Yup. Ga je liggen dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:25 schreef mignonne het volgende:
[..]
Kortom, ik leg mn zeiltje wel op mn bed ipv de bank dan xD
Oeh en dan kan k gewoon aan mn eigen kant blijven liggen ook nogJij bent links toch?
Ik zit ook in het onderwijs en kom dus ook heel veel namen tegenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 15:37 schreef Malteser het volgende:
[..]
Doen!
Hier een onderwijs achtergrond en onze zoon dankt zijn voornaam aan een hele lieve kleuter die ik in de klas had een paar jaar geleden. Daardoor is die naam altijd blijven hangen bij mij en man vond hem ook tof.
Nu heet onze zoon zo. En hoe lief die kleuter ook was, de naam hoort nu echt bij onze zoon ipv bij de lieve kleuter.
Je mag bevallen waar je wilt hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:19 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook niet zo bang voor idd maar dan is de vraag of de vk het ook oké vindt als ik daar wil bevallen natuurlijk. Nja, dat zal ik volgende keer wel eens vragen, ik heb nog alle tijd.
Ja, maar ik wil daar wel graag een verloskundige bijquote:Op donderdag 15 oktober 2015 15:57 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Je mag bevallen waar je wilt hoorAl zit je op de grond
Ook weer zo xD ik weet het niet. Ik sluit echt helemaal niets uit en kijk gewoon op t moment zelf wat wel of niet goed voelt. Tot grote frustratie van B.quote:
Ik kreeg bij de klossen zo'n douchekruk geleverd.. Snapte al niet waarom, maar dat is handig dus begrijp ik?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 16:06 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ook weer zo xD ik weet het niet. Ik sluit echt helemaal niets uit en kijk gewoon op t moment zelf wat wel of niet goed voelt. Tot grote frustratie van B.Die wordt er een beetje zenuwachtig van als ik zeg ik kijk wel
terwijl hij zich op andere fronten weer helemaal niet druk maakt.
Oeh reminds me... ik moet nog een klapstoel ofzo in de buurt van de badkamer zetten. Douchen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt, daar gaat m'n geloofwaardigheid als independent womanIk ben veranderd in broedkip.
Ik vond het met weeën erg fijn om die onder de douche op te vangen. Alleen tussen de weeën door wilde ik per se zitten en tijdens de weeën wilde ik per se staanquote:Op donderdag 15 oktober 2015 16:22 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik kreeg bij de klossen zo'n douchekruk geleverd.. Snapte al niet waarom, maar dat is handig dus begrijp ik?
Verder kreeg ik ook een soort rugsteuntje voor in bed (dat vind ik nu al ideaal bij een boek lezen), en een ondersteek. Ik zal ergens wel wat hebben aangevinkt ipv alleen "klossen".
Ooohh ik had het precies hetzelfde tijdens de bevalling, en ik had thuis gewoon een goede klapstoel onder douche, maar in het ziekenhuis een heel laag krukje waardoor ik elke wee mezelf eerst op moest takelen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 16:36 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik vond het met weeën erg fijn om die onder de douche op te vangen. Alleen tussen de weeën door wilde ik per se zitten en tijdens de weeën wilde ik per se staanAchteraf toen had t dus wel fijn geweest om iets in de douche te hebben staan waar ik op kon zitten tussendoor. Voor mij gaat het dus echt om de bevalling zelf dat ik iets in de badkamer wil hebben.
Dat rugsteuntjeik heb een electrisch verstelbaar bed
k zal de stekker er maar ns in doen dan
Ah! Dan moeten ze in t ziekenhuis maar een krukje in de douche zetten als ik dat ook wilquote:Op donderdag 15 oktober 2015 16:36 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik vond het met weeën erg fijn om die onder de douche op te vangen. Alleen tussen de weeën door wilde ik per se zitten en tijdens de weeën wilde ik per se staanAchteraf toen had t dus wel fijn geweest om iets in de douche te hebben staan waar ik op kon zitten tussendoor. Voor mij gaat het dus echt om de bevalling zelf dat ik iets in de badkamer wil hebben.
Dat rugsteuntjeik heb een electrisch verstelbaar bed
k zal de stekker er maar ns in doen dan
Hahaquote:Op donderdag 15 oktober 2015 16:46 schreef silliegirl het volgende:
Bloesem: nee, ik heb de enveloppen weggezet en vriend mag ze tevoorschijn halen als de kaarten er in moeten en ze dan versturen. Anders blijf ik bezig.
En geloof me: dat is echt gewoon niks voor mij. Meestal ben ik van het praktische "als t werkt ist goed". Maar nu?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 16:50 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Hahaik ben toch ergens wel opgelucht dat jij ook gewoon dit soort dingen hebt
Jeeyquote:Op donderdag 15 oktober 2015 15:28 schreef Frummeltje86 het volgende:
Chanty!!![]()
Gefeliciteerd!!!
Samen in Z&G
Toen ik zwanger was van mijn dochter had ik een mentorleerling met de naam die wij wilden. Nu is mijn dochter van augustus dus er zat vakantie tussen. Ik heb er verder geen problemen mee gehad qua associaties zeg maar.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:04 schreef Lamb29 het volgende:
Nou idd die naam
marcek en ik kwamen net zowaar een kanshebber qua naam tegen.
Maar met de twijfel erbij omdat een leerling van mij ook die naam heeft. Voelt wat gek.
(Andere schrijfwijze wel) hier zijn meer dames in t onderwijs. Yay or nah?
Het staat in de folder, die wordt aan iedereen meegegeven bij de counseling(? Bij mij wel in elk geval). Met het instemmen voor deelname aan het SEO wordt impliciete toestemming voor de registratie van de gegevens verondersteld.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:25 schreef mignonne het volgende:
[..]
Maar dat is dus wel achteraf. Dat is het vervelende aan dit systeem. Dat je niet vooraf een optie hebt om toch gebruik te maken van bijvoorbeeld de 20 weken echo maar dat je dan geen registratie wenst in peridos, dat kan op dit moment niet.
Hoe dan ook Dot, ik ben het met je eens dat het ondoorzichtig is wat er allemaal met de gegevens gebeurd, dat er slecht of nauwelijks over voorgelicht wordt dát het überhaupt gebeurd en daarnaast dat het heel wat voeten in aarde heeft om er onder uit te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |