abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:22:22 #126
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_156871972
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 11:05 schreef Yesse het volgende:

[..]

Dat komt omdat de vrouwen worden weggejaagd binnen 24 uur als ze een normale foto hebben. Echt alleen maar creeps die me overstelpten met berichtjes.

[..]

Ze zegt toch ook niet dat ze het vervelend vond om weinig berichtjes te krijgen. Ze geeft alleen aan dat mét foto het aantal creeps omhoog is gegaan.
Daar ging het ook niet om, het is nogal een open deur om dan te zeggen dat dat aantal omhoog is gegaan. Ja logisch want mensen willen nu eenmaal zien met wie ze praten dus reageren ze sneller.

Dat wil niet zeggen dat zonder foto dat aantal creeps meer of minder is.
pi_156872118
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 11:22 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Daar ging het ook niet om, het is nogal een open deur om dan te zeggen dat dat aantal omhoog is gegaan. Ja logisch want mensen willen nu eenmaal zien met wie ze praten dus reageren ze sneller.

Dat wil niet zeggen dat zonder foto dat aantal creeps meer of minder is.
ik zeg toch niet dat ik daar verbaasd over ben :') dat had ik wel verwacht

En ja: het aantal creeps gaat omhoog. En het aantal mensen die niet in Nederland woont en mijn in het Nederlands geschreven profiel niet lezen ook. Een compleet zinloze toename dus

Ik denk dat je onderschat wat het verschil is en dus waarom ik er zo verbaasd over ben (en wat voor nietszeggende foto ik geplaatst heb)
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:54:19 #128
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156872588
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 11:05 schreef Yesse het volgende:

[..]

Dat komt omdat de vrouwen worden weggejaagd binnen 24 uur als ze een normale foto hebben. Echt alleen maar creeps die me overstelpten met berichtjes.

[..]

Ze zegt toch ook niet dat ze het vervelend vond om weinig berichtjes te krijgen. Ze geeft alleen aan dat mét foto het aantal creeps omhoog is gegaan.
Sorry, ik zal t niet meer doen

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 11:08 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Dat hoor ik inderdaad vaker. M'n laatste date werd vanaf minuut één helemaal overspoelt met berichten. Ze had ook geen flauw idee wat ze er allemaal mee moest doen. Netjes beantwoorden kost teveel tijd, niets terugsturen voelde alsof ze een arrogante bitch was.

Ik kom ook regelmatig mensen tegen op OkCupid met een volle inbox. :') Veel vrouwen haken snel af of worden helemaal afgestompt door de hoeveelheid (positieve / negatieve) aandacht die ze krijgen.
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 11:16 schreef Yesse het volgende:

[..]

Probleem hiermee is vooral dat je niet meer weet wanneer iemand nou serieus is en wanneer niet. Dus die paar leuke normale mannen mis je daardoor heel snel. Of je bent heel lang bezig met energie steken in idioten.
Dat heb ik ook van een aantal dates te horen gekregen. Dat maakt het als man overigens ook lastiger, probeer maar eens op te vallen tussen al die berichten.

quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 11:20 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dit dus
Nu 'moet' ik al die profielen lezen en besluiten wat ik er mee wil, iets terug sturen, etc. Doe je dat met aandacht dan kost dat flink wat tijd

Zonder foto knappen mensen soms bij voorbaat af omdat je geen foto hebt

Dus het is gewoon een afweging en ik uit alleen mijn verbazing. Ik had wel iets van een verandering verwacht maar niet zo veel
Vooral niet als ik dat afzet tegenover het profiel van mijn vriend
Dat verschil is toch logisch? Vrouwen krijgen over het algemeen zelf genoeg berichten,dus waarom zouden ze zelf berichten gaan sturen naar andere mannen?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_156872763
De portier van m'n coffeeshop is echt een super sexy man. Maar verder dan iets te lang oogcontact en grijnzen naar elkaar zijn we niet gekomen _O-

Zal ik m'n eerste move oooooit proberen te maken?
pi_156872782
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 12:04 schreef Fripsel het volgende:
De portier van m'n coffeeshop is echt een super sexy man. Maar verder dan iets te lang oogcontact en grijnzen naar elkaar zijn we niet gekomen _O-

Waarom zou je het niet doen?
pi_156872802
OMG 1 date heeft al sinds gisteravond niet meer gereageerd maar is wel online!
pi_156872858
quote:

Moet je aan jezelf vragen!
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 12:12:06 #133
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156872902
quote:

Je hebt nog nooit een move gemaakt? Wow...Wat let je overigens?

quote:
8s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 12:06 schreef BeeGees het volgende:
OMG 1 date heeft al sinds gisteravond niet meer gereageerd maar is wel online!
Shit happens
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_156872907
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 12:05 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Waarom zou je het niet doen?
Ik heb mezelf daar een keer heel erg verschut gezet. :@

M'n scooter de stoep op willen rijden teveel gas geven en doorgeschoten tegen die van m'n buurvrouw opknallen :') heel de shop stond er op te kijken. En ging stuk van het lachen. Toen was ik zo zenuwachtig toen ik naar binnenliep dat ik tegen de kast omhoog liep :')

Dat houd me tegen dus, m'n klunzigheid next level _O-
pi_156872914
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 12:12 schreef yats het volgende:

[..]

Je hebt nog nooit een move gemaakt? Wow...Wat let je overigens?

[..]

Shit happens
Ehm het is nooit nodig geweest :@
pi_156872931
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 12:12 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Maar je date toch enkel via internet?
pi_156872957
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 12:12 schreef yats het volgende:
Shit happens
Het is nog geen 24 uur geleden. Maar wel kut gd!
pi_156872973
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 12:14 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Het is nog geen 24 uur geleden. Maar wel kut gd!
En wat houdt je tegen om hem straks zelf nog een bericht te sturen? Of staan er al 5 gelezen berichten van je?
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 12:15:31 #139
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156872975
quote:

[..]

Ik heb mezelf daar een keer heel erg verschut gezet. :@

M'n scooter de stoep op willen rijden teveel gas geven en doorgeschoten tegen die van m'n buurvrouw opknallen :') heel de shop stond er op te kijken. En ging stuk van het lachen. Toen was ik zo zenuwachtig toen ik naar binnenliep dat ik tegen de kast omhoog liep :')

Dat houd me tegen dus, m'n klunzigheid next level _O-
Klunzigheid bij een vrouw is juist een leuke eigenschap

quote:

[..]

Niet heel verrassend eigenlijk
pi_156873036
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 12:15 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

En wat houdt je tegen om hem straks zelf nog een bericht te sturen? Of staan er al 5 gelezen berichten van je?
Dikke doei! Er staan 4. Zo van:
- ja hehe
- klopt
- maaaar
- vraag :'(

Heb eens gescharreld met een goede vriend van hem, zal ie wel achtergekomen zijn misschien. :') Of druk.. :r
pi_156873082
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 12:13 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Maar je date toch enkel via internet?
Voor alsnog wel. Maar niks mis met je horizon verbreden toch.
pi_156873122
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 12:20 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Voor alsnog wel. Maar niks mis met je horizon verbreden toch.
Ja precies, dan zet je dus al de eerste stap/move door het op te zoeken. In mijn ogen dan he. :P
pi_156873158
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 12:21 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Ja precies, dan zet je dus al de eerste stap/move door het op te zoeken. In mijn ogen dan he. :P
Ja maar hij is aan het werk. Kan me voorstellen dat het niet de bedoeling is dat hij moves maakt naar klanten.

Zul je zien dat hij er altijd staat.. Behalve vandaag :+
pi_156873209
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 12:23 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ja maar hij is aan het werk. Kan me voorstellen dat het niet de bedoeling is dat hij moves maakt naar klanten.

Pas op dat je hem niet ramt met je scooter.
pi_156873248
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 12:23 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Gebeurt weleens, heb het ook weleens meegemaakt. Maar vind ze altijd vies. _O- :') Ik zou er gewoon op afstappen.
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 15:52:18 #146
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_156877320
Okcupid :')

Iedereen is alleen maar gefocust op die percentages en die 'diepzinnige' vragen. Je profiel is ook nooit af.

Pretentieus hipster gedoe.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_156877897
Nou ik ben begonnen met berichtjes terug sturen. Ik heb nu alles van gisteren weg gewerkt
Alleen als ik dus een aardig (ik heb hem geknipt en geplakt) 'dankje maar nee dankje' berichtje stuurt dan krijg je daarna een 'waarom?'
Dus dat is ook niet ideaal

Luxe probleem ik weet het, maar ook die mogen toch? En ze zijn ontopic
Hoe doen de andere dames dit?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_156877933
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 16:19 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ik ben begonnen met berichtjes terug sturen. Ik heb nu alles van gisteren weg gewerkt
Alleen als ik dus een aardig (ik heb hem geknipt en geplakt) 'dankje maar nee dankje' berichtje stuurt dan krijg je daarna een 'waarom?'

Negeren is de makkelijkste oplossing. Door te antwoorden krijg je inderdaad van die figuren die in discussie gaan. :')
pi_156877950
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 16:21 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Negeren is de makkelijkste oplossing. Door te antwoorden krijg je inderdaad van die figuren die in discussie gaan. :')
Maar dat vind ik oprecht heel erg onaardig en zo'n open einde
Andersom zou ik het ook fijner vinden als iemand de moeite die ik in een bericht stop op zijn minst erkent en beantwoord
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_156877964
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 16:19 schreef rhubarbje het volgende:

Maar ben jij zo aantrekkelijk dan? Kan ik me eerlijk gezegd niet voorstellen ergens :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')