Okéquote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:30 schreef mignonne het volgende:
[..]
Heb je een kamer over op de 1e verdieping? Je hoeft niet per se een bed bij thuiszorg te huren hoor, dat doe je ook niet als je gewoon in je eigen bed bevalt. Een gewoon bed op de juiste hoogte is voldoende. Als je gewoon een normale trap hebt dan is dat geen punt om op 1e etage te bevallen.
Het ding daarmee is vooral vanuit ambulance-oogpunt. Een brancard kan nauwelijks/niet een wenteltrap af. Meeste verloskundigen hebben ook liever niet dat iemand op zolder bevalt want blijkbaar moet je de ambulance extra bezorgkosten laten betalen ofzo als ze nog een trap op moetenmaar anyroads, zolang je trap normaal is, kun je gewoon probleemloos op 1e etage bevallen en hoeft er echt geen bed in de woonkamer.
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:36 schreef Bloesem. het volgende:
En anders zet je de bank op klossen, Lot
Ik heb best vaak leerlingen met de namen van mijn dochters in de klas gehad.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:04 schreef Lamb29 het volgende:
Nou idd die naam
marcek en ik kwamen net zowaar een kanshebber qua naam tegen.
Maar met de twijfel erbij omdat een leerling van mij ook die naam heeft. Voelt wat gek.
(Andere schrijfwijze wel) hier zijn meer dames in t onderwijs. Yay or nah?
Ohja op die manier. Nouja als je verzekering het vergoed maakt het niet uit natuurlijk. Je moet alleen wel even nabellen dan bij de thuiszorg. Vaak verhuren ze dan zo'n hoog-laagbed en moeten die dingen op begane grond blijven want mja niemand die met zn gekke hoofd zo'n bed naar boven sleeptquote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:47 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Oké. Ja we hebben wel een normale trap naar de 1e verdieping en kan wel een 1persoons bed kwijt op de babykamer. De baby komt toch bij ons te liggen dus die kamer gebruiken we alleen voor verschonen etc.
Heb alleen niet echt een 1-persoons bed over dus ik dacht misschien is het dan net zo handig om die te huren aangezien ik toch zo'n superdeluxe verzekering heb nu.
Ik kan me voorstellen dat je dan wat meer zou willen voelen, als een soort van bevestiging. Ik vraag me ook wel eens af of ik niet strontmisselijk moet zijn nu of zou moeten kokhalzen bij de gedachte aan koffie. Maar tot nu toe nog niks van dat alles.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:36 schreef Svane het volgende:
[..]
Inderdaad logisch dat je dan voor de vroegst mogelijke optie gaat
Hier zijn eigenlijk de krampjes de meest voorname 'symptomen'. Ik ben één keer knettermisselijk/overgevend geworden van wat dropjes, maar misschien was dat toeval.Verder vooral helemaal niks. Ik zit echt te smachten naar iets van houvast maar dat lukt helaas nog niet. Aan de ene kant wil ik hoopvol en optimistisch zijn, maar merk dat ik in mijn achterhoofd vooral heel erg rekening houd met een derde veel te korte zwangerschap. Lange weken dit.
Lamb: dit ^^quote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:53 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik heb best vaak leerlingen met de namen van mijn dochters in de klas gehad.
Geen probleem voor mij. Hing ook geen nare associatie aan die naam.
Ohh hmmz dat is wel weer een heel gedoe dan ja. Kan ik beter kijken of we iemand kennen die nog een simpel bedje overheeft dat we even neer kunnen zetten dan. Ik zal er binnenkort eens achteraan gaan.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:56 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ohja op die manier. Nouja als je verzekering het vergoed maakt het niet uit natuurlijk. Je moet alleen wel even nabellen dan bij de thuiszorg. Vaak verhuren ze dan zo'n hoog-laagbed en moeten die dingen op begane grond blijven want mja niemand die met zn gekke hoofd zo'n bed naar boven sleeptWellicht heeft jouw thuiszorg ook andere bedden?
Ja daar ben ik ook niet zo bang voor idd maar dan is de vraag of de vk het ook oké vindt als ik daar wil bevallen natuurlijk. Nja, dat zal ik volgende keer wel eens vragen, ik heb nog alle tijd.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:16 schreef WupWup het volgende:
Ik ben op de tweede verdieping bevallen en met fluxus zelf de trap afgelopen. De kans dat je moet worden opgehaald door een ambulance is heel klein. Dat kans dat je niet zelf kunt instappen nog veel kleiner.
Zal je ook net zien, heb je een naam gevonden die geen van je leerlingen of oud-leerlingem heeft, komt die alsnog twee jaar later in je klasquote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:16 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Lamb: dit ^^
Als ik alle namen van lln/ studenten moest afschrijven, blijft er niet zo veel leuks over (100-150 studenten per jaar)
Kortom, ik leg mn zeiltje wel op mn bed ipv de bank dan xDquote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:16 schreef WupWup het volgende:
Ik ben op de tweede verdieping bevallen en met fluxus zelf de trap afgelopen. De kans dat je moet worden opgehaald door een ambulance is heel klein. Dat kans dat je niet zelf kunt instappen nog veel kleiner.
Doen!quote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:04 schreef Lamb29 het volgende:
Nou idd die naam
marcek en ik kwamen net zowaar een kanshebber qua naam tegen.
Maar met de twijfel erbij omdat een leerling van mij ook die naam heeft. Voelt wat gek.
(Andere schrijfwijze wel) hier zijn meer dames in t onderwijs. Yay or nah?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |