abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 09:36:23 #101
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_156870235
quote:
7s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 19:47 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Ik word een beetje moe van al die open relaties evangelisten op FOK! Overal moet het genoemd worden. We weten het nu wel.

Maar zal wel frusti zijn omdat ik niet eens een normale relatie heb :)
Je moet toch op de een of andere manier de wereld in helpen dat je beschikbaar bent om je af te laten kitten (met goedkeuring).
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_156870410
Een meid van 24 met 3 kinderen op een datingsite... niets is onmogelijk, maar ik denk dat 't nog best lang duurt voordat ze weer een relatie heeft :P Sowieso zegt het al iets over best vroeg moeder zijn (maar hey, kan altijd nog vroeger) of ze heeft een iets te losbandig leven geleid (niet safe) of ze wou per se kinderen maar is die vent gaan rennen daarna. Of iets heel anders. Anyway 24 en 3 kinderen is een feit en ze zijn ook geen baby meer.
pi_156870439
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 09:48 schreef Deezertje het volgende:
Een meid van 24 met 3 kinderen op een datingsite... niets is onmogelijk, maar ik denk dat 't nog best lang duurt voordat ze weer een relatie heeft :P Sowieso zegt het al iets over best vroeg moeder zijn (maar hey, kan altijd nog vroeger) of ze heeft een iets te losbandig leven geleid (niet safe) of ze wou per se kinderen maar is die vent gaan rennen daarna. Of iets heel anders. Anyway 24 en 3 kinderen is een feit.
Lekker oordelen achter je schermpje. Je hebt echt niet door hoe negatief je in het leven staat he?
pi_156870472
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 09:49 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Lekker oordelen achter je schermpje. Je hebt echt niet door hoe negatief je in het leven staat he?
Valt mee, ik geef alleen mijn mening. Misschien zit ik er compleet naast en heeft ze volgende maand al de nieuwe liefde gevonden.
pi_156870473
quote:
Een meid van 24 met 3 kinderen op een datingsite... niets is onmogelijk, maar ik denk dat 't nog best lang duurt voordat ze weer een relatie heeft :P Sowieso zegt het al iets over best vroeg moeder zijn (maar hey, kan altijd nog vroeger) of ze heeft een iets te losbandig leven geleid (niet safe) of ze wou per se kinderen maar is die vent gaan rennen daarna. Of iets heel anders. Anyway 24 en 3 kinderen is een feit.
Jij denkt dat 3 kinderen het gevolg zijn van losbandigheid? Klinkt eerder als iemand die jong kinderen wilde krijgen.
pi_156870506
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 09:51 schreef Chai het volgende:

[..]

Jij denkt dat 3 kinderen het gevolg zijn van losbandigheid? Klinkt eerder als iemand die jong kinderen wilde krijgen.
Dat kan, maar ik sluit ook niet uit dat het onhandig zijn in bed meespeelt. Maar ik neem aan dat ze ze niet alle 3 in een keer heeft gekregen... dus misschien toch een andere reden. Maar feit is wel dat ze dus weer op zoek is, dus de vader (of misschien wel 3 vaders?) is weg/overleden/whatever
pi_156870511
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 09:51 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Valt mee, ik geef alleen mijn mening. Misschien zit ik er compleet naast en heeft ze volgende maand al de nieuwe liefde gevonden.
Je eerste post van vandaag:

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 08:34 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Jij bent vroeg wakker voor je stapdates ja... :P Ga je er ooit nog wat horen denk je?
Dit is negatief. In plaats te focussen op iets positiefs (welke was het leukst, hoe ging het, wat heb je gedaan) is het eerste wat je vraag 'Ga je ooit nog wat horen?'. Daarmee projecteer je direct je eigen negativiteit op iemand haar geslaagde dates.

Anyways, het gaat weer offtopic. Niets te maken met daten.
  Moderator vrijdag 16 oktober 2015 @ 09:57:35 #108
447051 crew  Peejtur
MierAlsHuisdier
pi_156870538
quote:
Een meid van 24 met 3 kinderen op een datingsite... niets is onmogelijk, maar ik denk dat 't nog best lang duurt voordat ze weer een relatie heeft :P Sowieso zegt het al iets over best vroeg moeder zijn (maar hey, kan altijd nog vroeger) of ze heeft een iets te losbandig leven geleid (niet safe) of ze wou per se kinderen maar is die vent gaan rennen daarna. Of iets heel anders. Anyway 24 en 3 kinderen is een feit en ze zijn ook geen baby meer.
Of ze heeft iets meegemaakt waardoor ze zwanger is geraakt. Of of of.... Flikker eens een heel eind op met dit soort posts man :r
Gek op mieren? Kijk eens op MierAlsHuisdier
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 10:12:30 #109
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_156870711
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 09:54 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dat kan, maar ik sluit ook niet uit dat het onhandig zijn in bed meespeelt. Maar ik neem aan dat ze ze niet alle 3 in een keer heeft gekregen... dus misschien toch een andere reden. Maar feit is wel dat ze dus weer op zoek is, dus de vader (of misschien wel 3 vaders?) is weg/overleden/whatever
Die meid krijgt waarschijnlijk eerder een date dan jou. Echt serieus... Ik snap wel dat je lastig aan de vrouw komt, veroordelend én negatief...

Ik swipete trouwens wel altijd de mannen mét kind(eren) weg. Ik ben nog lang niet klaar voor kinderen en er was met mijn leeftijd (28) nog genoeg keus voor zonder kinderen. Toch denk ik dat als het me te lang ging duren ik het toch had geprobeerd bij de vaders.
Fuck the EBU
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 10:13:16 #110
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156870724
En ho maar weer. Recept voor een slotje, dit constante gedoe.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_156870882
Jeetje. Ik had nooit een foto op een datingsite staan en nu heb ik een stukje van mijn gezicht. Ik word meteen overspoeld met berichtjes :o
Ook echt van mensen die of mijn profiel niet lezen of een beetje moeite hebben met dingen inschatten ;(
Ik ga echt even bedenken of ik die foto wel laat staan want dit is wel heel druk en onrustig. Als ik iedereen netjes te woord wil staat kost dat wel heel veel tijd

En nee dit is geen 'oeh kijk mij leuk zijn post' maar oprechte verbazing dat het zo veel verschil maakt en dat ik niet weet of ik het wel prettig vind
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_156870971
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 10:23 schreef rhubarbje het volgende:
Jeetje. Ik had nooit een foto op een datingsite staan en nu heb ik een stukje van mijn gezicht. Ik word meteen overspoeld met berichtjes :o
Ook echt van mensen die of mijn profiel niet lezen of een beetje moeite hebben met dingen inschatten ;(
Ik ga echt even bedenken of ik die foto wel laat staan want dit is wel heel druk en onrustig. Als ik iedereen netjes te woord wil staat kost dat wel heel veel tijd

En nee dit is geen 'oeh kijk mij leuk zijn post' maar oprechte verbazing dat het zo veel verschil maakt en dat ik niet weet of ik het wel prettig vind
Zonder foto stuur ik toch ook geen bericht hoor. Vaak is er een reden waarom geen foto (herkenning, gewoon niet knap, vreemdgaan etc.) dus dan hou ik de boot ook af. Ik sta er met foto's op dus verwacht ik dat van de ander ook.
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 10:48:58 #113
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_156871282
quote:

OKCupid? Want daar had ik het ook heel erg, ook met de raarste verzoeken gewoon..
Fuck the EBU
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 10:55:13 #114
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156871404
quote:

Logisch, ik stuur zonder foto ook geen bericht. Je wil toch weten met wie je te maken hebt. Ik verwacht andersom ook dat een vrouw wil weten hoe ik eruit zie. Wel netjes dat je iedereen antwoord wil geven, dat is best uitzonderlijk.

quote:
7s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 10:48 schreef Yesse het volgende:

[..]

OKCupid? Want daar had ik het ook heel erg, ook met de raarste verzoeken gewoon..
Dat had je ooit verteld. Ik verbaas me daar echt over. Denken die mannen echt dat dat werkt? Of zou het voor een op de zoveel gevallen toch werken?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_156871437
quote:

Verkapt 'kijk eens hoe lekker ik ben' post :)
pi_156871456
Ja dat van die foto vind ik een beetje een open deur.

Maar mijn vooroordelen hebben dan ook de gedachte dat je geen foto hebt als je iets te verbergen hebt :@
pi_156871484
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 10:48 schreef Yesse het volgende:

[..]

jep
Normaal wel mijn favoriete site maar dan krijg ik zo'n 10 bezoekers en 1 berichtje per week. En dan van mensen die echt hebben gelezen en ondanks het gebrek aan foto toch een bepaalde interesse hebben (en die dan ook op iets gemeenschappelijks of zo gebaseerd is)

En ik spreek zelf soms gericht iemand aan omdat die dan voldoet aan een basis 'lijstje' (afstand, gedeelde interesse etc)

Ik moet het nog even aankijken maar dat is dus wel een heel andere manier van die site gebruiken en ik weet niet wat fijner is

(En ik begrijp dat geen foto voor sommige mensen automatisch nee is (ook al zou ik er zo een sturen bij leuk contact) maar het zorgt dus voor een heel andere insteek op die site. En dan heb ik niet eens een foto waarop je mijn gezicht helemaal ziet of zo he dus wat is dan het verschil? Nu weet je ook niks behalve dat ik mijn wenkbrauwen epileer)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_156871524
0-0 Was de score hier op die site :')
pi_156871574
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 10:59 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

jep
Normaal wel mijn favoriete site maar dan krijg ik zo'n 10 bezoekers en 1 berichtje per week. En dan van mensen die echt hebben gelezen en ondanks het gebrek aan foto toch een bepaalde interesse hebben (en die dan ook op iets gemeenschappelijks of zo gebaseerd is)

En ik spreek zelf soms gericht iemand aan omdat die dan voldoet aan een basis 'lijstje' (afstand, gedeelde interesse etc)

Ik moet het nog even aankijken maar dat is dus wel een heel andere manier van die site gebruiken en ik weet niet wat fijner is

(En ik begrijp dat geen foto voor sommige mensen automatisch nee is (ook al zou ik er zo een sturen bij leuk contact) maar het zorgt dus voor een heel andere insteek op die site. En dan heb ik niet eens een foto waarop je mijn gezicht helemaal ziet of zo he dus wat is dan het verschil? Nu weet je ook niks behalve dat ik mijn wenkbrauwen epileer)
Ik zou de site gebruiken zoals jou voor jou het prettigst is.

Ik zou ook geen bericht sturen naar een fotoloze profiel.

Ik kijk echt wel kritisch naar wie ik berichten stuur.
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:03:46 #120
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_156871583
Dit is weer echt van die vrouwen logica, waarom zou je zonder gezicht op een datingsite staan, dan heb je daar niks te zoeken naar mijn inziens. Het is dan ook een logisch gevolg dat je geen berichten of minimaal berichten krijgt. 8)7
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:05:08 #121
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_156871601
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 11:01 schreef Faxie het volgende:
0-0 Was de score hier op die site :')
Dat komt omdat de vrouwen worden weggejaagd binnen 24 uur als ze een normale foto hebben. Echt alleen maar creeps die me overstelpten met berichtjes.
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 11:03 schreef S95Sedan het volgende:
Dit is weer echt van die vrouwen logica, waarom zou je zonder gezicht op een datingsite staan, dan heb je daar niks te zoeken naar mijn inziens. Het is dan ook een logisch gevolg dat je geen berichten of minimaal berichten krijgt. 8)7
Ze zegt toch ook niet dat ze het vervelend vond om weinig berichtjes te krijgen. Ze geeft alleen aan dat mét foto het aantal creeps omhoog is gegaan.
Fuck the EBU
pi_156871670
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 11:05 schreef Yesse het volgende:

[..]

Dat komt omdat de vrouwen worden weggejaagd binnen 24 uur als ze een normale foto hebben. Echt alleen maar creeps die me overstelpten met berichtjes.
Dat hoor ik inderdaad vaker. M'n laatste date werd vanaf minuut één helemaal overspoelt met berichten. Ze had ook geen flauw idee wat ze er allemaal mee moest doen. Netjes beantwoorden kost teveel tijd, niets terugsturen voelde alsof ze een arrogante bitch was.

Ik kom ook regelmatig mensen tegen op OkCupid met een volle inbox. :') Veel vrouwen haken snel af of worden helemaal afgestompt door de hoeveelheid (positieve / negatieve) aandacht die ze krijgen.
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:16:04 #123
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_156871834
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 11:08 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Dat hoor ik inderdaad vaker. M'n laatste date werd vanaf minuut één helemaal overspoelt met berichten. Ze had ook geen flauw idee wat ze er allemaal mee moest doen. Netjes beantwoorden kost teveel tijd, niets terugsturen voelde alsof ze een arrogante bitch was.

Ik kom ook regelmatig mensen tegen op OkCupid met een volle inbox. :') Veel vrouwen haken snel af of worden helemaal afgestompt door de hoeveelheid (positieve / negatieve) aandacht die ze krijgen.
Probleem hiermee is vooral dat je niet meer weet wanneer iemand nou serieus is en wanneer niet. Dus die paar leuke normale mannen mis je daardoor heel snel. Of je bent heel lang bezig met energie steken in idioten.
Fuck the EBU
pi_156871900
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 11:16 schreef Yesse het volgende:

[..]

Probleem hiermee is vooral dat je niet meer weet wanneer iemand nou serieus is en wanneer niet. Dus die paar leuke normale mannen mis je daardoor heel snel. Of je bent heel lang bezig met energie steken in idioten.
Gewoon er snel bij zijn voor al die kanslozen het verprutsen. :P
pi_156871912
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 11:16 schreef Yesse het volgende:

[..]

dit dus
Nu 'moet' ik al die profielen lezen en besluiten wat ik er mee wil, iets terug sturen, etc. Doe je dat met aandacht dan kost dat flink wat tijd

Zonder foto knappen mensen soms bij voorbaat af omdat je geen foto hebt

Dus het is gewoon een afweging en ik uit alleen mijn verbazing. Ik had wel iets van een verandering verwacht maar niet zo veel
Vooral niet als ik dat afzet tegenover het profiel van mijn vriend
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')