Was het vroeger ook. Alleen toen vond die keuring in de kroeg plaats.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dank u
En eens. Het is een ordinaire vleeskeuring geworden.
mwneeh weet niet hoorquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:38 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee mannen schenken minder aandacht aan je als je dik bent
BWAHAHAHAquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Sinds ik oprecht gewoon een aardig mens ben?
Het is daar geen fok of zo he, ik ga er vanuit dat de mensen daar zitten met zuivere intenties en oprecht een partner zoeken. Ze hebben de moeite gedaan om iets over zichzelf te vertellen, persoonlijke vragen in te vullen, mijn profiel te lezen etc etc. Dan vind ik dat je dat best ook serieus mag nemen
Jaja geef me een paar dagen om ook daar cynisch en zuur te rakenquote:
ach nee, waarom zou je dat doen? Je bent ze echt niks verplichtquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het is daar geen fok of zo he, ik ga er vanuit dat de mensen daar zitten met zuivere intenties en oprecht een partner zoeken. Ze hebben de moeite gedaan om iets over zichzelf te vertellen, persoonlijke vragen in te vullen, mijn profiel te lezen etc etc. Dan vind ik dat je dat best ook serieus mag nemen
Ik ben er het perfecte proefkonijn voor en we kunnen wel willen dat het niet zo is, maar helaas.quote:
Ik snap ook echt niet dat mensen denken dat dit werkt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:40 schreef Elvi het volgende:
[..]
In het begin wees ik ze ook netjes af, maar dan kom je niet meer van die gasten af joh. Inderdaad "waarom!?" en dan gaan ze zielig doen "geen enkele vrouw hier zit me zitten!" en ik was zo'n ei dat ik ze dan in mn lijst hield omdat ik het sneu vond en voor je het weet ontpopt hij zich tot zo'n vent die kan constant klaagt over hoe oppervlakkig vrouwen zijn, dat ik minder make-up moet dragen (even voor de duidelijkheid: wenkbrauwpoeder, mascara en lipstick is wat ik draag als ik me echt op wil dirkenIk ben geen Kardashian met contouring-skills) en waarom wil ik echt echt echt niet wil meeten als hij echt echt echt zo aardig tegen me is
Klaag klaag klaag, afijn je kent de topics op Fok
![]()
De naïviteitquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
Ik wil niks, vind zulke aandacht dus juist niet fijn. Maar denk dat vrouwen met overgewicht die aandacht ook wel krijgenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:43 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik ben er het perfecte proefkonijn voor en we kunnen wel willen dat het niet zo is, maar helaas.
Bij mij duurde het 4 dagen op Paiq. Succes.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jaja geef me een paar dagen om ook daar cynisch en zuur te raken
Maar je hebt vast gelijk (je vorige bericht) maar daar ben ik nog niet helemaal geloof ik
Misschien moeten we er hier geld op zetten hoe lang het duurt voor ik ook het vertrouwen in mankind kwijt ben
Wat? Dat je minder aandacht krijgt van mannen als je dik bent? Mwah valt mee.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:43 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik ben er het perfecte proefkonijn voor en we kunnen wel willen dat het niet zo is, maar helaas.
groep 3, walgelijkquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:47 schreef Elvi het volgende:
[..]
Bij mij duurde het 4 dagen op Paiq. Succes.
[..]
Wat? Dat je minder aandacht krijgt van mannen als je dik bent? Mwah valt mee.
- je hebt een groep die je meteen wegklikt als ze je foto zien (op Paiq, en ja zelfs na een leuk gesprek en ja dat is pijnlijk)
- je hebt een groep die meteen de relatie maakt van "dik? Oh dan heb je ook DIKKE TIETEHH!!!" (die mag je zelf wegklikken)
- dan is er een groep die ook meteen zegt "oeh ik heb het nog nooit met een dikke vrouw gedaan!" (ben heel benieuwd hoe die eerste ervaring gaat worden, ik ben er dan zelf niet bij
)
- een groep die het geen kut uitmaakt en je gewoon mooi vind.
De laatste groep is lastiger te vinden, maar groep 2 en 3 geven je in ieder geval wel aandacht
Je vergeet het dubieuze 'Ik val niet op dik maar voor een fattie ben je best knap'quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:47 schreef Elvi het volgende:
[..]
[..]
- je hebt een groep die je meteen wegklikt als ze je foto zien (op Paiq, en ja zelfs na een leuk gesprek en ja dat is pijnlijk)
- je hebt een groep die meteen de relatie maakt van "dik? Oh dan heb je ook DIKKE TIETEHH!!!" (die mag je zelf wegklikken)
- dan is er een groep die ook meteen zegt "oeh ik heb het nog nooit met een dikke vrouw gedaan!" (ben heel benieuwd hoe die eerste ervaring gaat worden, ik ben er dan zelf niet bij
)
De laatste groep is lastiger te vinden, maar groep 2 en 3 geven je in ieder geval wel aandacht
Ik bedoelde meer op straat. Verschil in aandacht en draaiende hoofden is stuk groter nu ik dunner ben.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:47 schreef Elvi het volgende:
[..]
[..]
)
Oja die was ik vergetenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je vergeet het dubieuze 'Ik val niet op dik maar voor een fattie ben je best knap'![]()
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:56 schreef UitStraling het volgende:
Mijn god wat een complete armoede lees ik hier zeg, ik snap ook niet dat vrouwen daar intrappen
misschien onder het motto "niks te verliezen"quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe mannen plat en onaantrekkelijk reageren als ze op jacht zijn naar een grietje.
Gewoon jezelf zijn en schijt aan hebben.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:04 schreef K44S het volgende:
[..]
misschien onder het motto "niks te verliezen"
Het is redelijk lastig ( vind ik zelf ) om een tussenweg te vinden tussen: Te lief en Een klootzak.
Daar ben je niet de enige inquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn god, ik schaam me af en toe voor mijn mede piemeldragers, ik vind iemand pas een echte man als hij galant en erudiet weet door te dringen tot waar hij wil zijn, maar goed wie ben ik
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Men weet niet meer hoe het hoort, UitStraling. We zijn de laatste der mohicanen
Doen die mannen blijkbaar ookquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon jezelf zijn en schijt aan hebben.
Jij bent een dikkertje?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |