Niets ergs aan. Die mensen hebben het leed aan de lijve ondervonden. Net zoals religieuzen die militant atheïst worden na hun 'bekering'.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:44 schreef Caland het volgende:
Het engste vind ik altijd die mensen die stoppen met roken en verstokt anti-roker worden.
Het ergste soort, inderdaad.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:46 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Niets ergs aan. Die mensen hebben het leed aan de lijve ondervonden. Net zoals religieuzen die militant atheïst worden na hun 'bekering'.
Vind ik ook.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:47 schreef eenjongen... het volgende:
Ik vind dat bushaltes rookvrij moeten worden.
Is typerend voor rokers.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:47 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Johan vat het wel erg persoonlijk op.
Is het geen goed idee om met zijn allen een stel rokers in elkaar te slaan?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Voor een Fok!-opiniemaker vind ik je een beetje te genuanceerd
Goed punt van jou alors.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:48 schreef alors het volgende:
[..]
Is het geen goed idee om met zijn allen een stel rokers in elkaar te slaan?
Een paar ferme tikken, dat verdienen ze.
Dat zeg ik als opiniemaker.
Ook balkons mogen rookvrij worden...lekker in de stank van de buurman zittenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:47 schreef eenjongen... het volgende:
Ik vind dat bushaltes rookvrij moeten worden.
Kom, laten we langsgaan bij Caland!quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:48 schreef alors het volgende:
[..]
Dat verbaast niemand.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:48 schreef Sked het volgende:
Een oude buurman van mij kreeg de diagnose COPD
Hij ging twee keer zoveel roken.
Hij is mijn held.
Ik neem aan dat je op de situatie in Palestina doelt wat betreft de tweede alinea?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:48 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zal jou eens in elkaar stotenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:48 schreef alors het volgende:
[..]
Deze mevrouw roept natuurlijk wel op tot rookverboden tijdens werktijd. Dat zijn wel zaken die werkende rokers raken.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:47 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Johan vat het wel erg persoonlijk op.
Nee hoor, je bent 10 seconden te langzaamquote:
quote:1 [Pauw #106] Met een genotstafel TV 21m 50s Ajacied422 15-10-2015 23:01:52
2 [Pauw #107] DAT DIT KAN IN NEDERLAND!! TV 22m 02s
3 [Pauw] #99 Oranjerevolutie TV 22m 24s
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:49 schreef Martinello het volgende:
Een dode roker is geen onruststoker.
Shit!quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:50 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Nee hoor, je bent 10 seconden te langzaam
[..]
Uiteraard, jij bent net zo'n verlichte ziel als ik. Wij zijn onbegrepen genieën.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je op de situatie in Palestina doelt wat betreft de tweede alinea?
De topics gaan hard de laatste tijdquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:50 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Nee hoor, je bent 10 seconden te langzaam
[..]
Rechters boeien ons niets, de meesten kennen onsquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:50 schreef alors het volgende:
[..]
Uiteraard, jij bent net zo'n verlichte ziel als ik. Wij zijn onbegrepen genieën.
Ze weet waar ze het over heeft dus.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:49 schreef alors het volgende:
[..]
Deze is daar ook één van, heeft als arts zelf ook nog gerookt.
Waarom doe je dat Sked? We willen je graag nog wat langer onder ons houden.quote:
Niet te droog, dat gaat rokenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:51 schreef Specularium het volgende:
Die Pauline neemt hem droog in de bips.
Als ik stop met roken ga ik wel ergens anders vroeg dood aan.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom doe je dat Sked? We willen je graag nog wat langer onder ons houden.
Maar ja, die kan dan ook allesquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hans Kraaij Junior zou dit goed kunnen presenteren.
Ze gaan wel massaal op hun 66e dood. Dat levert veel meer op.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:51 schreef Intellectueel het volgende:
Die rokers verneuken de zorgpremie. Laten al die plofkoppen en rokers zelf die exorbitante kosten in de zorg betalen.
laat jij dit weer 100 duizend keer zien joh paardenlulquote:
Wat doe je stoer dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:54 schreef luckass het volgende:
[..]
laat jij dit weer 100 duizend keer zien joh paardenlul
Jij als linksback ook nietquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:54 schreef Tremonilas het volgende:
Goede gasten, goede onderwerpen, maar Jeroen Pauw was niet echt in vorm.
Zet Frits daar neer en noem het programma Barend, veel beter.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:54 schreef Tremonilas het volgende:
Goede gasten, goede onderwerpen, maar Jeroen Pauw was niet echt in vorm.
Zo iemand kan je niet serieus nemen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens wel ironisch dat hartstochtelijk roker Edith Schippers de minister VWS is.
Ik heb er geen problemen mee dat iemand rookt, maar als je boegbeeld van de gezondheidsindustrie moet zijn...quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:55 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Zo iemand kan je niet serieus nemen.
Achterhaald argument. De zorg wordt steeds beter waardoor ze steeds langer leven.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze gaan wel massaal op hun 66e dood. Dat levert veel meer op.
Hangt daarom je tong uit je mond?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:55 schreef tong80 het volgende:
Mooi
Ben trouwes een jaar gestopt. Na 3 jaar
Proficiat!quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:55 schreef tong80 het volgende:
Mooi
Ben trouwes een jaar gestopt. Na 3 jaar
Wie?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
Heel VBL is leeggelopen want JO-HAN zat bij Pauw.
Gefeliciteerd, mag je zeker trots op zijnquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:56 schreef noodgang het volgende:
[..]
Proficiat!
Ik ben vandaag ook een jaar gestoptBeste beslissing ooit!
Dit is zelfs een meme op twitchquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dikke BMW!
Dikke BMW, jongens!
Nee Nee AAAAAAAAAAAAA
Zo.
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:55 schreef Specularium het volgende:
Is Arcee hier al met de tijden van vanavond?
quote:1 [Pauw #106] Met een genotstafel TV 21m 50s
2 [Pauw #107] DAT DIT KAN IN NEDERLAND!! TV 22m 02s
3 [Pauw] #99 Oranjerevolutie TV 22m 24s
VI Hooligansquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
Heel VBL is leeggelopen want JO-HAN zat bij Pauw.
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Er staan vraagtekens dus volgens mij is dit een vraag, geen mening.
quote:
Opiniemaker op Facebook van beroep.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Kan deze man van internet geschopt worden?
Serieus; justitie mag, net als bij die PVV oproep-tot-geweld tweets, best wel optreden tegen dit soort shit.quote:
Dinsdag werd een Twitteraar ook opgezocht omdat hij een cynische variant op #Kominverzet deed over het Nederlands Elftalquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Serieus; justitie mag, net als bij die PVV oproep-tot-geweld tweets, best wel optreden tegen dit soort shit.
Gebeurt niet, Booslims mogen zeggen wat ze willenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Serieus; justitie mag, net als bij die PVV oproep-tot-geweld tweets, best wel optreden tegen dit soort shit.
Tja, sociale mediaquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Haha, dan staat je sarcasme-meter ook niet echt op scherp.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dinsdag werd een Twitteraar ook opgezocht omdat hij een cynische variant op #Kominverzet deed over het Nederlands Elftal.
Geen grap. http://nieuws.tpo.nl/2015(...)ische-voetbal-tweet/
Jazeker, vorige topic al, welke overigens het op 1 na snelste Pauw-topic ooit is geworden.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:55 schreef Specularium het volgende:
Is Arcee hier al met de tijden van vanavond?
Is het getal van Hitlerquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Vooral die 88-opmerking van hem kan ik niet plaatsen. Dat slaat echt helemaal nergens op...
Hij is niet zo goed in rekenen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat snap ikMaar in deze context snap ik niet waarom dat gebruikt wordt.
twitter:pauwnl twitterde op donderdag 15-10-2015 om 22:28:16Het leven is te kort om slechte sigaren te roken. #pauw
reageer retweet
Ook dat argument "die vluchtelingen hebben wel wat anders aan hun hoofd, die zijn hier met bootjes naartoe gekomen" is niet helemaal terecht, er is al meerdere malen aan bod gekomen dat die gasten zich de pleuris vervelenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:32 schreef Achterhoker het volgende:
Dat is toch ook gewoon vragen om moeilijkheden zo'n AZC in een Joodse wijk. Waarom moet het nou altijd eerst misgaan voordat mensen eens gaan nadenken.
Dus dat is een reden om dan ook hier maar de Joden het leven zuur te maken? Doe toch normaal.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ook dat argument "die vluchtelingen hebben wel wat anders aan hun hoofd, die zijn hier met bootjes naartoe gekomen" is niet helemaal terecht, er is al meerdere malen aan bod gekomen dat die gasten zich de pleuris vervelen
Ja natuurlijk zou dat heel goed kunnen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:44 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Dus dat is een reden om dan ook hier maar de Joden het leven zuur te maken? Doe toch normaal.
Het zijn idd geen mensen die 40 uur per week achter een bureau op kantoor zitten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:57 schreef DrDentz het volgende:
Het zijn wel opvallend vaak de mensen met de petjes en de bontkragen die zich opwinden over AZC's in de stad.
Yep. Zo werkt de natuur, eten of gegeten worden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:06 schreef marcodej het volgende:
Als je het zelf opeet heb ik geen probleem met jagen.
Olifanten zijn baas. Enorm sterk geheugen, begraven hun doden, bezoeken de graven, etc.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:07 schreef Joezi het volgende:
Stelletje slinksche gutmenschen, het zijn maar olifanten
Tantes passen op de kinderen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:08 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Olifanten zijn baas. Enorm sterk geheugen, begraven hun doden, bezoeken de graven, etc.
Mieren ook.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:08 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Olifanten zijn baas. Enorm sterk geheugen, begraven hun doden, bezoeken de graven, etc.
Ze krijgen tegenwoordig wat centjes bij Pauw om een relletje te veroorzaken. Alles voor de kijkcijfers.quote:
Kees is geen Peter R.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ze krijgen tegenwoordig wat centjes bij Pauw om een relletje te veroorzaken. Alles voor de kijkcijfers.
Doe ik niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En wel voor 5 euro een kilo kipfilet kopen
Jagers zijn dan ook trieste figuren.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:10 schreef Xaobotnik het volgende:
Beetje vreemde toon van Van Kooten.. Dat hele gedoe alsof jagen zo'n kwade bezigheid is gaat nergens over.
Nee, plezierjacht is een prima bezigheid.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:10 schreef Xaobotnik het volgende:
Beetje vreemde toon van Van Kooten.. Dat hele gedoe alsof jagen zo'n kwade bezigheid is gaat nergens over.
nouuu leg eens uitquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:11 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Jagers zijn dan ook trieste figuren.
E da gelijk slaan. De tokkie werkt bij de bewaking.quote:
Dus ook veel Duitse asielzoekers? Raar verhaal.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:13 schreef marcodej het volgende:
Er is al zeven jaar een AZC hier.
De helft van de vrouwelijke bevolking is verkracht en al onze fietsen zijn gejat.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:13 schreef marcodej het volgende:
De helft van de vrouwelijke bevolking is verkracht en al onze fietsen zijn gejat.
Lekker voor jequote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:13 schreef marcodej het volgende:
Zoeken geluk.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:14 schreef luxerobots het volgende:
Ik snap niet waarom 'asielzoekers' van duizenden kilometers ver, hier in Nederland opgevangen moeten worden.
Ik verlang naar ze. Al sinds Pimquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Het is wachten tot Kees van Kooten zich ook in deze discussie mengt.
Kees van Kooten altijd + 1.
Daar is het een pleurisbende, hier is het redelijk normaal. Als je de centen hebt, dan is het logisch dat je hierheen trekt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:14 schreef luxerobots het volgende:
Ik snap niet waarom 'asielzoekers' van duizenden kilometers ver, hier in Nederland opgevangen moeten worden.
Hij was een halve Syriër. Wat inderdaad iets anders is.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:15 schreef Patrice_Consigny het volgende:
STEVE JOBS WAS GEEN VLUCHTELING
DAARNAAST: CHERRYPICKING
Of het feit dat dit soort figuren menen een monopolie op het 'volk' of 'landsbelang' te hebben.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:16 schreef Xaobotnik het volgende:
Niet alleen emotie, ook pure domheid en impulsen. Dat mag best benoemd worden als tokkie. Er is nu eenmaal een verschil. En zoals Pauw zegt moet je dergelijke 'uiting van bezorgdheid' best kunnen beantwoorden. Maar dit soort figuren vind dat de vrijheid van meningsuiting (achterlijk riepen) alleen voor hen geldt en als ze het terugkrijgen gaan ze lopen zeuren.. Een beetje als voetbalsupporters die lopen te janken over een gebaar van een speler nadat ze zelf de hele tijd met twee middelvinger s omhoog hebben gestaan.
Kende zijn vader niet eens. Het schijnt dat ze elkaar zelfs wel eens ontmoet hebben en het niet van elkaar wisten dat ze vader en zoon waren.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:16 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hij was een halve Syriër. Wat inderdaad iets anders is.
Wim de Bie heeft niet voor niets afscheid genomen van Kees.quote:
Precies, Rotterdam hoort niet bij Nederlandquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:18 schreef PowerLoungen het volgende:
Flikker ze allemaal maar in Rotterdam
Pff... in Rotterdam wordt het geld verdiend en in Den Haag flikkeren ze het weer over de balkquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
Precies, Rotterdam hoort niet bij Nederland
En Oranje? En Purmerend? Gewoon heel Nederland ontzien. Belachelijke asielwet, er zijn zo veel extreem treurige gevallen in deze wereld. En we laten tienduizenden Syriërs toe. Dat wordt een gemeenschap als de Turkse en Marokkaanse in Nederland. Met alle bijbehorende problemen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
Deze kerel heeft volop gelijk. Rotterdam moet je echt ontzien als het om extra vreemdelingen gaat.
Wordt door de homo's idd al te veel hand in hand gelopen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
Deze kerel heeft volop gelijk. Rotterdam moet je echt ontzien als het om extra vreemdelingen gaat.
en ook ebola, tering en tyfusquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:20 schreef Joezi het volgende:
Die PVVgast in het publiek straalt ook 1 en al verkrachter uit
Gewoon ze allemaal in Zeeland stoppen en dan de Deltawerken opblazen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:21 schreef Martinello het volgende:
We kunnen natuurlijk de Markerwaard alsnog droogleggen en daar één groot AZC van maken.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:21 schreef Coco98 het volgende:
Vluchten voor geweld, helemaal naar Nederland
Zweden is het beloofde landquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:21 schreef Coco98 het volgende:
Vluchten voor geweld, helemaal naar Nederland
lol stad met de meeste werklozenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Pff... in Rotterdam wordt het geld verdiend en in Den Haag flikkeren ze het weer over de balk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |