken. Ik had zo'n beetje constant honger.
Veel sneller gaat het hier ook niet.quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:58 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Omlaag is goed, ook al is het maar een klein beetje. Ik streef naar -2 per maand, dan is het tenminste vol te houden.
Geen moment. Heb weinig tot geen complicaties gehad. Het is nog niet zo heel lang geleden, dus ben me er wel van bewust dat dat nog kan komen. Maar ik leed zo hard onder mijn overgewicht, dat was echt geen fijn leven meer. Ik heb in die tijd heel veel opgekropt en dat komt er nu allemaal uit. Het heeft psychisch ook een enorme impact, zowel zó zwaar zijn als snel gewicht verliezen. Ik weet dat ik er heel erg lang en heel erg hard voor heb gevochten om zonder operatie mijn gewicht kwijt te raken en als ik ook maar enigszins het idee had dat dat haalbaar was dan had in deze stap niet gezet. Maar dat was helaas niet zo.quote:Op maandag 19 oktober 2015 14:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Als het voor je werkt.![]()
Heb je er nooit spijt van dat je het hebt laten doen? En dan bedoel ik niet zozeer het gewicht kwijt raken, want dat is awesome, maar spijt dat je de rest van je leven niet meer normaal kunt eten? Dat je achteraf denkt dat je het misschien toch zelf had kunnen doen?
Disclaimer: Ik oordeel niet over je. Heb wel een mening over operaties in het algemeen, maar ik begrijp dat mensen er soms toch voor kiezen.
Hoe lang geleden heb je je operatie gehad dan?quote:Op maandag 19 oktober 2015 14:26 schreef Mss het volgende:
[..]
Geen moment. Heb weinig tot geen complicaties gehad. Het is nog niet zo heel lang geleden, dus ben me er wel van bewust dat dat nog kan komen. Maar ik leed zo hard onder mijn overgewicht, dat was echt geen fijn leven meer. Ik heb in die tijd heel veel opgekropt en dat komt er nu allemaal uit. Het heeft psychisch ook een enorme impact, zowel zó zwaar zijn als snel gewicht verliezen. Ik weet dat ik er heel erg lang en heel erg hard voor heb gevochten om zonder operatie mijn gewicht kwijt te raken en als ik ook maar enigszins het idee had dat dat haalbaar was dan had in deze stap niet gezet. Maar dat was helaas niet zo.
Qua eten is er gelukkig weinig wat ik niet meer kan verdragen, dus het is vooral een aanpassing in de porties en agv-verhoudingen. Kan in principe gewoon met familie en vrienden eten en ook uit eten.
Ik ben me er van bewust dat niet iedereen deze keuze begrijpt. Dat is prima, ik weet dat de mensen die dicht bij me staan het begrijpen en die kennen mijn strijd. Iedereen mag zijn mening hier over hebben.
jij bent ongeveer 1.80 toch? Erg netjes al! Ga je nog omlaag?quote:Op maandag 19 oktober 2015 14:04 schreef Mss het volgende:
Zit nu op 102. En met mijn lengte is 82-83 kilo wel de bovengrens qua BMI dus als ik dat nog zou bereiken zou dat best tof zijn.
Afgelopen februari, bijna 8 maanden geleden.quote:Op maandag 19 oktober 2015 14:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hoe lang geleden heb je je operatie gehad dan?
Ik weet hoe het is om onder (veel) overgewicht te lijden, oprecht. Ik denk ook dat ik wel iets kan zeggen over hoe moeilijk de veranderingen te accepteren zijn als je snel afvalt en je lijf veranderd. Ik worstel daar zelf ook mee.
Ik heb meerdere mensen om me heen een GBP of andere operatie zijn ondergaan en die vielen allemaal af en kwamen toen tot de conclusie dat ze met alleen een dunner lijf er toch niet waren, want psychisch is er een boel mis (ik bedoel, je wordt niet voor niks 125 of 167 kg en ook dat gaat niet zonder gevoelens) Het doet me in ieder geval goed te lezen dat je daar in ieder geval bewust mee bezig bent. Is dat nog iets wat je achteraf tegengevallen is? De psychische nasleep?
En ja, ik heb weliswaar een mening, maar ook respect. Die mening is op zich ook niet zo rigoureus hoor. Ik ben van mening dat er te veel mensen te snel naar een operatie grijpen, omdat het de 'makkelijke' weg is, dat ze zich niet bewust genoeg zijn van de gevolgen (lichamelijk en psychisch. En vooral psychisch.) Maar ik begrijp ook dat je gewicht/je lijf je tot wanhoop kan drijven. Omdat je ongelukkig bent, omdat het niet lukt te zijn wie je wil zijn en omdat je niet gezond bent. En ik heb er alleen maar bewondering voor dat iemand dat wil veranderen. Dat een operatie dan niet direct mijn eerste keus is (of ooit is geweest.) soit. Ik kan me wel voorstellen dat als je 167 kg weegt, dat de weg dan onmogelijk lang lijkt en een operatie een oplossing kan zijn om die weg te verkorten/vergemakkelijken/vol te houden.
Zoiets.
Ik ben 1.81 ja. Ik ga inmiddels weer omlaag. Heel september geschommeld rond de 105, maar het is weer aan het dalen. Maar het hoge tempo is er wel uit.quote:Op maandag 19 oktober 2015 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij bent ongeveer 1.80 toch? Erg netjes al! Ga je nog omlaag?
Fijn, want dat was ook absoluut niet de doelstelling. Dit was een oprechte interesse.quote:Op maandag 19 oktober 2015 14:49 schreef Mss het volgende:
[..]
Afgelopen februari, bijna 8 maanden geleden.
Ik heb dit voor mijn operatie al heel erg gedaan. Ik ben twee jaar vrij intensief in therapie geweest om mijn eetpatroon onder controle te krijgen en om te leren gaan met de eetverslaving. Ik ben wel van mening dat ik die gehad heb. Ik heb heel veel geleerd en die tijd en het was ook vrij heftig. Die therapie was ook echt nodig om voor die operatie te doen, anders had ik deze resultaten niet gehad en was het een quick fix geweest. Had toentertijd iemand in de therapiegroep waarbij dat het geval was en die had haar eetpatroon totaal niet aangepast. Dat is iets wat ik ook echt niet wilde. In die tijd ben ik begonnen met afvallen en toen was ik er ook van overtuigd dat ik het zelf ging doen. Ik ben dus toen een kilo of 15 afgevallen, maar ik liep tegen een muur van honger aan. Ik at echt voldoende, maar had een uur na iedere maaltijd alweer honger. Ik ging iets meer eten, omdat honger bij mij ongezonde eetdrang uitlokte. Toen kwam ik meteen weer aan en toen ben ik me langzaamaan gaan oriënteren op een ziekenhuistraject.
Maar ik vond je reactie niet veroordelend hoor. Ik had het ook liever zelf gedaan, maar als dat niet lukt moet je er toch iets aan doen.
Dat is maar goed ook, anders ga je deaud.quote:Op maandag 19 oktober 2015 14:51 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ben 1.81 ja. Ik ga inmiddels weer omlaag. Heel september geschommeld rond de 105, maar het is weer aan het dalen. Maar het hoge tempo is er wel uit.
Holy shite, die prijzen bij DUO tegenwoordigquote:Op maandag 19 oktober 2015 15:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is maar goed ook, anders ga je deaud.![]()
Oh en voor laarzenliefhebbers, ik heb twee paar DUO / Ted & miffy laarzen, maar die kosten tegenwoordig dus 400 euro, dus ik ging kijken naar een betaalbaarder alternatief. En ik kwam bij Jilsen uit. Isdawa?
http://www.jilsen.com/
Wat is precies je eigen CrossFit Box?quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:46 schreef Noek het volgende:
Het klonk ook als een WOD. 😀
Nee, binnen. Hardlopen doen we wel buiten.
Ik heb mn eigen CrossFit box nu dus als je eens schaamteloos wil trainen/liften...
ja... dat werkt niet echt als de hele inhoud overal door het zand/aarde/scherven ligtquote:Op maandag 19 oktober 2015 18:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik had het (meeste van) zand er af geblazen...
Waar een wil is...quote:Op maandag 19 oktober 2015 18:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja... dat werkt niet echt als de hele inhoud overal door het zand/aarde/scherven ligt
Je was toch al gevallenquote:
Wou ik zeggen! Kleinigheidje hou je toch.quote:
Hell, mijn ogen worden vochtig als ik denk aan dat arme arme broodje in het zandquote:Op maandag 19 oktober 2015 17:59 schreef motorbloempje het volgende:
Het was een fucking perfect broodje. M'n ogen worden weer vochtig als ik er aan denk![]()
Ja, doei en zet hem op en je kan het en zoquote:
Het was echt zo'n mooi broodjequote:Op maandag 19 oktober 2015 18:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hell, mijn ogen worden vochtig als ik denk aan dat arme arme broodje in het zand
ik zag ze ook voorbijkomen inderdaad... Geen idee hoe de kwaliteit is.quote:Op maandag 19 oktober 2015 15:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is maar goed ook, anders ga je deaud.![]()
Oh en voor laarzenliefhebbers, ik heb twee paar DUO / Ted & miffy laarzen, maar die kosten tegenwoordig dus 400 euro, dus ik ging kijken naar een betaalbaarder alternatief. En ik kwam bij Jilsen uit. Isdawa?
http://www.jilsen.com/
Als je er geen een kan bedenken die goed genoeg is, is het een teken. Dan heb je je sport vanavond nodig.quote:Op maandag 19 oktober 2015 18:06 schreef Sarabi het volgende:
Ik zit allerlei smoesjes te bedenken waarom ik niet zou gaan sporten vanavond.
Maar er is er geen een goed genoegof is dat juist
?
Sowieso wel fijn om mijn hoofd even leeg te makenquote:Op maandag 19 oktober 2015 19:06 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Als je er geen een kan bedenken die goed genoeg is, is het een teken. Dan heb je je sport vanavond nodig.
Ik ha vanavond ook weer eens bootcampje doen bij een andere organisatie. 3 weken niet gesport (op Veel fietsen na, op werkdagen 50 minuten en de afgelopen zaterdagen anderhalf uur per zaterdag)
Rip aan de nabestaanden nu. Ik ben doder dan doodst. En dit was een beginnerstraining... het niveau ligt hier ongeveer 10x hogerquote:Op maandag 19 oktober 2015 19:06 schreef douche-eendje het volgende:
Ik ha vanavond ook weer eens bootcampje doen bij een andere organisatie. 3 weken niet gesport (op Veel fietsen na, op werkdagen 50 minuten en de afgelopen zaterdagen anderhalf uur per zaterdag)
Helemaal niet backfire dusquote:
Kousen, maar dan wel echt van die lekkere dikke wollen. Niet van die panty-achtige.quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:25 schreef Sjeen het volgende:
Laarzen of kousen? Die laatste wel, maar dat gaf ongeveer het effect wat je omschreef... Laarzen probeer ik niet eens
nee, ik kwam er vandaag met zoeken op zalando achter dat "smal" 32 cm is, "normaal" 36 cm en "wijd" 40 cm. Mijn kuiten zijn 42 cmquote:Op maandag 19 oktober 2015 19:01 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ik zag ze ook voorbijkomen inderdaad... Geen idee hoe de kwaliteit is.
Gisteren trouwens tot de conclusie gekomen dat ik nog niet in reguliere laarzen pas helaas.
Lonaa, goeie body in gave jurk!
waarom zou je dat willen? Ik pak dan liever een maillotquote:Op maandag 19 oktober 2015 22:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Kousen, maar dan wel echt van die lekkere dikke wollen. Niet van die panty-achtige.
Ik vind de look eigenlijk wel leuk. Leuke rokjesoutfit en dan een panty aan, met van die overknee sokken er over.quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom zou je dat willen? Ik pak dan liever een maillot
ik krijg hier een beetje zo'n stoute schoolmeisjes vibe bijquote:Op maandag 19 oktober 2015 22:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik vind de look eigenlijk wel leuk. Leuke rokjesoutfit en dan een panty aan, met van die overknee sokken er over.
De sokkenman op de markt. Disclaimer: dat was wel ruim 10 jaar geleden, als het ondertussen geen 15 is. For all I know is de sokkenman al jaren met pensioen. Of dood. Ook een mogelijkheid.quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Kousen, maar dan wel echt van die lekkere dikke wollen. Niet van die panty-achtige.
Sla me schatje, nog 1 keer...quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik krijg hier een beetje zo'n stoute schoolmeisjes vibe bij
ik ben jaloers!quote:
Shop al de laarzen!quote:
Mwehehehe.quote:Op maandag 19 oktober 2015 23:18 schreef Isabeau het volgende:
45 cm kuitenMaar ze zijn altijd al fors geweest, als kind al. Kreeg complimenten dat ik van die mooie grote kuiten had van het voetballertje in de klas in groep 8
quote:Many people have noted that fat loss is often discontinuous, that is it often happens in stops and starts. So you’ll be dieting and dieting and doing everything correctly with nothing to show for it. Then, boom, almost overnight, you drop 4 pounds and look leaner.
What’s going on? Back during my college days, one of my professors threw out the idea that after fat cells had been emptied of stored triglyceride, they would temporarily refill with water (glycerol attracts water, which might be part of the mechanism). So there would be no immediate change in size, body weight or appearance. Then, after some time frame, the water would get dropped, the fat cells would shrink. A weird way of looking at it might be that the fat loss suddenly becomes ‘apparent’. That is, the fat was emptied and burned off days or weeks ago but until the water is dropped, nothing appears to have happened.
quote:Finally, many have reported whooshes following an evening which included alcohol. A mild diuretic, this would also tend to implicate water balance issues in the whoosh phenomenon.
Vlgs mij is de wet van SQ juist dat je de avond na drank door dt beschreven effect idd lichter bent, en dat de klap later komt (van de kcals die je gezopen hebt en er evt bij gevroten)quote:Op maandag 19 oktober 2015 23:33 schreef Isabeau het volgende:
Interessant stukje (en een argument juist tégen de wet van SQ)
http://www.bodyrecomposit(...)nd-squishy-fat.html/
(uit de context gerukte citaten:)
[..]
[..]
quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik krijg hier een beetje zo'n stoute schoolmeisjes vibe bij
Oh ik dacht dat je juist zwaarder werd als je had gedronken, dat dat de wet van SQ was! Ik heb daar nog nooit last van gehad, maar ik drink dan ook heel weinig.quote:Op maandag 19 oktober 2015 23:37 schreef kwakz0r het volgende:
Vlgs mij is de wet van SQ juist dat je de avond na drank door dt beschreven effect idd lichter bent, en dat de klap later komt (van de kcals die je gezopen hebt en er evt bij gevroten)
Eerst een stuk lichter (want vochtafdrijving idd), maar daarna vult dat vocht zich doodleuk weer aan. Plus je calorie-overschot.quote:Op maandag 19 oktober 2015 23:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je juist zwaarder werd als je had gedronken, dat dat de wet van SQ was! Ik heb daar nog nooit last van gehad, maar ik drink dan ook heel weinig.
Dat bier missen gaat wel over na en tijdje, is mijn ervaring. Zeker als je merkt hoeveel het scheelt met afvallen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 08:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goedemorgen!
Alcohol is wel iets dat echt veel kcals bij mij opleverde. Stiekem ging er toch best vaak een speciaalbiertje bij het eten. En dan in het weekend een wijntje. Tikt aan. Mis het wel![]()
.
Planning vandaag:
O: overnight oats
T: appeltje
L: 2 bth, 1x mais met jam, 1x spelt met kipfilet
T: bouillon
D: witlof ham/kaas met aardappel/mosterdpuree
Ingevoerd in MFP levert dat 1401 kcals op. Prima.
Ja, dat merk ik nu al. Samen met de 917817298190281907381729081 koekjes en dropjes die er zo tussendoor ongemerkt gewoon in gingen. Dat alleen al.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 08:40 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Dat bier missen gaat wel over na en tijdje, is mijn ervaring. Zeker als je merkt hoeveel het scheelt met afvallen.
Je houdt veel vocht vast?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 08:47 schreef Stimorol- het volgende:
Kan iemand mij aub uitleggen waarom ik binnen een week 2.5 kilo verschil van gewicht? Is dat normaal?
En dat ik voor het douchen een kilo zwaarder ben dan na het douchen?
Ik probeer een patroon te ontdekken, maar lijkt onmogelijk.
De batterijen van je weegschaal zijn bijna leeg?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 08:47 schreef Stimorol- het volgende:
Kan iemand mij aub uitleggen waarom ik binnen een week 2.5 kilo verschil van gewicht? Is dat normaal?
Er hangt een kg vuil aan je lijf?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 08:47 schreef Stimorol- het volgende:
Heb dit serieus wel elke x na het douchenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 08:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Er hangt een kg vuil aan je lijf?
Geen idee
quote:
Ik schrok er zelf ook een beetje van.quote:
dan ga je weer terug naar 92.9 ..quote:
#fattie4lifequote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:39 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dan ga je weer terug naar 92.9 ..![]()
Vrijdag.quote:
Kokosquote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:47 schreef MutedFaith het volgende:
Van mijn vrouw moet ik komend weekend zelf brownies maken. Volgens recept van Robinook.
Ik durf t recept niet eens in te vullen in MFP. Ben bang dat ik er alleen met invullen al 2 kilo van aankom
In de badkamer, altijd dezelfde plek. Ik ga morgen eens op de gang wegen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:40 schreef Stormqueen het volgende:
Stimorol, staat je weegschaal op een 100% vlakke ondergrond? En staat ie altijd op dezelfde plek?
Als ik mijn weegschaal namelijk verplaatst heb (dus ook van onder de wastafel naar voor de wastafel) weegt ie altijd 1-2 kilo meer de eerste keer dat ik er op sta.
Misschien moet je niet duizendmiljoenvaak wegen? Maar gewoon 1 x per dag, zelfde tijd, zelfde omstandigheden, zelfde plek?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 10:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
In de badkamer, altijd dezelfde plek. Ik ga morgen eens op de gang wegen.
Misschien moet je niet zomaar van dingen uitgaan?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 10:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Misschien moet je niet duizendmiljoenvaak wegen? Maar gewoon 1 x per dag, zelfde tijd, zelfde omstandigheden, zelfde plek?
Waarom reageer jij altijd zo ontzettend gepikeerd, op alles?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 10:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Misschien moet je niet zomaar van dingen uitgaan?
Ik weeg elke ochtend na mijn wc bezoek. Vandaag en gisteren scheelde 2 kilo. Na douchen dacht ik laten we eens weer wegen en checken wat ie nu zegt.
Met je miljoen keer.
Omdat ik van de diëtiste een dieet heb gekregen waarbij ik meer en anders eet. Ben erggggg benieuwd naar de gevolgenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 10:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waarom zou je elke dag op de weegschaal gaan staan?Gewicht fluctueert nogal onder invloed van zoutinname, cyclus (in geval van de dames dan), al dan niet al toiletbezoek achter de rug, etc.
Ik wil me eigenlijk niet vaker dan 1-2x per week wegen, dan krijg ik een prima indruk of de dalende lijn wordt voorgezet en hoef ik me niet druk te maken over 200 gram meer of minder.
Eigenlijk alleen op jou, mede omdat jij dat altijd wel richting mij doet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 10:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Waarom reageer jij altijd zo ontzettend gepikeerd, op alles?
Maar, je probleem is dus dat je gewicht fluctueert. Ja, dat doet het. Soms wel met 2 kg.
Ja, het ligt aan mij.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 10:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen op jou, mede omdat jij dat altijd wel richting mij doet.
Als jij nou wat chiller doet kan ik dat ook weer doen.
Minder eten en/of verbruik omhoog.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 10:32 schreef foetre het volgende:
Ik zit al een maand vast op 84 kg (178cm)
Calories per dag 1800 en 250 km fietsen per week.
Nu is het natuurlijk fantastisch dat ik 20 kg ben afgevallen.Maar ik zou de laatste 10 kg ook kwijt willen.
Iemand tips
Dat kan dus niet.quote:
doorzetten, je gaat vanzelf weer van je plateau!quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 10:32 schreef foetre het volgende:
Ik zit al een maand vast op 84 kg (178cm)
Calories per dag 1800 en 250 km fietsen per week.
Nu is het natuurlijk fantastisch dat ik 20 kg ben afgevallen.Maar ik zou de laatste 10 kg ook kwijt willen.
Iemand tips
Doe net als ik. Zaterdag thunderveel alcohol, zondag 3 liter water, vanaf maandag bonkjes en sliertjesfestival + hele dag pissen = dinsdagochtend 2,5 kg lichter.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
Rood feest hier, dus mn vocht gaat weer weg
jonge dat kan ik toch niet met terugwerkende krachtquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Doe net als ik. Zaterdag thunderveel alcohol, zondag 3 liter water, vanaf maandag bonkjes en sliertjesfestival + hele dag pissen = dinsdagochtend 2,5 kg lichter.
Ik kwam maar 1,7 aan en viel 2,5 af. Is toch win aan het eindquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jonge dat kan ik toch niet met terugwerkende kracht
Snel afvallen
Helaas moet je daarvoor ook eerst snel aankomen
11 November weer cm en vertpercentage meeting bij de dieetist na 2 maanden.Voor mn gevoel is het een stuk minder en voel me ook stuk sterker maar de weegschaal is wat makkelijker om als vergelijking te hebben.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 10:59 schreef MutedFaith het volgende:
Oh, en kijk je alleen naar gewicht? Of let je ook op vetpercentage en omtrek/centimeters?
Want als gewicht gelijk blijft en je verliest wel CM of vetpercentage is t ook goed toch?
Ga je echt voor de brownie?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vrijdag.
Ik twijfelde tussen de kokosbrownie en de wittechocolademascarponekwarktaart.
Toen ging ik kcals uitrekenen per stuk.
kokosbrownie: 341
wittechocolademascarponekwarktaart: 666
Kokosbrownie dus.
Voor mij is het gewicht juist belangrijk omdat ik volgend jaar meerdere buitencategorie bergen moet beklimmen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:56 schreef MutedFaith het volgende:
Dan zou ik dat even afwachten. En tot die tijd gewoon op deze weg doorgaan. CM en vetpercentage is natuurlijk een stuk belangrijker en meerzeggender dan gewicht.
Al snap ik ook best dat een stilstaande weegschaal niet bijdraagt aan je motivatie en je liever wat vaker echt resultaat ziet. Misschien zelf eens regelmatig aan de slag met een meetlint?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |