SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Daywalk3r op 16-10-2015 11:46:00 ]Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:44 schreef Daywalk3r het volgende:
Na de spibelt en bibbits rage krijgen we nu de zoete broodjes rage?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:46 schreef Daywalk3r het volgende:
Als iemand voor de crossjes en aankomende winter nog trailschoenen overweegt..
http://www.runnersweb.nl/Gear/Trailschoenentest-2015.htmJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Toen ik nog meer aan fietsen deed in plaats van hardlopen ( beide is leuk maar de racefiets en een glad wegdek is nooit zo fijn) wou ik serieus een keer lekkere broodjes bestellen. Die dingen hete sportbun je kon ze invriezen en ontdooien wanneer je wouw. Allerlei smaken ook pudding enzo. Jammer genoeg zijn ze blijkbaar gestopt nergens meer te vinden ( facebook en twitter account niet actief in gebruik). Dan maar een croissantje met jam..![]()
Primaquote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:27 schreef La_Tramposa het volgende:
Zoete broodjes deluxe! Hoe bevielen v die btw guard?
Moet trouwens nog wel even kijken hoe ik dat in Vegas ga doen, de pre-race rituals..
Bietensap zal wel niet in abundant supply zijn op de strip, zoete broodjes zal minder lastig zijn
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Je kan evt van die geconcentreerde bietensap proberen? Dat zijn flesjes van 100 ml geloof ik.. Schijnt wel megavies te zijnquote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:37 schreef Guard het volgende:
[..]
Prima
Moet trouwens nog wel even kijken hoe ik dat in Vegas ga doen, de pre-race rituals..
Bietensap zal wel niet in abundant supply zijn op de strip, zoete broodjes zal minder lastig zijn
[ afbeelding ]
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Het moet wel leuk blijven he?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:39 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Je kan evt van die geconcentreerde bietensap proberen? Dat zijn flesjes van 100 ml geloof ik.. Schijnt wel megavies te zijn![]()
Denk dat we op weg naar Vegas vast nog wel gelegheid hebben om een reformwinkel oid te vinden, er schijnen ook mensen met een gezonde levenstijl in the US te leven
True.. en anders gewoon bagels en koffie zoals de meeste Amerikaanse marathonlopersquote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:42 schreef Guard het volgende:
[..]
Het moet wel leuk blijven he?![]()
Denk dat we op weg naar Vegas vast nog wel gelegheid hebben om een reformwinkel oid te vinden, er schijnen ook mensen met een gezonde levenstijl in the US te leven
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
En Guard, donuts zijn GEEN zoete broodjes maar vette meuk. (maar wel lekker)
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Donuts is gewoon wat deeg met een kilo suiker erin, das toch het ultieme zoete broodjequote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:45 schreef Daywalk3r het volgende:
En Guard, donuts zijn GEEN zoete broodjes maar vette meuk. (maar wel lekker)
ja en ook wat vet jaMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
In Vegas? Serieus. Zet jezelf aan een pokertafel en bestel het. Ze bezorgen het. Whatever you want.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik ga niet om te gokken, dus ik zal zeker niet aan een pokertafel aanschuiven...quote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:53 schreef mosselmossel het volgende:
In Vegas? Serieus. Zet jezelf aan een pokertafel en bestel het. Ze bezorgen het. Whatever you want.
Dus ik mag zelf op zoek..Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Hello, can i have one beetrootjuice?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:53 schreef mosselmossel het volgende:
In Vegas? Serieus. Zet jezelf aan een pokertafel en bestel het. Ze bezorgen het. Whatever you want.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Shaken, not stirredquote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:00 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hello, can i have one beetrootjuice?![]()
![]()
Offcoursequote:
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik zal hier maar niet de discussie aangaan of pokeren gokken of behendigheid is hè?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:59 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik ga niet om te gokken, dus ik zal zeker niet aan een pokertafel aanschuiven...
Dus ik mag zelf op zoek..
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Mag best, maar ik doe niet mee in die discussiequote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:06 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik zal hier maar niet de discussie aangaan of pokeren gokken of behendigheid is hè?
ik heb mijn keuze gemaakt!quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:46 schreef Daywalk3r het volgende:
Als iemand voor de crossjes en aankomende winter nog trailschoenen overweegt..
http://www.runnersweb.nl/Gear/Trailschoenentest-2015.htm'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Crossjes doe je op spikes!Al moet ik daar zelf uberhaupt nog wel op trainen.. en crosspuntjes kopen.
Beide. Verder ga ik er ook niet op inquote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:06 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik zal hier maar niet de discussie aangaan of pokeren gokken of behendigheid is hè?
Crossjes gaan hier ook wel eens een stukje over asfalt of steen. Dan lijken me spikes niet fijn.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:11 schreef La_Tramposa het volgende:
Crossjes doe je op spikes!Al moet ik daar zelf uberhaupt nog wel op trainen.. en crosspuntjes kopen.
en croissantjes voor ontbijt eten!quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:11 schreef La_Tramposa het volgende:
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mijn trailers kunnen makkelijk nog een seizoen mee![]()
Als ik tenminste weer loopmorgen ga ik toch maar eens een fysio bellen denk ik...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Echt? Alle crossen die ik heb meegemaakt zijn echt een en al zandbak..quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:12 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Crossjes gaan hier ook wel eens een stukje over asfalt of steen. Dan lijken me spikes niet fijn.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik ben maar wat blij dat ik de aanstaande crossjes kan betreden op mijn Asics-trailschoentjes. Zal een hoop schelen
Gups, wat een domper! Hopelijk kun je 'gewoon' gaan werken aan je klachten.![]()
Ja, doorgaans door het bos. Van die trappen met van die verregende bielzen, stukje weg, openluchttheaters enz.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:15 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Echt? Alle crossen die ik heb meegemaakt zijn echt een en al zandbak..Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Wat doen jullie tijdens een wedstrijd eigenlijk met de lege gel verpakkingen? Ik bedacht mij dat ze die dingen eigenlijk biologisch afbreekbaar moeten maken. Tijdens trainingen gooi ik ze altijd netjes in de prullenbak. Maar die zijn er lang niet altijd, tijdens een wedstrijd lijkt me dat wat lastig.. Had bij een hm een keer dat ding bij een drinkpost gegooid.![]()
Bij kleine evenementen bewaar ik ze inderdaad altijd tot de drankposten, afgelopen zondag had ik er een beetje schijt aan en heb ik ze gewoon laten vallen wanneer ik ze ophadquote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:27 schreef mytec het volgende:
Wat doen jullie tijdens een wedstrijd eigenlijk met de lege gel verpakkingen? Ik bedacht mij dat ze die dingen eigenlijk biologisch afbreekbaar moeten maken. Tijdens trainingen gooi ik ze altijd netjes in de prullenbak. Maar die zijn er lang niet altijd, tijdens een wedstrijd lijkt me dat wat lastig.. Had bij een hm een keer dat ding bij een drinkpost gegooid.Ik denk dat met zo'n groot evenement als Ehv de straten sowieso wel geveegd worden.
Als ik erover nadenk heb ik de gels trouwens wel steeds vlak voor de drankposten genomen dus het zal sowieso wel loslopen.
[ Bericht 5% gewijzigd door La_Tramposa op 14-10-2015 20:35:37 ]Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik heb ze bij drankposten weggegooid.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik baal er echt goed stevig van... Geen idee ook wat ik verkeerd gedaan heb, en zo belachelijk veel kms heb ik ook niet gemaakt. Maar goed, blijven kniezen lost ook niks op, misschien kan een fysio me op weg helpen. Geen idee, ik ben er nog nooit geweest.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:22 schreef Quoi het volgende:
Ik ben maar wat blij dat ik de aanstaande crossjes kan betreden op mijn Asics-trailschoentjes. Zal een hoop schelen
Gups, wat een domper! Hopelijk kun je 'gewoon' gaan werken aan je klachten.
Ik denk dat jij een wereld van verschil gaat maken met je Asics trailschoenen op de crossjes! Enjoy!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik bewaar ze in het tasje van mijn flessenriem of ik gooi ze weg bij de drankposten.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Neem ze mee tijdens een training of trail, bij een wegwedstrijd bij drankpost weggooienMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Ik kan het zo even niet vinden in de OP (goed gekeken), maar gebruiken mensen hier Excel of iets dergelijks om resultaten bij te houden?
Zelf ben ik ruim 3 weken geleden met de zoveelste poging om hardlopen eens op te pakken en ik houd het nog steeds vol, langer dan ooit![]()
Nu zou ik het ook wel leuk vinden om bijvoorbeeld mijn tijden op mijn rondje (nagenoeg altijd hetzelfde rondje van 5km) bij te houden en bijvoorbeeld in een grafiek te zetten, maar Excel heeft er nogal problemen mee om van mijn lijstje tijden een grafiek te maken
Iemand tips?Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
genotquote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:49 schreef heywoodu het volgende:
Ik kan het zo even niet vinden in de OP (goed gekeken), maar gebruiken mensen hier Excel of iets dergelijks om resultaten bij te houden?
Zelf ben ik ruim 3 weken geleden met de zoveelste poging om hardlopen eens op te pakken en ik houd het nog steeds vol, langer dan ooit![]()
Nu zou ik het ook wel leuk vinden om bijvoorbeeld mijn tijden op mijn rondje (nagenoeg altijd hetzelfde rondje van 5km) bij te houden en bijvoorbeeld in een grafiek te zetten, maar Excel heeft er nogal problemen mee om van mijn lijstje tijden een grafiek te maken
Iemand tips?
Insert > Graph > Scatter > Scatter with straight lines and markers![]()
Ik log alles en sync het op endomondo, strava en smashrun.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:49 schreef heywoodu het volgende:
Iemand tips?
Maar excel kan ook ja!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Zo,n rare vraag was het weggooien van gels dus niet ;-) dat ook maar gewoon doen, en als je ze wel ergens bij een drank post wegsmijt op de grond worden ze alsnog wel opgeruimd.![]()
Gewoon een beetje inschatten per wedstrijd ja. Bij trails is het iig not done en bij kleine wegwedstrijden doorgaans ook niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:13 schreef mytec het volgende:
Zo,n rare vraag was het weggooien van gels dus niet ;-) dat ook maar gewoon doen, en als je ze wel ergens bij een drank post wegsmijt op de grond worden ze alsnog wel opgeruimd.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik heb bij drankposten wel eens een gelverpakking ingeruild voor een beker water, of als ik zelf de prullenbak zie gooi ik ze daarin, anders gooi ik ze op de tafel. Tijdens trainingen bewaar ik het in mijn rugzak.
En ook ik heb afgelopen zondag 1 zakje op de grond laten vallen.![]()
Guppy, ik hoop dat de fysio je nuttige tips kan geven. Het zou echt kut zijn als je de 7H niet kunt lopen.![]()
![]()
Ik gooide zondag van een best grote afstand een spons net naast een emmer. Liepen een paar mensen op het fietspad ernaast en die keken met zo'n blik van
Als hij erin ging was het natuurlijk compleet geweest.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
bij grote wegwedstrijden ook niet imo... neem het gewoon even mee naar de volgende drinkpostquote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:30 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Gewoon een beetje inschatten per wedstrijd ja. Bij trails is het iig not done en bij kleine wegwedstrijden doorgaans ook niet.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik stop ze altijd in m'n broek.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:27 schreef mytec het volgende:
Wat doen jullie tijdens een wedstrijd eigenlijk met de lege gel verpakkingen? Ik bedacht mij dat ze die dingen eigenlijk biologisch afbreekbaar moeten maken. Tijdens trainingen gooi ik ze altijd netjes in de prullenbak. Maar die zijn er lang niet altijd, tijdens een wedstrijd lijkt me dat wat lastig.. Had bij een hm een keer dat ding bij een drinkpost gegooid.
Heb echt een enorme hekel aan mensen die dingen zomaar op straat flikkeren, dus ik doe het zelf ook nooit, hoe onhandig het in dit geval soms ook is.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Ja dat bedoel ik ook. Of bij een drinkpost of meenemen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
bij grote wegwedstrijden ook niet imo... neem het gewoon even mee naar de volgende drinkpostJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik stop ze ook terug in mijn broek of belt. Ook mijn bananenschil of flesje zal ik nooit op straat kieperen. Ik vind wel dat ze altijd die vuilnisbakken net te dicht bij de dinkposten zetten, daar gooi ik mijn beker nog wel eens op de grond, wetende dat het daar nog opgeveegd wordt.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:48 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik stop ze altijd in m'n broek.
Heb echt een enorme hekel aan mensen die dingen zomaar op straat flikkeren, dus ik doe het zelf ook nooit, hoe onhandig het in dit geval soms ook is.
Vandaag de op één na laatste training gedaan voor Amsterdam. Aan de ene kant voel ik me klaar. kleine pijntjes, maar niks wat het lopen belet. Wel heb ik sterk mijn twijfels bij mijn doeltijd van sub4. Daar ga ik ook niet te fanatiek aan vasthouden zondag.Life is what you make it.![]()
Ik was in Amerika vrijwilliger bij een rock en roll halve marathon, en toen wilde ik na afloop de lege bekertjes etc gaan oprapen. Toen keek men me echt zo aan van: wat ga jij nou doen?? Kwam er een enorme bulldozer aan die over het hele parcours reed en al het afval naar binnen scherpte en gelijk plat maakte. Nog steeds netter om het in de prullenbak te gooien natuurlijk, maar ik ga er eigenlijk vanuit dat de Nederlandse grote wegraces ook wel zoiets hebben..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik kom trouwens net van de sportschool, uurtje cardio en romp stabiliteit gedaan ivm verplichte hardlooprust. Dat is dus ook een uur van mijn leven wat ik nooit meer terug krijg, wat een doffe bedoening zeg
Ik heb vanmiddag upperbody training gedaan. En 10 minuten crosstrainer maar mijn hartslag schoot best omhoog en zwoot een ongeluk. Morgen maar weer ff rustig wandelen ofzo.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
heywoodu
![]()
Ja heel leuk, wat ie dan doet weet ik niet maar een grafiek met mijn tijden is het allerminstquote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:53 schreef luckass het volgende:
[..]
genot
Insert > Graph > Scatter > Scatter with straight lines and markers
Tijden als tekst noteren ("35:20" bijvoorbeeld dus) werkt voor een grafiek schijnbaar niet, tijden als "tijd" noteren gaat ook niet want als ik 43:00 invul verandert Excel het automatisch naar 19:00
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
0:43:00 zou het moeten doenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 22:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja heel leuk, wat ie dan doet weet ik niet maar een grafiek met mijn tijden is het allerminst
Tijden als tekst noteren ("35:20" bijvoorbeeld dus) werkt voor een grafiek schijnbaar niet, tijden als "tijd" noteren gaat ook niet want als ik 43:00 invul verandert Excel het automatisch naar 19:00![]()
heywoodu
![]()
Geweldig is het niet, maar ik heb in elk geval iets nu, waarvoor dankquote:
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Tijd lijkt me ook niet zo belangrijk bij een eerste marathon. Succes in ieder geval! Je hebt je volgens mij goed voorbereid, dus met wat zoete broodjes zondag erbij moet het helemaal goed komen, Schanulleke!quote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:56 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Vandaag de op één na laatste training gedaan voor Amsterdam. Aan de ene kant voel ik me klaar. kleine pijntjes, maar niks wat het lopen belet. Wel heb ik sterk mijn twijfels bij mijn doeltijd van sub4. Daar ga ik ook niet te fanatiek aan vasthouden zondag.![]()
Ik zie mezelf ervoor aan dat ik een plastic zakje ga meenemen om lege gelverpakkingen in te stoppen, als ik aan de gels ga. Ik hou niet van plakzooi in mijn kleding of in mijn rugzak
En ik hou ook niet van plakhanden, maar daar heb ik water voor mee als ik ver genoeg loop
Trouwens, jero ging lief schoon water over mijn handen gooien zondag, omdat er sportdrank overheen Was gekomen
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Doe ik ook met trainingen. In zakje in mijn bidonvakje van m'n racevest.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 22:46 schreef Murmeli het volgende:
Ik zie mezelf ervoor aan dat ik een plastic zakje ga meenemen om lege gelverpakkingen in te stoppen, als ik aan de gels ga. Ik hou niet van plakzooi in mijn kleding of in mijn rugzak
En ik hou ook niet van plakhanden, maar daar heb ik water voor mee als ik ver genoeg loop
Trouwens, jero ging lief schoon water over mijn handen gooien zondag, omdat er sportdrank overheen Was gekomenJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Jij bent ook onvermoeibaar zeg! Veel wedstrijdjes en dan doordeweeks ook nog flink lange en snelle loopjes afwerken. Dat wordt wat in Vegas!quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:21 schreef Guard het volgende:
Zaterdag trailen in Lommel, ook zonder spikes![]()
Smashrun is ook wel een aanrader als je van cijfers houdt.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 22:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geweldig is het niet, maar ik heb in elk geval iets nu, waarvoor dank
Heeft iemand trouwens ervaring met de pro versie van smashrun? Ben benieuwd!![]()
Ik geloof Jero toen zijn foto was gekozen als colorpicker. Maar dat weet ik niet zeker.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 22:50 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Smashrun is ook wel een aanrader als je van cijfers houdt.
Heeft iemand trouwens ervaring met de pro versie van smashrun? Ben benieuwd!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dat klopt ja, maar daar hoef je geen Pro voor te hebbenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 22:52 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik geloof Jero toen zijn foto was gekozen als colorpicker. Maar dat weet ik niet zeker.. Je krijgt er ook geen Pro bij in ieder geval, dus geen ervaring.
Irritant toch, als dat allemaal gaat plakken enzo.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 22:46 schreef Murmeli het volgende:
Trouwens, jero ging lief schoon water over mijn handen gooien zondag, omdat er sportdrank overheen Was gekomenIk weet hoe het is. Mijn gelletjes kan je het dopje wat je eraf haalt gewoon omgekeerd weer erop drukken, zo lekt het helemaal niet. Dat is wel ideaal! Kunnen ze gewoon weer terug in mijn vest.
/reclameMaar het is wel gewoon ideaal!
![]()
Zonder tijd vertrekken vind ik ook niks, maar ik word niet ongelukkig als ik langzamer ben. Zolang ik nog maar bier kan drinken naderhand!quote:Op woensdag 14 oktober 2015 22:45 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Tijd lijkt me ook niet zo belangrijk bij een eerste marathon. Succes in ieder geval! Je hebt je volgens mij goed voorbereid, dus met wat zoete broodjes zondag erbij moet het helemaal goed komen, Schanulleke!
Ik las laatst ook dat verschillende toppers post-marathon een jointje roken als spierontspanner. Dat zou zomaar ook kunnen gebeuren!
Life is what you make it.![]()
Ik hoest zo wel na flink sporten. Zo'n lekker inspanningskuchje.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:06 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Zonder tijd vertrekken vind ik ook niks, maar ik word niet ongelukkig als ik langzamer ben. Zolang ik nog maar bier kan drinken naderhand!
Ik las laatst ook dat verschillende toppers post-marathon een jointje roken als spierontspanner. Dat zou zomaar ook kunnen gebeuren!
Maar een jointje kan wel ja
Waarom post-marathon?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:06 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Zonder tijd vertrekken vind ik ook niks, maar ik word niet ongelukkig als ik langzamer ben. Zolang ik nog maar bier kan drinken naderhand!
Ik las laatst ook dat verschillende toppers post-marathon een jointje roken als spierontspanner. Dat zou zomaar ook kunnen gebeuren!![]()
http://www.theguardian.co(...)ners-smoke-marijuana
Misschien een iets hogere hartslag, maar je loopt makkelijk, minder snel misselijk en je voelt pijn minder.![]()
Ik zou het in ieder geval nooit proberen, maar ben benieuwd naar je ervaringen.
Deze kerel laat zichzelf zelfs sponsoren door cannabis-bedrijven. Wat nu natuurlijk legaal is in Amerika.
http://normlathletics.org(...)unning-and-cannabis/
[ Bericht 9% gewijzigd door Jero_nimo op 14-10-2015 23:26:15 ]![]()
Wietpannekoeken vooraf
Ik heb in mijn pack een klein busje (ter grote van zo'n busje waar fotorolletjes in zaten) met baby wipes om mijn handen schoon te maken en te zorgen dat ik met twee sokken terug kom tijdens een lange trailquote:Op woensdag 14 oktober 2015 22:46 schreef Murmeli het volgende:
En ik hou ook niet van plakhanden, maar daar heb ik water voor mee als ik ver genoeg loop'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Tis geen wedstrijd zaterdag, tis meer een trail-meet.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 22:48 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Jij bent ook onvermoeibaar zeg! Veel wedstrijdjes en dan doordeweeks ook nog flink lange en snelle loopjes afwerken. Dat wordt wat in Vegas!
En ik had toch 25 km in het schema staan, dus kan ik net zo goed in een nieuwe omgeving doen en nieuwe mensen leren kennen
Ja, is ook. Maar Was lief.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:03 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat klopt ja, maar daar hoef je geen Pro voor te hebben. Je krijgt er ook geen Pro bij in ieder geval, dus geen ervaring.
[..]
Irritant toch, als dat allemaal gaat plakken enzo.Ik weet hoe het is. Mijn gelletjes kan je het dopje wat je eraf haalt gewoon omgekeerd weer erop drukken, zo lekt het helemaal niet. Dat is wel ideaal! Kunnen ze gewoon weer terug in mijn vest.
[ afbeelding ]
/reclameMaar het is wel gewoon ideaal!
Oh dat Is ook handig ja. Ik moet überhaupt nog gaan uitproberen, zal er ook eens zoeen zoeken
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
de Trader's Joe, een grote keten aan reformsupermarkten (niet goedkoop maar wel enorm hip...)quote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:42 schreef Guard het volgende:
[..]
Het moet wel leuk blijven he?![]()
Denk dat we op weg naar Vegas vast nog wel gelegheid hebben om een reformwinkel oid te vinden, er schijnen ook mensen met een gezonde levenstijl in the US te leven![]()
Ik heb pro. Bevalt erg goed, maar ik ben dan ook wel zo'n cijfernerd dat ik na elk loopje me gerust een half uurtje kan vermaken met analyseren.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 22:50 schreef steffelonio het volgende:
Heeft iemand trouwens ervaring met de pro versie van smashrun? Ben benieuwd!
¤45 per jaar is wel wat duur voor wat je krijgt.
Als je andere gratis sites combineert, kom je ook al een heel eind met de data en analyse.
Had liever dat je bij wijze van spreken voor 100 euro lifetime pro kunt worden ofzo. Maar ik denk dat ik wel ga verlengen straks. (Abo loopt bijna af)![]()
Gisteravond weer lekker uurtje gelopen, begin steeds meer vertrouwen in bruggenloop te krijgen, lichaam gaat steeds minder tegenstribbelen als ik langer loop![]()
![]()
Jeetje Ajaxfan, dat is me een lesje geweest jaJe loopt dus zondag weer de marathon? Op de rem die eerste kilometers!
![]()
Ga de pacer van de 4:30 volgen en dan zien hoe het gaat. Gaat het lekker dan loop ik na 35 a 36 KM weg en gaat het niet lekker heb ik nog veeel marge (5:20 vorig jaar). Tussen KM 34 en 37 ging ik meer zijwaarts dan vooruit maar je loopt hem dan toch uit als het je eerste is.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 09:46 schreef Quoi het volgende:
Jeetje Ajaxfan, dat is me een lesje geweest jaJe loopt dus zondag weer de marathon? Op de rem die eerste kilometers!
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *![]()
Ik heb Smashrun Pro genomen puur omdat hun support echt super snel was. Pro heeft wat leuke functies, zoals een goede kaart ( had eigenlijk in de gratis versie gemoeten) en SPI. SPI is een graadmeter van je prestaties, best leuk. Ook kan je een coopertest doen en dan berekenen ze automatisch je level als je het tagged als coopertest. Ook heb je meer statistieken zoals elevation ( had er ook eigenlijk gratis in gemoeten) en estimated finish time op allerlei afstanden. Als je van statistiek houdt is het een leuke optie, maar ze hadden eigenlijk een light versie moeten maken met veel basis dingen voor een kleine prijs.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 22:50 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Heeft iemand trouwens ervaring met de pro versie van smashrun? Ben benieuwd!![]()
Dat moet wel goed gaan komenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 09:48 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Ga de pacer van de 4:30 volgen en dan zien hoe het gaat. Gaat het lekker dan loop ik na 35 a 36 KM weg en gaat het niet lekker heb ik nog veeel marge (5:20 vorig jaar). Tussen KM 34 en 37 ging ik meer zijwaarts dan vooruit maar je loopt hem dan toch uit als het je eerste is.Succes alvast!
![]()
Oei, dat ziet er heel pijnlijk uit ja. Je weet nu in ieder geval wat je niet moet doenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 09:42 schreef Ajaxfan het volgende:
o wat ik had moeten lopen was 6:20. Pas in KM 14 kwam ik daar in de buurt. Om daarna keihard in elkaar te donderen. Goede les voor zondag.![]()
Een negative split van bijna 3 minuten zoals ik zondag had is misschien ook wel overdreven, maar het voelt zo lekker om bij de 30km aan te komen met het gevoel; nu begint het pas, ik voel me sterk en ik ga mensen inhalen!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Yur liep mij nog voorbij toen en zei: Volgens mij gaat het niet zo lekker? Dat was bij het halve marathon punt.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *![]()
Gisteren heuveltraining gedaan. 8 reps in een serie van 3 heuvels waarbij elke heuvel 1 rep was, maar wel met verschillende graden. Was de eerste van 't seizoen, dus hopelijk tegen april toch wel zeker 12 reps als de rug 't toestaat. Rug was daarna even wat aan 't zeuren, maar een nachtrust veder is 't weer OK. Dat is fijn, het herstel gaat steeds sneller.
Ja doei.![]()
Precies wat je nodig hebt op zo'n punt: horen hoe slecht het met je gaat. Nee, fijne vent die YUR!quote:Op donderdag 15 oktober 2015 09:52 schreef Ajaxfan het volgende:
Yur liep mij nog voorbij toen en zei: Volgens mij gaat het niet zo lekker? Dat was bij het halve marathon punt.
Je aanpak klinkt nu in ieder geval een stuk verstandiger. De eerste 20-25km moet je eigenlijk het gevoel hebben dat je je aan het inhouden bent. Veel succes zondag!![]()
Ik heb wel heel veel plaatsvervangende spanning voor de internationale en nationale toppers zondag a.s. Ik hoop dat ze net zulke goede omstandigheden hebben als in Eindhoven! Klein motregentje is voorspeld geloof ik.
Ik heb vooral hoge verwachtingen van Abdi, op een goede dag gaat hij onder de 2.09 duiken. Al is het natuurlijk wel de vraag of er ook pacers zijn voor dat tempo. En misschien de winnaar wel onder de 2.05? Zou fantastisch zijn. Ik ben er bij in ieder geval, met mijn brakke hoofd (zaterdag verjaardag vieren)!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
We zien zondag vanzelf wat ze op hun ballonnetjes hebben gezet.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:08 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb vooral hoge verwachtingen van Abdi, op een goede dag gaat hij onder de 2.09 duiken. Al is het natuurlijk wel de vraag of er ook pacers zijn voor dat tempo.
[ Bericht 0% gewijzigd door pijll op 15-10-2015 10:24:18 ]![]()
Succes Ajaxfan, lijkt me dat je voor nu een veel betere tactiek hebt.
Ik begin steeds meer te herstellen van afgelopen zondag, heb de afgelopen dagen goed gemerkt wat voor aanslag op je lichaam een marathon is. Pijn in bovenbenen is nu weg en ook de pijn in achillespezen is nu zo goed als over.![]()
Bij het eerst volgende loopje heb ik de 1000km barrière doorbroken op mijn eerste echte hardloopschoenen
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Thanks! Die ga ik vast wel vinden...quote:Op donderdag 15 oktober 2015 07:54 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
de Trader's Joe, een grote keten aan reformsupermarkten (niet goedkoop maar wel enorm hip...)Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Meteen na dat loopje schoenen in de prullenbak en nieuwe halenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:53 schreef CaLeX het volgende:
Bij het eerst volgende loopje heb ik de 1000km barrière doorbroken op mijn eerste echte hardloopschoenen
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
nog 1 loopje en ik heb 150 km op mijn nieuwe schoenen gelopenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Meteen na dat loopje schoenen in de prullenbak en nieuwe halen
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Bij mij gaat het hard met de schoenen die ik in gebruik heb:
Wedstrijd/baanschoenen: 360km
Trainingsschoenen: 1150km --> moeten eigenlijk weg.. maar.. snik!
Nieuwe gewonnen trainingsschoenen: 50km
Ik hoop dat die laatste goed zijn om fulltime op te gaan trainen, anders moet ik nieuwe gaan kopen.
Oja en spikes heb ik nog, waarop ik 800 meter gelopen heb
Niet af en toe een deel van de training op spikes?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:22 schreef La_Tramposa het volgende:
Bij mij gaat het hard met de schoenen die ik in gebruik heb:
Wedstrijd/baanschoenen: 360km
Trainingsschoenen: 1150km --> moeten eigenlijk weg.. maar.. snik!
Nieuwe gewonnen trainingsschoenen: 50km
Ik hoop dat die laatste goed zijn om fulltime op te gaan trainen, anders moet ik nieuwe gaan kopen.
Oja en spikes heb ik nog, waarop ik 800 meter gelopen heb![]()
Ik heb ze tot nu toe één keer in training aangehad, mocht er 2 vd 15 200 metertjes op proberenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:01 schreef Skweezer het volgende:
[..]
Niet af en toe een deel van de training op spikes?Maar ik zat midden in de marathontraining dus het was niet aan te raden om ook te gaan opbouwen op spikes. Wil er vanaf nu wel vaker op gaan lopen ja! Maar dat moet je dus ook rustig opbouwen. Ik wil ze ook wel aandoen naar de bostraining binnenkort, maar dan moet ik geloof ik andere puntjes erop draaien.
En weer een wedstrijdje gepland! Deze is voor een goed doel en de start is een kilometer van m'n huis af dus dat is dubbel winst.
Wellicht ook leuk voor anderen die een beetje in de buurt wonen of familie in de buurt hebben? Het is voor een goed doel
Wat voor consumpties krijg je dan?
Hierbij niet alleen de uitdaging voor de HolterbergClassic organisatie maar ook voor jou: We gaan hardlopen! En wel 15 km! Lekker in je eigen tempo en genietend van deze mooie omgeving! We hebben Marian Freriks (De Wilgenwaerd-Strongmanrun) en Bertus van Elburg (SallandTrail) bereid gevonden om samen met ons een fantastische trail van 15 km uit te zetten. Start is om 11.00 uur vanaf camping Noetselerberg, over een volledig onverhard parcours met smalle, kronkelige paden en wat klimwerk onderweg dwars door het Nationaal Park met prachtige heidevelden! Onderweg is er een gezellige drink- en eetpauze om even op adem te komen. En na afloop is er een lekker soepje.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:19 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat voor consumpties krijg je dan?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
De bekende namen dus in die omgeving als het om dit soort evenementen gaat.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:23 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hierbij niet alleen de uitdaging voor de HolterbergClassic organisatie maar ook voor jou: We gaan hardlopen! En wel 15 km! Lekker in je eigen tempo en genietend van deze mooie omgeving! We hebben Marian Freriks (De Wilgenwaerd-Strongmanrun) en Bertus van Elburg (SallandTrail) bereid gevonden om samen met ons een fantastische trail van 15 km uit te zetten. Start is om 11.00 uur vanaf camping Noetselerberg, over een volledig onverhard parcours met smalle, kronkelige paden en wat klimwerk onderweg dwars door het Nationaal Park met prachtige heidevelden! Onderweg is er een gezellige drink- en eetpauze om even op adem te komen. En na afloop is er een lekker soepje.
Helaas zit ik dat weekend in het diepe, diepe zuiden van het land. Anders had ik waarschijnlijk wel mee gedaan.![]()
Ja Marjan en Bertus zijn wel bekendquote:Op donderdag 15 oktober 2015 15:59 schreef McTwente het volgende:
[..]
De bekende namen dus in die omgeving als het om dit soort evenementen gaat.
Helaas zit ik dat weekend in het diepe, diepe zuiden van het land. Anders had ik waarschijnlijk wel mee gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 16:47 schreef Zwabberhark het volgende:
Heuuuj! Nu niet in een gekke greppel gaan springen of zo! Alleen maar asfalt en goed kijken waar je looptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 16:47 schreef Zwabberhark het volgende:
Wanneer gaan we de Balijbrug weer beklimmen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: