Dat was principieel, da's anders.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:44 schreef zoem het volgende:
"Er zijn kandidaten die voor veel minder hebben opgegeven"
Ja, jij dus Dennis![]()
Als er geen twist is word ik razendquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:45 schreef zoem het volgende:
Straks besluit Marian om direct na de stemming (met Sandra exit) eruit te stappen. Zou dat de twist zijn?
M'n TTquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was principieel, da's anders.
Wat was jouw TT?quote:
Ditquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:44 schreef zoem het volgende:
"Er zijn kandidaten die voor veel minder hebben opgegeven"
Ja, jij dus Dennis![]()
waarom?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:48 schreef bombmannl het volgende:
Amara vind ik echt een verschrikkelijk wijf, vraag niet waarom
Ranzig ook ofzoquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:48 schreef bombmannl het volgende:
ze ziet wel leuk uit als ze het weer presenteertquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:48 schreef bombmannl het volgende:
Omdat ze schurft heeft?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:48 schreef bombmannl het volgende:
Nu ze elke keer de aflevering door elkaar gooien en na het stemmen nog wat babbelen.quote:
Echt hequote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:49 schreef Nizno het volgende:
Marian op Tim, Dan had ze wel anderen mee moeten nemen in dit complot
Ja hequote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:50 schreef DuvelDuvel het volgende:
Arme Sandra![]()
Ik vond d'r net wel lief worden.
Had er nog altijd weinig mee maar voor het spel was ze wel interessant geweest.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:50 schreef DuvelDuvel het volgende:
Arme Sandra![]()
Ik vond d'r net wel lief worden.
ja preciesquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:51 schreef DuvelDuvel het volgende:
Toevallig net de stem van Marian en Sandra er als eerste uithalen.
Toevallig ja.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:51 schreef H0D3NPYL het volgende:
Volgorde altijd geregisseerd bij ER
Die motivatie heeft ER vakkundig de nekt omgedraaid door te veel eten uit te delen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:51 schreef Guppyfriend het volgende:
Dat gaat ze nog tegenvallen straks. Iemand die eten zoekt wegspelen
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:51 schreef Negentiendertig het volgende:
Wat zal Sandra zich genaaid voelen
Ze had Kim en Amara misschien mee kunnen krijgen..quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:51 schreef Nizno het volgende:
Zo jammer dat Marian niet de anderen mee heeft getrokken om juist Tim er uit te krijgen.
Die grijns achtig iets ook van Tim... bah
Echt niemand gaat luisteren. Wat is die walgelijk slecht zeg.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:52 schreef wolfrolf het volgende:
Toevallig, maar er komt een nieuw album van Sandra van Nieuwland aan
Dat is lekker relevant voor een programma dat in het voorjaar wordt opgenomenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:52 schreef wolfrolf het volgende:
Toevallig, maar er komt een nieuw album van Sandra van Nieuwland aan
En Sandra.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze had Kim en Amara misschien mee kunnen krijgen..
Ja die neem ik voor de volledigheid niet mee.quote:
nee hoor ze weten toch wanneer het uitgezonden wordt.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is lekker relevant voor een programma dat in het voorjaar wordt opgenomen
ja maar dat is elk jaar. Je hoeft niet de sterkste te zijn om in de finale te komen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:54 schreef zoem het volgende:
Jammer, weer een waardige finalekandidaat weg.
even minuten jankenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:54 schreef Sked het volgende:
Er moeten nog zo'n 7 minuten gevuld worden.
Je komt bijna gegarandeerd niet in de finale als je sterk bent.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar dat is elk jaar. Je hoeft niet de sterkste te zijn om in de finale te komen.
Jammer dat ER niet meer in die motivatie voorziet. Vroeger had je de sterksten nodig om te overleven...quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar dat is elk jaar. Je hoeft niet de sterkste te zijn om in de finale te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |