Waarom een open einde? Je hebt ze nog nooit gesproken. Wellicht kan je de wat serieuzere berichten beantwoorden als dat je een beter gevoel geeft.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar dat vind ik oprecht heel erg onaardig en zo'n open einde
Andersom zou ik het ook fijner vinden als iemand de moeite die ik in een bericht stop op zijn minst erkent en beantwoord
Nee man, dit is standaard op datingsites. Vrouwen worden bedolven onder de berichten.. Daar hoeven ze geen fotomodel voor te zijn.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar ben jij zo aantrekkelijk dan? Kan ik me eerlijk gezegd niet voorstellen ergens
Nope, en zoals ik al zei: op mijn foto zie je ook praktisch niks, alleen een deel van mijn gezichtquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar ben jij zo aantrekkelijk dan? Kan ik me eerlijk gezegd niet voorstellen ergens
Nee klopt ook wel maar iemand heeft toch (daar ga ik dan vanuit) de moeite gedaan mijn profiel te lezen en na te denken over een bericht en zo. Dat 'verdient' een antwoord (jaja, ik weet dat ik zo niet overkom hier maar ik ben oprecht erg aardig en een tikje softquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Waarom een open einde? Je hebt ze nog nooit gesproken. Wellicht kan je de wat serieuzere berichten beantwoorden als dat je een beter gevoel geeft.
Nja, veel plezier dan met fulltime afwijzingen sturen de komende dagen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee klopt ook wel maar iemand heeft toch (daar ga ik dan vanuit) de moeite gedaan mijn profiel te lezen en na te denken over een bericht en zo. Dat 'verdient' een antwoord (jaja, ik weet dat ik zo niet overkom hier maar ik ben oprecht erg aardig en een tikje soft)
Het probleem is dat het echt heel moeilijk onderscheid maken is tussen degene die dat wel hebben gedaan en degene die dat niet hebben gedaan.
Kun je niet een leeftijdsgrens aangeven in een profiel? Als er dan nog oude lui gaan reageren dan zou ik die negeren. Die hebben dan duidelijk niet gelezen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nope, en zoals ik al zei: op mijn foto zie je ook praktisch niks, alleen een deel van mijn gezicht
Mannen schrijven gewoon alles aan geloof ik. Ik ben nu serieus eind 50-ers aan het berichten dat ik het leeftijdsverschil een beetje groot vind
(nou ja, ik ben niet onaantrekkelijk of zo hoor, maar dat zou je aan de hand van die foto niet eens kunnen beslissen dus het is ook niet relevant voor het aantal berichten)
Mijn god, ik schaam me af en toe voor mijn mede piemeldragers, ik vind iemand pas een echte man als hij galant en erudiet weet door te dringen tot waar hij wil zijn, maar goed wie ben ikquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee man, dit is standaard op datingsites. Vrouwen worden bedolven onder de berichten.. Daar hoeven ze geen fotomodel voor te zijn.
Ja die staat er vast in bij Okcupidquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Kun je niet een leeftijdsgrens aangeven in een profiel? Als er dan nog oude lui gaan reageren dan zou ik die negeren. Die hebben dan duidelijk niet gelezen.
waar maak jij je allemaal druk om met kerels zegquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:29 schreef Fripsel het volgende:
Ik ben om die reden van okcupid gegaan.. Werd overspoelt.
Paiq is simpel, 90% van de fotoreacties accepteer ik gewoon niet![]()
Irl reageren op mannelijke aandacht vind ik veel lastiger.
Net tot 3x toe complimentjes en goedkeurend geknik gehad van groepjes mannen op straat. Voel me echt een kuiken dan.
Op RP heb je tenminste die "geen interesse" knop. Wel irritant als je dan ziet dat je bericht gelezen is en er helemaal geen reactie komt, zelfs niet zo'n standaard geen interesse bericht.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja die staat er vast in bij Okcupid
(even om het vertrouwen in de mensheid weer een beetje op peil te brengen: Ik heb ook mijn eerste aardige reactie op mijn 'nee dankje' binnen)
Ik moet gewoon wennen aan de aandacht geloof ik.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:31 schreef BeeGees het volgende:
[..]
waar maak jij je allemaal druk om met kerels zegje zegt gewoon dankje en als ze vies zijn dan zeg je gewoon helemaal niks.
Men weet niet meer hoe het hoort, UitStraling. We zijn de laatste der mohicanenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn god, ik schaam me af en toe voor mijn mede piemeldragers, ik vind iemand pas een echte man als hij galant en erudiet weet door te dringen tot waar hij wil zijn, maar goed wie ben ik
Ja zoiets zou wel fijn zijn. Het gaat mij er ook meer om dat ik gewoon even laat weten dat ik het wel gezien heb en je niet negeer omdat ik een bitch ben of zoquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Op RP heb je tenminste die "geen interesse" knop. Wel irritant als je dan ziet dat je bericht gelezen is en er helemaal geen reactie komt, zelfs niet zo'n standaard geen interesse bericht.
Tja zonde eigenlijk, nu moet ik mijn meerdere wel erkennen in jouw galantheid en het heer zijn maar toch vind ik het eeuwig zonde dat de edele kunst van het minnespel verdwenen is en het allemaal zo platvloers is geworden....quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Men weet niet meer hoe het hoort, UitStraling. We zijn de laatste der mohicanen
Sinds wanneer maakt het jou uit was (online)-mensen van jou denken?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja zoiets zou wel fijn zijn. Het gaat mij er ook meer om dat ik gewoon even laat weten dat ik het wel gezien heb en je niet negeer omdat ik een bitch ben of zo
Verder vind ik het qua praktischheid een prima site hoor!
Ja daf denk ik. Nooit gehad dan op straat? Ik vind dat juist vervelend omdat Nooit de types zijn waar ik op valquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:32 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik moet gewoon wennen aan de aandacht geloof ik.
Can of worms...has been opened.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:37 schreef K44S het volgende:
[..]
Sinds wanneer maakt het jou uit was (online)-mensen van jou denken?
Nee mannen schenken minder aandacht aan je als je dik bentquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:37 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Ja daf denk ik. Nooit gehad dan op straat? Ik vind dat juist vervelend omdat Nooit de types zijn waar ik op val
Dank uquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tja zonde eigenlijk, nu moet ik mijn meerdere wel erkennen in jouw galantheid en het heer zijn maar toch vind ik het eeuwig zonde dat de edele kunst van het minnespel verdwenen is en het allemaal zo platvloers is geworden....
Sinds ik oprecht gewoon een aardig mens ben?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:37 schreef K44S het volgende:
[..]
Sinds wanneer maakt het jou uit was (online)-mensen van jou denken?
In het begin wees ik ze ook netjes af, maar dan kom je niet meer van die gasten af joh. Inderdaad "waarom!?" en dan gaan ze zielig doen "geen enkele vrouw hier zit me zitten!" en ik was zo'n ei dat ik ze dan in mn lijst hield omdat ik het sneu vond en voor je het weet ontpopt hij zich tot zo'n vent die kan constant klaagt over hoe oppervlakkig vrouwen zijn, dat ik minder make-up moet dragen (even voor de duidelijkheid: wenkbrauwpoeder, mascara en lipstick is wat ik draag als ik me echt op wil dirkenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:19 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ik ben begonnen met berichtjes terug sturen. Ik heb nu alles van gisteren weg gewerkt
Alleen als ik dus een aardig (ik heb hem geknipt en geplakt) 'dankje maar nee dankje' berichtje stuurt dan krijg je daarna een 'waarom?'
Dus dat is ook niet ideaal
Luxe probleem ik weet het, maar ook die mogen toch? En ze zijn ontopic
Hoe doen de andere dames dit?
Was het vroeger ook. Alleen toen vond die keuring in de kroeg plaats.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dank u
En eens. Het is een ordinaire vleeskeuring geworden.
mwneeh weet niet hoorquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:38 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee mannen schenken minder aandacht aan je als je dik bent
BWAHAHAHAquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Sinds ik oprecht gewoon een aardig mens ben?
Het is daar geen fok of zo he, ik ga er vanuit dat de mensen daar zitten met zuivere intenties en oprecht een partner zoeken. Ze hebben de moeite gedaan om iets over zichzelf te vertellen, persoonlijke vragen in te vullen, mijn profiel te lezen etc etc. Dan vind ik dat je dat best ook serieus mag nemen
Jaja geef me een paar dagen om ook daar cynisch en zuur te rakenquote:
ach nee, waarom zou je dat doen? Je bent ze echt niks verplichtquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het is daar geen fok of zo he, ik ga er vanuit dat de mensen daar zitten met zuivere intenties en oprecht een partner zoeken. Ze hebben de moeite gedaan om iets over zichzelf te vertellen, persoonlijke vragen in te vullen, mijn profiel te lezen etc etc. Dan vind ik dat je dat best ook serieus mag nemen
Ik ben er het perfecte proefkonijn voor en we kunnen wel willen dat het niet zo is, maar helaas.quote:
Ik snap ook echt niet dat mensen denken dat dit werkt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:40 schreef Elvi het volgende:
[..]
In het begin wees ik ze ook netjes af, maar dan kom je niet meer van die gasten af joh. Inderdaad "waarom!?" en dan gaan ze zielig doen "geen enkele vrouw hier zit me zitten!" en ik was zo'n ei dat ik ze dan in mn lijst hield omdat ik het sneu vond en voor je het weet ontpopt hij zich tot zo'n vent die kan constant klaagt over hoe oppervlakkig vrouwen zijn, dat ik minder make-up moet dragen (even voor de duidelijkheid: wenkbrauwpoeder, mascara en lipstick is wat ik draag als ik me echt op wil dirkenIk ben geen Kardashian met contouring-skills) en waarom wil ik echt echt echt niet wil meeten als hij echt echt echt zo aardig tegen me is
Klaag klaag klaag, afijn je kent de topics op Fok
![]()
De naïviteitquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
Ik wil niks, vind zulke aandacht dus juist niet fijn. Maar denk dat vrouwen met overgewicht die aandacht ook wel krijgenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:43 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik ben er het perfecte proefkonijn voor en we kunnen wel willen dat het niet zo is, maar helaas.
Bij mij duurde het 4 dagen op Paiq. Succes.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jaja geef me een paar dagen om ook daar cynisch en zuur te raken
Maar je hebt vast gelijk (je vorige bericht) maar daar ben ik nog niet helemaal geloof ik
Misschien moeten we er hier geld op zetten hoe lang het duurt voor ik ook het vertrouwen in mankind kwijt ben
Wat? Dat je minder aandacht krijgt van mannen als je dik bent? Mwah valt mee.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:43 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik ben er het perfecte proefkonijn voor en we kunnen wel willen dat het niet zo is, maar helaas.
groep 3, walgelijkquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:47 schreef Elvi het volgende:
[..]
Bij mij duurde het 4 dagen op Paiq. Succes.
[..]
Wat? Dat je minder aandacht krijgt van mannen als je dik bent? Mwah valt mee.
- je hebt een groep die je meteen wegklikt als ze je foto zien (op Paiq, en ja zelfs na een leuk gesprek en ja dat is pijnlijk)
- je hebt een groep die meteen de relatie maakt van "dik? Oh dan heb je ook DIKKE TIETEHH!!!" (die mag je zelf wegklikken)
- dan is er een groep die ook meteen zegt "oeh ik heb het nog nooit met een dikke vrouw gedaan!" (ben heel benieuwd hoe die eerste ervaring gaat worden, ik ben er dan zelf niet bij
)
- een groep die het geen kut uitmaakt en je gewoon mooi vind.
De laatste groep is lastiger te vinden, maar groep 2 en 3 geven je in ieder geval wel aandacht
Je vergeet het dubieuze 'Ik val niet op dik maar voor een fattie ben je best knap'quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:47 schreef Elvi het volgende:
[..]
[..]
- je hebt een groep die je meteen wegklikt als ze je foto zien (op Paiq, en ja zelfs na een leuk gesprek en ja dat is pijnlijk)
- je hebt een groep die meteen de relatie maakt van "dik? Oh dan heb je ook DIKKE TIETEHH!!!" (die mag je zelf wegklikken)
- dan is er een groep die ook meteen zegt "oeh ik heb het nog nooit met een dikke vrouw gedaan!" (ben heel benieuwd hoe die eerste ervaring gaat worden, ik ben er dan zelf niet bij
)
De laatste groep is lastiger te vinden, maar groep 2 en 3 geven je in ieder geval wel aandacht
Ik bedoelde meer op straat. Verschil in aandacht en draaiende hoofden is stuk groter nu ik dunner ben.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:47 schreef Elvi het volgende:
[..]
[..]
)
Oja die was ik vergetenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je vergeet het dubieuze 'Ik val niet op dik maar voor een fattie ben je best knap'![]()
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:56 schreef UitStraling het volgende:
Mijn god wat een complete armoede lees ik hier zeg, ik snap ook niet dat vrouwen daar intrappen
misschien onder het motto "niks te verliezen"quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe mannen plat en onaantrekkelijk reageren als ze op jacht zijn naar een grietje.
Gewoon jezelf zijn en schijt aan hebben.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:04 schreef K44S het volgende:
[..]
misschien onder het motto "niks te verliezen"
Het is redelijk lastig ( vind ik zelf ) om een tussenweg te vinden tussen: Te lief en Een klootzak.
Daar ben je niet de enige inquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn god, ik schaam me af en toe voor mijn mede piemeldragers, ik vind iemand pas een echte man als hij galant en erudiet weet door te dringen tot waar hij wil zijn, maar goed wie ben ik
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Men weet niet meer hoe het hoort, UitStraling. We zijn de laatste der mohicanen
Doen die mannen blijkbaar ookquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon jezelf zijn en schijt aan hebben.
Jij bent een dikkertje?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |