Eigen risico geldt alleen voor dingen in de basisverzekering, fysio zit in de aanvullende. Bij mij wordt alles gewoon vergoed tot 18 behandelingen per jaar geloof ik.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 13:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, menzis stuurt me er anders wel rekeningen voor.
Wilde eigenlijk deze doen:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarja.Ja doei.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk deze doen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of dezeMja. I see your point.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarja.Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk deze doen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarja.![]()
#team-anti-that-what-will-not-be-named
Oh wow!quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:03 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb sowieso de komende maand bijzonder veel verjaardag en feestjes.Als in. 7
De raspberry heeft gewoon DA s5 en 6 beschikbaarquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh wow!
Ik heb twee daagjes in een hotelletje en 1 verjaardag over in oktoberEn ik wilde vanavond gaan sporten, maar geen zin, koud en nat en dus contempleer ik de mogelijkheid van Downton Abbey en mķrgen ochtend sporten.
Ja, dat duurt nog héél lang voor ik daar ben hoor. Minstens 2 dagen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:19 schreef Sunnythesun het volgende:
De raspberry heeft gewoon DA s5 en 6 beschikbaar![]()
Ik zit er al 3/4 jaar op te wachten..quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat duurt nog héél lang voor ik daar ben hoor. Minstens 2 dagen.
Da's te weinig schatje. Neem nog een handje nootjes ofzo.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 18:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Leuke weekenden lees ik hier!
Succes en veel plezier allemaal
Net ff alles ingevoerd, ca. 1170... Twijfel over zo laten of nog iets nemen. Kijk wel of ik nog trek krijg vanavond.
^^ helemaal mee eens!!quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 18:38 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Da's te weinig schatje. Neem nog een handje nootjes ofzo.
Wat is er met je zware D die je vandaag zou eten gebeurd?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 18:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Leuke weekenden lees ik hier!
Succes en veel plezier allemaal
Net ff alles ingevoerd, ca. 1170... Twijfel over zo laten of nog iets nemen. Kijk wel of ik nog trek krijg vanavond.
Ben benieuwd wat ze er van vinden. Op zich zijn er genoeg ales die ongeveer zo smaken vind ik zelf.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 18:56 schreef motorbloempje het volgende:
Nemen ene eckte herfstbock voor ze mee daar. Kennen ze uiteraard niet
Ja, al zit daar natuurlijk zelden 7.5% alcohol inquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze er van vinden. Op zich zijn er genoeg ales die ongeveer zo smaken vind ik zelf.
Die zit in m'n buikquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 18:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat is er met je zware D die je vandaag zou eten gebeurd?
True.. Wel leuk! Dronken Engelsenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, al zit daar natuurlijk zelden 7.5% alcohol in
Ja, we staan bekend om onze hoge alcoholtolerantie hierquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
True.. Wel leuk! Dronken Engelsen![]()
Dat krijg je van al dat slappe bierquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, we staan bekend om onze hoge alcoholtolerantie hier
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:17 schreef Stormqueen het volgende:
(veel worst verdween in de kleine)
Ja misschien totaal verkeerd gegokt. Maar 1 bruine pistolet kom in MFP op 154 en ik gokte dat er zo'n 40gram brie op zat (a 130kcal) Heb het ingevoerd en niet meer over na gedacht. Maar nu je het zegt klinkt het wat erg karig voor een broodje briequote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
Da's een heeeel zuinig broodje brie, sunny![]()
Je D klinkt heerlijk!
Als je verhuisd bent heb jij dit topic heul niet meer nodigquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Kuch![]()
V&A / [TK] nieuwe Damesschoenen mt40 + zgan winterkleding mt 42-44
Als ik goed en wel ben verhuisd kom ik weer meeposten
Sportschoolregistratie is al geregeld, personal trainer ookquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Als je verhuisd bent heb jij dit topic heul niet meer nodig
Och kind! Je gaat naar bigbottomedgirlsparadise! Wat doe je jezelf aaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Sportschoolregistratie is al geregeld, personal trainer ook.
Ja, banaan. En drie boterhammen met worst. Of een crashtopic.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Crap. Ontbijt stond somehow dubbel in MFP. Nu onder de 1000. Dat was nou ook weer niet de bedoeling.
Banaantje nog maar dan!
haha nee, toch maar niet.. zat echt te weinig model in. En M zat boven goed maar onder te strak (zoals bijna altijd bij mij) en L was net een hobbezak.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:26 schreef Isabeau het volgende:
Dus geen Sun de Boswachter?Leuke jas! En maat M, ook helemaal super
Sunny, mooi!!quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Goed bezig Isa![]()
Jas gekocht. Is toch een andere gewordenDie groene zat weinig model in en werd wel erg 'boswachterachtig'. Dus het werd deze:
[ afbeelding ]
Maat M en hij zit niet eens te strak om mijn kont![]()
![]()
![]()
Waterdicht, ademend.. bontrandje moest er af van mijn man
Wijngaard? Heb je een eigen wijngaard jaquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:26 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb na de omelet met tomaat en ham vanmorgen net een lunch van bbq braadworst, chipolataworst, een stuk brood en een glas rode wijn op. Daarvoor heb ik wel dik 2,5 druiven geplukt voor de rode wijn van dit jaar van onze wijngaard.
een stukje wijngaard, samen met nog een stuk of 40 anderen. Is best gaafquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wijngaard? Heb je een eigen wijngaard ja
Flinke oogst :-)quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:26 schreef Sjeen het volgende:
Daarvoor heb ik wel dik 2,5 druiven geplukt voor de rode wijn van dit jaar van onze wijngaard.
hihi, 2,5 uur druiven plukken dusquote:
Wat tof zeg!!quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:38 schreef Sjeen het volgende:
[..]
een stukje wijngaard, samen met nog een stuk of 40 anderen. Is best gaaf
Superstoer hoor. Jij hebt toch sowieso veel beesten ook enzo? Halve boerderij, zeg maar?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:38 schreef Sjeen het volgende:
[..]
een stukje wijngaard, samen met nog een stuk of 40 anderen. Is best gaaf
nee, da's Sigme, ik heb een dwergpapegaai en wat muizen in de garagequote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:32 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Superstoer hoor. Jij hebt toch sowieso veel beesten ook enzo? Halve boerderij, zeg maar?
kniesoor, wat scheelt het joh!quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:41 schreef Sjeen het volgende:
[..]
nee, da's Sigme, ik heb een dwergpapegaai en wat muizen in de garage
Sowwie.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:41 schreef Sjeen het volgende:
[..]
nee, da's Sigme, ik heb een dwergpapegaai en wat muizen in de garage
no problemquote:
Waarom dan pas??quote:Op zondag 18 oktober 2015 10:35 schreef Barreltje het volgende:
Mijn lijstjes zijn waardeloos en mijn beweging is waardeloos..
Maar ik wil wel even juichen voor de vooruitgang die hier geboekt word!
Jullie gaan allemaal super
Over 3 weken doe ik weer helemaal mee!
Joh! Wat gaat ie doen?quote:Op zondag 18 oktober 2015 11:05 schreef Barreltje het volgende:
Omdat mn lief dan weg is.. voor 4.5 maand.. Dus nu even van elkaar genieten..ik Let wel op.. Wil O der de 94 blijven.. en dat gaat prima.. maar verder afvallen lukt even niet (al gaan mijn hardloop spullen wel mee op vakantie..
)
Ik wilde al zeggen.. het een sluit het ander niet per se uit natuurlijkquote:Op zondag 18 oktober 2015 11:05 schreef Barreltje het volgende:
Omdat mn lief dan weg is.. voor 4.5 maand.. Dus nu even van elkaar genieten..ik Let wel op.. Wil O der de 94 blijven.. en dat gaat prima.. maar verder afvallen lukt even niet (al gaan mijn hardloop spullen wel mee op vakantie..
)
Met die constante miezerregen/regen kom ik ook veel te weinig buiten. Maar goed dat je wel gewoon gegaan bentquote:Op zondag 18 oktober 2015 10:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Hier ietsjes er bij op, gisteren wat meer gegeten dan normaal en een beetje whisky gedronken![]()
Straks maar eens lekker door de miezerregen wandelen. Het sporten schiet er een beetje bij in de laatste tijd.
Nieuwe jas inwijdenquote:Op zondag 18 oktober 2015 18:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met die constante miezerregen/regen kom ik ook veel te weinig buiten. Maar goed dat je wel gewoon gegaan bent
Genoeg te verkennen daarquote:Op zondag 18 oktober 2015 18:57 schreef Sarabi het volgende:
Hier ook weer lekker gewandeld vandaag
Beetje de omgeving verkennen
Dat is wel heel weinig. Mag nog wel een flink tussendoortje zijn dan.quote:Op zondag 18 oktober 2015 19:21 schreef mrspoeZ het volgende:
O/L broodje gezond met een megabak koffie verkeerd
T speculaas bij de koffie
D roggebrood met kaas
T nog iets.
Uhm ik was pas om 13 u wakker ...quote:Op zondag 18 oktober 2015 19:24 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Dat is wel heel weinig. Mag nog wel een flink tussendoortje zijn dan.
Nog een fles wijn als T er bij?quote:Op zondag 18 oktober 2015 19:21 schreef mrspoeZ het volgende:
O/L broodje gezond met een megabak koffie verkeerd
T speculaas bij de koffie
D roggebrood met kaas
T nog iets.
Dan vind ik het nog steeds erg weinig. Tenzij het acht boterhammen waren of een heel pak speculaas, maar anders zit je nog niet eens aan de 1000 of zo.quote:
Dat punt ben ik allang voorbij. Het zweet loopt er aan alle kanten uit, ik kijk soms moeilijk, hijg, steun, en mijn vet blubbert op en neer. En dat voor de neus van degene waar ik een crush op heb. Maar goed, die zweet ook als een idioot.quote:Op zondag 18 oktober 2015 19:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik was vanmorgen overigens 1,5 uur helemaal alleen in de sportschoolEn dat kwam goed uit, want nu kon ik tenminste kreunen en hardop tellen etc. Ik denk dat ik daardoor véél fanatieker bezig ben geweest dan normaal... Stom eigenlijk dat je ook in een sportschool 'netjes' wil zijn
quote:Op zondag 18 oktober 2015 19:30 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Dan vind ik het nog steeds erg weinig. Tenzij het acht boterhammen waren of een heel pak speculaas, maar anders zit je nog niet eens aan de 1000 of zo.
Ja...ok, maar ik deed nu 'Kom op Isa, je kan het, nog 3!!!' of 'En sta en kont terug en 4' hardopquote:Op zondag 18 oktober 2015 19:34 schreef LadyOracle het volgende:
Dat punt ben ik allang voorbij. Het zweet loopt er aan alle kanten uit, ik kijk soms moeilijk, hijg, steun, en mijn vet blubbert op en neer. En dat voor de neus van degene waar ik een crush op heb. Maar goed, die zweet ook als een idioot.
En LEKKER!quote:Op zondag 18 oktober 2015 19:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Speculaasbrok bestaat voor de ene helft uit boter, de andere helft uit suiker en dan nog een beetje bloem en kruiden
CrossFit, we doen niet anders.quote:Op zondag 18 oktober 2015 19:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja...ok, maar ik deed nu 'Kom op Isa, je kan het, nog 3!!!' of 'En sta en kont terug en 4' hardopOf me laten vallen en voor dood gespreid op de vloer gaan liggen. Dat zou ik noooooit doen als er iemand anders was
Nahja, het was wel gezellig toch? En een kind tillen is ook een soort van gewichtheffen. Ik vind dat het telt!quote:Op zondag 18 oktober 2015 21:35 schreef Shandaly het volgende:
Zo.. bizar weekend achter de rug. Gister de hort op met vijf vriendinnen, en in totaal 10 kinderen, aansluitend naar een verjaardag nog weer 100 km verderop, laat op de avond weer naar huis om vandaag de hele dag in de Efteling rond te lopen, met afsluiting bij het gouden bogen restaurant
Ik ben kapot!!
Efteling met een peuter en een kleuter is topsport, vooral omdat die peuter heel de tijd gedragen wilde worden in de wachtrijen. Ik had ervoor moeten trainen denk ik...
Vanochtend wel maar 84,4 op de weegschaal, ben heel benieuwd wat het morgenochtend gaat zijn....
Doen jullie dat buiten?quote:Op zondag 18 oktober 2015 21:55 schreef Noek het volgende:
CrossFit, we doen niet anders.
Je mag een keer komen meedoen.😀
Compenseert toch redelijkquote:Op zondag 18 oktober 2015 22:09 schreef Sjeen het volgende:
Sowwww, ik ben vandaag ruim een kwart boven mijn normale dagelijkse kcal geëindigd... Heb weliswaar ook 18.000 stappen erop zitten, maar toch.
Het is hier al maandagquote:Op maandag 19 oktober 2015 00:18 schreef motorbloempje het volgende:
1800kcal vandaag op een dag met een uurtje hardlopen. Tevreden! Bring on Monday!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb ongeveer honderdmiljoenmiljard complimenten gekregen zaterdag.
Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op maandag 19 oktober 2015 08:54 schreef Lonaa het volgende:
Even he, omdat het kan, foto van zaterdag. In mijn nieuwe lievelingsjurkje.En terecht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb ongeveer honderdmiljoenmiljard complimenten gekregen zaterdag.Ja doei.
Oh ja, dat vergeet ik steeds. Nou ja, hier nu ook maandag. Frisse zin eigenlijk wel! Laatste weekje in 'n kaal kantoor werken, want het stucwerk is bijna droog, dus volgende week furfenquote:
Totally worth it.quote:Op maandag 19 oktober 2015 08:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
#fattie4life #worthit
Leuk weekend gehad?
Ooooh, boks! Bij de hardloopclub zit iemand die een tijd in Nederland heeft gewoond, en hij kan ook goed godverdomme zeggenquote:Op maandag 19 oktober 2015 08:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Totally worth it.
Ik heb een Amerikaan ontmoet die gewoon fatsoenlijk godverdomme kan zeggen.![]()
Nadat ik m dat geleerd had, dat wel.
Hahaha, ja. Hij heeft op tour geleerd om de G op z'n Nederlands uit te spreken, best wel knap.quote:Op maandag 19 oktober 2015 08:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ooooh, boks! Bij de hardloopclub zit iemand die een tijd in Nederland heeft gewoond, en hij kan ook goed godverdomme zeggenDat is zo leuk, als buitenlanders dat goed kunnen
![]()
Ja, of dat je dan denkt: "Maar ik ben nog helemaal niet klaar!"quote:Op maandag 19 oktober 2015 10:41 schreef Lonaa het volgende:
Het voelt wel gek om heel trots en blij te zijn met m'n lijf. Eigenlijk. En zoveel complimenten vind ik ook best lastig.
Wat moet je nou zeggen als iemand zegt 'Ik had je niet herkend!' Uh, ja, dankjewel?
Ja, ik heb de eerste aantal 'Maar er hoeft toch niks meer af?' al wel gehad ja.quote:Op maandag 19 oktober 2015 10:57 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Ja, of dat je dan denkt: "Maar ik ben nog helemaal niet klaar!"
Voel je je daar gelukkig mee?quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Nog steeds 88.3
Dat constant blijven heb ik in de vingers.
Het klonk ook als een WOD. 😀quote:Op zondag 18 oktober 2015 23:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Doen jullie dat buiten?
(ik deed overigens ook een soort crossfit, maar dan in m'n uppie)
Omlaag is goed, ook al is het maar een klein beetje. Ik streef naar -2 per maand, dan is het tenminste vol te houden.quote:Op maandag 19 oktober 2015 10:44 schreef Sarabi het volgende:
89,5en dat na geen geweldig weekend.
Het gaat erg langzaam maar wel omlaag.
Best wel eigenlijk. Ik hoef niet echt na te denken over wat ik eet of drink (altijd prettig), ik denk vaak genoegquote:
Je bent ook gewoon heet nuquote:Op maandag 19 oktober 2015 12:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Best wel eigenlijk. Ik hoef niet echt na te denken over wat ik eet of drink (altijd prettig), ik denk vaak genoegals ik in de spiegel kijk en de dingen die ik echt graag anders zou willen aan mijn lijf zijn mijn rug (want brak ende instabiel) en een betere conditie. En daar werk ik ook aan, dus prima.
Ik denk ook eigenlijk dat ik vreemd had opgekeken als 'ie ineens van de 88.3 was afgeschoten.
En het grootste argument voor een paar kg eraf: het aanbod in kleding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |