Misselikkmakendquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb ook geen bevestigingsemail gehad.
alsof je een emmer leeggooitquote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:18 schreef Isane het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
alle stemmers identificeren zich met de deelnemers aan dit programma.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:18 schreef mabo11 het volgende:
Nederland niet naar EK
Downies winnen belangrijkste TV-prijs van Nederland
What next?
Olympische spelen geen 1x goud.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:18 schreef mabo11 het volgende:
Nederland niet naar EK
Downies winnen belangrijkste TV-prijs van Nederland
What next?
Voor downies kan ik ook wel richting mijn buurman. Bedenk wat leuks.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:19 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die dit programma niks gunnen
Vast ook nooit gezien, het is echt een gaaf programma
Ik snap die haat ook niet zo. Het is een mooi integer programma.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:19 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die dit programma niks gunnen
Vast ook nooit gezien, het is echt een gaaf programma
Voor mensen met 2.86s of zoquote:
Denken dat dat echt downies zijnquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:20 schreef bombmannl het volgende:
Dit programma is zo gescript als wat, rot toch op joh
Ze zijn beide weg.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
1 was wel genoeg en dan nog 100 x quoten jongens
MAD?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
1 was wel genoeg en dan nog 100 x quoten jongens
Ik heb net 100 of meer dwdd op's door zitten spitten om de goeie te vinden dus ik ben een klein beetje pissigquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:20 schreef Sked het volgende:
en je hoeft mijn post ook niet te verwijderen hoor
Weet niet of er lucht of zand in een bal zit.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:19 schreef luckass het volgende:
[..]
Die kan geen drie keer een bal hooghouden
Je komt hooguit onderaan de pagina terechtquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:21 schreef AF_ het volgende:
Laat nou eens alles staan dit is niet te volgen meer
had je wat? Ik ben mad dus kom maar opquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:21 schreef Remzz het volgende:
Ook berichten gaan verwijderen in zo'n snellopend topic
De pagina verspringt steedsquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je komt hooguit onderaan de pagina terecht
Het zit diep.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
had je wat? Ik ben mad dus kom maar op
Behalve bij sportquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:21 schreef franklop het volgende:
Blijft de NPO he, alles uitgebreid voor en nabeschouwen zoals bij sport.
Valt me nog mee dat ze de uitreiking nog live deden
Nou meer dat het over 5 minunten over is, is het topic dicht heb je er tot in de eeuwigheid geen last meer vanquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Karina is mad. Wat gaan we hiermee doenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehehe inderdaadquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:22 schreef donald_dick het volgende:
Reclame voor ZAPP om 22:30Zegt wel iets over het niveau
bij sport lullen ze alleen maar, juist niks livequote:
Heb je Ricardo Ricco en Sierd de Vos nu weggebonjourd?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Jouw schuld man. Met je perziksapGodver
Goude opmerkingquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:20 schreef Remzz het volgende:
Jaja liefdevolle Johnny totdat die een lekker wijf ziet.
Hey de trainert van liverpoolquote:
Ik ben teruggegaan tot april vorig jaarquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je Ricardo Ricco en Sierd de Vos nu weggebonjourd?
Oei nou durf ik het gifje niet meer te plaatsen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Als dat geen feest gaat wordenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:23 schreef indiaantje89 het volgende:
Nu gezellig met z'n allen coke nakken op de afterrrrrrrparty natuurlijk.
Verdomme.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben teruggegaan tot april vorig jaarVolgens mij is de een goeie. Er stond op een gegeven moment zelfs Geert Wilders
___
Ik heb een heel klein stukje gevolgd toen keek ik hier en was ik een beetje mad. Kan gebeurenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:24 schreef Max23 het volgende:
[..]
Oei nou durf ik het gifje niet meer te plaatsen.
Ik wilde zeggen: "Karina komt ook een kijkje nemen hier"
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben teruggegaan tot april vorig jaarVolgens mij is de een goeie. Er stond op een gegeven moment zelfs Geert Wilders
___
Dat tuig begint te spelen...quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:24 schreef Crushly het volgende:
Ik ben een mongool, alles wat ik doe is toch wel leuk.
Sjinkie en Sierd staan er nog steeds overigens.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
___
Dat is al weer een hele poos geleden dat ik dat heb gedaan.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:25 schreef AF_ het volgende:
Zeg Karina, hoe is het met
[ afbeelding ]
?
Ik gun Geraldine ook een hoop.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
Vind het wel oprecht jammer dat die vervelende Chantal Janzen gewonnen heeft. Had het de andere dames veel meer gegund.
Ow ik loop achterquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is al weer een hele poos geleden dat ik dat heb gedaan.
Ik kijk morgen nog even verder terug. Dit was het beste wat ik kon vindenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sjinkie en Sierd staan er nog steeds overigens.
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik gun Geraldine ook een hoop.
Zijn er beelden van?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:25 schreef franklop het volgende:
over Jan Smit gesproken. Yolante schijnt te zijn bevallen
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:25 schreef franklop het volgende:
Ik mag hopen dat hier een extra nosjournaal voor wordt ingelast?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:25 schreef franklop het volgende:
TV / [DWDD] #710 En de goalquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk morgen nog even verder terug. Dit was het beste wat ik kon vinden
Wist je dat er ooit een Geraldine SC was?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik gun Geraldine ook een hoop.
Denk niet dat hij daar nog mee geassocieerd wil worden. Of andersom.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:25 schreef franklop het volgende:
Jan Peter Balkenende vindt dit leukquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:26 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat hier een extra nosjournaal voor wordt ingelast?
Mensen vinden het leuk omdat mensen met downquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:26 schreef Karina het volgende:
Maar goed ik heb Syndroom nog nooit gezien dus geen idee of het leuk is. Blijkbaar vinden heel veel mensen het leuk dus.
Een zoon, over 20 jaar dus weer een topvoetballerquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:25 schreef franklop het volgende:
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:27 schreef franklop het volgende:
[..]
Jan Peter Balkenende vindt dit leuk
Ah tx! Moet ik alleen nog dat ene plaatje weer toevoegen onderaan. Doe het morgen wel mijn laptop is aan het bokken plus jakhalzen moeten er ook nog uit zie ik nu.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
TV / [DWDD] #710 En de goal
Hier is de originele.
Daar maakte ik toch deel van uit hequote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Wist je dat er ooit een Geraldine SC was?
Geraldine verdient liefdequote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Mensen stemmen er vooral op omdat die jongens en meisjes met een heel moeilijk leven een fantastisch avontuur kunnen beleven in hun kleine wereld.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:26 schreef Karina het volgende:
Maar goed ik heb Syndroom nog nooit gezien dus geen idee of het leuk is. Blijkbaar vinden heel veel mensen het leuk dus.
dan gaat t over jort of geldquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:21 schreef PowerLoungen het volgende:
Gaan we nu de Jort Keldershow zien?
Heb je het nu over Syndroom of Expeditie Robinson?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Mensen stemmen er vooral op omdat die jongens en meisjes met een heel moeilijk leven een fantastisch avontuur kunnen beleven in hun kleine wereld.
Zo werkt het wel een beetje, net als bij Undateables.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:27 schreef AF_ het volgende:
[..]
Mensen vinden het leuk omdat mensen met down
SynDROOMquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heb je het nu over Syndroom of Expeditie Robinson?
Met het verschil dat The Undateables pure slapstick is en SynDROOM nietquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo werkt het wel een beetje, net als bij Undateables.
Volgens mij heb ik dat ooit wel eens gezien ergens.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Haha.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
Linda de Mol vind ik dan wel weer leuk. Geen greintje kapsones.
Nounounouquote:
Je hebt het over je Utopia-clubjequote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
ow okay, ANUSREKKER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
Bert van Oostveen kan opgelucht adem halen, het nationale voetbal is gered!quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:39 schreef Houtenbeen het volgende:
Yolanthe is bevallen van een jongentje
Ziek is hij gewoonquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Joezi is van de mannenliefde. Dat kan je hem niet kwalijk nemen.
Fantastisch nieuwsquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:39 schreef Houtenbeen het volgende:
Pascalus en ik vinden dit leuk.quote:
Wij, de belastingbetaler.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:41 schreef H0D3NPYL het volgende:
Wie betaalt al die champagne daar eigenlijk?
Xess Xavaquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:39 schreef Houtenbeen het volgende:
Het Nederlands voetbal is gered! Een nieuwe sneijdertje!quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:39 schreef Houtenbeen het volgende:
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:50 schreef schrijfveer het volgende:
ik weet niet meer hoe die man heet die deze uitreiking presenteerde
quote:
Nee, dat was niet Maxim Hartman, die ken ik. Dat was een kale man met een nogal lomp gevoel voor humor. Hij maakte ook zo'n burn naar de moeder van Johny de Mol toe.quote:
Dat was wel Maxim Hartmanquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:52 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Nee, dat was niet Maxim Hartman, die ken ik. Dat was een kale man met een nogal lomp gevoel voor humor. Hij maakte ook zo'n burn naar de moeder van Johny de Mol toe.
En lijkt het jochie verdacht veel op Jan Smitquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:39 schreef Houtenbeen het volgende:
Hoezoquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 01:00 schreef MakkieR het volgende:
[..]
En het jochie lijkt verdacht veel op Jan Smit
Kan natuurlijk ook van de melkman zijn, Yolanthe is nou eenmaal niet erg kieskeurigquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 01:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
HoezoHeeft ie een brilletje
![]()
[ afbeelding ]
Dat kost te veel geld, met te veel risico dat het flopt. Never gonna happen, of er moet een rijke investeerder zijn die daar heil in ziet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:56 schreef MakkieR het volgende:
Best wel lachen, er zijn drie genomineerden en ik heb echt nog nooit een keer een programma van hun gezien. mijn mening het Nederlandse televisie aanbod is echt bagger.
Waarom eens niet in onze geschiedenis duiken om een prachtige serie te maken over vaderlandse geschiedenis. Zoals de film Michiel de Ruyter, daar zou je mij warm voor kunnen krijgen niet voor de zoveelste reality programma met her en der een ander accentje en voila we hebben weer een nieuw programma geheel in het concept John de Mol.
Misschien is dat dan ook wel een typisch Nederlands probleem waar producers liever goedkope troep maakt dan zo nu en dan eens risico te nemen om te gaan voor kwaliteit.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 07:58 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dat kost te veel geld, met te veel risico dat het flopt. Never gonna happen, of er moet een rijke investeerder zijn die daar heil in ziet.
Je moet je ook voorstellen dat er maar twee grote partijen zijn die heel veel samenwerken, heb je een goed idee dan krijg je dit.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 08:05 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Misschien is dat dan ook wel een typisch Nederlands probleem waar producers liever goedkope troep maakt dan zo nu en dan eens risico te nemen om te gaan voor kwaliteit.
Nou ja, er worden natuurlijk wel degelijk goede documentaires en dramaseries in Nederland gemaakt (en dan bedoel ik niet een Flikken Maastricht). Punt is denk ik dat zo'n miljoenenproductie ook een beetje internationale allure moet hebben, wil men het het risico waard vinden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 08:05 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Misschien is dat dan ook wel een typisch Nederlands probleem waar producers liever goedkope troep maakt dan zo nu en dan eens risico te nemen om te gaan voor kwaliteit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |