Eigen risico geldt alleen voor dingen in de basisverzekering, fysio zit in de aanvullende. Bij mij wordt alles gewoon vergoed tot 18 behandelingen per jaar geloof ik.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 13:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, menzis stuurt me er anders wel rekeningen voor.
Wilde eigenlijk deze doen:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarja.Ja doei.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk deze doen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of dezeMja. I see your point.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarja.Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk deze doen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarja.![]()
#team-anti-that-what-will-not-be-named
Oh wow!quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:03 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb sowieso de komende maand bijzonder veel verjaardag en feestjes.Als in. 7
De raspberry heeft gewoon DA s5 en 6 beschikbaarquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh wow!
Ik heb twee daagjes in een hotelletje en 1 verjaardag over in oktoberEn ik wilde vanavond gaan sporten, maar geen zin, koud en nat en dus contempleer ik de mogelijkheid van Downton Abbey en mórgen ochtend sporten.
Ja, dat duurt nog héél lang voor ik daar ben hoor. Minstens 2 dagen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:19 schreef Sunnythesun het volgende:
De raspberry heeft gewoon DA s5 en 6 beschikbaar![]()
Ik zit er al 3/4 jaar op te wachten..quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat duurt nog héél lang voor ik daar ben hoor. Minstens 2 dagen.
Da's te weinig schatje. Neem nog een handje nootjes ofzo.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 18:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Leuke weekenden lees ik hier!
Succes en veel plezier allemaal
Net ff alles ingevoerd, ca. 1170... Twijfel over zo laten of nog iets nemen. Kijk wel of ik nog trek krijg vanavond.
^^ helemaal mee eens!!quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 18:38 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Da's te weinig schatje. Neem nog een handje nootjes ofzo.
Wat is er met je zware D die je vandaag zou eten gebeurd?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 18:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Leuke weekenden lees ik hier!
Succes en veel plezier allemaal
Net ff alles ingevoerd, ca. 1170... Twijfel over zo laten of nog iets nemen. Kijk wel of ik nog trek krijg vanavond.
Ben benieuwd wat ze er van vinden. Op zich zijn er genoeg ales die ongeveer zo smaken vind ik zelf.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 18:56 schreef motorbloempje het volgende:
Nemen ene eckte herfstbock voor ze mee daar. Kennen ze uiteraard niet
Ja, al zit daar natuurlijk zelden 7.5% alcohol inquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze er van vinden. Op zich zijn er genoeg ales die ongeveer zo smaken vind ik zelf.
Die zit in m'n buikquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 18:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat is er met je zware D die je vandaag zou eten gebeurd?
True.. Wel leuk! Dronken Engelsenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, al zit daar natuurlijk zelden 7.5% alcohol in
Ja, we staan bekend om onze hoge alcoholtolerantie hierquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
True.. Wel leuk! Dronken Engelsen![]()
Dat krijg je van al dat slappe bierquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, we staan bekend om onze hoge alcoholtolerantie hier
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:17 schreef Stormqueen het volgende:
(veel worst verdween in de kleine)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |