Dat was principieel, da's anders.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:44 schreef zoem het volgende:
"Er zijn kandidaten die voor veel minder hebben opgegeven"
Ja, jij dus Dennis![]()
Als er geen twist is word ik razendquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:45 schreef zoem het volgende:
Straks besluit Marian om direct na de stemming (met Sandra exit) eruit te stappen. Zou dat de twist zijn?
M'n TTquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was principieel, da's anders.
Wat was jouw TT?quote:
Ditquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:44 schreef zoem het volgende:
"Er zijn kandidaten die voor veel minder hebben opgegeven"
Ja, jij dus Dennis![]()
waarom?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:48 schreef bombmannl het volgende:
Amara vind ik echt een verschrikkelijk wijf, vraag niet waarom
Ranzig ook ofzoquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:48 schreef bombmannl het volgende:
ze ziet wel leuk uit als ze het weer presenteertquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:48 schreef bombmannl het volgende:
Omdat ze schurft heeft?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:48 schreef bombmannl het volgende:
Nu ze elke keer de aflevering door elkaar gooien en na het stemmen nog wat babbelen.quote:
Echt hequote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:49 schreef Nizno het volgende:
Marian op Tim, Dan had ze wel anderen mee moeten nemen in dit complot
Ja hequote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:50 schreef DuvelDuvel het volgende:
Arme Sandra![]()
Ik vond d'r net wel lief worden.
Had er nog altijd weinig mee maar voor het spel was ze wel interessant geweest.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:50 schreef DuvelDuvel het volgende:
Arme Sandra![]()
Ik vond d'r net wel lief worden.
ja preciesquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:51 schreef DuvelDuvel het volgende:
Toevallig net de stem van Marian en Sandra er als eerste uithalen.
Toevallig ja.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:51 schreef H0D3NPYL het volgende:
Volgorde altijd geregisseerd bij ER
Die motivatie heeft ER vakkundig de nekt omgedraaid door te veel eten uit te delen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:51 schreef Guppyfriend het volgende:
Dat gaat ze nog tegenvallen straks. Iemand die eten zoekt wegspelen
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:51 schreef Negentiendertig het volgende:
Wat zal Sandra zich genaaid voelen
Ze had Kim en Amara misschien mee kunnen krijgen..quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:51 schreef Nizno het volgende:
Zo jammer dat Marian niet de anderen mee heeft getrokken om juist Tim er uit te krijgen.
Die grijns achtig iets ook van Tim... bah
Echt niemand gaat luisteren. Wat is die walgelijk slecht zeg.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:52 schreef wolfrolf het volgende:
Toevallig, maar er komt een nieuw album van Sandra van Nieuwland aan
Dat is lekker relevant voor een programma dat in het voorjaar wordt opgenomenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:52 schreef wolfrolf het volgende:
Toevallig, maar er komt een nieuw album van Sandra van Nieuwland aan
En Sandra.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze had Kim en Amara misschien mee kunnen krijgen..
Ja die neem ik voor de volledigheid niet mee.quote:
nee hoor ze weten toch wanneer het uitgezonden wordt.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is lekker relevant voor een programma dat in het voorjaar wordt opgenomen
ja maar dat is elk jaar. Je hoeft niet de sterkste te zijn om in de finale te komen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:54 schreef zoem het volgende:
Jammer, weer een waardige finalekandidaat weg.
even minuten jankenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:54 schreef Sked het volgende:
Er moeten nog zo'n 7 minuten gevuld worden.
Je komt bijna gegarandeerd niet in de finale als je sterk bent.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar dat is elk jaar. Je hoeft niet de sterkste te zijn om in de finale te komen.
Jammer dat ER niet meer in die motivatie voorziet. Vroeger had je de sterksten nodig om te overleven...quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar dat is elk jaar. Je hoeft niet de sterkste te zijn om in de finale te komen.
Samensmelting dusquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:57 schreef Nizno het volgende:
Ze keken allemaal naar rechts dus daar kwamen mensen aan
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:57 schreef luxerobots het volgende:
Bluf, fantastische serie, ik kan iedereen van harte aanbevelen om te blijven kijken.
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:57 schreef luxerobots het volgende:
Bluf, fantastische serie, ik kan iedereen van harte aanbevelen om te blijven kijken.
Of plak de nieuwe OPfoto ffquote:
Ik ookquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
toch effe naar die gouden cockring zappen.
Neuj, ik kan die van HHB nog wel doen. maar knippen en plakken in een plaatje kan ik nietquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:03 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Zit dat niet in de mod opleiding![]()
[ afbeelding ]
Ja, die Marian ja, doet niks, hoort niks, zegt niks.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:18 schreef danos het volgende:
Wat een fokking losers en Marian de luie Judas. Niet vaak geïrriteerd geweest na een stemming, maar is gewoon weer kansloze actie.
Dan kun je beter de TV uitzetten geloof ikquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:21 schreef Cyan9 het volgende:
Ik gun nu praktisch niemand de winst meer. In team rood vind ik alleen Anna niet irritant, en na deze actie mag team geel eigenlijk ook meteen allemaal met een flinke infectie naar huis.
#teamsandra #rip
Ik ben nu ook echt er even klaar mee. Komt wel weer terug denk ik, al was het alleen maar om het moment te zien dat Tim (en Danny) er keihard wordt uitgestemd (of z'n voet kwijtraakt door die infectie).quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:30 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Dan kun je beter de TV uitzetten geloof ik
Die heeft een uitmuntende tactiek, niemand heeft het door.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:52 schreef Ice2015 het volgende:
Hoe is het mogelijk dat die luie koe Marian er nog in xit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moeten zij weten
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:14 schreef H0D3NPYL het volgende:
Waarom zou je dat willen weten, gewoon aflevering voor aflevering kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat stemmen ronselen was echt ziekelijk. 1 spotje aan het begin van het programma zou voldoende moeten zijn als het programma het waard is om op te stemmen. Continue die tekst in beeld werkt bij mij averechts.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:57 schreef Sirolf het volgende:
Opvallend trouwens hoe ze aan het begin nog vol aan het stemmen werven waren voor Expeditie Robinson voor de Televizierring, maar halverwege de uitzending opeens de tekst rechtsboven uit beeld was en er juist oproepen kwamen voor SynDROOM. Zal wel komen door de tussenstand die halverwege bekend werd gemaakt waarin Robinson op de 3e plek stond...
Joh.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:57 schreef Sirolf het volgende:
Opvallend trouwens hoe ze aan het begin nog vol aan het stemmen werven waren voor Expeditie Robinson voor de Televizierring, maar halverwege de uitzending opeens de tekst rechtsboven uit beeld was en er juist oproepen kwamen voor SynDROOM. Zal wel komen door de tussenstand die halverwege bekend werd gemaakt waarin Robinson op de 3e plek stond...
Nou.. Wat me dit seizoen extra irriteert is dat er totaal geen spanning in zit richting de eilandraad. Iemand heeft een plan, daarna krijgen we precies te horen wat het plan is, daarna krijgen we te zien wat alle anderen van het plan vinden en of ze er in meegaan, en dan volgt er een compleet voorspelbare eilandraad.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 09:47 schreef Ronaldsen het volgende:
Voor het programma wel leuk dat Sandra er uit gestemd werd, anders was het wel heel voorspelbaar allemaal.
Was idd leuker geweest als Marian zonder de camera's toch de dames mee had gekregen om op Tim te stemmenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 09:52 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nou.. Wat me dit seizoen extra irriteert is dat er totaal geen spanning in zit richting de eilandraad. Iemand heeft een plan, daarna krijgen we precies te horen wat het plan is, daarna krijgen we te zien wat alle anderen van het plan vinden en of ze er in meegaan, en dan volgt er een compleet voorspelbare eilandraad.
Precies!quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 09:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
Was idd leuker geweest als Marian zonder de camera's toch de dames mee had gekregen om op Tim te stemmen
ik vind het irritanter dat de eilandraden ineens overdag zijn.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 09:52 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nou.. Wat me dit seizoen extra irriteert is dat er totaal geen spanning in zit richting de eilandraad. Iemand heeft een plan, daarna krijgen we precies te horen wat het plan is, daarna krijgen we te zien wat alle anderen van het plan vinden en of ze er in meegaan, en dan volgt er een compleet voorspelbare eilandraad.
Dat heeft met opnameschema's te maken, alle landen nemen in dezelfde decors op. Nederland heeft jarenlang in de avond gezeten, dat zal wel moeten roulerenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 10:33 schreef Coritchando het volgende:
[..]
ik vind het irritanter dat de eilandraden ineens overdag zijn.
ik krijg gelijk een soort Utrecht centraal visioen, ipv idyllisch eilandquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 10:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat heeft met opnameschema's te maken, alle landen nemen in dezelfde decors op. Nederland heeft jarenlang in de avond gezeten, dat zal wel moeten rouleren
ze nemen dat toch niet allemaal tegelijk op?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 10:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat heeft met opnameschema's te maken, alle landen nemen in dezelfde decors op. Nederland heeft jarenlang in de avond gezeten, dat zal wel moeten rouleren
Meestal wel een aantal landen tegelijk, waarbij er gebruikt wordt gemaakt van verschillende eilanden voor de teams. De Eilandraad en de proeven worden gezamenlijk gebruikt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 11:31 schreef Coritchando het volgende:
[..]
ze nemen dat toch niet allemaal tegelijk op?
Vormt geen bedreiging, gaat vanzelf weg.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:52 schreef Ice2015 het volgende:
Hoe is het mogelijk dat die luie koe Marian er nog in xit
Tweede bij het touwhangen van zijn groep ondanks zwaar geblesseerde voet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 12:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar wat voegt Tim nou eigenlijk toe? Regelt hij veel eten?
Maar wat doet hij verder? Anders dan goed zijn in proeven?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 12:10 schreef Nober het volgende:
Die proef op het eind leek mij de samensmeltingsproef.
[..]
Vormt geen bedreiging, gaat vanzelf weg.
[..]
Tweede bij het touwhangen van zijn groep ondanks zwaar geblesseerde voet.
Hij hoeft niet veel te doen aangezien Klaas, Sandra en Sander de vissers zijn?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 12:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar wat doet hij verder? Anders dan goed zijn in proeven?
Geen idee, ik probeer terug te denken wat hij nu ooit heeft gedaan op het kamp ofzo, maar er komt niets. Ik vind hem echt het prototype veel te goed in proeven, puur door zijn fysiek. Hij heeft niets dat daarvoor compenseert omdat hij bijvoorbeeld echt heel veel bijdraagt aan het kamp en hij aarzelt niet messen in ruggen te steken. In mijn ogen was hij daarom de betere kandidaat om weg te stemmen..quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 12:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij hoeft niet veel te doen aangezien Klaas, Sandra en Sander de vissers zijn?
Die Marianne.... man man man wat een domme doos. Die laat echt alles maar gebeuren, zelfs als een groep je beledigd waar je bijstaatquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 12:25 schreef CPS2000 het volgende:
Haha eindelijk laat achterbakse Tim zijn ware aard zien. En nog steeds zijn er mensen die Danny een grotere gluiperd vinden. 'Wees trots he'.. Danny is gewoon een gast met een minderwaardigheidscomplex die graag wil winnen. Maar hij speelt het spel wel met open vizier. Tim gooit zijn maatjes zonder scrupules onder de bus en geeft ze ook nog een trap na. En Marian laat zich ook nog gebruiken voor dat rare plannetje. Hoe hij ook over haar sprak toen hij dat plan bekend maakte
Sowieso ging iedereen wel heel makkelijk mee. Denk dat het teamgevoel nu wel aardig weg is. Tim-Sander-Klaas band zal nog wel sterk zijn maar het zou me niet verbazen als Kim en Amara nu andere verbonden gaan sluiten.
Ik heb het idee dat hij de pokerbroers na wil doen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 12:55 schreef Xurk het volgende:
Nu zag je ook weer tijdens de eilandraad dat Tim moeilijk zijn gezicht in de plooi kon houden toen hij doorhad dat zijn plan slaagde.
Na de samensmelting eerst de gevaarlijke Danny Sander en Tim eruit en vervolgens rianne vs Anna en wat er nog over is in de finale.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 12:31 schreef Nober het volgende:
Zie het nog wel gebeuren dat we weer een vrouwenfinale krijgen met team noord.
Marian is supertrots op zichzelf.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 12:34 schreef planethugo het volgende:
[..]
Die Marianne.... man man man wat een domme doos. Die laat echt alles maar gebeuren, zelfs als een groep je beledigd waar je bijstaatwaarom die meedoet aan Robinson is het grootste raadsel van de hele serie.
En dan zal ze de samensmelting nog gaan halen ook want iemand die zo een plannetje smeed is zelf de volgende die aan de beurt is, zo is jaar na jaar gebleken
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 13:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Marian is supertrots op zichzelf.
Omdat ze het helemaal ok vind dat ze geen make up op kan.
Dat komt omdat jij het niet als spel ziet blijkbaar, daarin horen winnaars en verliezers. En dan kan je gaan mokken als je eruit moet, maar daar ben je zelf aan begonnen en je weet zelf wat het spel is.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 12:55 schreef Xurk het volgende:
Dat Sandra nog zo "warm" afscheid van ze nam vond ik ook verrassend, ik had dat niet gekund.
Die "zwaar geblesseerde voet" valt echt wel meequote:Op vrijdag 16 oktober 2015 12:10 schreef Nober het volgende:
Tweede bij het touwhangen van zijn groep ondanks zwaar geblesseerde voet.
Is dat zo? Volgens mij stemde zij op Tim...quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 12:25 schreef CPS2000 het volgende:
En Marian laat zich ook nog gebruiken voor dat rare plannetje.
Tim, Klaas, Amara, Sander en Kim zijn echt nare figurenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 17:34 schreef lars91 het volgende:
Er is veel afgegeven op Teske, maar ik vind die Marian veel erger. Teske was gewoon nog te jong voor ER. Overigens had die gewoon de samensmelting gehaald als ze ipv Sandra naar 'het andere' eiland was vertrokken. Marian is als persoonlijkheid gewoon totaal ongeschikt en Sandra eruit vind ik ook prima. Nietszeggende kandidaat.
Dit inderdaad.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:04 schreef Montagui het volgende:
[..]
Is dat zo? Volgens mij stemde zij op Tim...
Amara vind ik echt verschrikkelijk, mag er heel snel uit, maar dat zal wel nietquote:Op zondag 18 oktober 2015 15:09 schreef DKUp het volgende:
[..]
Tim, Klaas, Amara, Sander en Kim zijn echt nare figuren
Ook bij een spelletje kan je boos reagerenquote:Op zondag 18 oktober 2015 11:09 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij het niet als spel ziet blijkbaar, daarin horen winnaars en verliezers. En dan kan je gaan mokken als je eruit moet, maar daar ben je zelf aan begonnen en je weet zelf wat het spel is.
Ik vind dat je, net als bij WIDM e.d., het spel los moet zien van je band met andere kandidaten.
Natuurlijk snap ik dat het een spel is en dat er sowieso iedere week iemand uit moet, maar het ging me hier meer om de manier hoe het tot stand kwam. Eerst in haar gezicht grappen: "Nou, we dachten net - we stemmen Sandra eruit... nee hoor, grapje!" om vervolgens haar er daadwerkelijk uit te knikkeren op een achterbakse manier omdat ze blijkbaar te onzeker zijn over hun eigen kunnen (tijdens de samensmeltingsproef), terwijl zij na Klaas voor het meeste eten heeft gezorgd. En na haar eruit te hebben gestemd dus ook nog zo schijnheilig gaan lopen doenquote:Op zondag 18 oktober 2015 11:09 schreef Coritchando het volgende:
Dat komt omdat jij het niet als spel ziet blijkbaar, daarin horen winnaars en verliezers. En dan kan je gaan mokken als je eruit moet, maar daar ben je zelf aan begonnen en je weet zelf wat het spel is.
Ik vind dat je, net als bij WIDM e.d., het spel los moet zien van je band met andere kandidaten.
Het is toch juist een heel domme zet?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 12:55 schreef Xurk het volgende:
Het was tactisch dan wel een enorm slimme zet om Sandra eruit te stemmen wegens de al eerder genoemde redenen (sterker dan Marian, Marian valt toch af bij de samensmeltingsproef, zonderde zich een beetje af, kans was groot dat ze naar rood zou "overlopen" na de samensmelting), maar de manier waarop het gebeurde vond ik echt ronduit smerig
Ik moet zeggen dat ze echt zwaar afgetakeld is de laatste jaren.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 13:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Marian is supertrots op zichzelf.
Omdat ze het helemaal ok vind dat ze geen make up op kan.
Dat Tim een rat is daar zijn we het snel over eens hoorquote:Op zondag 18 oktober 2015 23:56 schreef Xurk het volgende:
[..]
Natuurlijk snap ik dat het een spel is en dat er sowieso iedere week iemand uit moet, maar het ging me hier meer om de manier hoe het tot stand kwam. Eerst in haar gezicht grappen: "Nou, we dachten net - we stemmen Sandra eruit... nee hoor, grapje!" om vervolgens haar er daadwerkelijk uit te knikkeren op een achterbakse manier omdat ze blijkbaar te onzeker zijn over hun eigen kunnen (tijdens de samensmeltingsproef), terwijl zij na Klaas voor het meeste eten heeft gezorgd. En na haar eruit te hebben gestemd dus ook nog zo schijnheilig gaan lopen doen
Ja too little too late, in de 1 op 1 camera zei ze ook dat ze er veel moeite mee had. In de groep stond ze maar een beetje rond te kijken en zei ze alleen dat ze het een hard plan vond oid. Snap het ergens ook wel maar toch. Minste wat ze had kunnen doen was snitchen bij Sandra.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:04 schreef Montagui het volgende:
[..]
Is dat zo? Volgens mij stemde zij op Tim...
Toen ik zag hoe oud ze is geworden voelde ik mijzelf ook oud.quote:Op maandag 19 oktober 2015 06:50 schreef avotar het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ze echt zwaar afgetakeld is de laatste jaren.
Hoewel ik me blijkbaar langzamerhand moet gaan realiseren dat De Cock heel wat ouder is dan ik denk.
Maar ze snapt geen reet van het spel.quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:36 schreef CPS2000 het volgende:
[..]
Ja too little too late, in de 1 op 1 camera zei ze ook dat ze er veel moeite mee had. In de groep stond ze maar een beetje rond te kijken en zei ze alleen dat ze het een hard plan vond oid. Snap het ergens ook wel maar toch. Minste wat ze had kunnen doen was snitchen bij Sandra.
By far inmiddels toch wel de meest onbenullige kandidaat van Robinson ooit....quote:Op woensdag 21 oktober 2015 14:32 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Maar ze snapt geen reet van het spel.
Ja, het is een goed seizoenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:43 schreef RedFever007 het volgende:
ik kijk dit seizoen voor het eerst niet, nog iets gemist?
Gewoon kijken, ik zal het niet doorvertellen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:09 schreef Bleie het volgende:
![]()
Meneer Bleie is de hort op vanavond, dus ik mag niet kijken.
Nee, samen kijken is juist zo leuk. Ik heb wel geduld. Moet alleen dit topic niet meer bekijken straks (en morgen).quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:51 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Gewoon kijken, ik zal het niet doorvertellen.
Ik hoop van nietquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:31 schreef lars91 het volgende:
Ben benieuwd vanavond. Eindelijk exit Marian lijkt me toch
Die gaat er nog wel ff inblijven ook. Totaal ongevaarlijkquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Fucking Hell
![]()
Marian in de samensmelting
Zou mooi zijn als iedereen zijn eigen eten klaar mocht maken. Zou Marian alles rauw moeten etenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:37 schreef H0D3NPYL het volgende:
Marian schranzen als een malle, die heeft het verdiend
En dan wint ze bij puur toevalquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:37 schreef lars91 het volgende:
[..]
Die gaat er nog wel ff inblijven ook. Totaal ongevaarlijk
De ochtend na het zuip- en eetfestijnquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:37 schreef zoem het volgende:
[..]
Hopelijk ligt er nog wel een eetproef in het verschiet.
Dan valt er tenminste nog iets te kotsenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:38 schreef noodgang het volgende:
[..]
De ochtend na het zuip- en eetfestijn
Hopelijk ook aidsquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:39 schreef Moira. het volgende:
En dan de komende week allemaal weer vette buikpijn hehe
Doe ik ook altijdquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:40 schreef lars91 het volgende:
Wie heeft daar het mes links en de vork rechts vast?
In ruil voor stemmen toch?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:40 schreef Moira. het volgende:
Ik vond het van vorig jaar wel leuker dat ze van tevoren moesten beslissen hoe veel eten ze zouden krijgen ofzo
zwarte stemmen volgens mij..?quote:
Ja, toen heeft Kay echt 1 broodje gegeten en vet veel stemmen gekregen, en uiteindelijk mede daardoor ook gewonnen, of iig tot de finale gekomen dankzij die dingen.quote:
ow dat vond ik juist wel mooi tactisch spel.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, toen heeft Kay echt 1 broodje gegeten en vet veel stemmen gekregen, en uiteindelijk mede daardoor ook gewonnen, of iig tot de finale gekomen dankzij die dingen.
Maar die moeilijkdoenerij met die stemmen mis ik dan weer niet
Neequote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:43 schreef 44rdbei het volgende:
Getandenpoetst is dat goed Nederlands?
Lekker joh! Als Anna het neemt, moet je het zeker nemenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:43 schreef Moira. het volgende:
Ik ga dus juist geen Fisherman's Friend kopen dankzij dit soort shit he
QFT !quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:44 schreef zoem het volgende:
"vindt" een kaart
aangewezen door de productie ja
herpesquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:45 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Wat heeft amara op der bakkes zitten
Pigmentvlekken?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:45 schreef KwadeAfdronk het volgende:
dat had ze vorige week of de week er voor ook, ik dacht eerst een vorm van vitiligo, maar op sommige momenten heeft ze het niet. Dus zal wel modder zijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:45 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Vitiligo is juist gebrek aan pigmentatie.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat had ze vorige week of de week er voor ook, ik dacht eerst een vorm van vitiligo, maar op sommige momenten heeft ze het niet. Dus zal wel modder zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |