abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156848487
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 11:35 schreef Zoe_Hart het volgende:
Gefeliciteerd Estrys!! *O*

En goede SEO voor Dot, fijn!

En al bijna intakes/echo's voor Knifty en Chanty, jee! Ik mag 26 oktober voor mijn intake + echo. Dat is al over 11 dagen, ik ben zo aan het aftellen...
Dat is al rap! Hoe ver zou je dan precies zijn? Merk jij eigenlijk al veel?

Als ik onderbuikkrampen heb ben ik onzeker, als ik ze niet heb ben ik onzeker. :') echt zo'n lastige fase dit!
pi_156848508
Estrys gefeliciteerd met je kleine jongen! En wat is dat dan vlot gegaan?!
15-10-15 is een mooie datum :D
  donderdag 15 oktober 2015 @ 11:49:43 #103
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_156848673
Ja gefeliciteerd met de geboorte van Abel! :-)
pi_156848805
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 09:50 schreef Estrys het volgende:
Om 6:55 uur is geboren onze zoon en broertje Abel. Hij weegt 2980 gram en is 50 cm lang. :)
Gefeliciteerd! *O*
Mooie datum ook. O+
pi_156848838
Verrek, das idd een mooie datum Estrys! :D Hoe vinden S en J het? O+ Ik ben echt benieuwd. Mam van 3 ben je gewoon <3 hoe tof! En de naam is geweldig O+
:)
pi_156848880
Hier verder weer een sticker van de vk gekregen, alles keurig. Hoofd nog steeds niet ingedaald, mag ondertussen wel van mij, maar blijkbaar heeft ie de ruimte nog. Volgende week weer terugkomen.
Gister alle spullen voor mn houseparty in het kraampakket gegooid, hoef k alleen maar pak doos tegen B. te roepen :P En ik heb ook een pakje en mutsje in mn tas gepropt, naast mn trui en beha. We komen dr wel, langzaam aan xD
pi_156848904
Nou idd die naam O+

marcek en ik kwamen net zowaar een kanshebber qua naam tegen.
Maar met de twijfel erbij omdat een leerling van mij ook die naam heeft. Voelt wat gek.
(Andere schrijfwijze wel) hier zijn meer dames in t onderwijs. Yay or nah?
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_156849014
Estrys van harte gefeliciteerd!! *O* O+ Wauw, gewoon 3 kinderen O+
Hoe gaat het met jullie? Alles goed gegaan?
  donderdag 15 oktober 2015 @ 12:14:24 #109
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_156849071
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 11:39 schreef Svane het volgende:

[..]

Dat is al rap! Hoe ver zou je dan precies zijn? Merk jij eigenlijk al veel?

Als ik onderbuikkrampen heb ben ik onzeker, als ik ze niet heb ben ik onzeker. :') echt zo'n lastige fase dit!
Ik zou dan 7+3 zijn. Ze wilden de intake rond 8 weken plannen, 26e was de eerste mogelijkheid. Dan ga ik natuurlijk niet langer wachten :D

Ik heb ook van die krampen. Soms een beetje zeurend op de achtergrond, soms ineens wat venijnig (en dan heb ik meteen de neiging om naar de wc te rennen om te checken of alles wel goed is) en soms zijn ze er niet... Verder wel wat gevoelige/gespannen borsten, ik merk dat ze echt al wat gegroeid zijn. Ik pas nog maar 1 bh, de rest doet pijn :')
En mijn buik is aan het einde van de dag heel erg opgezet waardoor ik standaard met de knoop van mijn broek open naar huis rij van mijn werk en thuis snel iets anders aan doe :@ Maar de volgende ochtend gaat ie weer wel dicht gelukkig :P En ik krijg meer honger merk ik...

En jij? Heb jij nog andere dingen dan die krampen?
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_156849076
Mooie naam, mooie datum en vooral: moeder van 3 O+ Gefeliciteerd Estrys! *O*

Lamb, in het onderwijs is de kans sowieso behoorlijk groot dat er wel een keer een leerling komt die ook die naam heeft toch? Als jullie de naam echt mooi vinden zou ik er gewoon voor gaan :), maar ik ben geen dame in het onderwijs :P

Over namen gesproken, we waren daar al voor de zwangerschap over uit voor een meisje :@, waren er gelijk verliefd op en nu het inderdaad een meisje blijkt voelt het ook zó goed O+ Oh, en het lijkt erop dat we besloten hebben hoe de inrichting van de babykamer zal zijn! Nu nog een week of 9 wachten tot we eraan gaan beginnen en me maar focussen op de tentamens volgende week. Iets met prioriteiten :') :+
pi_156849094
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 12:04 schreef Lamb29 het volgende:
Nou idd die naam O+

Maar met de twijfel erbij omdat een leerling van mij ook die naam heeft. Voelt wat gek.
Nee, maar kinderpsycholoog hier, dus ik had hetzelfde issue met namen :') .

Wij hebben uiteindelijk een naam gekozen die volgens de SVB sinds 2010 maar een x of 5 per jaar wordt uitgedeeld, ben wel heel benieuwd wat mensen er van gaan vinden!
Maar aan de andere kant; voor ons is het de naam, das het belangrijkste :)
  donderdag 15 oktober 2015 @ 12:15:55 #112
149959 SQ
snelle trees
pi_156849109
quote:
Nou idd die naam O+

ik moet het toch een keer vragen: waarom gebruik jij eigenlijk wel altijd de naam van je man voluit? :D zo veel voorkomend is die nou ook weer niet in Nederland volgens mij :P
disclaimer
pi_156849149
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 12:15 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik moet het toch een keer vragen: waarom gebruik jij eigenlijk wel altijd de naam van je man voluit? :D zo veel voorkomend is die nou ook weer niet in Nederland volgens mij :P
Dat is zn fok-naam toch? Meneer Lamb heet anders. Ietsjes :+
  donderdag 15 oktober 2015 @ 12:18:21 #114
149959 SQ
snelle trees
pi_156849163
Oh joh! Okee, mystery solved _O-
disclaimer
pi_156849173
Ik neig heel erg naar een thuisbevalling deze keer. Alleen wij slapen op zolder met een onhandige trap, dus ik denk niet dat ik daar zal mogen bevallen. Hoe gaat dat in z'n werk dan? Bed huren bij de thuiszorg? En mag je dan wel gewoon op de 1e verdieping bevallen of willen ze dat ding liever in de huiskamer? I.p. heb ik dat bed dus alleen nodig voor tijdens de bevalling en evt controles tijdens de kraamweek.
pi_156849260
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 12:18 schreef L0t.. het volgende:
Ik neig heel erg naar een thuisbevalling deze keer. Alleen wij slapen op zolder met een onhandige trap, dus ik denk niet dat ik daar zal mogen bevallen. Hoe gaat dat in z'n werk dan? Bed huren bij de thuiszorg? En mag je dan wel gewoon op de 1e verdieping bevallen of willen ze dat ding liever in de huiskamer? I.p. heb ik dat bed dus alleen nodig voor tijdens de bevalling en evt controles tijdens de kraamweek.
Volgens mij bevallen de meeste mensen op de 1e verdieping. Ons bed staat daar ook en hoewel ik voor een ziekenhuisbevalling moet, staat ons bed nu op klossen voor de controles. Lijkt me dus dat dat met een gehuurd bed ook moet kunnen.

Het enige wat ze wel wilden was water op de verdieping? Maar of dat nu een verplichting is weet ik niet..
  donderdag 15 oktober 2015 @ 12:26:10 #117
409579 LuDann
All the way
pi_156849306
Estrys, van harte gefeliciteerd met jullie derde kindje. O+
pi_156849328
Haha idd zijn Fok naam ;)
Voor ik mee praatte in oud tikte hij hier wel eens mee. (Ik schoof hier pas binnen toen O. 1 jaar werd)

Maar idd... Bijna niet te voorkomen in t onderwijs ;) alhoewel ik heel verbaast zou zijn een meisje met de naam van mijn dochter tegen te komen.
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_156849351
Dood aan naweeën :(

Dank allemaal!
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_156849353
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 12:18 schreef L0t.. het volgende:
Heb je een kamer over op de 1e verdieping? Je hoeft niet per se een bed bij thuiszorg te huren hoor, dat doe je ook niet als je gewoon in je eigen bed bevalt. Een gewoon bed op de juiste hoogte is voldoende. Als je gewoon een normale trap hebt dan is dat geen punt om op 1e etage te bevallen.

Het ding daarmee is vooral vanuit ambulance-oogpunt. Een brancard kan nauwelijks/niet een wenteltrap af. Meeste verloskundigen hebben ook liever niet dat iemand op zolder bevalt want blijkbaar moet je de ambulance extra bezorgkosten laten betalen ofzo als ze nog een trap op moeten :') maar anyroads, zolang je trap normaal is, kun je gewoon probleemloos op 1e etage bevallen en hoeft er echt geen bed in de woonkamer.
pi_156849366
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 12:30 schreef Estrys het volgende:
Dood aan naweeën :(

Dank allemaal!
Neem 2 paracetamolletjes schattepatat :* en een glaasje roosvicee. Komt goed :Y
  donderdag 15 oktober 2015 @ 12:33:00 #122
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_156849406
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 12:18 schreef Stormqueen het volgende:
Oh joh! Okee, mystery solved _O-
Hoi 😜
pi_156849481
En anders zet je de bank op klossen, Lot ;)

Pfff ik ben weer eerstetrimesterBloesem, val om de haverklap in slaap :@ Lunchen is natuurlijk ook wel doodvermoeiend 8)7
pi_156849486
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 12:14 schreef Zoe_Hart het volgende:

[..]

Ik zou dan 7+3 zijn. Ze wilden de intake rond 8 weken plannen, 26e was de eerste mogelijkheid. Dan ga ik natuurlijk niet langer wachten :D

Ik heb ook van die krampen. Soms een beetje zeurend op de achtergrond, soms ineens wat venijnig (en dan heb ik meteen de neiging om naar de wc te rennen om te checken of alles wel goed is) en soms zijn ze er niet... Verder wel wat gevoelige/gespannen borsten, ik merk dat ze echt al wat gegroeid zijn. Ik pas nog maar 1 bh, de rest doet pijn :')
En mijn buik is aan het einde van de dag heel erg opgezet waardoor ik standaard met de knoop van mijn broek open naar huis rij van mijn werk en thuis snel iets anders aan doe :@ Maar de volgende ochtend gaat ie weer wel dicht gelukkig :P En ik krijg meer honger merk ik...

En jij? Heb jij nog andere dingen dan die krampen?
Inderdaad logisch dat je dan voor de vroegst mogelijke optie gaat :D

Hier zijn eigenlijk de krampjes de meest voorname 'symptomen'. Ik ben één keer knettermisselijk/overgevend geworden van wat dropjes, maar misschien was dat toeval. :') Verder vooral helemaal niks. Ik zit echt te smachten naar iets van houvast maar dat lukt helaas nog niet. Aan de ene kant wil ik hoopvol en optimistisch zijn, maar merk dat ik in mijn achterhoofd vooral heel erg rekening houd met een derde veel te korte zwangerschap. Lange weken dit. -O-
pi_156849561
quote:
Nou idd die naam O+

Ik zou me daar niet zo'n zorgen om maken, want je eigen kindje is zoveel belangrijker dan een kindje dat je ooit in de klas hebt gehad en de associatie met de naam zal veel sneller naar je eigen kindje gaan dan iemand uit je verleden :)

Een collega van me zei ook al Stip's naam niet op het lijstje te zetten, want die was al 'bezet', maar wat mij betreft hoeft dit helemaal niet. Wie zegt dat we nog bij dezelfde werkgever zitten over een paar jaar? Dan laat je een potentiële leuke naam schieten, omdat iemand in je tijdelijke directe omgeving die heeft, terwijl een eigen kind toch echt wel blijvend is :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')